Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tid til at feste Tanja(privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:13

Tanja var stadig flov over at have nusset hans hånd og turde ikke sige noget og nikkede så bare stille.
Hun skævede bare op til Taishan og så derefter på Kiker og så ned i gulvet.
*Mon han har en.... nej glem det. hun kan ikke lide dæmoner. det er fuldstændigt udelukket at du har en change!* tænkte hun og havde glemt at vampyrer kunne læse tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:15

//Der skulle havde stået Han kan ikke og ikke Hun kan ikke//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:17

2 du kan godt lige kiker ikke sandet 2 sagde Taishan. og så på hende kiker hade ikke nogen men han var en smule forelskert men der var ikke slemt, Taishan lag en hånd på hendes og så hende ind i øjne " du kan ikke skjule det for mig " sagde Taishan. Og blinke til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:22

Tanja så ydmygt ned. *Fordømte vampyrer og deres tankelæseri* tænkte hun stille og håbede både og at han havde hørt det.
Hun nikkede svagt. "Men det går vel over... afviser man en gang, er jeg væk. Du behøver ikke bekymre dig om det." sagde hun og så stadig ned. hun rykkede lidt på hendes hånd for at fjerne den fra Taishan's.
Hendes kinder var røde pågrund af rødmen og det sås tydeligt fordi farven tonede sig op over hende blå øjne og hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:46

" høre kiker er ikke som ander han er søde og kærlig og vil aldrig gøre ander ondt. Med minder at de gøre ham ondt eller mig ondt han er som en far for mig siden den gang , hvor ulykkne skete med mig og jeg bliv til at monster " sagde Taishan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:48

Tanja sukkede og rystede på hovedt. "Det var ikke det jeg mente. Jeg mener bare at jeg tager et nej for et nej. og hvis han nu ikke kan lide mig og det okay. Der er andre fisk i vandet." sagde hun og så ned. Hendes kinder var stadig røde og hun turde ikke se op på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:52

" se du kiker kan nok godt lige dig for jeg kan mærke hvad han følder og hvad han tænket " sagde Taishan. Og så på sin soven storebror som sad op af ham og sov tunget kiker hade brug for søven, da han hade haft en meget hård dag i dag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 21:56

Tanja skævede op til Taishan og så derefter på den sovende vampyr Kiker. *Mærkelig vampyr, han kan faktisk sove* tænkte hun meget lavt og håbede at Taishan ikke lyttede.
"Men? der er altid et men når man siger sådan noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 22:00

Kiker gabet og vånge. Han så på dem og smilede han rehet Taishan´s sin jakke igen " tak får lån lillebror 2 sagde Kiker, og så på alle de ander væsner som danse rundt på gulvet de linde død sygehøns. Kiker var ved at flække af grin men holdt sig tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 18:41

Tanja sad og så på Kiker i smug og håbede at Taishan ikke ville så meget som tænkte på at fortælle ham det de havde snakket om.
Hun smilte halvt og så stadig på Kiker.
Hendes kinder var stadig en smule røde og hun prøvede konstant ikke at tænke på hende og Taishan lille samtale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 13:12

Taishan hviske til Kiker og fik ham til at grine. Kiker faldt ned af sin stol af grin han kunne bare ikke holde op med at grine, nu hvor han var begyndte på det han vred og hyl af grin og alle vendt sig og så på ham. Men han skral´grinte bare endnu mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 14:37

Tanja kiggede på Kiker og så så vredt på Taishan.
*Fortalte du ham det!?* tænkte hun vred og rassende. Godt nok passede det hun havde sagt men at sige det til Kiker var virkelig ondt.
Tanja så forsat vredt på Taishan men inderst inde syntes hun det var pinligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:11

^* nej jeg sagde det ikke jeg fortalet ham bare en vist ikke andet* tænket Taishan. Og grint smamen med kiker som lå og vred sig af grin på gulvet han kunne bare ikke hold op igen nu hvor han var begyndte med at grine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:58

Tanja smilte stille stadig en smule vred og pinligt berørt.
*Du fortæller ham det ikk vel?* tænkte hun stille.
Hun så på Kiker der lå og grinte. Et lille suk slap ud mellem hendes læber og håbede stille på at ingen af dem hørte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:02

* nej det var en vits om en dvæeg og en aspasa 2 sagde Taishan kiker satte sig op og ginte ikke mere han hade får ondt i maven af grin så han klukke svaget og holde sig på maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:09

Tanja smilte til Kiker. "Det kalder jeg et grine anfald." sagde hun med et lille fnis.
*Tak.* tænkte hun og håbede at Taishan læste det. Hun kiggede på Kiker og rømede svagt igen og så en smule genert ned i gulvet. Farven var tydelig at se i hendes kinder fordi den skilte sig ud fra resten af hendes udseende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:20

" kom tanja lad os danse " sagde kiker og tog hendes hånd. Han smilede til hende og bukke for hende og vent på at hun ville følge med ham ud på gulvet så skulle han viste de hvordan man danse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:22

Tanja så overrasket på ham. "Øøøh okay." sagde hun glad.
Hun tog imod hans hånd og fulgte efter ham ud på danse gulvet.
Hun rødmede dybt og undgik øjenkontakt med Kiker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:28

Kiker viste hvad han endlig kunne på at dansegulv han svager hende rundt i en dans og mange ander pige så opkoget ud over at han danse med hende og ikke dem men kiker danse med Tanja for at vise at men ikke børe dømer folk på deres race

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:34

Tanja så op på ham og smilte til ham. Hun dansede let og elegant med ham og lod ham fører.
Hun så ned og rødmede endu mere. *Jeg danser med ham! Jeg danser med ham!* tænkte hun helt vildt glad og håbede at han ikke ville læse det.
Imens de dansede tænkte hun det igennem: Han dansede med hende selvom at han ville blive svækket af hendes kræfter og at hun var en af hans svagheder. Hun smilte stille for sig selv da hun opdagede at han gjorde det for at fortælle hende at deres forskellige racer ikke betød noget, og det gjorde hende nærmest lykkelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:47

Kiker danse bare vider med hende. Og så kun på hende og ikke ander han syndes at hun var noget særliget da han så at hun rømde, kunne kiker ikke lade være med at kysset hende på kinden og se om hun rømde endu mere af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:51

Tanja blev helt forskrækket og rødmede så mere til Kiker's store fornøjelse.
Hun dansede bare videre med ham og så rundt på de andre der sendte jalouxe blikke efetr dem, både piger og drenge. Hun så ned i gulvet igen og turde ikke se op på Kiker men gjorde det alligevel, fordi hun løftede hovedt en smule og så på ham igennem øjenvipperne. Hun smilte stille til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:56

da dansen var forbi. Bukke Kiker og kysset hendes hånd og fuldt hende tilbag til bordet og satte hende ned, og satte sig i mellem hende og Taishan som blinke til Kiker som puffet til ham og rømde selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 17:59

Tanja satte sig ned og så bare ned i gulvet.
*Måske skulle jeg be Taishan om at sige det eller tænke det... eller måske skulle jeg selv sige det? eller tænke det... men hvad hvis hun ikke lytter med... eller læser med eller hvad de gør... hvad nu hvis han læser mine tanker lige nu? Hvis, Hvis, Hvis* tænkte hun og skævede op til Kiker og så hurtigt ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 18:10

Kiker var over at hent noget at drikke til dem alle 3. Han betalte og gik tilbage med deres drink og satte sig ned og trak hende op på hendes stol, så hun ikke skulle sidde på det kolde gulv og fryse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 2 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum