Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 11 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 20:56

Claire nussede Keela's ryg blidt "jeg ville aldrig tage dit liv Keela" hviskede hun roligt og nussede hende kærligt videre for at få hende til at blive roligere og nød faktisk at Keela havde fat om hende osse

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 21:00

Hun kiggede på Claire, "Det er ikk fordi jeg vil sige du gør, men det var jo fordi du vågnede af at jeg gik. Så det kunne jo være du ville skyde med det samme. Det var derfor..." sagde hun stille og græd lidt. Hun gemte ansigtet ind til Claire for at skjule hun havde grædt. Hun tog lidt hårdt fat i Claires trøje og holdt godt fast i den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 21:02

Claire nussede hende videre "jeg er en dødsengel Keela jeg bestemmer om du skal dø eller ej vis det er mig som er tæt på dig" hviskede hun og nussede hende "jeg kunne skyde dig lige nu og her i maven og du ville stadig ikke dø af det du ville få smerter men dem kunne jeg heale"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 21:06

Det gav et lille sæt i hende da Claire snakkede om at skyde hende. Hun holdte lidt hårdere fast i Claire af det og begyndte at ryste. Hun gemte sig meget ind til Claire og græd lidt, men hun sagde ikk lyde. Hun ville se om hun stadig kunne skjule det for Claire. Hun ville helst ikk græde foran nogle.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 21:08

Claire så chokket ud "ej det må du virkelig undskylde Keela det var ikke ment at jeg ville skyde dig jeg ville bare sige jeg altid vil beskytte dig Keela undskyld tusind gange" hviskede hun og nussede Keela videre "jeg... Keela undskyld"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 21:14

Hun rystede på hovedet, "Jeg... Jeg ved det godt, men er bare stadig bange..." sagde hun stille og holdt stadig hårdt om Claire. Hun ville på en måde ikk give slip på Claire, hun følte sig tryg over at hun holdte om hende. Hendes krop begyndte at stoppe med at ryste, men hun gav ikk den mindste smule slip på Claire.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 21:19

Claire hjalp Keela op og stå og hjalp hende ind på soveværelset og lagde sig i sengen med hende og nussede hende videre "rolig Keela jeg slipper dig ikke" hviskede hun roligt og nussede hende videre blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 21:22

Hun kiggede lidt på Claire og holdt fast i hendes trøje selvom hun stod op. Hun gik med Claire og lagde sig med et bump. Hun krøllede sig lidt sammen og kiggede på Claire. Hun nussede sig til hende og blev liggende ved hende. "Undskyld... Jeg er nok lidt besværlig lige nu..." sagde hun stille og sukkede over sig selv. Hun følte sig ynkelig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 21:29

Claire grinte sit lidt pigerlig grin "nahh jeg nyder bare at have dig så nær som nu Keela tag din tid" hun tog dynen over dem "sov lidt Keela så bliver du sikkert okay igen det er mig der skal undskylde jeg burde ikke bare sådan uden videre sigte på dig" hviskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 22:05

Hun kiggede lidt tomt ud i luften og derefter på Claire. Hun gemte ansigtet ind til hende, "Det... Det er ok... Du troede jo bare der var indbrud måske..." sagde hun stille og rystede lidt. "jeg var bare bange for du skød..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 22:48

"Keela jeg sværger på mit liv jeg ville aldrig skyde dig" hviskede hun og tænkte sig om men besluttede at det var værd at sige de ord igen "jeg elsker dig" hviskede hun roligt til hende og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 22:51

Hun nikkede, "Jeg ved det..." sagde hun og kiggede lidt ud i luften. "Elsker ogs dig..." sagde hun stille og holdte lidt bedre fast i hende. "Du er anderledes fra andre... Jeg kan godt li den varme du giver..." sagde hun stille og bed sig lidt i læben. Hun vidste ikk om det var forkert at blive elske en anden pige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 22:54

Claire så helt chokket ud over at hun sagde de ord "virkelig?" spurgte hun overrasket og nussede Keela "så lad mig kysse dig" hviskede hun og hev hende lidt op hvorefter hun kyssede Keela

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 22:57

Hun nikkede uden at sige et ord. Hun kiggede på på Claire da hun mærkede hun blev hevet op og kysset. Hun lå lidt stille før hun kyssede blidt igen. Hendes hænder blev nede, hun vidste ikk hvad hun skulle gøre overhovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 9:02

Claire nød kysset og nussede hendes ryg blidt og smilede stort før hun blidt slap hendes læber "Keela" hviskede hun "vil du være min kæreste" hviskede hun og nussede Keela blidt og længe på ryggen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 11:28

Hun nød at blive nusset på ryggen. Hun nussede sig til Claire, "Jeg ved ikk... Jeg..." hun kiggede på Claire. "kan godt prøve og give det en chance..." sagde hun stille og bed sig i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 12:10

Claire så undrende på hende "hvad mener du med du ikke ved" spurgte hun undrende og nussede hende blidt videre før hun blidt slap hende så Keela kunne gå vis det var for mærkeligt at blive elsket af en pige eller elske en pige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 16:06

"Jamn jeg ved det bare ikk..." sagde hun og satte sig op. "Jeg kan godt li dig, rigtig meget endda..." sagde hun stille og krøllede sig lidt sammen. "Men jeg ved ikk hvordan ægte kærlighed er, så jeg ved ikk hvad jeg kan gøre..." sagde hun stille og kiggede ned. "Føler mig fuldkommen til grin!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 16:30

Claire satte sig op og lagde armene om hende "du er ikke til grin Keela" sagde hun og sørgede for de så på hinanden ved blidt at skubbe Keela's hoved op "det her mellem oss" hviskede hun og nussede hende "det der specielle mellem oss der gør at du virkelig godt kan li mig det er kærlighed"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 16:44

Hun kiggede ned og derefter på Claire da hendes hoved blev tvunget til at kigge mod hende. Hun bed sig lidt i læben, hun lyttede roligt til det Claire sagde og nikkede lidt til sidst. "Jeg håber det passer, fordi så har jeg måske en chance for at føle det..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 16:54

Claire smilede glad "jeg er bare glad for at kan have dig nær mig" hviskede hun glad og lykkelig "jeg ved intet bedre end at have dig hos mig Keela vis jeg var en mand ville jeg fri til dig her på stedet"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:30

Det gav et lille sæt i hende og hun rødmede. Hun kiggede på Claire, "Æg-ægte-ægteskab!?" hun lød lidt panisk. Hun vidste godt Claire ikk ville spørge til det, men hun havde aldrig troet hun skulle høre om mens hun var indblandet før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:34

"ja" hviskede hun genert "men det er bare fordi du er så utrolig" hun så genert ned og så pludselig sådan helt genert og bange lille pige agtig det lignede hende ikke men sandheden var at sådan reagerede hun når hun mente de kærlige ord som kom ud af hendes mund

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:37

Hun kiggede overrasket på Claire, det var første gang hun havde set Claire så genert. Eller bare genert i det hele taget... Hun smilede let og kiggede på Claire, det var utroligt at tænke over hun var så genert når hun alligevel var den der strippede. Hun sprang på Claire og krammede hende, "Nurh hvor er du nuttet!" sagde hun glad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:44

Claire så helt overrasket på hende sådan havde Keela aldrig reageret hun krammede hende tilbage "hvad?" spurgte Claire undrende Claire var aldrig kaldt nuttet før det fik hende faktisk til at rødme hun var altid den sexede stripper fra de-strip-tease intet andet i andres øjne hvad hun troede af

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum