Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wonderfull day, isn't is? //Cille//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 Empty Sv: Wonderfull day, isn't is? //Cille//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:08

Kyouga smilede men fik store øjne da hun pludseligt trak fat i hans bukser, han lem blev mere stift da hun nussede ham. På den ene side ville han skubbe hende væk, men det var ret lang tid siden han var blevet tilfredstillet. Han gispede svagt da hun tog fat om det og nullrede ham. Han forsøgte dog og forholde sig i ro. Han ville gøre sine svar så korte som muligt; "Ja," svarede han med nydelse i stemmen men strammede kæberne lidt og forsatte "Hvorfor er du sådan." han stemme var en anelse hård i det.-

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Wonderfull day, isn't is? //Cille// - Page 2 Empty Sv: Wonderfull day, isn't is? //Cille//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:13

Hun kiggede på ham med et smil "godt nok"sagde han og nussede hans lem med et smil "jeg tror det er fordi i vampyre tænder mig eller noget gør det noget"spurgte hun og kørte hånden op og ned af hans lem for at give ham nydelse og kiggede på ham "ellers ved jeg ikke hvorfor"sagde hun med et sødt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:18

Kyouga klemte sine støn tilbage, og bider tænderne sammen,imens han lænede hovedt en anelse tilbage. "Hvorfor så lige m.." han nåede ikke at sige mere før hun forsøgte at give ham nydelse. Han lukkede øjnene i og tog blidt fat om hendes håndled eftersom hans lem blev stift og voksede i hans hånd. Han tog hendes hånd væk fra hans voksende lem og skubede hende blidt væk, rejse sig på og trak sin boxers og bukser på igen for ikk og ligne en idiot. Han så hårdt ned på hende "Det der skal du passe på med" hvislede han hårdt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:25

Hun fik et chok da han skubbede hende væk og rejste sig stille op og sagde ikke noget men gik bare væk fra ham af og så ikke på ham for nu ville hun ikke sige noget for så blev det hele nok bare være af den grund og hun gik bare vider bagud og ind mellem træerne og stoppede op da hun var gået lidt og stod op af et træ og kiggede ned i jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:31

Hvis der var en ting der irriterede Kyouga var det folk der ikk svarede på hans spørgsmål, så på et splitsekund var han på siden af hende... som dukket op af en skygge. Kommet så hurtigt som dug for morgnensolen kunne forsvinde. Han stillede sig ved siden af hende og tog armene over kors "Svar mig.." sagde han, overraskende roligt. Ingen fjendtlighed i hans stemme, blik eller noget. Men inderst inde var han irriteret over at han ikk fik et svar før. Han havde intet smil på læberne, som han nu ellers plejede og have.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:36

Hun stod bare og kiggede ned "hvad skal jeg dog svare dig på"sagde hun stille og stod og pillede ved sit hår og kiggede ned i jorden uden og se på ham for hun syns ikke man burde blive sådan der overfor en og bare skubbe dem væk i stedet for at be personen om at stoppe med det den gjorde.
Hun ventede bare på at han skulle svare på det hun spurgte ham op nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:42

Han lod blikket glide over området foran dem, da han enelig kom i tanke om at det han sagde, ik var et spørgsmål, men mere en advarsel. Han fnøs en smule og tog blikket tilbage på Cille. "Det bare at tage bukserne af en tilfældig fyr, og give ham handjob er vulgært" Sagde han hårdt, og lettere advarende igennem sammenbidte tænder. Kyouga vendte sig helt imod hende og tog armene over kors. "Det eneste du ved om mig er mit navn, min race og en lille del af hvad jeg kan" forsatte han. Han syns ærlig talt at det var over grænse bare at give andre nydelse for selv at nyde det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:49

Hun kiggede ikke på ham "undskyld ved ikke hvad der gik af mig"sagde hun og kiggede bare væk hun kunne godt se det men hun var som om hun ikke kunne styre sin egen krop eller noget nogen gang og alt det men det var jo hendes egen skyld at han var hård ved hende nu og sådan hun havde gjort noget forkert og sådan var der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:55

kyouga fnøs lidt over hende svar og ventede sig væk fra hende og begyndte med rolige skridt at gå væk fra hende. Selv om han nu godt kunne lide det, var det liiiiige over grænsen at gøre det, som hun gjorde. Imens han fik begyndte han og tale til hende "Jeg kan gætte mig til at du vant til at få hvad du vil ha'.." sagde Kyouga, Ikke særlig spørgende, mere selvsikkert i det. Hans humør havde ellers været så højt i starten, indtil hun gik over grænsen. Men nu fandt han da ud af hvordan det var at få overskredet sine grænser, som han i så lang tid havde gjort ved andre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:07

Hun stod bare stille og roligt "næh endeligt ikke"sagde hun stille og kiggede ned i jorden og ville ikke sige ret meget så hun prøvede at gøre sine svar kort og præcise uden at fornærme ham med en masse ord og alt det og kom bare til at tænke på sin fortid som hun ikke vil snakke om eller noget.
Hun stod bare op af træet og slappede af i sin krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:16

Kyouga fnøs lidt af hendes svar, men lavt så hun ikk kunne høre det. ¤Hm-mh¤ mumlede han mistroisk og stoppede op da han kunne mærke der var noget der gjorde hende lidt trist. Han kneb øjnene lidt sammen og kiggede ligeud "Du vil ikke snakke om det.." sagde han lettere køligt og smilede lettere modbydeligt. Han tager en tænkende finger på kinden og vendte sig imod ham. Han lagde en irriteret mine i at han før havde været i så godt humør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:20

Hun kiggede ikke på ham for der var nogen ting der ikke lige kom ham ved og sådan noget men det var jo svært at holde væk fra ham af eftersom han kunne se hende tanker og satte sig ned og op af træet *du dum lige nu*tænkte hun bare og kiggede ned i jorden og sagde ikke noget lige nu.
Hun kiggede bare ned og ville ikke sige noget om det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:27

Kyouga fnøs grinende af hendes tanke, "Jeg elsker også dig" svarede han med sarkasme i stemmen , drejede væk fra hende og begyndte og gå igen. "Tjah.."sagde han og trak på den ene skulder "Verden er unfair lille skat" forsatte han med en hånlig stemme. Han lod tungen køre rundt inde i munden. Han lod -som hun før- sine fingre glide hen af et træ, skabe små flammer i fingrespiderne så der kom 4 lange flænger hen af træet. men de gik ikk i brand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum