Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Afslappning i skoven (Melinia)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Afslappning i skoven (Melinia)
Omgivelser: Træer og græs...
Sted: I skoven.
Vejr: Skyfri himmel med en stor sol.
Gabe lå bare og slappede afg i solen. Det var dejlig varmt... Og han havde fundet sig en dejlig lysning for sig selv... Det var nu dejligt at der var en skov hvor han bare kunne være sig selv og ikke være en skuespiller eller noget andet...
Han var træt af det hele... Hvem vidste egentlig hvem han var... Udover Angels... Men med hende var han også sig selv.
Han havde simple shorts på og hans T-shirt lå lidt væk fra ham så han kunne få noget sol.
Gæst- Gæst
Sv: Afslappning i skoven (Melinia)
Gæst- Gæst
"Hallo?" spurgte han og slog sig selv let for at stille sådan et tåbeligt spørgsmål... Den kunne jo ikke svare ham tilbage.
Han greb hans T-shirt og trak den ned over hovedet og snuste ind... Det var en underlig duft der hang i luften... Den mindede ham on noget han kendte... Men han vidste ikke hvad... Eller hvorfra han kendte duften.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hyggeligt at møde en Anden animagus" sagde han og bukkede for den i siddende stilling.
*Jeg må begynde at vaske mit tøj bedre så min animagus lugt ikke hænger fast* sagde han til sig selv inde i hovedet
Ellers plejede Gabe bare at lugte fint af normalt menneske... Det kunne ikke lugtes eller ses på ham at han var en Animagus... Men det var så åbenbart afsløret før han selv gjorde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet lidt på skrå og holdte øje med hendes forvandling. Hendes forvandling, var enkel og ligetil... Gabe var igen en Bastard i forhold til de rene Animaguser... Irriterende... Men også godt at vide at han var unik i forhold til de andre...
Gæst- Gæst
//Påklædning . billedet ///
Gæst- Gæst
"Huh? Jo jeg er jo bare ikke en hel Animagus... Og derfor prøver jeg bare at forstå de forskellige ting..." sagde han og kiggede på hende.
Han prøvede at se om han havde set tøjet før... Han havde ikke selv, men Israle havde set noget der kunne minder om det, men det var stadig ikke direkte det. "Hvor kommer du så fra? For det er ikke herfra" sagde han overbevist.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej... Jeg har allerde forstået min halvdel... Det er gået rimelig hurtigt." sagde han og smilte venligt til hende...
"Canada..." Mumlede han. Hans far havde smidt ham af der... hos en eller anden hård træningslejr... Han havde hadede det...
Gæst- Gæst
"Jep Canada, et roligt sted, vis du kender de rigtige menneske, sådan er det vel over det hele" sagde hun roligt og kløede sin kind , hun så mod træerne igen efter hun kort havde set på ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lyder som om du har haft et okay liv... Lidt isoleret som mig, men ellers okay" sagde han og kiggede bare på jorden... Det var et godt sted... Han ville komme herude igen...
//Ska logge... Sov godt^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men det har været et okay liv" sagde han og grinte lidt.
Et lille billede fra et par nætter før, hvor Gabe han havde brudt ind i endnu et musseum og havde stjålet nogle små statueter... Han var faktisk en utroligt god listetyv... Hvilket man ikke skulle tro når man så ham... Eller hans skikkelse for den sags skyld.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gabe rystede svagt på hovedet og tænkte over hvad hn så skulle fortælle hende.... En løgn eller sandheden? Kendte han hende overhovedet så godt at han kunne stole på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men ja... Det kunne muligvis også være fordi at du ikke har Fordommme om mig om nogle af de andre Animagusser..." sagde han og nikkede lidt over det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Alle har vel en eller anden grund til at gør tingene" sagde han til hvorfor hun var løbet hjemmefra... Han havde det godt nok ikke selv sådan, men det lød godt...
"Hvorfor blev du behandlede som en Gudinde?" spurgte han hende forvirret.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Fra skoven til stranden (Melinia)
» Et nyt hjem? - Melinia privat
» Under et forbandelse - Melinia /Privat//
» Playtime // Melinia - privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus