Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.
Tid: Omkring klokken 23:00, tæt på midnat.
Omgivelser: Chariot.
Vejr: Mørk himmel med stjerner, en smule blæst kan mærkes i vinden.
Dato: 4. september.
_________________________________________________________________________________________________
Chariot, en dreng på 18 år som var en is dæmon gik rundt inde i skoven, imens at han trak vejret roligt, inden at han trak en dyb indånding, han tog tunge skridt, da han havde militær støvler på, hvor der både var metal på sko snuden og under skoen. Han havde sorte tætsiddende bukser på, med en kæde hængende ned på den ene side af hans bukser, som raslede når han gik. Han havde læder handsker på og en sort t-shirt på hvor han udover havde en sort frakke på, der havde en hue, som han tog op over hovedet, imens at han gik, hans sorte hår sad glat som det skulle. Et tøvende suk gled igennem hans læber, imens at han betragtede græsset, som var det noget han fandt interessant, hvis folk gik forbi ham ville de ikke have øjenkontakt med ham, mest pga hans påklædning. Men han var ligeglad om hvordan folk tog ham. Han var den person som han var, Chariot Gorgeous. En dæmon som havde eksisterede længe, han rettede lidt på sine briller, som han altid havde på sig, da han syn var blevet sløret efter at han var blevet genfødt. Hvad skulle han lave i skoven? Der var stille og ikke en skikkelse at få øje på. Men så igen, han skulle også finde et sted at sove, da han ikke havde noget hjem. Chariot var også blevet hjemløs efter at han var blevet genfødt. En masse ting var sket for ham, og han kunne ikke rigtig tænke klart snart, efter at der fyldte så meget inde i hans hoved, lige til at han kunne få hovedpine af det.
Gæst- Gæst
Sv: Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.
Det var en ung dreng mde meget femine træk der kom halvt løbende, halvt gående gennemskoven
Han var faret vild og så ret så bedrøvet ud
Han havde hvidt tøj på, skjorte og bukser... meget fint silke ligesom hans hud føltes som
hans lyse blonde hår flagrede stille i vinden.. samtidig med han krystal klare blå øjne kunne ses tydeligt... dog vendte hans blik ned mod jorden, hvilket gjorde at han lige nu...løb ind i den unge dæmon
"ngh..." han stod ind mod ham lige nu
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"...undskyld Hr" sagde han stille og bukkede blidt for ham "det var ikke meningen...jeg" han kiggede lidt panisk rundt, for han var virkelig bange for mørke, og anede ikke hvor han var lige nu
"jeg....jeg er faret vil Hr og hørte noget" han stammede lige så stille men hans stemme lød ren og melodisk
"er ked...af jeg løb ind i dem Hr, det var virkelig ikke meningen" hans øjne virkede triste nu i det hans så ham ind i øjnene "kan de tilgive mig" han rystede lidt af skræk for om der var nogen ude i skoven lige nu
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"mmh... o..ok" han kiggede lidt flovt ned i mod jorden indtil han sagde hans navn.. han kiggede drengen ind i øjnene og smilte så sødt med sine røde kinder
"Midori..." svarede han stille "rart at...møde dem Chariot"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han smilte blidt til ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"for hvis kan du sagtens overnatte hos mig"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mido kunne ikke selv flyve da hans vinger ikke var fuld udviklet endnu...de var få små, kun sådan nogle der lignede dem man kunne købe til fastelavn eller noget, hvis man ville klædes ud som en engel... men de var utrolig hvide af sin slags
"mmh... nu må de ik...tabe mig vel" han holdt lidt stramt fat om ham men stadig så han kunne trække vejret og flyve
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"du kan få lov til at sove i min seng, så tager jeg bare min brors" han kiggede sig over skulderen tilbage på ham før han så frem igen og åbnede en dør der så utrolig ren ud i forhold til at den førte op til loftet "heh... her bor jeg så" der var ufattelig rent, det eneste der så ud til at rode det var en af sengene som ikek var redt "heh"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hihi.." han gabte lidt og lukkede døren...gik så hen og lagde sig i sin seng "mmh...dejlig blød"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Skikkelsen på legepladsen //privat= Midori //
» Nyt kendskab nede ved søen-Midori
» Saturens bane krydser mars' //Midori//
» Falling behind (Amelia).
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus