Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En nat som alle de andre.. //Eithan-Privat.//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
En nat som alle de andre.. //Eithan-Privat.//
Sted; Hotel Bellefleur, Terre's bymidte, og baren; 'La Coupe d'Or'.
Omgivelser; Ude foran hotellet; En masse biler, og mange mennesker. Inde i baren; En masse fordrukne mennesker, og en lang bar.
Vejr; Det er lunkent og luften føltes fugtig, selvom det ikke regner.
Dato; 22/08-'17.
_______________________________________________________________________________________
Alecia så ud af vinduet på hotelværelset, solen var næsten gået helt ned, så kunne godt begynde at bgive sig ud i det fri igen. Hun gik ud af det lille hotelværelse, låste døren med nøglen hun havde fået, og gik hen til elevatoren. Hun hadede de tingester. Nok mest af alt, fordi hun led af klaustroforbi.. Hun trykkede på knappen og ventede på at elevatoren ville komme op på fjerde sal hvor hun var. Da elevatoren nåede op til hende, kom det øredøvende 'Pling!'. Hun gik ind i den, -efter hendes mening, - Alt for lille elevator. Hun trykkede på knappen med s'et på, det stod for, 'stuen.' Hun pressede hårdt øjnene sammen, og håbede bare at det hele ville gå stærkt. Klemte hånden om det lille gelænder der var i siden på elevatoren. Efter det der virkede som timer var gået, sagde elevatoren igen 'Pling!' Og hun sprang nærmest ud af den.. På vejen ud hilste hun på Chris, han stod bag skranken i receptionen, og var ved at betjene nogen. Han smilede til hende, og vinkede. "Vi ses vel i morgen tidlig?" Sagde han med et drilskt smil. Det var her hun plejede at komme og sove om dagen, for at gemme sig for solen. "Selvfølgelig." Sagde hun med et smil, og vinkede farvel til ham. Han havde været som en storebror for hende, i så utrolig lang tid, og hun elskede ham højere end noget andet. - Som en bror altså..
Hun skubbede til svingdøren, da hun var på vej ud. Den åbnede og hun trådte udenfor i byens trængsel og larm. Hun tog en dyb indånding, og begik sig ud i den store by. Hun gik til venstre hen af det beskidte fortov, og gik forbi den lille blomsterhandler, der lå ved siden af hotellet. Men ved siden af blomsterhandleren lå en lille café, eller det var nok nærmere en bar. Hun stoppede lige foran baren, og læste på det store skilt der lyste med neon bogstaver over døren. 'La coupe d'or' srod der, som vidst nok betød den gyldne kop, hvis hun ikke tog helt fejl. Hun var ikke helt vildt god til fransk, men hun kunne da noget.. Hun gik ind af den store dør, og der var en masse larm inde på baren. Folk sad rundt omkring ved små borde med store fadøl, og diskuterede en masse underlige ting. Med lange elegante skridt, trådte hun ind i baren, og satte sig på én af de høje stole. Hun løftede hånden, og bartenderen kom løbende hen mod hende, han kiggede længe på hende før han var klar til at tage imod hendes bestilling. Hun smilede forførende til ham, da hun hørte hans tanker. Det var noget med at han ville tage hende lige der på bardisken hvis han ikke var på arbejde.. Som sagt, var hendes fransk ikke specielt godt, men dét der, forstod hun udemærket.. "Gin n' tonic, tak." Sagde hun venligt, og slap ikke hans blik. Han vendte sig hurtigt om og lavede den drink hun havde bedt om.
"Frøken.." Sagde han, og rakte hende drinken. Hun tog gladeligt imod den, og drak lidt af den, imens hun vendte sig væk fra den lidt for venlige bartender, og så ud imod alle de andre i baren.
//Well, Hello hello Kreativitet!? :D Det må du ikke forlange sker igen!!! o.o//
Gæst- Gæst
Sv: En nat som alle de andre.. //Eithan-Privat.//
Eithan- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.
Antal indlæg : 750
Langsomt kiggede hun tilbage på personen der sad ved siden af hende, pludselig fik hun følelsen af at hun havde set ham før. Hun lagde hovedet lidt på skrå og knep øjnene sammen en smule.
Pludselig slog tanken hende, og hun spærrede øjnene op. *Eithan..* Det var det eneste hendes hoved rigtigt kunne komme frem til.. Intet andet kunne beskrive ham, intet andet kunne sætte ord på hvad han var.. Eller hvem han var.. Den dreng havde kastet en sten i hovedet på hende? Pludselig begyndte hun at grine højlydt, hun skyndte sig at kigge ned i bardisken. Bare mindet om hele deres uoverenstemmense fik hende til at bryde ud i latter. Det var simpelthen for sjovt at huske på hvor vred hun var blevet på ham. Og hele deres skænderi var på grund af at han ikke kunne sigte ordenligt med en sten.. Alt det havde de flippet ud over.. Det var simpelthen for sjovt, alt for latterligt. De havde teet sig som små børn. Hun rystede på hovedet og kunne ikke gøre andet end bare at sidde og ryste på hovedet og tænke tilbage på den dag for lang tid siden.
//Hold da kæft, min kreativitet er ikke skredet endnu!? Vi er heldige i aften min ven! x3 //
Sidst rettet af Alecia Lør 11 Sep 2010 - 1:57, rettet 1 gang (Reason for editing : Nåårh, bare at Mr. Eithan ikke er tilfreds med at jeg ikke husker så godt! xD)
Gæst- Gæst
- Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.
Pludselig hørte hun en hæs og lettere vred stemme. Hun skævede over til ham, hvorefter han bare vendte blikket væk fra hende. Let, rystede hun på hovedet og tog en slurk af sin drink. Hvis han var for fin til det her sted kunne han da bare skride? Hvilken grund havde han til at blive? - Ingen..
På samme tid med at musikken skiftede til et endnu vildere nummer end før tømte hun sit glas. Med det samme den 'åhh' så bedårende Carlos fik øje på det, susede han hen til hende, og lænede sig forførende ind mod hende. Hun knugede hårdt om sit glas, og så dystert op på ham. "Hvad kan jeg hjælpe dig med?" Krurrede hun vredt, og lod det lidt for lange pande hår dække for hendes øjne. Med det samme smilede han kækt til hende og lænede sig endnu tættere på. "Det var lige det jeg skulle til at spørge dig om." Langsomt lagde han en hånd ovenpå hendes, stadig med det samme vamle smil.
Hun kunne mærke hvordan hendes blod begyndte at koge, han.. Rørte ved hende? *Føj for helved! Ad! KLAMT! Flyt dine fede klove fra mine hænder, din klamme stodder!!!* Tænkte hun, og kunne mærke hvordan væmmelsen steg hende til hovedet.
Pludselig var det som om et mørkt og dystrert tæppe blev lagt over hendes ansigt.
"Flyt.. Den... Hånd..." Sagde hun og lagde tryk på hvert eneste ord. Han rystede på hovedet, som om han ikke forstod hvad hun sagde, men stadig med det samme overmodige smil.
"Okay, Mester. Lad mig skære det ud i pap for dig. Hvis du ikke flytter den hånd, så brækker jeg din arm... Er du med!?" Hvæsede hun vredt, og kunne mærke hvordan hver eneste muskel i hendes krop blev spændt og dirrede, som om hun kunne sprænge i luften, hvornår det skulle være..
Gæst- Gæst
Carlos stod stadig og smilede og nægtede tydeligvis at fjerne den forbandede hånd. Igen hørte hun Eithan's vrede og hæse stemme bag hende. Hun løftede den ene øjenbryn og smilede dystert til Carlos. Han kiggede en anelse skræmt op på Eithan, der tydeligvis var højere end ham selv. Uden at flytte på hånden kunne hun se hvordan Carlos sank en klump, og mandede sig op igen. "Det tror jeg da vidst ikke du skal blande dig i. Eftersom du tydeligvis ikke bryder dig om hende kan du da være pisseligeglad?" Sagde han, og vovede sig alt for langt ud. Man skulle ikke pirre Eithan, det havde hun dog lært fra deres første møde, han var ikke lige den man skulle ligge sig ud med, - for man ville komme op og toppes med ham...og man ville tabe...
Hun kunne mærke hvordan den kolde hånd rykkede på sig på hendes skulder, Eithan var ved at være godt og grundigt træt af ham Carlos, han kunne uden videre springe på ham, det vidste hun godt. Langsomt langde hun en hånd på hans. *Rolig...* Tænkte hun, og viste ham et billede af hende der lagde en hånd over hans øjne, og prøvede at berolige ham. Hun lukkede øjnene, og koncentrerede sig om at vise Eithan billedet. Det var hårdt for hende at bruge den evne, og hun gjorde det sjældent. Langsomt åbnede hun øjnene, og håbede at han ikke ville flippe ud over hvad hun lige havde gjort. Hun tog en dyb indånding og lod sin hånd hvile blidt oven på Eithan's, ventede på hvad der nu ville ske..
Gæst- Gæst
Pludselig hørte hun Eithan's lange strøm af truende og vrede ord. Man kunne høre hvordan han afskyede det ynkelige stykke mandfolk der stadig ikke havde taget Eithan's trudsler alvorligt, og flyttet sin hånd. Et let fnis undslap hendes læber, da hun så hvordan Carlos blev helt bleg i hovedet over Eithan's hårde ord. Selv ikke dét kunne få ham til at flytte den klamme hånd.
Langsomt, følte hun hvordan Eithan lod sin tommenfinger glide blidt frem og tilbage på et punkt på hendes skulder. Hun mærkede hvordan blodet steg hende til hovedet. Damn, hvor var hun glad for at der var ret mørkt inde i klubben, for ellers kunne de begge have set hvordan hendes ansigt begyndte at blive højrødt. *Hvad fanden laver han!?* Tænkte hun panisk, og kiggede nervøst ned på hans hånd. *Lever han sig ikke bare en smule for godt ind i rollen. Det var meningen han skulle skræmme ham den klamme væk, ikke overbevise nogen om at vi var kærester.. Og jeg er så selv en af de nogen..* Langsomt flyttede hun sin hånd. *Hvad sker der lige her!?* Hun mærkede hvordan en klump i hendes hals uden tvivl havde tænkt sig at kvæle hende. *Okay, hvis jeg bare sidder helt stille og holder kæft, er der ingen der lægger mærke til noget.* Tænkte hun, og stirrede stadig op på Carlos, der stadig ikke havde kommenteret hvad Eithan havde sagt. Pludselig hørte hun igen den hæste stemme bag hende. Det løb hende koldt ned af ryggen og det føltes som om hendes krop brændte. *MIN!? Hvad fanden mener han med det!? Du hader mig! Har du glemt det!?* Hele hendes krop dirrede, og hun havde ingen andelse om hvad fanden hun skulle gøre af sig selv. Tankerne kørte rundt i hovedet på hende, hvad var det han mente? Hvorfor lagde han så meget i det? Han kunne jo ikke lide hende? Han hadede hende praktisktalt. Hvorfor skulle han dog gøre så meget ud af det, hvorfor overhovedet begynde med at hjælpe en man ikke kunne tåle synet af? Hun forstod ingenting. Hun kunne ikke føle noget for Eithan.. Hun havde hadet ham, ja. Og hun var kommet videre. Men fandme ikke så langt videre som at kunne sige at hun kunne lide ham! Hvorfor reagerede hun så på den her måde!? Hvorfor følte hun en trang efter ham!? Han gjorde det jo kun for at få Carlos til at flytte sin beskidte hånd, og holde den for sig selv. Men det gav jo ingen mening at han.. Gik så meget op i det! Hvorfor gik hun overhovedet op i det? Hun kunne da være ligeglad med hvorfor Eithan gjorde som han gjorde! Det kunne da være røvligemeget hvorfor han havde udtrygt det på den måde, bare Carlos holdte sine fede pølsefingre for sig selv. *Tag dig sammen!* Tænkte hun vredt, og kneb øjnene sammen i et rent indvendigt raseri udbrud.
Efter adskillige minutter åbnede Calos munden for at komme med en eller anden Karl-Smart bemærkning. "Det tror jeg vist hellere vi må have damen til at give dig ret i. For det tror jeg ikke helt på. Hvad fanden skulle en som hende, lave med en som dig." Sagde han og kiggede på Eithan som om han var et brugt stykke tyggegummi.. *Årh, hvad jeg ikke kunne...* Tænkte hun men stoppede med samme den tanke. *Hvad sker der med mig!* Tænkte hun, imens panikken langsomt sneg sig ind på hende igen.
Alt for sent gik det op for hende at Eithan var lige så god til at fange de signaler, - som hun tydeligvis havde udsendt, - som hun selv var. *FUCK.* Tænkte hun, hvis han troede at hun havde det sådan med ham, ville han vende sig og gå. Han ville sikkert væmmedes ved hende, - altså mere end han gjorde i forvejen. Det hele forvirrede hende, hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere.
Hun mærkede hvordan begge Eithan's tommelfingre nu fulgte den samme blide rytme. Hun havde bare lyst til at lukke øjnene og drive langsomt væk. Det føltes som om han kærtegnede et rosenblad, som om han for hvert sekundt der gik blev mere og mere bange for, om hun ville bukke under for hans alt for blide berøring.
Hele hendes krop var stadig et par grader varmere end normalt, og det vidste hun godt at Eithan sagtens kunne mærke. De kølige hænder lå som to hvide fjer oven på hendes skuldre. Så lette og dog så blide og kærlige at man skulle tro det var løgn.
Hun kiggede igen på Carlos. "Vil du være så venlig at lade være med at røre mig, eller jeg tilkalder politiet. Selvom jeg meget bedre kan lide tanken om at mig og... min kæreste.." Hun følte hvordan ordene flød underligt ud af hendes mund. Hun havde aldrig troet at hun ville give Eithan den tittel. "Flår dig i stumper og stykker, med vores bare hænder." Sagde hun koldt, og sendte ham derefter et truende smil, der blottede det nederste af de skarpe hjørnetænder.
Gæst- Gæst
Hun blev revet tilbage til virkelighedens verden ved lyden af Eithan's vrede stemme, og klemte øjnene hårdt i, for at slippe væk fra alle billederne. Han var godt nok opfindsom, med hensyn til at kalde folk 'flotte' navne. Hun mærkede hvordan hun bøjede sig ned, og klemte hårdere om hendes skuldre. Hun var lige ved at bryde ud i grin da hun hørte hvor hårdt det var for ham, at sige det sidste ord. Hun bed tænderne hårdt sammen, for ikke at udtrykke for meget det morede hende. "Jo, det mener jeg bestemt..." Sagde hun, og skulede ondt til den åndssvage idiot, som staig væk ikke havde fjernet sine fede klør fra hende. Langsomt rejste hun sig fra den høje barstol, og blev helt forvirret over at alle de tre hænder fulgte med. Hurtigere end nogen ville kunne følge med, løftede hun hånden og smadrede Carlos' håns ned i den kølige og kolde bardisk. Hun smilede tilfreds ved lyden af det lille knæk der lød. Så begyndte han rigtigt at skrige. "ÅRH! Fucking kælling! Hvad fanden laver du!?" Et hæst grin undslap hendes læber. Langsomt tog hun fast i hans hår, og maste hans hoved ned i bardisken, hvor han så fattede at han skulle holde kæft. Hun lænede sig helt ned mod hans ansigt, så hendes ansigt blev dækket af en mørk skygge. "Hør her seje, hvis du nogen sinde rør mig igen, så river jeg pikken af dig. Er du med?" Hun sagde det lavt, men så tilpas højt at både han og Eithan kunne hører det. Han nikkede hæftigt, og peb stadig over den brækkede hånd. Hun vendte sig langsomt om, og så den store dørmand gå med hastige skridt hen mod dem. Hun vidste at hvis han først fangede dem, så ville både hende selv og Eithan komme ind og sidde, og det var der nogle simple grunde til hun absorlut ikke skulle. For det første; havde hun været inde og sidde én gang, og det var ikke ligefrem nogen succes. Og for det andet; Var der ingen grund til at få Eithan til at hade hende endnu mere end han gjorde i forvejen. Hurtigt kiggede hun op på Eithan, - som underligt nok stadig havde en hånd på hendes skulder, - og tog fat om hans håndled. "Så er det vidst på tide vi går." Sagde hun hurtigt og løb i retning af bagdøren. Hun kunne udemærket mærke Eithan's utilfredhed i at hun trak ham efter sig, og stoppede så op midt i en mørk gang, som hun gættede på var personale gangen. Hun kiggede ned på deres hænder og slap så hurtigt hans håndled. Hun vidste egentlig ikke hvorfor hun havde gjort det, da Eithan jo sagtens kunne finde vej ud selv, og hvis han selv kunne vælge, havde han i hvert fald taget den modsatte retning af den hun havde løbet. Hurtigt vendte hun ryggen til ham og løb videre om mod bagdøren, så måtte han sq selv bestemme hvilken vej han ville tage. Hun vidste udemærket godt at hun nok blev nødt til at sige undskyld til ham på et eller andet tidspunkt, men det kunne fandme vente. Da hun nåede ned for enden af gangen tog hun i døren. *Fuck..* Tænkte hun, og kiggede ned på håndtaget. Døren var låst... Hendes held fortsatte da bare. Hurtigt tog hun et par skridt tilbage og sparkede til døren, så den med et brag gik op. "HEY!" Hørte hun den store mand råbe bag hende. *Gosh, jeg håber at Eithan når ud.* Nåede hun lige at tænke før det gik op for hende hvor latterlig den tanke var. Om han så nåede ud eller ej, ville det være en smal sag for ham, at slippe væk. Da hun løg ud i gyden stilte hun sig med ansigtet ind mod den sorte mur, og gik i ét med den. Hun hørte først nogle lette skridt komme ud af døren, og løbe lidt længere ned af gyden. Så hørte hun de tunge skridt der kun kunne tilhører den store dørmand. Hun kneb øjnene sammen, og holdte vejret, i håb om at han ikke ville se hende. Efter at have hørt ham gå rundt i gyden et par minutter, gik han med dovne skridt ind af den ødelagte dør. Hun åndede lettet op, men hørte så igen de velkendte, lette men dovne skridt bag hende. Langsomt vendte hun sig om og kiggede, alt for højt op.
-Efter hendes egen mening.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Eithan Tirs 21 Sep 2010 - 14:20, rettet 1 gang
Imens hun stod og surmulede for sig selv, hørte hun igen de tunge skridt komme hen mod hende. *Årh, hvad fanden vil han nu!?* Hun kiggede på ham med glødende øjne, men de blev hurtigt 'blidere' hvis man kunne kalde det det.. *Hvad fanden...?* Tænkte hun og så på Eithan med nysgerrige øjne. Ligepludselig så han slet ikke så hård og 'død' ud. Hun så der imod meget mere drenget og en smule ynkelig ud. Det løb hende koldt ned af nakken da hun hørte ham svagt undskylde. *Nej nu stopper du fandme!* tænklte hun, og bed vredt tænderne sammen. Hvad fanden var det lige der skete for ham!? Han havde næsten lige så store humørsvingninger som hun selv havde! Nu kunne hun virkelig se hvor irriterende det måtte være, for dem omkring hende. Hun skulle ikke sige undskyld? Gem det til en der fortjener det!? Hun sukkede vredt, og lukkede opgivende øjnene. *Eithan din gigant spade.* Tænkte hun, og rystede kort på hovedet. Hvad var det han ville have? Eller rettere sagt ikke ville have. Hun lagde hovedet på skrå over hans mange forvirrende bevægelser, først den akavede kløen i nakken, der efter den underlige skæven til hende, som om han var bange for at kigge direkte på hende, møde hendes øjne. Hun mærkede hvordan hver en muskel i hendes krop spændes da hun så Eithan smile. Det var ikke det samme kolde og døde smil som han normalt stilte op til alle og en hver, det var et rigtigt smil... Hun kunne ikke selv lade være med at smile over det kønne smil den dreng gik rundt med, det var egentlig syndt at han ikke smilte noget mere, for Eithan's smil var virkelig flot, hvis han bare gad at gøre sig umage og vise det frem. Hun havde det underligt da Eithan besluttede sig at gemme smilet væk igen, og stille det normale døde udtryk frem, som om noget blev taget fra hende.. Som et lille barn der fik lov til at holde en kattekilling i et par minutter, hvorefter den så blev revet ud af hænderne på barnet igen. Egentlig kunne hun ikke lide katte, hun mente at de var alt for arrogante og burde sætte pris på dem der gad at rører ved dem i stedet for bare at vende røven til og skride. Men på den anden side var en også et utroligt flot og elgant dyr... Men det kunne sq da også være pisse ligemeget hvad hun syntes om en fucking kat! Hun rystede kort på hovedet og klemte øjnene sammen for at vende til bage til den virkelige verden, og så hvordan Eithan havde vendt rundt, og slog sig selv i hovedet som en slags 'straf'. Hun lagde igen hovedet på skrå. *Han er nu lidt mystisk ham Eithan...* Tænkte hun og lod blikket glide ned over hans lidt ranglede krop. På afstand kunne man let tage fejl af Eithan, bare tænke at han var en værre slapsvans, men det var en stor fejl at begå. Man skulle ikke tage fejl af Eithan, han var hurtig og stærk, - godt nok som en hver anden vampyr, men lidt credit skulle han dog have. Hun blinkede et par gange med øjnene og gik så igang med at gå efter ham. "Damn, jeg ved bare jeg kommer til at fortryde det her..." Sagde hun lavmældt til sig selv. Hun satte let i trav og kom op på siden af ham. "Hør..." Startede hun ud, og tyggede lidt på nogle ord, da hun ikke rigtig vidste hvordan hun skulle udtrykke sig rigtigt. "Jeg ved godt du ikke bryder dig om mig, og det kan jeg sagtens interesere, da du jo bare er én ud af de... Mange.." Hun kiggede ned i jorden og rystede kort på hovedet over den tanke. "Men det du gjorde i aften, - godt nok uden at blive spurgt.." Sagde hun og grinede let imens hun skævede over til ham. "Det fortjæner altså et tak.. Så.. Tak..." Sagde hun, og skævede forsigtigt op til ham, hun håbede bare at han ikke ville syntes hun var latterlig, selvom hun godt nok følte sig som den mest latterlige person i hele verden...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Eithan Tors 23 Sep 2010 - 21:42, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Stilheden brydes.. (Eithan=Privat..)
» Social is not your thing? or??(Eithan=privat)
» En mørk regnvejr dag. (Eithan=privat)
» Alene... eller... er der andre? ~ Krodon (privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips