Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:43

//Skal logge.,... svarer imorgen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 14:29

Den skulle Tanja lige tykke på. *Ikke fordi jeg ikke er tiltrækkende?* tænkte hun og så på ham. Hun smilte halvt og nød at han aede hende.
"Jeg er vel bare som en lille søster for dig? Eller noget den retning ikk?" Hviskede hun og nussede ham på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 7:55

Han smilede og aede hendes hoved, "Det er du vel. En søster jeg gerne vil beskytte..." smilede han og satte hovedet lidt på skrå. Han vred sig lidt da hun aede hans ryg. Han var ikk klar på det, og det føltes ubehageligt hvis han ikk var.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 10:54

Tanja trak hpndn til sig og så ned. "Undskld...." hviskede hun.
"Manda?" spurgte hun og så stadig ned. "Hvad mente du med at 'Det er ikke fordi du ikke er tiltrækende'?" Hun turde stadig ikke se op på ham da hun var lidt bange for at møde hans blik. Istedet satte hun sig op så hun nærmest sad på hans skød og lagde hovedt mod hans skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 10:54

*Hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 13:53

Han rystede på hovedet, "Det er bare fordi det kilder på en underlig måde..." smilede han og kiggede på hende. Han satte hovedet på skrå og tænkte sig om. "Altså det jeg mente var at du er meget smuk og nuttet, det var sådan det skulle forståes!" smilede han let og aede hendes hoved. "Men du er ikk min type fordi du er for ung og det."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 14:35

Tanja blev forvirret. "Og det?" spurgte hun.
Hun vidste godt at hun var for ung til ham, han overså bare en lille ting. Hun blev ældre og det regnede hun ikke med at han gjorde. Hun tog en dyb indåndnig og koncentrerede sig om hva han ville forklare om 'og det'. Hun tænkte sig lidt om. "Hvor må jeg så nusse dig?" spurgte hun og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 14:39

Han sukkede let og aede hendes kind, "Altså og det faktum at jeg har været ond ved dig?" sagde han opgivende og sukkede let. Han rystede på hovedet og kiggede på hende. Han smilede opmuntrende og aede hendes kinder blidt. "Altså jeg er ligeglad hvor du nusser mig, det er bare når jeg ikk er klar på at blive nusset det føles underligt."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 14:45

Tanja nikkede forstående. "Du var ikke ond ved mig... Black eller hvad din anden personlighed nu hedder, var ond ved mig..." Hun lagde hovedt på hans skulder. "Klar, nu nusser jeg dig." sagde hun leende og nussede hans ryg. Hun nød at være sammen med ham. Hun følte sig, tryg, og hun havde det bedere end når hun var sammen med andre. Han var som en bamse man altid har haft og man sidder og krammer den. Han var en blanding af 'den bamse' og en storebror.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 14:47

Han smilede let og grinede en smule. Han aede hendes hoved blidt og lagde sit hoved på hendes. Han havde ikk noget imod at hun nussede hans ryg denne gang. Fordi nu vidste han at hun ville gøre det. Han kiggede på hende og grinede let, "Er jeg sådan en kæmpe stor levenede bamse?" grinede han let.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 14:49

Hun grinede med. "Du er som en bamse der altid vil passe på en, og at man kan kramme den så meget man vil. Forskellen mellem dig og en bamse er at du krammer igen." Sagde hun med et smil. Hun fortsatte med at nusse hans ryg da han ikke vred sig ligesom før, hvilket betød at det ikke gjorde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 15:00

Han grinede let og nussede hendes kind blidt, "Det er vel altid dejligt at være en krammebamse?" sagde han en smule undrende og smiled skævt. Han endte dog med at grine lidt og smilede til hende. "Og selvfølgelig vil jeg passe på dig." smilede han let og krammed ehende en smule til sig.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 15:04

Tanja smilte. "tak." sagde hun lavt og tænkte på hvor længe de mon havdet siddet der? Minuter? Timer? Sekunder? hun havde helt mistet tidfornæmmelsen her sammen med Manda.
Hun sukkede dybt og krammede igen, og holdte sig så helt ind til ham. "Du ikke kun en kramme bamse... Men med dig kan jeg ikke være sikker på du holder på hemmeligheder, men tilgengældt kan du svare mig, aee mig oh holde om mig." sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 15:09

Han kiggede roligt på hende med et smil, "Har du da hemmeligheder jeg skal vide?" spurgte han undrende og satte hovedet på skrå. Han smilede let og aed ehendes kinder lidt. Han lagde sin pande på hendes og smilede blidt. "Men du kan sagtens stole på mig, det vil jeg gerne give dig ret i." smilede han roligt og aede hendes kinder blidt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 15:14

"Ingen endnu." sagde hun med et smil. "Og bare rolig... jeg er ikke skizofren." hun så ham i øjne med et smil. "Og jeg rengede også med at jeg kunne stole på dig, mindst lige så meget som du kan stole på mig." Hun fjernede sine hænder og lagde dem bag hans nakke "Bib bib, Nu nusser jeg din nakke" sagde hun med et smil og nussede hans nakke ganske stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 15:18

Han kiggede roligt på hende og smilede let. Han grinede en smule, "Det er altså ikk fordi du skal sige hvor du nusser mig. Jeg ved godt du nusser mig nu. Så du behøver ikk sige det mere..." smilede han let og aede hendes hoved let. Han kigged roligt på hende, "jeg ved jeg kan stole på dig..." smiled ehan glad og kiggede roligt på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 15:22

"Tak... så behøver jeg ikke lege en mobil der vibere og siger Bib Bib når jeg nusser dig?" Hun grinede let og så på ham med et smil. "Og tak fordi du stoler på mig." Sagde hun lavt og lukkede øjne. De havde stadig panderne mod hinanden men hun var ligeglad. "Jeg tror aldrig jeg har mødt en jeg er blvet så gode venner med så hurtigt." hviskede hun og smilte til ham da hun åbnede øjne igen og så ind i hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 15:40

//Manda?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 17:09

//Manda?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 17:09

Han grinede og smilede let, "Ja, jeg har en evne til at blive venner med andre rimelig hurtigt." sagde han opgivende og kløede sig bag hovedet. Han kiggede roligt på hende og grinede en smule. Han strakte sig og lagde sig ned. Han kravlede hen og lagde sit hoved på hendes skød og smilede glad. Han nussede sig til hende og krøllede sig en smule sammen. "Sig hvis jeg ikk må ligge her..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 17:14

Tanja smilte og nussede hans hår og hoved. "Det er helt fint med mig." Hun kiggede ned på ham med et stort smil. "Og... en fed evne du har..." Sagde hun og så hurtigt rundt. Det var ved at blive mørkt. "Hvor længe har vi været her?" Spurgte hun og så ned på ham. Hun syntes det var mærkeligt at tiden var gået så stærkt, men de havde jo også siddet og nusset hinanden i evigheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Lør 4 Sep 2010 - 17:30

Han smilede og nussede hovedet til hende. Han kiggede roligt på hende, "Altså der var allerede aften da vi mødtes. Så den er vel nok lidt over midnat..." smilede han roligt og blev liggende. "men jeg er frisk!" smilede han barnligt og kiggede på hende. "Måske du gerne vil hjem og sove?" spurgte han roligt og satte hovedet på skrå.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 10:57

Tanja så lidt ned... "Hvis du tror at bo alene i en mikro hytte herude og sove i den er sjovere end at være sammen med dig, så tro om igen!" Hun smilte stort til ham. "Hvad skal vi så lave?" spurgte hun og så sig omkring. "Det ser ikke ud som om der er meget man kan lave nu." Hun så ned på ham og nussede videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Man 6 Sep 2010 - 12:23

Han grinede let og kiggede roligt på hende, "Har du da ikk et arbejde elelr noget? Altså bare et fritidsjob..." smilede han og nussede sig fortsat til hende. Han kom til at nyse en enkelt gang og kiggede på hende. Han gned sin næse og smilede barnligt. "Men det er da dejligt du vil være samn med mig."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:04

Tanja smilte til ham. "Intet job til mig." hun nussede ham stadig og så rundt. "Men det er skam ogs dejligt at du vil være sammen med mig." sagde hun og så på ham igen. "Jeg kan godt lide at være sammen med dig." sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 4 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum