Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tid til at feste Tanja(privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 18:12

Tanja så op Kiker og vidste ikke hvad hun skulle.
*Taishan? synes du jeg skal sige det?* tænkte hun og håbede at Kiker ikke lyttede eller læste.
Hun blev ved med at stirre på Kiker og da det gik op for hende trak hun blikket til sig og tog noget at drikke af den drink som Kiker havde hentet til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 18:33

Taishan nikke. Da han viste at Kiker ikke kunne læsetanker som han kunne * fortælle ham der nu * tænker Taishan Kiker var ved at drike sin drink og så ud på gulvet og sukke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 18:36

Tanja sad og ventede på Kiker's reaktion og rykkede nervøst på sig.
hun satte glasset og begyndte at lege med hendes hår med fingrene.
*Hvad mon han tænker?* tænkte hun nervøst. Hendes øjne flakkede rundt uden at opfange noget som helst. *Bare han ikke bliver vred.* tænkte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 18:42

kiker så på hende og smilede " hvad er der " spurte han. Hende om da hun sad og stire på ham med et forelsketblik han klukke svaget, af fryd over en mand som var falden over sine egen ben og han så ned i bordet. Da manden tog fat i kikers kravetøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 18:46

Tanja så på Kiker. "Øøøøøøhhhmmm......" sagde hun stille.
"Da du sov snakkede mig og Taishan... ooooog.... øøøøhmmm... Taishan fortæller det!" De sidste ord sagde hun meget hurtigt da hun vidste at hun aldrig ville kunne fortælle ham at hun var en smule forelsket i ham.
*God damn it! hvorfor er du så bange for at sige det?!* Tænkte hun og hakkede ned på sig selv i tankerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:01

" giv så slip på mig du krølle mit tøj " sagde Kiker. Men manden ruste i ham og ville slet ikke slippe ham igen før han hade sagdet undskyld, for at spænde ben " hey slip så min storebror dit store drov " sagde Taishan vredt og hvæste af manden. Manden grinet bare og kaset kiker ind i væggen med et brav

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:05

Tanja hoppede lidt i stolen da Kiker ramte væggen.
Hun vendte hovedt og så på manden.
"Hvad fanden har du gang i?" spurgte hun vredt. Hun gik hen til Kiker og satte sig ved siden af ham da han faldt ned på gulvet. "Kiker? Skal du og din bror ikk til at gå nu?" spurgte hun og håbede at han vidste at hun mente at de ikke skulle slås nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:14

" der skal nok gå for ingen slippe godt fra at kaste mig ind i en vægge Taishan nu " sagde kiker og de to brøder forene sig til Kishan der var deres fælles styrke de så endnu farliger ud sådan det og de behøvet ikke at slog de kunne bare skræme dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:21

Tanja sad bare og kiggede lidt på dem og så væk, sådan lidt skiftevis.
*Øøøh nej.. nej nej nej nej!* tænkte hun og rejste sig, parat til at gå ud.
*Taishan: Sig at jeg venter udenfor hvis I vil mig noget* tænkte hun højt og håbede Taishan lyttede. Hun begyndte at gå mod udgangen og åbnede døren.
Da hun kom udenfor stod hun stille og nød den friske luft, men hun var stadig bekymret for Taishan og Kiker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:30

to store skrige kom. Og Taishan og Kiker lå ved siden af hinande og var begge såre of den helade ikke så hurtig igen kiker gik ind foran taishan så han var beskydte af Kikers krop manden bore en knive ind i kikers skulder og sparke den så langt ind at kiker ikke kunne får den ud igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:34

Tanja kunne ikke holde trangen til at kigge ind af vinduet mere så hun kiggede ind og så hvad der skete med Kiker.
"Åh nej. tid til min evne." sagde hun lavt. Hun gik ind igen og stilte sig foran Kiker.
Hun hvæste lavt af manden og begyndte at styre hans følelser, for at til sidst at fjerne dem helt så han ikke kunne gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:41

Taishan stødte den hårdt sår kiker. Da han var ved at falde sammen med kniven siden dybet inde i sin skulder, han kunne ikke trække den ud eller noget da den sad for dybet til det så måtte den operes ud. Kiker stødte sig til sin lillebror for ikke at falde om ag smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:45

Tanja begyndte at hjælpe dem ud. "Vi skal ud nu! inden han får sine følelser tilbage!" hviskede hun og fik dem ud.
Da de stod udenfor kiggede Tanja på hans sår. Hun sukkede. "Det må gøre vildt ondt Kiker!" sagde hun stille. "Skal du på skadestuen eller noget?" spurgte hun forsigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:53

Kiker nikke. Taishan var rasen over er nogen kunne fiiden på at såre hans storebror på den måde, Kiker så på ham og sukke " rolige nu Tai det skal nok gå og Tanja har ret jeg må får den ud " sadge kiker. Og fik beroliget Taishan igen han stødte Kiker i mens de gik i mod hospitalet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:56

Tanja gik sammen med dem ved siden af Kiker men hun holdte omkring en meters afstand da hun vidste at hun nok ikke skulle fortælle ham om hendes følelser nu, og hun vidste at hvis du var for tætte ville det blive for meget at holde det tilbage.
Hun sukkede tungt og så ned i jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:06

Kiker kunne ikke mere nu. Så han sank sammen på jorden " kiker kom nu op igen vi er det snart så hold ud storebror 2 sahde Taishan, og lod tåre trille ned af hans kinder han ville midste sin storebror. og det ville han helst ikke da han ikke hade ander end kikere tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:10

Tanja så ham falde sammen og skyndte sig hen til ham.
"Kom nu Kiker!" hendes stemme lød som om hun var ved at græde. Hun tog fat i hans arm og hjalp ham op. Nu slæbte hun Kiker sammen med Taishan, og de gik så hurtigt som de nu kunne.
*Stakkels Kiker. og stakkels Taishan!* tænkte hun stille. Nu kunne hun se hospitalet lidt længere henne.
"Vi er der snart Kiker. Hold ud."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:17

" jeg kan ikke mere " sagde Kiker. Og sukke Taishan gik med tåre i øjne han stoppe og tog sin storebror i armen og bare ham, det sidste stykke " Tanja keh du ikke hurtig løbe i forvejer og bed dem være klar til jeg er fremme med kiker 2 sadge Taishan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:21

Tanja så flov ud. "Så hurtigt jeg kan." sagde hun lavt og begyndte at løbe.
Da hun nåede hen til hospitalet gik hun ind og løb hen til akutfolkene.
"Der var slagsmål nede på diskoteket og min ven er såret. Han er blevet stykket af en kniv og hans lillebror bærer ham her hen." hun talte hurtigt og nervøst.
Folkene begyndte at gøre klar til at Kiker skulle komme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:26

Tiashan kom ind bærne på Kiker. Som kort efter at Tanja var løben hade midste bevistheden han hang livløst i sin lillebrors arme, Taishan græde over hans såret storebror som han elsker over alt på jorden. Og Kiker var den sidste Taishan hade tilbage efter at de begge 2 var blive vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:30

Tanja så dem komme ind og det samme gjorde de andre. De tog Kiker ud af Taishans arme og lagde ham på en båre og kørte væk med ham. Tanja gik hen til Taishan.
"Skal vi gå med dem og se hans operetion?" spurgte hun med en lille stemme og så på Taishan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:34

Tiashan nikke og fylde langesomt efter dem. Kiker lå uden at rør sig og Taishan var urolieg for ham da han nødig ville midste sin eneste bror, og ikke mindste han eneste familie han hade tilbage. Reste hade slå hånde af dem da den begge bliv vampyr og rejste væk fra deres hjem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:41

Tanja gik hen til det rum hvor man må stå og på operetioner.
Hun stod og så ned på lægerne der stod og prøvede at få kniven ud af Kiker.
Så så hun på Kiker's ansigt. Det så helt forladt ud. Dødt. Livløst. Tårerne begyndte at trille ned af hendes kinder.
Hun så på Taishan. "Kan du mærke hans følelser og tanker lige nu?" spurgte hun nervøst og var ikke sikker på hun ville hører svaret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:45

" ja der kan jeg han har meger ondt og de gøre det bare endnu være med at trække i kniven " sagde Taishan. Og så ned på sin livløst storebror som han holdt så meget af Taishan satte sihg på hug, Og hviske til Kiker " storebror du må ikke forlade mig alene og tænke på Tanja hvad skal vi gre uden dig, vis du døder hvem skal så lære mig at syre mine kæfter " sagde Taishan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:48

Tanja holdte vejret og lyttede til Taishan ord.
"Han ved det ikk endu vel? altså det jeg fortalte dig?" spurgte hun stille og bed sig i læben og så ned i jorden. *Kan de ikke bare få den kvin ud af ham så han ikke lider?* tænkte hun og løftede blikket og så ned på Kiker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tid til at feste Tanja(privat) - Page 3 Empty Sv: tid til at feste Tanja(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum