Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 Empty Sv: Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 19:40

Han fjernede hurtigt sine hænder, imens at han undslap et lille fnis da Midori grinede. "Det.. er okay" sagde han stille da han opdagede at Midori rødmede, han syntes at det klædte ham. "..Jeg skal nok lade være med at gøre det igen" svarede han og nikkede kort til bekræftelse at han mente det 100%, han undslap et lydløst suk inden at han trillede ned af ham og satte sig op, imens at han blev siddende ned ved siden af ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori. - Page 3 Empty Sv: Falling down in a black world.. or maybe not. - Midori.

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 19:48

Mido lagde sig stille ned med hovedet på hans skød...stadig ret så rødmende som før "jeg kunne godt lide det, at du rører ved mig og kærtegner min krop... men jeg er bare så utrolig kilden at jeg næsten burde være død af det" han smilte sødt og kiggede på ham "hihi" han aede stille hans kind "i like you"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 20:26

Han kiggede på Midori og smilede, "Hvad vil din bror... syntes om det her?" spurgte han stille og rødmede svagt, "Mhm..kan også lide dig" sagde han, imens at han kiggede ned på Midori. Han lagde sin ene hånd ned på hans kind som han nussede blidt, imens at han lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe. Han ventede nysgerrigt på hvad han ville svare til angående med hans bror, Chariot kendte ham jo ikke og det kunne være at hans bror havde imod at Midori var sammen med en dreng som ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 20:30

Midori smilte stille "så længe du ikke dræber mig, skader mig, gør at jeg blvier syg, og andet der kan sårer mig fysisk eller psykisk, så er min bror ligeglad dog bliver han lidt overrasket i starten over det nok er en dreng jeg kan lide... men han vil bliver glad over jeg er lykkelig"
han satte sig stille op og så på ham "heh... jeg snakker som om vi er kærester" han kiggede flovt ned "heh... undskyld"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:29

//hvor bliver min skat af//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 22:00

Chariot lyttede efter det som han sagde og smilede skævt, nikkede derefter, "Og jeg kunne ikke finde på nogen af delene" sagde han stille imens at han mente det som han sagde, hvorfor skulle han skade og såre dem som han elskede? Det ville være latterligt og uacceptablet. Der ville ikke være nogen sammenhæng i det. Han rystede svagt på hovedet for at komme til den virkelige verden, så han ikke endte i at sidde i sin egen verden foraltid. Hans smil blev en smule tørre da Midori nævnte ordet 'kærester'. Egentlig ret underligt med det ord, syntes han selv. Det var nærmest så at man 'ejede hinanden' når man var sammen med en, hvilket man også gjorde, når man blev kærester med en, et lydløst suk undslap fra hans strube, inden at han lod sine øjne hvile på Midori, hvad skulle han gøre med Rosella og Neon?... De hadet ham begge to for det han havde gjort. Neon havde sikkert glemt ham for længst og Rosella kunne samtidig nok aldrig finde på at tilgive ham og inderst inde ville Chariot gerne have noget kærlighed fra nogen. Og han var begyndt at få følelser for Midori. "Er du sikker på at du kunne finde på at komme sammen med en dreng..?" spurgte han stille imens at han kiggede ned på Midori, han trak vejret roligt imens at han betragtede ham, lod sin ene hånd glide igennem hans hår. "Så kan jeg måske også mande dig.. en smule op?" sagde han drilsk med et smørret smil inden at han lænede sig ned for at kysse ham på kinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 22:07

Mido så på ham med et stille smil "jeg er glad for at du ikke vil såre mig søde, og jeg vil gerne komme sammen med en dreng hvis det er det er en jeg holder af rigtig meget ligesom jeg gør med dig, selvom vi først lige har mødt" han rejste sig stille op fra sengen efter han var blevet nusset i håret og så så på ham "og jeg er ligeglad med om du gør mig drenget eller elsker mig som jeg er nu... jeg ville bare blive rigtig glad for at kunne være sammen med en der kunne elske mig for den jeg er..." han så lidt trist på ham men smilte "og jeg ville blive så glad hvis det var dig jeg kom sammen med" han rødmede meget og kiggede lidt væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Sep 2010 - 9:24

Chariot kiggede på ham, fulgte hver og en af hans bevægelser, da Midori rejste sig op fra sengen, han sukkede svagt, inden at et skævt smil dukkede frem på hans læber, "Ville jeg virkelig aldrig kunne finde på" sagde han stille med et nik, han mente hvad han sagde. Chariot kravlede hen til sengekanten og rejste sig op fra sengen. *Flot sagt.. Chariot* tænkte han letter irriteret, han kunne se på Midori at han havde såret ham. "Jeg elsker dig Midori..selv det kan jeg ikke sige bare nu også at du vil tro på det, men jeg vil ikke ændre dig, det var for sjov det som jeg sagde.." sagde han stille, men sådan at Midori stadigvæk kunne høre det, han bed sig let i underlæben, imens at han rødmede en smule, men han tog sig ikke af det, han gik hen til ham og lagde sin ene hånd på hans kind, "Men.. vil gerne komme sammen med dig.. hvis du gerne vil.. altså", Chariot kiggede ham ind i øjnene og betragtede ham. Imens mærkede Chariot at han var en smule nervøs. Han havde sommerfugle i maven imens at han bare ventede på hvad Midori ville sige til det..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Sep 2010 - 14:13

Midori så ind i hans øjne og lyttede til hvad han sagde, lukkede stille øjnene i et sekundt for at huske dette tidspunk. "jeg elsker også dig og jeg vil også godt komme sammen med dig" hviskede han lige så stille og krammede sig ind til chariot... mindedes det sekundt de mødtes... hvordan det føltes i sit hjerte dengang og hvor rart det føles nu... han var virkelig forelsket i chariot, forelsket ved første blik
"Jeg elsker dig rigtig højt" han kyssede ham bare uden at vente på svar eller andet fra chariot

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Sep 2010 - 14:49

Chariot førte sine arme omkring Midori og smilede, imens at han blev glad og lykkelig over at vide at han også havde følelser for ham. Uden at han vidste af det, kunne han ikke nå at sige noget da Midori kyssede ham. Chariot lukkede sine øjne lidt og kiggede på ham ud af øjenkrogen, imens at han trak ham ind til sig og han gengældte blidt kysset. Masserede blidt hans læber, inden at han kyssede Midori ømt igen. Chariot lagde meget i kysset, af og til lod han sin tunge glide ud for at slikke hans underlæbe, han prøvede på at holde kysset længe. Imens at han nød at stå tæt ind til Midori. Han var ligeglad med hvad folk ville tænke om dem. Han elskede Midori og ville ikke holde sine følelser tilbage! Chariot vidste bare ikke om han gik lidt for vidt med hans kys.. han vidste jo ikke hvad Midori ville.. med om de skulle gå virkelig langt frem.. eller hvad Midori end havde i tankerne. Men det ville Chariot jo finde ud af på et tidspunkt, han ville gerne kende til Midori's grænser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Sep 2010 - 15:12

Mido kyssede lige så blidt med, benyttede også tungen et par gange, men rødmede mere og mere for hver gang. Han holdte sine hænder på hans ryg men lod langsomt sin hånd køres ned ad hans ryg og ned på hans numse. Han var jo en anelse lavere end chariot så han blev nødt til også at stå på tær samtidig... det gjorde ham lidt træt i benene så han endte med at slutte kysset efter et stykke tid
"du må aldrig gå igen.... vel?" han kiggede ind i hans øjne med store glade øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Sep 2010 - 15:30

Han smilede efter at kysset blev stoppet, inden at han også kiggede ind i hans øjne, "Jeg er din Midori.." sagde han stille og fugtede let sine læber, han kunne godt lide det før hvor han mærkede hans hænder ned mod hans røv.. "Når du ikke gider mig mere.. så går jeg min vej" sagde han og nikkede svagt til at han mente det. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte han nysgerrigt imens at han betragtede hans ansigt, alt ved ham. "Mhm.. det er dig som har kontrollen over mig" smilede han og kyssede ham blidt på kinden da han bukkede lidt ned så han var nogenlunde på højde med Midori.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Sep 2010 - 15:36

Midori så ind i hans øjne, og fik et lille chok da han sagde det der "neeej, jeg vil ikek have kontrollen over dig... jeg vil bare have lov til at elske dig og blive elsket"
han krammede ham stille men snublede så over sine fødder så de faldt ned i sengen
"mh... undskyld Chariot skat" han smilte stille og så på ham "nu var du ellers lige blevet så lav"
han smilte sødt og blev liggende
"vi kunne gå en tur, eller tage ud og shoppe eller noget?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum