Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En tur i skoven //Melinia//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
En tur i skoven //Melinia//
Tid: 22.45.
Vejr: en lille let brise.
Omgivelser: nogle faldende træer, og ellers normal skov omgivelser.
____________________________________________________________________________________________________
Krodon gik stille igennem skoven, en ganske normal nat, hvor månen var fuld og smuk, den skinnede i alt sin pragt, ned på ham. Han har gået for sig selv, i et par dage, og kedet sig en lille smule, og er endelig begyndt at føle sig, en lille smule ensom. Han går og hænger en lille smule med hovedet, imens han har gået og tænkt på, hvorfor han aldrig støder ind i nogen.
Gæst- Gæst
Sv: En tur i skoven //Melinia//
hun havde ikke noget over sig så han kunne se hendes lille påklædning
// Påklædning som på billedet//
Gæst- Gæst
Han så pigen der lagde ved det store træ, og tænkte *hvad laver hun der?*.
Han gik tættre på så han kunne se hende ordenligt, og da han kom helt over til hende stod han og så på hende i et par sekunder.
Efter lidt tid sagde han noget til hende, "heey sover du elleeeer".
Gæst- Gæst
hun så sig omkring "Åh klokken er blevet meget" sagde hun og stærkt kroppen "Jeg sov , ja" sagde hun , hun svarede enligt på hans spørgsmål... hun små rødmede over at havde sovet foran en fremmende
Gæst- Gæst
"du er ikke en elver vel?" spurgte han... og kiggede en ekstra gang på hende.
"NU ved jeg det!!" sagde han med en lidt hæved stemme. "du er en animagus ikke?" sagde han med et mindre smil på læben, og havde nu sættet sig ned foran hende.
Gæst- Gæst
//smutter i seng//
Gæst- Gæst
Jeg går endelig bare for mig selv for tiden, har ikke fundet nogle at snakke med, de sidste par dage" sagde han med en lidt trist stemme. "men nu fadt jeg da dig" sagde han hurtigt, og smilede til hende med et venligt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" ja det kan du jo have ret i, men der er folk som ikke kan gøre for at de bliver født som en dødsenegl" sagde han men en lille trist mine.
han rejste dog hovedet hurtigt op og sagde, " men nu er du her jo" og smilede til hende igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
efter han havde præsenteret sig selv satte han sig ned igen.
han spurgte hende "er du endelig altid her?"
Gæst- Gæst
Melinia så mod søen "her er så smuk , jeg er elskede naturen"
Gæst- Gæst
" ja du har ret her er smukt, her er næsten lige så smukt som du er" sagde han og fik en lille smule røde kinder og smilede tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han fik en lille smule røde kinder af at hun hoppede op i skødet på ham, men han kiggede tilbage i hendes flotte øjne og tænkte *hun er da endelig meget smuk* og lidt rødere kinder, og smilede over hele ansigtet, imens han holde om hende.
Gæst- Gæst
Melinia små grinte mod hans øre , hun slap derefter og så mod ham "de bliver ved med at rødmede" hun kørt en figner over hans kinder , nygerrige og smilede sødt "Troede ikke dødsengel kunne det" sagde hun og lod sin hånd ligge stille på hans kind kort ... han var smuk, og blid .... hendes øjne forbliv mod hans, så de så hinanden i øjne, hendes var klar blå . så uskyldig /pure, men med dybe hemmeligheder
Gæst- Gæst
"hvor har du flotte øjne".
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede sødt til hende med et lille sødt smil og vendte hovedet på skrå.
Men lige pludselig falder hans arme sammen, så han flader ned over hende, men han når lige at falde til siden så han ikke rammer hende.
de ligger nu på siden begge to, "undskyld" siger han og kigger på hende, " det var ikke meningen jeg skulle falde ned over dig" siger han og laver et lille smil.
Gæst- Gæst
da han faldt , lukkede hun øjne klar til han lå på hende, men så derefter til siden og opdagede ham der og hun begyndte at grinede meget "det okay" sagde hun mens hun grinede ordene frem, hun så mod ham og havde nu igen lukkede øjne , da hun grinede så meget
Gæst- Gæst
Han kravlede lidt tættere på hende, han var helt inde ved hende, og holde nu om hende imens de låg der i græsset og nærmest omfavnede hinanden.
han smilede lidt og gav hende en ordenlig krammer, imens han fik lidt af hendes hår i hovedet, hen kunne ikke lade vær med at snuse til det, det havde en dejlig duft af græs.
Gæst- Gæst
hun smilede og lod sin hånd gled igennem hans hår "Hvadså? nyder mig det" sprugte hun, hun havde os en sød duft ...men ja hun duftede af græs
Gæst- Gæst
"ja jeg nyder det sagde han med et tilfreds smil på læben.
han kørte hans hånd igennem hendes hår, imens han fulgte hånden med øjnene.
der efter låg han endelig bare og kiggede ind i hendes dejlige blå øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han så mod søen og sagde "ja den er virkelig smuk", han smilede ned til Melinia og krammede hende igen, nu var han rigtig glad.
De havde lagt der i lidt tid og snakkede frem og tilbage.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Fra skoven til stranden (Melinia)
» Under et forbandelse - Melinia /Privat//
» Playtime // Melinia - privat//
» En lidt længere tur! //Melinia//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus