Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 Empty Sv: Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:57

midori så på ham og smilte stille før han rødmede lige så stille "hihi...er glad for du gad med...så skal jeg nemlig ikke være helt alene" han lagde sig også ind til chariot og tog stille sin dyne over dem
"nu håber jeg du kan sove godt søde" han smilte stille i mens han lukkede sine øjne i. begyndte lige så stille at falde i søvn... lyttede til hans åndedrat og hans hjerte slag
Lignede en smuk lille engle pige lige nu

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 2 Empty Sv: Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:14

//skal lige lave mad og spise xD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:20

Han lagde langsomt sin ene arm hen over Midori, inden at han stille tog sine briller af, lukkede sine øjne med det samme, så det var at han ikke kom til at gå amok over med sine evner. han gemte sine briller væk med sin anden hånd, inden at han nåede at falde i søvn. Han trak vejret roligt, imens at der ikke gik længe inden at han faldt ind i en drøm. Chariot var glad for at have mødt Midori. Faktisk var Midori hans første ven af hans eget køn, som sådan. Han havde altid kun mødt piger, som så gav ham mere eller mindre problemer som han ikke selv kunne styre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:20

//okay xD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 17:48

//færdig!!! naaams//

Midori faldte også stille i søvn og sov virkelig sødt i hans nærvær, det var ligesom med sin storebror.. tryg og varmt, denne gang var det dog med en fremmed
Natten fløj forbi dem, fuld at mystik og spænding, i deres drømme... mens deres tomme kroppe bevægede sig rundt. Selv havde hans egen krop bevæget sig ovenpå chariots, lå der og hvilede sig oven på hans krop... savlende lidt over hans bryst, men uskyldig som et lille kæledyr

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 17:56

Chariot lagde sit hoved mod den ene side, imens at han stadigvæk sov, han havde ikke mærket som sådan at Midori lå oven på ham. Han drømte bare videre, imens at han sov som en sten. Han havde ikke fået sådan sovet så meget før, og det kunne ses på ham at han trængte til det, samtidig var han glad over for at han måtte ligge i Midori's seng, den var varm og dejlig blød. Uden at han vidste af det førte han sine arme omkring ham, som om at han krammede Midori ind til sig, som en lille bamse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 18:04

Tiden gik endnu længere frem, og lyset stod stille mod de gamle vinduer der var her på loftet. dog var de ikke så gamle at de var ødelagte
Midori vågnede stille, han vågnede altid i takt med solen stod op, sådan havde han altid gjort bare for at nyde det meste af lyset
han åbnede stille øjnene og så han lå ovenpå chariot, rødmede stille og prøvede at fjerne sig selv, men kunne ikke pga hans arme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:04

Chariot fjernede sine arme fra Midori og lod dem glide op til hans øjne og gned i dem, efter at han også begyndte at vågne lige så stille, "Sol.." mumlede han, da han mærkede nogle af solens stråler på ansigtet. Han var ikke altid glad for solen, det kunne altid irritere en, især når man lige vågnede op fra ens søvn. Han blinkede med sine øjne, inden at han fjernede sine hænder fra sine øjne og lagde sine hænder ned på sengen ind til sig. Idet at han kiggede på op Midori og grinede lidt, da han opdagede at han lå på ham. "Har du sovet godt?" spurgte han derefter stille og fugtede let sine læber, som var en smule tørre. Han syntes det var fint nok at han lå oven på ham. Chariot havde ikke noget imod det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:16

Mido lagde stille hovedet på skrå og satte sig op så deres underliv stødte mod hinanden "hehe... jeg har sovet fint...har du?" han nussede stille sin hånd igennem hans hår, i det han så så en edderkop og nærmest sprang tilbage i sengen
"iiih...edderkop" han foldede sig sammen i ben enden af sengen og fik lidt tårer i øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:30

Han lukkede sine øjne lidt igen, men stille da Midori lod sin hånd glide igennem hans hår, han kunne godt lide det når nogen nussede hans hår, "Mhm..det har jeg" sagde han stille, og åbnede sine øjne, hvor han blev forskrækket, da Midori sprang tilbage i sengen, Chariot satte sig op og kiggede sig omkring, da Midori nævnte at der var en edderkop til stede. Han lænede sig hen over sengen efter at han havde taget sin ene sko med sig og klaskede den en enkelt gang, efter at han frosset edderkoppen til is, så den gik i stykker, i stumper og stykker, "Den er død nu.." sagde han og lagde sin sko.. eller støvle var det mere ned på gulvet igen, inden at han kiggede på Midori og kravlede hen til ham. Chariot satte sig på sine knæ foran ham og lod sin hånd glide hen mod hans kind hvor han begyndte at fjerne hans tåre. "tak fordi jeg måtte sove her" sagde han stille og lænede sig forsigtigt mod ham, dog så han ikke væltede ned i sengen, og Chariot kyssede ham blidt på kinden, inden at han lagde sig ned i sengen igen, rykkede sig tæt ind til Midori.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:35

//jeg bliver nød til at smutte i 30-60 minutters tid, skal i bad og så skal jeg lave lektier til i morgen....suk:( kan godt være jeg svare lidt medens jeg laver lekiter men er her ikke direkte//

Midori var lidt i chok men glemte helt edderkoppen da han mærkede hans hånd mod sin kind, rødmede stille lidt inden han kyssede hans kind... det fik ham til at rødme endnu mere
"uhm..." han kiggede lidt flovt væk indtil han så ham ligge sig ned igen, indtil ham...
"det...det var så lidt Chariot.. jeg er bare glad for at kunne...hjælpe" han lagde sin hånd mon sin egen kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:23

//finito med lektierne, der var ikek så mange alligevel//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:26

Chariot satte sig op igen et stykke væk fra ham, så der var noget mellemrum imellem dem, "Undskyld" sagde han stille, hentydet til det med at han havde kysset ham på kinden, han undslap et lydløst suk. Han kunne mærke at han ikke skulle have gjort det. Han kiggede sig en omgang rundt på værelset. Imens at han ellers ikke vidste hvor han skulle kigge hen, eller hvad han skulle sige. Han var blevet mundlam.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:29

Mido så på ham "det gør ikke noget søde" han krammede sig ind til ham og gav ham et stille lys på hans kind, med meget bløde og fugtige læber
"jeg kunne godt lide det kys... så meget at jeg også vil skænke dig et " han lagde hovedet på skrå og smilte... KRammede sig ind til ham så de faktisk faldt ned at ligge

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:59

Han kiggede på ham og smilede skævt, imens at han havde mærket hans læber på hans kind. "Okay.. men ville sige undskyld alligevel.. hvis du ikke kunne lide det" sagde han stille og bed sig i læben, imens at han fortsat med at kigge på ham, undslap et lille grin da de lå ned i sengen igen. "Skal vi sove hele dagen?" spurgte han for sjov og kyssede ham hurtig på munden, hvor han gav ham et tantekys, han tog en dyb indånding dernæst fordi han var noget nervøs, han vidste ikke hvordan Midori ville reagere på det. Måske havde han ødelagt venskabet af efter at han havde kysset ham. Men Chariot kunne virkelig godt lide Midori, men han turde bare ikke sige det. Han hævede det ene bryn, da han opdagede at han ikke havde sine briller på... "Jeg.. har ikke mine briller på..." mumlede han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:02

Mido rødmede ufattelig meget af at mærke hans læber mod sine egne
"d...du...du kyssede....mig?" han så på ham med store glade øjne
Smilte stort "tak" sagde han så og så på ham "uhm... nu skal jeg hente dem" han kravlede over ham og om på den anden side og kiggede rundt "d...det er her ikk?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:26

Chariot så efter ham og grinede lidt, uden at svare ham på noget af det første som han sagde, "Hm.." sagde han så stille, imens at han tænkte, inden at han bed sig let i underlæben, "Jeg har også gemt dem i min ene bukselomme." sagde han noget lavt og undslap et lille grin, "Måske kan jeg alligevel godt undvære dem.." mumlede han og førte sin ene hånd ned i sin lomme hvor han trak sine briller op og vidste dem til Midori for at bevise overfor ham at han havde dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:31

Mido smilte venligt "hihi... du også sød uden briller" han krammede sig ind til chariot som et lille barn om sin dukke "du må ikke forlade mig..." hviskede han så lige så stille medens et lille smile kom frem på hans læber "for jeg kan rigtig godt lide dig" han lagde sin pande mod hans og smilte sødt "ok?" sagde han så og kyssede ham på munden som et tantekys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:42

"Tak" sagde han stille og nikkede kort, han hævede det ene bryn da Midori sagde at han ikke måtte forlade ham. Han bed sig noget hårdt i underlæben, inden at han fortrak sine mundvige i et skævt smil, "Okay" nåede han lige at svare imens at han mærkede hans pande mod sin og hans læber som ramte hans i et tantekys. Hvis han stadigvæk var en dødsengel havde han nok svært med at åben sig med at sige sine følelser, derfor var han endnu engang glad for sin beslutning som han havde taget, med at blive til en dæmon. Chariot lagde sig hen over ham, så de kom til at ligge ned. "Hm, hvis du er sikker på at du vil have mig boende" sagde han stille imens at han kiggede ind i Midori's øjne. Inden at han lænede sig ned og kyssede ham på munden, lod sin ene hånd køre op i hans hår hvor han tog blidt fat, begyndte at nusse hans hår lidt med sine fingerspidser. Inden at han slikkede ham hurtigt på næsetippen og betragtede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 17:48

//skal spise, svare efter//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:09

Mido rødmede svagt da han blev lagt ned med Chariot ovenpå ham "mhh... du har en dejlig krop" han smilte stille men fik ikke sagt mere før han blev kysset, nød det, og nød den måde han nussede hans hår på
lukkede sine blå øjne og smilte blidt da han slikkede hans næsetip "de...det kildede" sagde han med en blid stemme og lagde sine arme om ham i det han åbnede sine øjne igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:42

Chariot så på ham og smilede skævt, inden at han fniste en smule. "Det skulle det også gerne.. ville være underligt hvis du ikke reagerede på det" sagde han stille med et lille nik. Han kiggede ind i hans øjne. "Hm.. sådan en dejlig krop har jeg nu ikke" sagde han og fugtede let sine læber, inden at han kiggede ned af sig selv, "Midori.. jeg kan også godt lide dig" svarede han og kiggede langsomt op på ham igen, Chariot syntes at han også skulle sige hvad han selv følte, det var noget unfair hvis det kun var Midori der sagde alle de betydningsfylde ord. "Meget end da.." sagde han stille og undslap et lydløst suk, inden at hans læber formede sig til et charmerende smil. "Min.. catwoman?" spurgte han smilende og grinte lidt. Ikke fordi han gjorde grin med Midori på den grove måde, det var kærligt drilleri.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:48

Mido rødmede mere da han sagde han kunne lide ham også, endda meget "dejligt" hviskede han så og holdte sine arme fast om ham men ikke så det gjorde ondt "hvis jeg er din catwoman, så du min batgirl" han kyssede ham lige så stille, blidt og langt
han havde faktisk ikke lyst til at stoppe kysset, men det blev han nød til efter lidt til fordi han havde brug for lidt mere luft
"hihi... catwoman and batgirl" han smilte som en sød lille dreng

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:55

Chariot grinede, inden at han blev afbrudt i et kys, han lukkede sine øjne en smule, men kiggede på Midori ud af øjenkrogen imens, at han nød kysset og slappede af i kroppen, han følte sig tryg hos Midori og et stort smil plantede sig på hans læber, efter at Midori havde stoppet kysset. "Okay, deal" sagde han så og nikkede kort, inden at han kyssede ham blidt igen, langsomt førte han sine hænder ind under Midori's trøje, hvor han stille kærtegnede hans mave med sine fingerspidser. Chariot kiggede på ham med sit hoved lagt en smule på skrå, imens at han var lidt nysgerrig for at se hans reaktion på det. Men selvfølgelig han ville stoppe, hvis Midori ikke ville have det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 19:08

Midori sprang lidt op da han førte sin hånd ind under hans bluse "iiiib" Mido var utrolig kilden "Det kilder!!!!" han grinte sødt og så på ham med blive øjne "unddyld...er virkelig kilden, specielt i området omkring" han rødmede meget og skjulte sit ansigt lidt "i området omkring mit underliv"
han var flov nu "Undskyld Chariot batgirl"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum