Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bring me to life, haunted? (Manda=privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 Empty Sv: Bring me to life, haunted? (Manda=privat)

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 16:47

Han tog hurtigt armene rundt om hende og aede hendes hoved. "Du må ikk gå Cal...!" han aede hendes hoved blidt og vuggede hende blidt fra side til side. "Det var ikk for at såre dig, du er smuk. Det er ikk det. Du er en venlig og sød person. Du er blød at ae." han aed ehendes kidn med hånden. "Men det er heller ikk fordi jeg ikk vil gøre det. Det er bare fordi jeg ikk er sådan." smilede han let. "Eller...!" han tog en hånd til hovedet. "ARH! Jeg kan da heller ikk sige noget som helst uden det blir misforstået!" han slog sig selv nogle gange på hovedet. "Tumpe, tumpe, tumpe!" Han kiggede på hende og aede hendes kinder. "Vær sød... Ikk gå, jeg vil bare ikk gøre dig fortræd... Jeg ved ikk om Black måske ville overtage min krop og du ved..." han bed sig i læben. "Jeg vil bare ikk have han gør dig noget..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Tilbage til toppen Go down

Bring me to life, haunted? (Manda=privat) - Page 2 Empty Sv: Bring me to life, haunted? (Manda=privat)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 17:00

"Er ikke bange.." mumlede hun og blev overrasket på den positive måde som han trak hende til sig. Hun gemte sit hoved mod hans brystkasse, "Jeg bliver ikke bange, hvis ham til tøsedrengen Black kommer frem, som ikke kan tænke eller er så følsom som dig, så vil jeg gøre alt for at stoppe ham, og tænke på dig" sagde hun inden at hun kiggede stille op på ham og betragtede ham. Hun var virkelig ved at føle noget for ham, få et lille crush måske. "Jeg bliver.. fordi du siger det" sagde hun og krammede sig ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 17:07

Han kiggede på hende og aede hendes kinder blidt, "Det er ikk fordi jeg er bekymret for om du er bange. jeg er bare bekymret for dig..." sagde han og sukkede let. han krammed ehende blidt igen og lagde sit hoved på hendes. "Du skal ikk sige sådan om han, han kan se og høre alt vi siger. Og jeg kan høre ham tale i mit hoved..." han gned sit hoved lidt og kyssede hendes pande. "Du skal ikk gøre alt jeg siger..." sukkede han opgivende og smilede let. "Gør hvad du vil, bare ikk gå lige nu..." sagde han stille og aede hendes hoved igen. Han kiggede tomt ud i luften og rystede lidt på hovdet før han smilede til hende igen.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 17:15

"Det er han jo.. når han ikke kan stå på egne ben.. også lade dig være i fred" mumlede hun og bed sig i læben, imens at hun var ligeglad om ham Black, hørte det som hun sagde. Hun kiggede på ham inden at et lydløst suk undslap fra hendes læber, "Okay.. jeg bliver" sagde hun stille og nikkede til han svar, "Forresten.. jeg har ikke sagt at jeg er en elver" sagde hun og bed sig diskret i læben, han havde sagt hvad han var, men det havde hun ikke og han fortjente at vide det, syntes hun selv efter hendes egen mening, hun smilede svagt og kørte sin ene hånd op i hans hår som hun nussede blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 17:21

Han smilede glad og nussede hendes kinder, "Det er godt, tak Cal." smilede han og krammede hende lidt. Han kiggede roligt på hende, "Du behøvede ikk sige du er en elver, jeg ved du er det." smilede han. "Jeg kan lugte ens race." smilede han glad og nussede hende. Han var glad for at hun ville blive og glad or at hun ikk kommenterede noget af det han sagde før. Han smilede og nussede sit hoved til hendes hånd. Han kunne godt li det.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 17:40

Hun smilede, "Så ved jeg det" sagde hun med et lille nik imens at hun så på ham og betragtede ham. Imens at hun syntes det var et sødt navn.. han havde givet hende.. Cal. "Vidste jeg ikke at du kunne.. amazing.." sagde hun smilende. Og lukkede sine øjne lidt, imens at hun slappede af i kroppen, hun ville heller ikke gå med det samme, det var bare noget som hun før sagde, hun ville helst bare være sammen med ham. Imens at en masse tanker gled igennem hendes hoved, var det måske dumt at hun var ved at føle noget for ham? Al fald.. hvis det var så var det forsent.. hun havde fået et lille crush på ham.. og hvis han ikke ville have hende, efter at de havde lært hinanden bedre at kende.. måtte hun bare acceptere det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 17:45

"Det er fordi det ikk er en særlig vigtig evne..." sagde han roligt og smilede let. Han aede hendes hoved og kiggede roligt på hende. "Må jeg spørge om noget? Siden du jo hader mænd, har du så aldrig været i seng med en?" han vidste godt det var et underligt og dumt spørgsmål. Men han kom bare til at tænke lidt på det. Han aede hendes hoved let og smilede. "Det er ok, hvis du ikk vil svare..." sagde han roliggt og smilede let. Han gned sit hoved en smule, før han kiggede på hende igen. "Eller hader du mænd fordi du har været i seng med en der faktisk voldtog dig."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 17:52

Hun kommenterede ikke hans svar på med at det var let for ham at finde ud af hvad andre væsner var for en race. Hun kiggede spørgende på ham med et nik til at han gerne måtte spørge om noget og hun bed sig diskret i underlæben da han kom ind på emnet omkring hvorfor hun hadet mænd. Et lydløst suk undslap fra hendes læber endnu engang. Imens at hun blot stadig lod sine øjne hvile på ham. "Er stadigvæk jomfru, har aldrig været i seng med en mand.. men det er ikke derfor at jeg hader mænd" sagde hun stille og en lille latter undslap fra hendes strube. "Har bare set andre mænd.. behandle kvinder skidt.. hørt historier om mænd som var onde og ikke behandlede kvinder ordentligt og sådan noget.. som har gjort at jeg er kommet til at hade dem.." svarede hun og nikkede kort til bekræftelse med at det var hendes holdning til at hade mænd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 17:57

Han nikkede let og aede hendes kind. Han smilede og krammede hende blidt. "Det var da bedre end hvis det andet skete..." smilede han roligt og aede hendes kinder. Han kyssede hendes pande og smilede glad. Hans smil forsvandt da hun fortalte om hvorfor og han nikkede. "Nårh... Det er vel det der sker..." sukkede han let og aede hendes hoved. "Det forklarer da en del..." smilede han let. "Bare du ikk ser flere der er sådan."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 18:06

Hun sendte et charmerende smil og blev overrasket over at han kyssede hende på panden, imens at hun lagde mærke til at han sukkede, "Noget galt?" spurgte hun og puttede sig tættere ind til ham, og førte sine arme op omkring hans nakke igen idet at hun begyndte at nusse hans nakkehår. Kiggede ham samtidig ind i øjnene. "Hvordan er det at have to forskellige øjenfarver?" spurgte hun af ren nysgerrig, imens at hun betragtede ham. "Men.. ja, sket er sket.. og hvem ved.. hvad der ellers sker i vores liv?" spurgte hun efter et stykke tid imens at hun smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 18:14

Han rystede på hoevdet og smilede let, "nej, nej... Alt er fint.2 sagde han roligt og aed ehendes hoved. Han blev lidt overrasket og smilede let til hende. Han synes det var meget behageligt at blive aet på nakken. Han faldte næsten i søvn. Han tænkte sig om og rystede på hovedet, "Det er ikk rigtigt noget." sagde han. "Altså det eneste der gør forskellen for mig er at jeg kan se i mørket fordi mit øje gør jeg kan." milede han let og kiggede på hende. Han nikkede, "Fremtiden er et mysterium som man siger." smilede han let og synes hun havde ret med at sket er sket.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 18:20

"Ja. Hvilket ens fortid også er" sagde hun stille med et svagt smil imens at hun så på ham, lagde sit hoved en smule på skrå imens at hun stadigvæk fortsatte med at nusse hans nakkehår, hun lænede sig en smule over ham og lod sine læber ramme hans hud på halsen, som hun kyssede blidt og lod sin tunge glide ud at slikke hurtigt på hans bløde hud, inden at hun fjernede sig fra hans hals. "Undskyld" mumlede hun og fugtede let sine læber, hun ville bare give igen.. efter at han havde kysset hende på panden.. også bare at hun kyssede ham et andet sted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 18:26

Han kiggede på hende og han kiggede op da hun kyssede hans hals. Han lukkede øjnene og rødmede da hun slikkede den bare en smule. Det var mere en nok til at han kom til og stønne lavt. Han rødmede og kiggede væk. Han hadede at rødme foran andre. Han bed sig i læben og rystede på hovedet. "Det... Det er ok..." sagde han roligt og smilede let. Han sad stille og bed sig lidt hårdere i læben. Han kom til at bløde en smule fra den, men lagde ikk mærke til det.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 18:32

Hun sendte et uskyldigt smil og imens at hun prøvede på at få øjenkontakt med ham, men hun vendte i stedet for sit blik ned af sig selv. Kiggede skiftevis fra hans mave og ned af sig selv, imens at hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle sige. "Jeg.." mumlede hun og bed sig let i læben, "Skal nok lade være med at gøre noget.. så det hele blive akavet" sagde hun stille med et lille nik. Et suk undslap fra hendes læber. Inden at hun så sig omkring en omgang. Inden at Caley lukkede sine øjne og trak en dyb indånding. *Du er dygtig Caley* tænkte hun letter og irriteret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 18:37

Han kiggede på hende og rystede på hovedet. Han aede hende skinder og kravlede hen til hende. Han lukkede øjnene og slikkede hendes hals blidt. Han vidste ikk hvorfor han gjorde det. Han havde allerde en, men han følte bare at han havde lyst til at gøre det. Han kunne på en måde godt li hende. Han fjernede sit hoved lidt efter og smilede let. Han aed ehendes hoved, "Det skal nok gå, som jeg sagde."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 19:00

"Hvordan?" spurgte hun stille imens at hun åbnede sine øjne lidt, imens at hun havde mærket at han havde slikket hende på halsen, hun bed sig diskret i underlæben. "Ved ikke om du har en kæreste..." sagde hun og vendte sit blik ned mod sig selv, hun ville gerne vide det hvis han havde. For så kunne hun ikke rigtig se hvad hun skulle blive for, da hun jo nærmest flirtede med ham.. et suk undslap fra hendes læber, imens at hun mærkede varmen i kinderne og rødmede svagt. *vil sikkert altid hade mænd* tænkte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 19:14

Han kiggede roligt på hende, 2Jeg ved ikk rigtigt om vi er kærester mere..." sukkede han let og kiggede ned. "Altså det er ikk fordi jeg ikk vil være det. Men vi ser knap hinanden mere..." mumlede han med et suk. "Jeg vil ikk være sammen med en jeg knap ser..." sukkede han let. Han kiggede på hende med et smil, "Men du skal ikk tro jeg ikk kan li dig, fordi du er meget sød. Du er nok den jeg bedst kan li af mine pige venner." smilede han og krammede hende til sig.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 19:22

Hun kiggede på ham og en lille latter undslap fra hendes strube igen, "Okay.. troede bare virkelig at jeg havde.. ødelagt et eller andet, ved at jeg.. flirtede lidt med dig" sagde hun stille imens at hun gengældte krammet og lagde sit hoved på hans brystkasse igen. "Men undskyld.. hvis jeg har ødelagt noget.. var ikke min mening" sagde hun og fugtede let sine læber, hun var glad for at hun betød meget for ham. Hun havde det på masse måde, bare omvendt, med at han var hendes bedsteven. Hun havde ikke rigtig mødt nogen på et sidste, uden hun sådan helst præcist vidste hvorfor. Eller hun følte vel sig ikke tilpas og trængte til at komme et stykke tid væk fra Vie La Mort? Men nu var hun kommet tilbage og hun var glad for at hun havde gjort det, ellers ville hun ikke have mødt Manda.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 19:26

Han rystede på hoevdet og kiggede på hende emd et smil, "Nej. Du har ikk ødelagt noget." sagde han roligt med et smil og aede hendes kind blidt. Han grinede let og kiggede undrende på hende, "har du flirtet?" han satte hovedet på skrå og kløede sig bag hovedet. "har aldrig været god til at regne sådan noget ud..." smilede han uskyldigt. Han kiggede roligt på hende, "hvis du vil have mig til at hjælpe dig eller noget, så sig til ikk." smilede han let og lagde sit hoved på hendes. "Har ikk noget i mod det." sagde han roligt. Han vidste ikk hvorfor han sagde det. men han følte bare han gerne ville hjælpe hende og få hende til at vide han vil være der for hende."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 20:26

"Okay" mumlede hun, selvom hun regnede ud at han bare sagde det for at berolige hende, et grin undslap fra hendes læber, "Lige før at en kvinde bare skal gå hen og voldtage en mand for at få ham til at indse... hvad hun føler for ham" sagde hun så stille og bed sig hårdt i læben, nogen drenge kunne ikke af og til ikke forstå kvinder. Det var jo flirteri hun havde gang i specielt da hun havde ført hans hånd ned på hendes bryst. *men.. det må han om* tænkte hun og trak en dyb indånding. "Jeg syntes ellers at du har styret din onde side godt, siden den ikke er dukket frem endnu" smilede hun og sagde det forsigtigt, for at komme ind på et andet emne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 20:27

// jeg skulle lige spise. :) //

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 20:34

Han grinede let og smielde til hende, "Jeg er altså ikk den bedste til at regne flirten ud..." smilede han opgivende og rystede på hovedet. "Den eneste måde jeg fandt ud af det med min kæreste var da jeg vågnede og manglede min trøje og lige blev kysset på munden mens jeg blev nusset på overkroppen." han grinede let og kom til at tænke på sin reaktion da det var. Det var ret så underholdene at tænke tilbage på. "Min onde side kommer kun frem, hvis nu jeg er under pres eller vred. nogle gange kommer han af sig selv, men det er sjældent." smilede han let og aed ehendes hoved. "Men må jeg spørge om noget andet? Er det fordi du vil have jeg tager på dig eller noget?" spurgte han og satte hovedet på skrå.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 20:42

Caley grinede lidt, inden at hun rystede på hovedet, "Vil.. ikke når det ikke betyder så meget" sagde hun stille og satte sig mere til rette, inden at hun kiggede sig omkring, "Desuden skal begge parter have lysten.." mumlede hun og bed sig hårdt i læben, så der kom et bide mærke i hendes underlæbe. "Og.. man spørger ikke om det... man gør det bare, hvis det er" sagde hun roligt med en svag rødmen på sine kinder. Hun havde aldrig sådan snakket med en dreng om sådan noget. Fandt hun alligevel morsomt på en eller anden måde. "Og.. du er jo stadig optaget.. din kæreste ville blive sur den dag du er sammen med hende, også vil jeg have ødelagt dit forhold".

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Fre 3 Sep 2010 - 20:52

Han kiggede roligt på hende og grinede, "Lad mig gætte. Dud har lysten til det?" smilede han let og aede hendes hoved. Han grinede let og smilede glad til hende. Han krammed ehende til sig og aede hendes kind med håndryggen, "Men hvis at man bare gøre det, så ok..." sagde han roligt. Han fik hende sat op så hun havde ryggen til ham. Han fik hendes hår hen på den ene side af hendes skulder. Han slikkede hendes hals og tog på hende med begge hænder. Han vidste godt hvad det ville betyde for hans forhold med sin kæreste, men han ville også fortælle det. Han følte bare at han ville gøre det for Cal og ikk andet. Han kunne dog godt li hende, men det var stadig svært at forklare eller forstå for ham selv hvorfor han gjorde det.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 21:02

Hun kunne ikke helt forstå hvad der var ved at ske eller hvad han mente med det han sagde anden gang, men hun fandt ud af det og smilede svagt da hun sad ved ham, mærkede hans mave mod sin ryg, uden at hun vidste af det udstødte hun små støn, da han begyndte at tage på hendes bryster, og mærkede hans tunge på sin hals. Caley havde ikke regnet med det overhovedet ikke. "Mhm.. du har gættet.. rigtigt" sagde hun stille og et nydende suk undslap fra hendes læber, hun kunne ikke nægte det at hun havde lysten til det. Især ikke når han gjorde det. Hun lagde sine arme ned langs hans ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum