Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En tur i skoven //Melinia//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: En tur i skoven //Melinia//
Melinia så mod ham og lagde mærkede de havde lagt lidt tid nu , hun så til siden nu "Øhm," sagde hun og rødmende
Gæst- Gæst
Han så på hende, "hvorfor rødnemder du" sagde han og kigge på hende med et stort smil.
Han kiggede ud mod søen igen, og så på Melinia og sagde " dig og naturen i ligner meget hinanden, smuk og fyldt med mysterier",
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han satte sig også op og kiggede med hende, han kiggede flere gange på hende og op i luften, han troede hun kiggede efter noget, men til sidst gav han op.
Nu sad han bare og kørte hans hånd hen over græsset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg ved da godt hvor du er" svarede han for sjov, " du er lige der" sagde han og pegede på hende, og grinede af hende. "ej jeg ved godt hvad du mener" sagde han roligt.
Han pegede ind imod skoven og sagde, "hvis du er lige så mystisk som skoven, så vil jeg ud og udforske den skov, hvis det altså er okay med dig" sagde han og lænede hovedet på skrå og smilede til hende.
Gæst- Gæst
Hun så lidt forvirret på ham "men skoven er lige der" hun pege mod retning og så til siden , men hun små grint bag sin hånd, det havde han nok ikke forventede hun sagde det
Gæst- Gæst
Han grinte lidt, "haha ja du har ret" sagde han og gav hende et sødt smil.
"vil du med en tur i skoven" spurgte han hende imens han rejste sig op, og rakte hende hans hånd, som et tegn på at hjælpe hende med at komme op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
efter de har gået i lidt tid, sætter han sig ned, og kigger op på hende.
"bor du her i skoven?" siger han og smiler, og klapper på græsset ved siden af ham.
Gæst- Gæst
Efter lidt stilhed nikkede hun og sætte sig ned ved siden af ham "Ja lever i skoven, kan du ikke dufte det på mig" spurgte hun og smilede blidt til ham
"Så, du virker ikke som jeg regnede med dødsengel var" sagde hun , og bare få at havde en samtalende kørende... Hun var ikke bare sådan lige at få, havde noget med oplevelser at gøre
Gæst- Gæst
"al min familie er der og må ikke se dem" sagde han og lagde sig ned på ryggen og lukkede øjnene,
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*hej krodon da du er blevet for rar venlig og alt det der så har vi i familien besluttet at du ikke er en del af os mere".
der faldte en tåre fra hans kind og han tog sin hætte på igen så hun ikke skulle se det.
han låg nu bare og sagde ingenting.
Gæst- Gæst
hun tog ham til sig i et kram "Det skal nok gå" sagde hun og gled sin hånden inden mod hans kind, tårerne ramt hendes hånd
Gæst- Gæst
"Mange tak skal du have, du er nok den eneste der sådan rigtig kan forstå mig" sagde han og holde stadig om hende.
Han gav nu slip på hende, man kunne se på ham han havde grædt, han var lidt rød i ansigtet, efter at have grædt.
Gæst- Gæst
hun gled figner over hans røde kind "Sødt, du rødmer" sagde hun og smilede blidt til ham , hun så inden i hans øjne , hendes klar blå var lige i mod hans øjne , hun gled en figner over hans øjenbryn som om hun flugte hans mandelig udtryk "Det skal nok gå, du finder nok nye at elskede"
Gæst- Gæst
"Hmmmm gid jeg kunne vise dig himmelens smukke syn oppe fra og ned" han sad og tænkte.
"nu ved jeg det, hvis du vil kan jeg have dig på ryggen og så kan vi flyve op og se det smukke syn der er fra himmelen" sagde han og smilede over hele ansigtet.
Gæst- Gæst
"Og det er så lidt, med det andet" sagde hun roligt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Fra skoven til stranden (Melinia)
» Under et forbandelse - Melinia /Privat//
» Playtime // Melinia - privat//
» En lidt længere tur! //Melinia//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives