Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En travl aften- privat Lazarus

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:03

Lazarus kiggede rundt omkring og så tilbage på Seia '' Jeg har mange spørgsmål... Men jeg er ikke sikker på du vil svare på nogen af dem... Så gider ikke spilde min tid med at stille dem ''. Lazarus nikkede til en mand der gav ham et stykke papir og gik igen. Manden havde en hætte på. Lazarus læste papiret og smilede før han puttede det i lommen. Så rettede han atter sit blik mod Seia '' Er der noget du vil vide om mig? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:19

Hun så lidt på manden som gav vampyren et eller anden men blev dog afbrudt da tejnern satte hendes øl på bordet og stod nu for at få pengne, hun sukke svagt men fant et par mønter fram som hun hurtigt gav tejenern hvorefter han forsvandt og hun igen så på vampyren"du ku blot prøve at spørger"sag hun kort og tog en tår af sin nye øl"hmm måske hvad er dit yndlings blod?"spurgt hun og lænede sig igen tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:31

Lazarus grinede svagt da han hørte hendes spørgsmål. Hun kunne jo ikke vide at svaret faktisk var en af Lazarus eneste sande svagheder. Lazarus sagde roligt '' Det vil jeg ikke svare på... Hvad angår mine spørgsmål... Hvad skulle der til før du begyndte at arbejde for mig... Hvad er dine evner... Hvorfor tror du jeg ikke har drukket dit blod i nu... Det er mine spørgsmål ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:41

Hun tog en tår af sin øl imens hun lytte til det han sage "nå javel"sag hun så roligt og lod en hånd køre gennem sit hår "for det første har jeg en herre og ja fordet andet vil jeg ha en aftale med dig om noget vigtigt"sag hun og tog en tår af sin øl igen"mine ever hm telepati og ild mange"sag hun kort og løftede det ene øjnbryn"jeg tror du er intraseret i om jeg er noget for dig eller ej"sag hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:44

Lazarus smilede svagt dog charmerende og nikkede en enkelt gang '' Du er en klog pige... Så du vil have en aftale med mig om noget vigtigt... Jamen nu begyder vi jo at tale.. At vi to mødes skal nok ændre i nogle ting omkring Di Morga det er jeg sikker på... Hvad er det så du vil snakke med mig om? ''. Lazarus lænede sig tilbage i sin stol og lyttede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:50

Hun nippe lidt til sin øl imens hun lytte til ham og satte så glaset på bordet og rømmede sig svagt før un lænde sig lidt fram det gjorde dog så at man ku se hendes kavalergang tydligt hun var dog ligeglad "jeg vil bare ha at du lader min kærste være for vis du rør ham ville jeg nok blive ret så sur"sag hun kort"men ellers ville jeg tejene dig dog ikke som slave det er ikke lige mig men du ku måske gi mig løn"sag hun og betragte ham nyssgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:07

Lazarus kørte en hånd igennem hans hår og så ud til at tænke. Lidt efter sagde han '' Så det du siger er at... Jeg skal lade din kæreste være... Give dig løn.... Og så arbejder du for mig og kun mig... Hvis det er det du siger.... Så har vi to os en aftale... Dog skal du huske på det kan være farlige opgaver jeg sætter dig på.. Men du er jo stærk så du skal nok klare det ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:11

Hun lytte lidt men nikke så "ja det er det jeg siger"sag hun og nikke svagt"men du skal nok lige få mig ud af min herres klør"sag hun så og tog en tår øl"ja jeg er ret så stærk"sag hun og betragte ham lidt, det her var en stor chace for hende nu ku hun slippe for at gå i seng med frammede for at få penge nu havde hun snart et job.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:18

Lazarus nikkede et par gange '' Fortæl mig lidt om din herre og hvad han kan... Han bliver nok ikke den store udfordring men jeg vil gerne vide noget om ham alligevel før jeg dræber ham... Hvis du er stærk hvorfor lader du ham så styre dig... Jeg redder dig fra ham... Så skylder du mig en del.. Det ved du godt ikke? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:24

Seia lo svagt "det er en kvinde hun hedder Liger men ved ikke helt hvad hun kan det var ikke mening jeg sku tjene hende men jeg blev tvunget"sag hun og tog en stor tår af sin øl og så lidt rundt før hun igen så på ham"jo det ved jeg men jeg skal nok gøre som du siger"sag hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:58

Lazarus kiggede på Seia og rystede på hovedet '' Tror du jeg vil kæmpe imod Liger og Mika for din skyld... Jeg er blevet svækket for tiden.. Mika har forrådt mig og min slave er blevet sendt til Italien... Jeg har ikke den hær der skal til for at besejre Liger... Eller det har jeg.. Men den hær skal jeg bruge imod Zane... Jeg kan ikke have nogle af dem dør... Jeg har brug for alle fire... Så jeg må takke nej... Klar dig selv Sort Elver ''. Lazarus smilede ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:01

Seia sukke svagt så motte hun leve med sin herre ikke fordi hun gad men hun blev dog ned til det, hun tog en tår af sin øl "nå nå"sag hun så og lænde sig tilbage "hmm så må jeg tjene penge på en hårde måde"sag hun kort mest til sig selv og tænkte kort*sex*før hun slog tanken væk igen og så lidt på ham, han var vel lidt skuffe over at han nu ikke ku ¨få hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:06

Lazarus grinede og kiggede på Seia '' Jeg kunne ikke være mere ligeglad med dig... Det eneste gode ved dig er at du er Sort Elver... Men jeg kan se Liger får problemer med Zane nu... Skal nok blive sjovt at informere ham om at Liger har taget en Sort Elver som slave... Jeg tror ikke denne Liger liver ret længe ''. Lazarus rejste sig '' Forvel Elver ''. Lazarus grinede imens han gik sin vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:20

Seia nikke lidt "det er godt"sag hun kort og sukke svagt"skal du gå hmm, nå men vi ses nok en anden dag"sag hun og blev dog sidne og drak af sin øl imens hun så ham gå længer og længer mod udgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En travl aften- privat  Lazarus - Page 2 Empty Sv: En travl aften- privat Lazarus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum