Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:22

Tanja tabte underkæben. "Du husker slet ikke noget? Heller ikke at du behandlede mig som om jeg ikke havde følelser?!" hun var blevet forvirret og forstod ingen ting.
*Men han tog på mig. og kan ikke huske det! Han behandele mig som et svin! og han kan ikke huske det? tager han pis på mig?* tænkte hun og stirrede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:26

Han kiggede undrende, "øhm... Nej..." sagde han undrende. Han havde fuldkommen ændret sig fra før. Han havde problemer med at vide hvad hans anden personlighed lavede når han ikk havde kontrol. Han kiggede på hende og aede hendes kinder blidt, "Det kan være du har forestillet dig det..." han kiggede roligt på hende. "Jeg aner virkelig ikk havd du taler om, men undskyld hvis jeg har gjort noget?" han orstod det stadig ikk helt. Men ignorerede ogs hendes tanker, de var svære at forstå for ham.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:30

"Manda... siger du at alt det du lige har gjort at du ikke kan huske det? altså du har behandlet mig fuldstændig forfærdeligt!" Tanja's tanker var et stort rod. "Du...du..du...du har ligget og taget på mig mod min vilje, fordi jeg ville hører dig spille!" hun var helt vildt forvirret.
Hun stirrede på ham og begyndte at hulke. For hende gav det ingen menning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:35

Han kiggede overrasket på hende, han krammede hende til sig. 2Rolig...! Rolig..." han vuggede hende blidt og aede hendes hoved. "Du har nok mødt min anden personlighed, Black..." sagde han opgivende og sukkede. Han kyssede hendes hoved blidt, "Bare rolig..." han aede hendes fortsat. "Der sker ikk noget mere..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:39

Tanja trak vejret uroligt fordi hun var så ked af det. Hun lagde armne om ham og knugede sig ind til ham. "Det var frygteligt" hviskede hun og lukkede øjne. "Lov mig at du ikke gør det igen... Please..." Hun var helt ude af den og kunne ikke finde hoved og hale i det der var sket og det der skete nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:43

Han fik sin hale frem og fik den blidt rundt om hende. For at få hende til at føle sig tryg. "Shhhhh... Rolig..." sagde han beroligende og vuggede hende blidt fra side til side. "Jeg skal prøve... Men jeg kan ikk love at jeg kan det, men jeg vil prøve så godt jeg kan..." smilede han roligt og kiggede på ehnde. Han tørrede hendes øjne blidt, "ikk græde..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:50

Tanja nikkede og holdte op med at græde. Hun følte hans hale om hende og snoede sin egen i hans. Hun smilte til ham og lagde hovedt på hans bryst. Hun følte sig godt tilpas lige nu, her i hans arme som man siger, men også i hans hele.
Hendes hænder flettede sig sammen så han ikke kunne slippe fri hvis han ville gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 18:56

Han kiggede roligt på hende og smilede let. "Har du det lidt bedre?" spurte han og aede hendes hoved. Han ville gerne have hun var helt rolig, men han ville heller ikk gøre hende noget. Han kiggede rundt og derefter på hende, "Du må undskylde, men Black har sit eget liv..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:03

Tanja smilte. "Det er vel okay. Bare DU ikke vil gøre mig noget, så er jeg faktisk lidt lige glad med Black." hun var alvorlig samtidig med at hun sagde det leende. Hun holdte godt fat om ham og hendes hale legede med hans. Hendes ører lå ned, ikke vredt, ikke ydmygt, men trygt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 19:05

Hans hale lå bare roligt og lod hendes hae gøre havd den ville. Han kiggede på hende og aede hendes hoved stadig. Han aede hende bag det ene øre for at se om hun kunne li det. "Det er vel godt nok..." smilede han let og kiggede roligt på hende. Han sad stille og nynnede en lille melodi. Den samme som han spillede inden han skiftede personlighed.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:05

//Skal logge... kommer senere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:37

//Er her igen nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 19:45

Det er dig der skal svare... :D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:50

//Ved godt... Com spassede//

Tanja stoppede med at lege med hans hale, for det første fordi han ikke legede med, men også fordi hun genkendte melodien. "Du behøver ikke spille den." hviskede hun "Bare nynne" hun smilede til ham og prøvede at få ham til at lege med hendes hale. Hun prikkede til den med hendes og snoede den rundt om den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 19:52

Han kiggede på hende og aede hendes hoved blidt, han nynnede videre og smilede elt. Han kiggede undrende på hendes hale, "Hvorfor gør du det der?" spurgte han undrende. "Jeg forstår det ikk...2 sagde han og sukkede let. Han kiggede på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:58

Tanja smilte stille og rødmede lidt. "Det er bare dejligt at lege med din hale. det sjældent at min hale har andre at lege med end den selv." sagde hun stille og så op på ham.
"Og hvorfor bliver du ved med at ae mig? ikke fordi det gør noget, det dejligt, skønt, men hvorfor?" hun så på ham med store øjne og så ind i hans. Hun sænkede blikket og lagde hendes hoved på hans skulder og ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 20:01

Han sukkede let og hans hale lagde sig, "jeg leger ikk med min hale..." sagde han roligt og kiggede på hende. Han aede hende ortsat og trak på skuldrene. Han sukkede, "Jeg ved det faktisk ikk... Jeg vil bare enten ae eller blive aet. Sådan er jeg..." sagde han roligt og kløede sig bag hovedet. Han kiggede på hende og satte hovedet på skrå, "Du rødmer?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:06

"Ja... det er lidt mærkeligt at fortælle dig at jeg synes det er skønt at du aeer mig." sagde Tanja stille og så op på ham. hun løftede sin ene hånd og nussede hans hals og nakke.
"Hvorfor vil du ikke lege med min hale? eller bare holde om den?" spurgte hun stille og en smule såret og så ikke på ham da hun spurgte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 20:11

Han smilede let og kiggede på hende, han drejede hovedet til den ene side da hun nussede ham ved ahlsen og han lukkede øjnene i. Han kiggedepå hende bagefter, "Min hale er ikk et legetøj, og desuden gør den hvad den vil. Jeg kontrollere den ikk rigtigt..." sagde han opgivende og kløede sig bag hovedet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:16

Tanja så ned og lukkede øjne. "Nååå.... okay..." Hun fjernede hænderne og lagde armne og hans hals og følte sig tryg selvom hun ikke rigtig kendte Manda var det helt okay at være her sammen med ham. Hun åbnede munden for at sige noget men kunne ikke finde på noget.
"Jeg er glad for at du blev dig selv igen." sagde hun så og kiggede op på ham. "Du er faktisk meget...... hvad skal jeg kalde dig?...... kærlig? eller venlig? sød?" hun smilte lidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 20:22

Han smilede og kiggede på hende, han aede hendes kinder blidt. "Skindet bedrager? Men jeg fik heller ikk skaffet mig en særlig god start ved at Black tog over...2 sukkede han let og kiggede på hende. Han bed sig i læben, "Men jeg ville nu heller ikk være ham fra starten af, han er der bare..." mumlede han surt og sukkede opgivende. Han kløede sig bag hovedet.

//Blir tvunget til at tage et bad...-.-
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:28

Tanja smilede til ham. "Det er jo ikke din skyld. og desuden. Når den du er nu er den der er der mest, så gør det ikke noget fordi du er så god, kærlig og sød. Det tror jeg at de fleste ville kunne leve med. " Hun krammede ham og følte sig tryg. *Tiden må godt stå stille lige nu.* tænkte hun stille.

//Okay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 21:24

Han aede hendes hoved og smilede let, han lagde sit hoved på hendes. "Du er ikk ved at falde for mig vel?" spurgte han roligt og grinede let. Han havde et barnligt smil og aede hendes kinder. "Eller er det bare mig der er ved at tro det."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:28

Tanja sukkede. "Det ved jeg ikk... jeg falder let for folk men er aldrig blevet forelsket endnu."
Hun smilede og nød at han aede hende. "Er du ved at falde for mig?" Spurgte hun stille og var glad for at han havde hovedt ovenpå hendes fordi så ville han ikke kunne se at hun rødmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Manda Ons 1 Sep 2010 - 21:41

Han kiggede roligt på hende, "Nope, ikk fordi du ikk er tiltrækkende!" han kløede sig bag hovedet og smilede. "men du er or ung til mig..." smilede han let og bed sig i læben. Han aede hendes hoved igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gå tur i skoven. //Manda-Privat// - Page 3 Empty Sv: Gå tur i skoven. //Manda-Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum