Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Man 6 Sep 2010 - 18:49

han nikkede let og kiggede undrende på hende. Han smilede let og aede hendes kind blidt. "Selvfølgelig vil jeg gerne være sammen med dig, du er da sød." smilede han let og nussede sig til hende. Han var blevet kæleglad og fik sin ulvehale igen. Hans ulveøre kom frem og bevægede sig.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:53

Tanja så at hans høre og hale kom frem. "Nuurh!" sagde hun og rørte let hans ene øre.
Hun fniste og nussede ham så igen. "Jeg er vist ikke den eneste der har ører og hale der har deres eget liv." Hun smilte til ham. "Du skulle have dem fremme noget mere. Du ser så sød ud." Hun smilte bredt til ham med et lille glad glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Man 6 Sep 2010 - 19:17

Han kiggede undrende på hende og rødmede en smule. Han rystede på hovedet og kiggede roligt på hende. "Jeg har ikk lyst til at se sød ud, fordi jeg er ikk sød..." mumlede han stille og krøllede sig sammen. Hans hale logrede en smule i spidsen, "De har deres eget liv..." sukkede han let og hans ører vibrerede en smule. Han gned sin næse og rystede på hovedet. "Hader at være sød..." sukkede han.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 19:21

Tanja så undernde på ham. "Så ser du... hmmm... godt ud?" sagde hun og rynkede forvirret øjenbryne. "Jeg synes du er sød. overfor mig. " hun smilte stille til ham og nussede hans hoved og ned af ryggen. "Men lige meget hvad, så kan jeg lide dig for den du er... du er min kramme bamse af en storebror." grinte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Tirs 7 Sep 2010 - 21:00

Han åbnede det ene øje og kiggede roligt på hende. Han sukkede let og rystede på hovedet. "Jeg synes eller ikk jeg er sød ved nogen som helst..." sagde han roligt og strakte sig lidt. Han gabte lavt og nussede sig mere til hende. Han smilede let og kiggede på hende, "Men jeg er nu ellers ikk en storebror type."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Sep 2010 - 16:27

Tanja smilte til ham. "Så er du bare min krammebamse." grinte hun.
"Ej jeg synes du er god ved mig. Det kan godt være at du ikke er overfor andre, men jeg synes du er en virkelig god ven... og hvis jeg nu havde været ældre og ikke var faldet for enanden, så havde jeg nok været blevet forelsket i dig." sagde hun med et smil, men hendes kinder var lyserøde, fordi hun rødmede en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 8 Sep 2010 - 20:21

Han sukkede let, "Alle synes jeg er sød ved dem... Jeg synes bare jeg er et fjols..." sukked ehan og trak på skuldrene. Han kiggede på hende og smielde let, "Nånp, hvem er du så forelsket i?" smilede han let og kiggede på hende. "Du kan lige så godt sige det, eller skal jeg bruge tankelæsning?" smilede han drillende og kiggede roligt på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Sep 2010 - 20:25

Tanja grinte og rystede på hovedt. "Niks. Du får det ikke ud af mig." sagde hun og lod som om hun lynede sine læber sammen og låste dem og smed nøglen væk. Hun prøvede, godt nok uden held, at lade være med at smile. Hun trak hånden til sig og lagde bestemt armende over kors og så væk. *Du får det ikke ud af mig!* tænkte hun stædigt men drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 16:37

//Manda?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 5 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum