Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:57

Han ville drille hende lidt, så han svømmede hen til hende og holdte sine arme om hende bagfra så hans hænder hvilede på hendes mave, han krammede hende, svømmedel idt væk og plaskede vand på hende. "Ups, det var ikke mig" Han grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:59

Hun grinede let og kiggede på hende, "Dit lille fjols!" smilede hun glad og tog fat i hans skuldre. Hun fik ham ned under vandet og gav slip lidt efter, "Jeg er meget stærkere end jeg ser ud." smilede hun og aede hans hoved. Hun grinede lidt over at han drillede hende. "Pas på jeg ikk skader dig..." sagde hun drillende og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:01

Han kom hurtigt op igen. "Ja det kan jeg da mærke, men jeg kan nu godt lide at drille." Han grinede lidt og smilede af hende. "Er der noget andet du hellere vil lave?" Det var blevet lidt varmt med de underbukser på, måske skulle han smide dem? Men det kunne han ikke få sig selv til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:03

Hun smilede glad og kiggede på himlen, "i kunne fortsætte hvis du vil? Altså gå et andet sted hen." sagde hun roligt strakte sine arme lidt. Hun kiggede roligt på ham og smilede glad, "Men det må du om." sagde hun glad og svømmede lidt igen. Hun stoppede og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:10

Han var faktisk også lidt ligeglad med hvad de lavede. "Altså jeg har ikke noget imod at ligge her, hvis du ikke har" Utroligt nok var han stadig ligeglad med at hun ikke havde tøj på, han var meget kølig hvad det angik. Han kiggede på hende og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:13

Hun nikkede let og smilede til ham. "Altså det er jo mest dig man skal bekymre sig om i den her situation..." smilede hun let og lød sig flyde lidt. Hun kiggede på ham og smilede opgivende. Hun svømmede hen og nussede hovedet til ham, "Du er meget blød og behagelig at have hovedet på. Du skal være min pude fra nu af!" smilede hun glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:19

Han grinede lidt. Hendes pude? Nå ja det kunne han vel godt leve med. Han holdte om hende imens at hun havde sit hoved ved ham. Han sagde ikke noget, han slappede bar totalt af imens tanker fløj igennem hovedet på ham. "Det er dejligt afslappende det har var?" Han smilede for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:22

Hun nikkede glad, "Jah." sagde hun roligt og var lidt rød ved kinderne. Det var fordi hun havde det varmt af de kilder der var. Hun kiggede på ham og smilede let, "Og med en pude er det da endnu bedre!" smilede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:26

Han grinede igen, hun var nu lidt sjov. "Ja det kunne jeg godt forestille mig." Imens hun brugte ham som pude holdte han sine arme om hende, han kiggede sig om igen, de var stadig de eneste der var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:29

Hun smilede glad og bredt til ham, hun lanæede sig ind til ham og kiggede rundt. "Hvem er så den du har i tankerne?" smilede hun drillende og grinede lidt. Hun kunne godt lide at spørge ind til ting, men vidste selv når det blev for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 23:36

Han sukkede lidt. "Jeg ved ikke helt.. Hun vil vidst godt men samtidig ikke... Det er lidt forvirrende" Han sukkede opgivende, han vidste ikke helt hvad pokker det var hun ville hende som han havde i tankerne, men det var også lige meget, det måtte hun jo selv finde ud af. "Hvorfor spørger du da?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 9:44

Hun rystede på hovedet og smilede bare til ham, "Var bare nysgerrig, når jeg er det vil jeg bare gerne vide det." smilede hun og nussede sig lidt ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 11:00

Han smilede. Det mindede ham lidt om ham selv, han blev altid nysgerrig når han ville lære noget nyt om andre mennesker. Han spurgte tit lidt for meget, men det var jo godt at folk så kunne sige det. "Jamen det er så i orden" Sagde han til hende med et smil og kiggede på hende. Han lå nu meget godt lige her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 13:26

hun smilede glad til ham og strakte ine arme lidt, "Det er da godt du kan forstå princippet." sagde hun glad og kiggede rundt. Hun kiggede på ham bagefter og så på sine hænder. "Jeg har fået rynker!" grinede hun glad og smilede let. Hun tog en af hans hænder og kiggede på den, "Det har du ogs!" grinede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:18

Han smilede. "Ja, jeg er ikke så dum som jeg ser ud" Han grinede lidt og kiggede på hende da hun tog hans hånd og så på den. "Ja, måske lige en smule, hvis du gerne vil op så siger du bare til" Han kiggede ned på sin hånd og derefter på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:02

Hun grinede let og kiggede på ham. "SÅ dum ser du heller ikk ud..." smilede hun og nussede hovedet blidt til hans kind. "Måske lidt, men du ser ikk så meget dum ud!" smilede hun drillende og kiggede glad på ham. Hun rystede på hovedet, "jeg vil skam ikk op! Jeg kom bare til at tænke på det med rynkede hænder!" smilede hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:51

Han smilede. "Ja, jeg ser måske dum ud med barkhud, men det kan jeg ikke gøre for" Han kiggede på hende da hun nussede sig op af ham. "Nej okay, det er godt nok, men hvis du vil op så siger du bare til ikke?" Han kiggede på hende igen og derefter ned i vandet, det var meget rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:58

hun grinede let og nussede hans kind med sin ene hånd. Hun opdagede at han kiggede i vandet, "Hov hov! Nu ingen beskidte tanker!" grinede hun drillende og smilede til ham. Hun viste et udtryk af bare at drille og ikk mene det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:44

Cricker smilede til hende. "Nej nej bare rolig" Han vidste godt det var for at drille, men han kunne ikke lade være med at sige til hende at han ikke mente noget med det. Desuden havde han jo også Kelsey. Han kiggede på hende igen og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:47

hun smilede glad og klappede hans kind blidt, "God dreng..." smilede hun let og strakte sine arme lidt. Hun kom til at gabe af det og lagde sig ind til ham igen. "Du er som en bror..." sagde hun roligt og smilede. "En sød storebror..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:31

Han smilede til hende. Han havde faktisk ikke nogen søskende selv, dengang han havde sine forældre var han enebarn. Han havde det nu godt nok med det, så var der jo ikke nogen til at tage al opmærksomheden da man var mindre. Han kiggede på hende og sagde "Jamen jeg ser skam også dig som en søster" Han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:33

Hun smilede glad, "Yay." sagde hun glad og krammede ham igen. Hun nussede hovedet til hans brystkasse og gav ham et kæmpe kram. "Jeg har en brormand!" smilede hun glad og grinede lidt over sit eget ordvalg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:41

Han grinede lidt da hun blev glad. Det var godt at se at der var nogen der kunne lide ham bare på den måde. "Ja, der er mange der bliver skræmt når jeg kommer og redder dem, men det er fordi at jeg har mine vinger, så ser det lidt uhyggeligt ud. Er faktisk engang blevet anklaget for at være pædofil, men det var fordi at jeg beskyttede en og fulgte efter" Han grinede lidt ved tanken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:44

Hun smilede let og aede hans kind med et smil. Hun kom til at grine da han fortalte det sidste, "Du burde lære at blive 'et med nature og didne omgivelser'" grinede hun drillende og smielde til ham. Hun gav slip på ham og lukkede øjnene. Hun var ved at blive træt, hun havde slappet for meget af i vandet. Men hun sover heller ikk rigtigt, bare en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:22

Han smilede til hende. "Jamen det er jeg også, for det meste i hvert fald, det skal jeg jo være som en jord dæmon" Han grinte lidt. Han kunne godt se at hun var træt, men som sagt tidligere så måtte hun jo selv sige til når at hun engang ville til og videre, men om hun kunne overnatte hos ham?.. Det var han ikke helt sikker på at Kelsey ville kunne lide, men det fandt de ud af til den tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vandfaldet i bjergene - Keela privat - Page 3 Empty Sv: Vandfaldet i bjergene - Keela privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum