Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en mørk aften - Keela privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en mørk aften - Keela privat

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 6:58

HUn grinede let og kiggede på ham, hun lagde sit hoved på hans og lukkede øjnene. "Mine forældre blev dræbt af en morder, min bror forsvandt. Og siden har jeg ikk haft kontakt med mine onkler eller bedsteforældre, ingen overhovedet." sagde hun upåvirket af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:30

" det er jeg ked af at høre" sagde han med en lidt dæmpet stemme.
"men hvis det er kan du jo altid være sammen med mig" sagde han med en sikker stemme, og smilede til hende, selv om han ikke kunne se hende. Fordi hun havde hendes hoved oven på hans lukkede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:35

Hun smilede og satte sig foran ham. Hun aede hans kinder, "Bare rolig Krod, jeg er ok med det." sagde hun opmuntrende. Det så ud til han ogs havde det lidt svært. Hun grinede lidt og smilede, "Du behøver ikk føle dig pligtet til at være sammen med mig." smilede hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:39

han grinede lidt "det skal du ikke tænke på, jeg går altid for mig selv, og der er endelig ved at være lidt kedeligt Så hvis du vil må du gerne" sagde han imens han havde et stort smil på læben.
Han stod og håbede på den smukke pige/Keela ville takke ja til tilbudet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:41

Hun nikkede lidt og kiggede på ham, "Det må da være træls... Men måske du ogs bare måske skulle gå i lidt mere almindeligt og glad tøj?" grined ehun med et smil. "Prøv og se mit, der er farver. Selvom det ikk er særlig meget jeg har på." sagd hun roligt oog grinede med et smil. "Men selvfølgelig vil jeg være sammen med dig! Vi skal nok blive bedste bedste venner! :D" grinede hun lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:10

Han lyste rigtig meget op nu, han gik over til hende, og gav hende en krammer, og sagde. "yay" Han gav slip fra hende og kiggede hende i øjnene med sine flotte brune øjne.
Han hav nu helt slip fra hende, men han holde hende i hånden og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:25

Hun kiggede på ham og kom til at grine. Hun holdte sig en smule for munden med sin frie hånd. "Ej undskyld..." sagde hun og grinede stadig lidt. "Men det var bare sjovt at en dreng sagde yay..." smilede hun let og grinede lidt igen. Hun kiggede på ham og satte hovedet på skrå. "Du er nok ensom?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:22

"ja har ikke haft noget selskab i flere uger så det er lidt underligt at være sammen med en person igen"
sagde han men en lidt mut stemme stemme og kiggede ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:26

Hun fik ham til at kigge på ham og smilede, "Hey... Det er slut nu Krod, nu er vi jo venner." smilede hun opmuntrende og aede hans kind blidt. "Glem ikk det, nu er du aldrig alene." sagde hun roligt. "Jeg kan vise dig hvor jeg bor, så kan du besøge mig når du vil." smilede hun. "Men jeg har nok arbejde, men kan sige hvornår jeg har fri ogs."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:34

Han lyste op igen og sagde " jeg vil gerne se hvor du bor" sagde han med et lidt støre smil " okay så hopper jeg ind hver gang du har fri for at holde dig med selskab hvis det er" sagde han og fulgte efter hende mod hendes hus.
de gik og snakkede et godt stykke tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:39

Hun grinede lidt og smilede let. Hun gik med ham i hånden og snakkede roligt med ham. Hun kiggede rundt og tæknte sig om, "Undskyld, men skal lige vænne mig til vejen hjem. Er tods alt lige flyttet hertil." Hun tænkte sig om, "Jo! Den her vej!" smilede hun og trak ham med. Hun fik ham hen til et sted med mange lejligheder og hun gik op af en trappe, "Det er her 1. sal på højre hånd." sagde hun roligt og fik låst døren op. Hun tog sine sko af og gik rundt derinde. "Husk nu at lukke døren." grinede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:43

Han smed skoene, og smed sin kutte, inde under kutten, kommer der en flot høj mand med mørkt hår, brune øjne, og en lille smule brun i huden, frem.
Han hængte også sit svær op, og gik så derefter ind, og fulgte Keela, imens han tænkte lidt, *gad vide hvad vi skal her*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:48

Hun kiggede udenfor og smilede let over den ro der var. Hun kiggede på ham og smilede let, "Så det er altså sådan du ser ud!" grinede hun med et smil. "Hvorfor gemmer du dig? Du er da meget pæn." smilede hun glad og kiggede udenfor igen. De var inde i stuen og hun kiggede på de få der gik forbi, hun sukkede let og vendte sig om. "Nu ved du så hvor jeg bor!" smilede hun med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 19:36

han smilede let imens han drejede sit hoved på skrå. "nå det troede du ikke var" sagde han med et støre smil på læben.
"sys du, folk plejer ellers at løbe eller sådan noget når de ser mig" sagde han med en skuffende stemme".
"hvorfor sukker du?" spurgte han lidt forvirret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 19:44

HUn grinede og gik hen til ham, hun aede hans kinder og nikkede. "Ja det er du da, men måske er det fordi du går i så dystert tøj. Eller bare ser trit ud, det gør at man tror personen er uhyggelig..." smilede hund og krammede ham igen. Hun nussede hovedet til ham, "Men jeg er nu ikk bange for dig!" smilede hun barnligt og glad. "Jeg sukker fordi det er sent. Vil du sove her? Eller skal du måske hjem?" smilede hun uskyldigt. "Jeg har et lille gæsteværelse, men du må godt sove inde ved mig hvis du ikk gider være alene eller bare snakke." sagde hun roligt og smilede. Hun var normalt ikk glad for at være tæt på fyre og da slet ikk i en seng. Men hun følte sig ganske rolig og tryg ved denne fyr, så hun havde ikk noget i mod det. "Du kan ogs tage et bad hvis det er, kender nogle der tager et bad inden de skal sove hver dag. Underligt men sådan er de vel." smilede hun roligt.

//Havde vist meget kreativitet dér! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:56

"det kan du så godt have ret i" sagde han imens han overvejede det.
" du er altså god til at kramme" sagde han lidt lavt og smilede da hun aede hans kinder, "hehe så er der i det mindste en der kan lig mig" sagde han med med en glad tone i stemmen.
" jeg har ikke rigtig noget hjem, såååå det er helt op til dig om hvor du vil have jeg skal sove henne" sagde han og smilede med hovedet på skrå.
"jeg vil da gerne i bad hvis du vil med" sagde han drillende og sagde så bagefter " ej det bestemmer du selv det var endelig bare ment for sjov, men du er da velkommen" to sekunder efter han sagde det tænkte han *kæft hvor dumt sagt nu tror hun jo du kun er ude på at have sex med hende.
Han så ud som om han fortrød det sidste han sagde og så ned i gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:03

Hun kiggede undrende på ham, "Bor du ingen steder?" sapurgte hun roligt. "DU er da velkommen til at bo her hvis det er?" smiled ehun. "Du skal bare lige vide at du ogs skal tage lidt ansvar så!" grinede hun drillende og kiggede rundt. "Og det kaldes pligter." grinede hun. Hun kiggede roligt på ham, "Du er gæsten, så du bestemmer altså hvad du selv vil, jeg er ligeglad." Hun kiggede på ham og grinede lidt da han så ned i jorden. "Du vil måske gerne have jeg vasker din ryg?" smilede hun drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 23:47

Han smilede til hende bukked og sagde "mange tak, jeg skal nok lave pligter". Han smilede pg sagde "du må gerne komme med og skrubbe min ryg, det ville være dejligt" sagde han med et frækt smil og blinkede.
" Og hvis jeg må vil jeg gerne sove sammen med dig" han vendte hovedet på skrå og smilede over hele ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 7:14

Hun smilede let og nussede hans hoved, hun grinede lidt over det andet han sagde. "Fint nok, jeg skal nok hjælpe dig med din ryg." griede hun med et smil og kiggede på ham. "Hvilket minder mig om at du skal have noget skiftetøj ogs..." sagde hun og kløede sig bag hovedet. "DU kan ikk passe mit, men du har nu nok heller ikk lyst til at låne det..." grinede hun og nikkede bare til det sidste. "Fint så sover du inde ved mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 13:50

"Det ville være dejligt" sagde han og smilede frækt til hende med hovedet på skrå og blinkede drillende til hende. "Men jeg har dog ikke noget skiftetøj med" sagde han. "men jeg kan da bare tage der her på igen så skal jeg nok vaske det imorgen" sagde han og smilede til hende.
Han grinede og sagde " tror heller ikke det ville være så godt hvis jeg lånte dit" og smilede sødt til hende. "orh det ville være dejligt, tak" sagde han og krammede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:37

Hun kiggede på ham og milede opgivende, "Du skal nu ikk få dig for gode tanker!" grinede hun opgivende. Og kiggede undrende på ham da han krammede hende. Hun aede hans hoved lidt, "Øhm... Så lidt?2 sagde hun undrende. Hun gik hen til en dør og åbnede den, "Her er det." sagde hun roligt. "Der er et badekar og en bruser vælg selv." sagde hun roligt og smilede let. Hun gik hen i et andet rum for at hente håndklæder og kom tilbage lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:07

"det var jo bare lidt sjov" sagde han og vendte hovedet lidt på skrå imens han smilede til hende.
så tror jeg jeg hopper ind i brugserne, og tænde for det varme vand og til passede det med det kolde, så man kunne folde ud til at stå der.
Han havde smidt tøjet og gik så ind i brugsenren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:15

Hun bankede på døren og gik derind. Hun ned ned, for ikk at få ham til at føle sig utilpas. Hun lagde håndklæderne på toilettet. "De står her." sagde hun roligt og smilede elt. Hun var på vej ud af døren, fordi hun vidste ikk helt om det var mest for sjov det han sagde med at hun skulle hjælpe ham med hans ryg... xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:09

"tak" sagde han og stak hovedet ud af bruseren og smilede til hende, du behøver ikke skrubbe skrubbe mig på ryggen hvis du ikke gider, men du må gerne hvis du vil" sagde han.
"jeg er snart færdig" sagde han med en smule rumklang fra badeværelset af.
Han gik ind med (selvfølgelig havde han inderbukser på) håndklæde omkring livet, og spurgte, " hvor skal jeg gøre af mit tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:13

HUn kiggede let på ham og smielde, "Bare giv mig det." sagde hun roligt og gik hen til ham. Hun ventede lidt, "Jeg skal nok få det ind og blive vasket." sagde hun roligt og smilede. Hun kiggede på ham og grinede lidt, "Du skal huske at tørre dit hår." smiled ehun let. Hun strakte sig lidt og kom til at gabe. Hun rødmede lidt og kiggede igen på ham, "Undskyld..." sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en mørk aften - Keela privat - Page 2 Empty Sv: en mørk aften - Keela privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum