Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 7 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:28

Hun grinte og satte lidt vaske sæbe i "det er til dig Keela" sagde hun smilende mens hun ventede på at hun kom derud med et smil hun trykkede på en knap på væggen hvorefter vandet begyndte at boble det var et boblebad hun ventede på Keela kom derud

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:45

Hun niikkede lidt og rejste sig, "Øhm... Ok." sagde hun let og gik hen til hende. Hun så det boblede og stoppede op. "Et boblebad!?" hun smilede henrykt og kiggede på det. "Det er første gang jeg ser et!" smilede hun glad. Hun havde ikk set mange ting der var vildt dyre, så det her var et af de første ud af mange ting hun gerne ville se.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:31

Claire smilede roligt og gik om bag Keela og tog blidt hendes tøj af indtil hun nåede til hendes undertøj Claire kyssede hendes kind og gik udenfor badeværelset og satte sig på sengekanten med et roligt smil mens hun ventede på at hun kom ud igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:39

Hun kiggede undrende og rødmede lidt da Claire begyndte at tage hendes tøj af. Hun vaar dog lidt lettet over at hun selv måtte tage sit undertøj af. Hun kom i badet lidt efter og smilede behaget. "Wah...! Behageligt...!" sagde hun glad og tilfreds. Hun lukkede øjnene, det var virkelig dejligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:49

Claire smilede roligt og gik ind i stuen og satte sig i sofaen og tænkte meget trist før hun lagde sig ned på sofaen *hun kan ikke li mig jeg ved det* tænkte hun trist og en tåre faldt *indse det du er uelskelig* tænkte hun hårdt til sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:51

Hun blev siddende og stoppede op. "Cla-claire...?" spurgte hun forsigt. Hun bed sig i læben. "Vil... VIl du med i?" spurgte hun og kiggede ned. Hun vidste ikk om det var en dårlig idé men havde jo lovet at give hende en chance.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 18:59

Claire så op undrende havde hun hørt forkert hun valgte at gå ind i soveværelse og bankede på "sagde du noget" spurgte hun undrende og ventede roligt på svar med et roligt udtryksløs blik i et kort øjeblik føltes der en smule håb indeni men da hun ikke svarede forsvandt håbet før Claire vente sig om

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:03

Hun kiggede ned og bed sig i læben. Hun skulle til at sige noget, men tænkte sig lidt om før hun begyndte. "Je-jeg spurgte om du ikk ville holde mig med selskab...!" sagde hun og kiggede ned. Hun kløede sig på hovedet, "Det er da lidt sjovere, er det ikk?" sagde hun uskyldig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:07

Hun vente sig og gik hen og åbnede døren blidt og så på hende "sikker? jeg kan godt tage en bekini på vis du ikke vil have mig i helt nøgen" sagde hun roligt og så fortsat på hende besat på at ikke og skabe det alt for store håb når hun jo ikke vidste om hun havde samme følelser

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:13

Hun kiggede og nikkede, "ja... Jeg er sikker, jeg lovede at give det en chance..." sagde hun og smilede let. "Det... Det må du selv om, bare ikk gøre noget ubehageligt vel? Vil gerne slappe af og vænne mig lidt til sådan noge. Ok?" smilede hun og satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:23

Claire nikkede roligt og tog sit tøj af og gik hen og satte sig i badet bag hende og lagde armene om hendes mave og så på hende roligt "dette er vel fint nok" spurgte hun og skruede op for boblerne så der kom flere mens hun så på Keela

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:30

Hun rødmede lidt, men slappede af og lukkede øjnene. Hun lagde sig lidt op af Claire og nikkede, "Det er fint." sagde hun roligt og lagde sig lidt til rette. Hun slappede af og kom til at grine lidt over de ekstra bobler der kom. "Hva prutter du?" grinede hun drillende. Hun kiggede på Claire med et glad udtryk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:35

Claire smilede og grinte lidt med og lod som om hun så flovt væk "måske" sagde hun med en stemme som kunne lyve med et grin før hun begyndte at nusse Keela's mave og så på hende igen med et glad udtryk før hun blidt bukkede sig ned mod hendes læber og ventede hun ville kysse hende men hun var ikke sikker på om Keela ville

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:40

Hun kiggede på hende lidt skræmt. Men begyndte at grine, det var bare for sjovt. Hun rystede ldit på hovedet over det og grinede stadig. Hun åbnede øjnene og stoppede op da hun så Claire bukkede sig ned mod hendes læber. Hun åbnede munden lidt og skulle tila t sige noget, men tiede stille og sad stille. Hun ventede på Claire nu...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 19:55

Claire kyssede hende blidt på munden mens hun ventede på at vide om hun ville kysse tilbage mens Claire nussede Keela's mave videre med et roligt smil mens hun tænkte på at hun virkelig elskede det og den velkendte fornemmelse af sin mave krumme sig sammen kom og viste at hun virkelig elskede Keela

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:02

Hun sad lidt stille, men kyssede forsigtigt tilbage. Hun havde samlet sine ben lidt og blev bare siddende. Hun vidste ikk hvad det var, men igen var det anderledes end når Zero kyssede hende. Hun slap det lidt efter og lagde sit hoved til rette ved hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:13

Claire smilede roligt og nussede hendes mave videre med et stort smil "Keela jeg elsker dig" hviskede hun roligt ind i hendes øre mens hun smilede glad og nussede hendes mave videre "gid du vidste om du elskede mig" hviskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:15

hun kiggede roligt på hende og åndede ud med et lavt suk. "Undskyld, men jeg har aldrig oplevet kærlighed. SÅ jeg kan ikk sige om der er noget." sagde hun stille og krøllede sig lidt sammen. Hun sukkede lavt og bed sig i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:24

Claire nikkede roligt "det er forstående Keela men hvad så med at prøve sex sammen vi stopper vis det føles akavet men vis det ikke føles akavet så fortsætter vi og vis du kan li det så kan du måske nemmere sikre dig" sagde hun roligt og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:27

Det gav et lille sæt i hende og hun kiggede på hende. "Me-men...!" hun kiggede end og bed sig i læben. Hun havde ikk særlig meget i mod det med hende, men hun følte stadig der var lidt frygt i det. "Men... Hvordan gør vi det ogs? Vi er jo begge piger..." sagde hun og prøvede at vinde lidt tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:41

Claire smilede roligt "først tænder vi hinanden helt normalt Keela og så finder vi nogle dildoer" hviskede hun blidt "jeg har en masse både påspændingsdildoer vibratorer normale hele molevidten" hviskede hun blidt og nussede hendes mave videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:43

Hun kiggede på hende og rystede lidt, "jeg... Jeg ved ikk om jeg kan..." sagde hun stille. "Jeg tror ikk jeg turde prøve og tænde dig... Og jeg ved ikk helt om du kan ved mig..." sagde hun stille og bed sig i læben. Hun kløede sig lidt på hovedet. Hun stoppede op, "Hvorfor har du sådan nogle ting...!?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:46

Claire så på hende roligt "fordi jeg er lebbe Keela sådan nogle ting må man ha for at gøre lebbe sex lidt sjovere" sagde hun roligt "så lad mig prøve" hendes ene hånd kørte fra hendes mave op og tog hende på det ene bryst blidt mens hun ventede på hendes reaktion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:49

Hun nikkede lidt, "Nårh..." hun kiggede lidt tæknsomt ud i luften. Hun kiggede på Claire og mærked ehun tog på hende. Hun gav et lille lavt støn fra sig og kiggede på hende. Hun lænede sig ldit ind til hende og kæmpede ikk imod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:54

Claire smilede roligt mens hun blidt klemte hendes bryst lidt mens hendes anden hånd kørte ned mellem hendes ben bare for at være der hun smilede frækt og rettede sin hånd sådan at nogle af boblerne som kom fløj ind på hendes underliv før de fløj videre op

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum