Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:52

Hun nikkede med et smil til ham, "Ok, skal jeg fjerne 3 grader?" smilede hun let og satte hovedet enkelt på skrå. Hun kiggede på kilden bag hende og hendes øjne lyste en enkelt gang. Hun kiggede på ham bagefter og smilede, "Jeg har fjernet 3 grader nu..." sagde hun roligt og smilede glad. Han gik hen og lagde en hånd i vandet. Hun smilede behaget, "Varmt..." sagde hun glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:55

Han smilede. "Ja det passer helt fint" Han tog sin trøje og bukser af, nu var han kun i underbukser, han satte sig ned i kilden og slappede fuldstændig af. "Det her... Det er dejligt" Det var det eneste han kunne sige, han kiggede over på hende. "Skal du med ned eller har du fortrudt?" Han smilede til hende som en tak for at hun gad at sænke varmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:57

Hun grinede drillende og kiggede på ham, "Det er ikk mig der er bange før at være nøgen." sagde hun bare og tog sit tøj af. Hun tog kun sin bh af af undertøj. Da den var noget af det værste at få vådt. Hun døkkede dog sine bryster, så han ikk skulle få en ubehag af at hun gik ned i vandet. Hun kom ned i det og kom så langt ned at vandet gik til hendes hals. Hun smilede behaget, "Mmmm... Dejligt..." sagde hun helt afslappet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:09

Cricker kiggede ikke, han var ligeglad med at hun havde smidt det hele. Han havde meget respekt for kvinder og vidste at han nok skulle kigge den anden vej, da hun var kommet ned kiggede han dog på hende. "Ja det er skønt, og igen.. Tak fordi at du gad at sænke det lidt så det blev koldere" Han smilede og kiggede op i luften imens han slappede fuldstændig af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:13

Hun grinede let og kiggede på ham, "Jeg synes nu ikk det er den store forskel. Men nogle har vel ogs hver sin følesans..." sagde hun roligt og kiggede på vandet. Hun smilede behaget igen og svømmede på en måde hen til ham. Hun kiggede på ham og satte hovedet lidt på skrå. "Men er det fordi du er en natur dæmon? Altså sådan fordi træer og saådan heller ikk kan tåle for meget vand."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:27

Han kiggede på hende og smilede. "Det er ikke så meget vandet ,det er varmen, men ja.. Jeg er jo jord dæmon, og som træ kan brænde så kan jeg også, jeg er meget svag overfor varme, det var derfor jeg var sådan lidt.. Bange for at prøve at gå herned selvom du sænkede varmen på vandet" Han kiggede på hende og derefter ned i vandet... Det var faktisk dejligt, det var skønt endelig at prøve at komme derned i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:33

hun smilede let og aede ham på hovedet, "bare rolig." sagde hun opmuntrende. "Hvis det skal sænkes mere, så sig til. Det er nemt nok." sagde hun roligt og lagde hovedet på hans skulder. Ikk fordi hun var ude på noget, det var bare afslappende. Hun kiggede op og bagefter på ham. "I det mindste får du det prøvet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:35

Han blev ved med at smile, der var noget beroligende over hende. Han kiggede på hende. "Nej, det behøves ikke, jeg kan sagtens blive hernede længe endnu" Han kiggede sig om igen, der var meget stille her omkring, men det var jo klart nok når at kilderne lå hvor de gjorde, lidt skjult fra alt det andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:39

Hun smilede og nikkede let, "Det lyder fint." Hun valgte at 'svømme' lidt igen og lagde sig op af kanten. Hun var virkelig behaget over den afslappende varme. Hun kunne sagtens gøre sig selv varmere, men nød mere når noget varmede hende og ikk hende selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:44

Han kiggede på hende da hun svømmede lidt væk. Han var meget glad for at have mødt hende, nu kunne han komme herned i, hvis hun da ville med en anden gang for at køle det lidt for ham. Eller måtte han som sagt begynde at træne. "Hvad så? Skal vi bare ligge her og dase hele dagen?" Han begyndte at smile lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:46

Hun kiggede på ham og grinede let, "Altså det var da min plan..:" sagde hun for sjov og smilede glad. "Tror knap jeg kunne forlade det her..." sagde hun let og nød det lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:48

Han smilede. Han var faktisk enig med hende. Han ville heller ikke væk herfra, så han kiggede på hende. "Hmm, ja du har ret. Jeg vil også gerne bare ligge her og lave ingenting." Han grinede lidt. "Så, har du noget familie eller noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:49

Hun kiggede på ham og rystede på hovedet, "De blev myrdet." sagde hun roligt. Det var ikk noget der rørte på hende. Men det var heller ikk hende der havde gjort det. "Jeg savner dem ikk, men jeg vil heller ikk sige jeg ikk er trist over det.2

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:58

Han kiggede lidt ned. "Det er jeg da ked af at høre" Det kunne godt være at hun ikke var trist over det, men det var alligevel sørgeligt synes Cricker. Det mindede ham lidt om hans egne forældre, de blev jo også myrdet, det var derfor at han var lidt trist over at høre det.. Der var ingen der skulle gå igennem det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:00

Hun smilede opmuntrende og var henne ved ham igen. Hun krammede ham blidt og havde ikk noget imod at have bare overkrop. Han aede hans hoved, "Man kan se det samme er sket for dig." sagde hun roligt og ville trøste ham lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:04

Han begyndte at holde om hende med en arm. "Ja, nogenlunde det samme, men jeg ved så hvem det var der slog dem ihjel." Han knyttede hånden og så lidt sur ud i et kort øjeblik. "Men det går nok, det er mange mange år siden efterhånden" Han kiggede på hende og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:07

Hun smilede, "Jeg ved da ogs hvem der dræbte mine." sagde hun roligt. "Altså de blev trods alt dræbt foran mig og min storebror. Vi gemte os i et skab og blev ikk fundet før dagen efter." smilede hun roligt og aede hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:16

Han fik nogle billeder i hovedet, han sad bare og stirrede ud i luften uden at sige et eneste ord. Han havde billeder i hovedet af hvordan det havde været for dem, han kunne ikke give slip på dem. Det var et emne der rørte ham dybt, og der kom en tåre frem der trillede ned af hans kind. Men han fjernede den ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:19

Hun fjernede den for ham og kiggede undrende, "Crick?" Hun aede ham blidt på kinderne og slog ham forsigtigt og roligt på kinden. "jorden kalder Crick." sagde hun roligt. Hun forstod ikk helt hvad der var galt, men så igen det var vel normalt når man talte om sådan et emne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:27

Cricker rystede på hovedet og kiggede på Keela. "Hva. Øhh ja jeg er okay.. Undskyld, men det er bare et meget følsomt emne vi snakkede om" Han prøvede at smile til hende, men man kunne sagtens se at han var ked af et eller andet, tydeligvis noget der var sket med hans forældre for mange år siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:28

Hun aede hans kinder blidt og smilede opmuntrende, "Det hjælper nogle gange at snakke om det hvis du har brug for det?" smilede hun let og aede hans ene kind. Hun krammed ham blidt til sig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:37

"Hmm, jeg ved det ikke helt, hvis jeg er klar til det så skal jeg nok sige til" Han smilede til hende og krammede igen, han kunne godt mærke at hun ikke havde nogen bh på, men det rørte ham slet ikke. "Hvad laver du ellers til daglig? Altså som arbejde eller sådan noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:39

Hun tænkte sig om, "altså jeg er lige kommet i dag, så jeg skal pakke lidt ud og så går jeg rundt og kigger. Det er sådan hvad jeg laver." smilede hun let og grinede lidt. Hun kiggede på himlen og bagefter på ham, "Men jeg håber du vil fortælle mig det hvis det skulle være." smilede hun glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:49

Han kiggede på hende og smilede. "Jo det skal jeg nok, bare rolig.. Det er bare en af mine svagheder." Han kiggede sig omkring igen og derefter op på himlen. Lige kommet til var? Hmm, det sagde hun jo også, men det kunne jo godt være hun havde et job eller sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:50

Hun smilede glad og nussede hans kind, "Det var godt, go Crick!" smiled ehun glad og fjernede sig fra ham igen. Hun 'svømmede' igen og smilede glad og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 2 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum