Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Endnu en tanke om ikke længere at være ædru - Manda
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Endnu en tanke om ikke længere at være ædru - Manda
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Det var hvad hans egen læremester i sin tid havde sagt til ham, når han skulle ordne sit sind. Han skulle lave forårsrengøring i hjernen. Støve minderne af, og ligge dem til rette, så han til hver en tid kunne finde dem, og huske dem så tydeligt som havde han oplevet det hele blot få minutter forinden.
Han så ned på varulven der nu lå i hans skød. Miri? Det måtte være Miriann han tænkte på. Kvinden der ligeså var kommet til jorden, som en del af den eftersøgning man gjorde på den førhenværende Stør- Miranir! Han burde virkelig begynde at lære det. Et svagt suk undslap hans læber, og han lukkede øjnene et øjeblik, mens han følte en svag følelse af velbehag. Duften af røg sivede ind i hans næsebor, hvilket gav ham vished om at hans vens hus ikke lå meget længere, end rundt om næste hjørne.
Gæst- Gæst
"Jeg tir stille når jeg vil, eller få ordre om det fra en af de højere kredse - og nok er du en karakter fra legenderne, men det gør dig ikke mere ophøjet end jeg selv" sagde han, med et skarpt tonefald. Han var ved at miste tålmodigheden med denne dreng. Han var jo uforskammet.
"Og du er nødt til at vide det, ihvertfald i nok tid til at fortælle os alt, så kan du for min skyld glemme det igen" sagde han og gik over mod ham. Selvom denne dreng, Manda, var ret så høj af en menneske han at være, tårnede Neethen sig op over ham, med mindste tyve centimeter. Nu han kom til at tænke over det, var han egentlig lidt af en kæmpe.
Han lænede sig ind over ham, og så ned på ham, med al den irritation han kunne mønstre.
"Og nu skal jeg sige dig en ting, du skylder mig en tjeneste, jeg har ret til at få det at vide!" påpegede han strengt, og gav ham et smølfespark i panden, mens han tog et skridt bagud, vendte om på hælen, og begyndte at gå hen mod den nu tydelige duft af røg.
Gæst- Gæst
Han sukkede irriteret, og ignorerede ham. Han ville aldrig få løst denne opgave, så hellere blive gjort til slave. Han rystede på hovedet. Hvordan kunne overhovedet tænke det? Det var jo absurd, hvorfor skulle han pludselig gerne ville være slave? Det måtte være det forhøjede ilt-indhold i luften i denne verden der påvirkede ham.
Han gik rundt om hjørnet, og foran ham, lå et lille hus, tydeligvis en form for blanding af et bibliotek og en smedje. Røgen kom fra en lille skorsten fra den sydlige del af huset, den tættest på vejen. På skiltet foran stod der: 'Kat'hril - skræm dig selv!' måske en ny joke fra dragen der boede her? hmm.. Det kunne ligne ham. Han bankede en enkelt gang, hvorefter han gik ind.
Gæst- Gæst
Neethen slængede sig i en lænestol, uden at sige et ord, eller informere ejeren af det lille hus om deres tilstedeværelse. Han så på Manda da han kom ind, med irritationen lysende ud af øjnene.
"Forsvind" mumlede han surt, som et lille barn der ikke vil høre fornuft. Samtidig med at en ung kvinden kom gående ind med en buket blomster. Hun tog sig tilsyneladende ikke af de to drenge, men fortsatte uanfægtet hen til en komode, hvor hun satte blomsterne, med et lille smil. Hendes øjne var dybblå, med et strejf af grøn, og hendes krop var blødt formet, og med meget fremtrædende skuldre og kraveben. Hendes lange blonde hår svingede blødt fra side til side, og hele hendes eksistens virkede udtværet, som om hun blot var en del af en drøm. Ligeså ville man, hvis man forsøgte at føle hendes sind, eller aura, ikke finde den mindste rest af virkelighed, kun den evige skiften, der så tit kommer af drømme. Neethen så ikke ud til at skænke hende så meget som et blik.
Gæst- Gæst
Kvinden gik nu hen til Neethen og så på manda, mens hun lagde hovedet let på skrå. Han så op på hende, og efter lidt tid nikkede hun. Hun havde brugt tanketale, noget der hørte til ethvert velordnet sind, og var fuldstændig sløret for enhver tankelæser.
Gæst- Gæst
"Jeg skal bare vide noget omkring Sinclare, jeg er en af Mirianns tjenere" sagde han, og lod øjenlågene køre ned over de grå-brune øjne, hvorefter kvinden, gik frem mod Manda, med et svagt smil. Hun rakte hånden frem, og lagde igen hovedet på skrå.
Valgte han at tage hendes hånd, ville han gå lige igennem, da denne drømmeagtige glans over hende, skyldtes hendes spøgelses agtige tilstand.
Hej Menneske ville han høre i sit hoved, med en lidt barnlig stemme.
//Sorry, skal logge^^ cya ;D //
Gæst- Gæst
"Sammen med din hukommelse har du også fået dine gamle kræfter" sagde han med et smil, hvorefter han rystede på hovedet.
"Hun regnede heller ikke med at du ville fortælle mig noget som helst, hun forbød mig det egentlig, men.. Jeg kunne vist ikke lade være at prøve" sagde han, i en let undskyldende tone, dog uden afbræk i hans let afslappede holdning.
//undskyld, blev kort^^' //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede let på hovedet, men vækkede ham ikke, satte sig bare ved siden af, og så på ham. Hvis han virkelig gerne ville sove, ville han ikke forstyrre, også selvom han vidste at ham og varulven allerede nu var kommet skævt ind på hinanden. Hvilket spild. Han ville gerne være 'ven' med en sådan kilde af viden, som denne varulv ubevidst bar rundt på. Han havde set så meget, hørt så meget, følt så meget. Han havde endda også nævnt en .. Kannell? Han vidste ikke hvor denne dreng kendte til kaosstenene, han selv vidste kun en meget lille del om dem, det han ahvde kunnet opsnuse ved at overhøre nogle af de højere stilledes samtaler. Han vidste kun at de gav en uendelig magt, selvom dette kun var legender. Han havde spurgt overalt, men ingen havde ladet sig overbevise om at der virkelig fandtes sådanne sten, magiske energikanaler.
Gæst- Gæst
//Undskyld, skulle spise... :D
Og undskyld der ikk står meget, men det er lidt svært når man sover... :'D
Han bed sig let i læben, for ikke at komme til at smile, for derefter at læne sig op mod stammen af det træ der stod bag ham. Han lukkede ligeså øjnene, for efter et øjeblik at falde i søvn. Han havde imens holdt en hånd på Mandas hoved, hvorfra et svagt lys kunne ses. Små tråde af rød energi flød lige så langsomt fra hans fingre, og ind i drengens sovende hjerne. Han ville være i stand til at se drømmen, dog ville han ikke kunne vækkes, ej heller komme ud af drømmen, før dens ejermand var vågen, og selv efter drømmen var slut, kunne han sagtens finde på at sove videre.
//hehe, mit blev heller ikke særlig langt >__>
Og gør ingenting, jeg selv er heller ikke den hurtigste på aftrækkeren længere xD
Gæst- Gæst
Hvis en dreng bliver rastløs terroriserer han katten, hvis en gud er rastløs, fortærer de som regel et menneske, og ødelægger en hel verden. Egentlig ret morsomt, eftersom det var en verden som denne det gik ud over. Man skulle tro at et så veludviklet sind som menneskets ikke ville kunne lade sig manipulere med... Men sorg havde det jo som regel med at tynge mennesker, især de unge, de svagere.
Neethens ansigt var komplet udtryksløst mens han betragtede sceneriet, dog kunne et svagt glimt af alvor ses i de musegrå øjne.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Millicent ( nu IKKE LÆNGERE helt ) offline
» Hvorfor er man det man ikke vil være!?
» Du mister ikke noget ved at kigge, så hvorfor ikke prøve chancen? :)
» "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips