Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 6 af 16 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 6 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:43

Hun havde lukket øjne og slappede blot af. Hun vidste ikk hvad hun ellers skulle gøre. Så hun valgte at slappe af og lade Claire lave hvad hun nu end ville. Hun vidste overhovedet hvad man kunne gøre eller sige til det her.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:44

//logger, har meget jeg skal nå idag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:46

Claire bukkede sig ned og begyndte blidt at kysse hendes mave og lagde sig over hende med benene på hver side af hende mens hun fortsat kyssede hendes mave blidt og spredte hendes ben "slap helt af Keela nu skal du have lidt afslappelse" hviskede hun og satte sig på knæ mellem hendes ben hun skulle sprede benene for at Claire kunne sidde lidt bedre mens hun fortsatte med at kysse hendes mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:47

okay^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:58

Hun rødmede og kiggede lidt skræmt på Claire. Hun nød dog lidt at blive kysset på maven. Hendes krop rystede en smule og hun drejede hovedet til den ene side. Hun havde lukket øjnene og nikkede lidt. "o-ok..." stammede hun lavt og blev liggende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:13

"rolig Keela jeg ved du er usikker jeg satte mig kun her for bedre at kunne kysse din mave jeg lover dig jeg går hverken længere op eller længere ned af din krop end din mave" hviskede hun blidt mens hun kyssede videre og nussede hendes mave samtidig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:52

Hun åndede lidt ud og smilede til hende. Det var rart at vide hun ikk ville gå for vidt lige nu. Hun kiggede roligt og aede hendes hoved blidt. "tak..." sagde hun roligt og smilede let. Det ulmede hende faktisk rigtigt meget at Claire ikk havde tænkt sig at gøre hende noget der var sexuelt... Eller rettere, for sexuelt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:55

Claire smilede roligt og kyssede hendes mave videre og nussede hendes mave osse før hun blidt slikkede hende op af maven og kyssede videre bagefter mens hun ventede på hendes reaktion af hendes slik mens hun smilede roligt og så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:58

Hun kiggede på hende, "ne-nej Claire..." sagde hun stille og rystede en smule. Hun var ikk bange, bare nervøs for det. Ingen pige havde nogensinde været så fysisk tæt på hende, så hun var ikk vant til det endnu. Hun bed sig lidt i læben og lagde hovedet emd et bump.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:32

Claire så trist på hende og tog dynen og tørte det væk og lagde sig op ved siden af hende og lagde en hånd på hendes mave og nussede den blidt "undskyld" hviskede hun roligt og så hende i øjnene efter en gnist kys var jo ikke det eneste som kunne frembringe følelser men øjenkontakt kunne osse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:35

Hun kiggede på hende og åndede lidt lettet ud. Hun smilede og kiggede på hende. Hun havde et glad udtryk i øjnene. Hun kiggede på Claire. Hun synes Claire var anderledes end mange andre hun havde mødt, men hun vidste ikk om det betød at hun kunne li Claire-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:38

Claire så roligt på hende "Keela" hviskede hun og lagde sin hånd på hendes kind og nussede den blidt "jeg vil bare lige sige det til dig det her" hun smilede roligt "selv vis det her mellem oss ikke bliver til noget skal du vide Keela at du er min bedste veninde jeg nogensinde har haft" hviskede hun smilende "og du fortjener at være lykkelig mere end jeg gør"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:42

Hun kiggede på hende, "Hvad...?" spurgte hun roligt og hørte hvad Claire sagde. Hun smiede let og tog lidt fat i hendes hånd. "Det er vel dejligt at vide man er ens bedste veninde." smilede hun let og aede hendes kind blidt. "Jeg er bange... Jeg er bare bange for det her, fordi det er nyt..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:50

Claire nikkede roligt og flettede sine fingre ind i hendes mens hun smilede og så fortsat på hende blidt med et stort smil "kan vi ikke prøve" spurgte hun roligt "jeg er ligeglad vis det ikke føles rigtig for dig så kan vi bare forblive bedste veninder" hviskede hun roligt og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:53

Hun kiggede på Claire og bed sig i læben. Hun tog sig ikk af at de flettede fingre. Faktisk gav hun hendes hånd et lille klem "Jeg... Jeg ved ikk... Bare... Bare prøv..." mumlede hun stille og kiggede på Claire.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:04

Claire slap forsigtigt hendes hånd og lagde en hånd på hver af hendes kinder langsomt og blidt hvorefter hun blidt og langsomt spidsede sine læber og gik imod hendes læber og lukkede øjnene før deres læber blidt ramte hinanden i det blideste kys Claire nogensinde havde lavet og hun mærkede en underlig fornemmelse i maven at den krummede sig sammen og hele hendes omverden forsvandt mens hun bare nød kysset med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:08

Hun kiggede på hende og bed sigh i læben. Det at hun gjorde det lidt langsomt gjorde hende bare mere nervøs. Hun mærkede deres læber mødtes og lå nærmest stivnet, men hun slappede af efter noget tid. Hendes øjne lukkede sig og hun kyssede faktisk automatisk lidt igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:14

Claire som stadig havde lukkede øjne søgte efter Keela's hånd og da hun fik den prøvede hun at flette fingrene ind i hendes og vis hun godtog den og gjorder det samme var hun sikker på Keela følte det samme som hende selv mens hun fortsatte kysset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:16

Hendes hånd kæmpede ikk imod da Claire flettede sine fingre med hendes. Hun kyssede ortsat med og lod Claire føre an. Hun havde ikk prøvet ægte kærlighed, eller i det hele taget bare kærlighed før. Hun følte sig en smule ensom over dett, men hun var ogs vant til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:23

Claire tænkte hun kunne nok ikke trække sandheden længere og slap blidt hendes læber og slap hendes hånd hvorefter Claire lagde sig ved siden af Keela med ryggen til hende "nåh?" spurgte Claire nervøst og turde ikke se på hende mens hun ventede svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:26

Hun lå stille og kiggede på Claire. Hun satte sig op og kløede sig bag hovedet. 2jeg ved det ikk... Det var vel... Anderledes..." sagde hun stille og rødmede en smule. Det var anderledes end fra når Zero havde kysset hende. Der var der ingenting overhovedet, men med Claire... Det var en smule anderledes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:45

Claire vente blikket mod hende og smilede svagt og rødmede selv lidt før hun satte sig op "noget du gerne vil prøve igen" spurgte hun roligt og ventede roligt på hendes svar om det var noget hun ville prøve igen mens hun smilede kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:59

Hun kiggede på Claire. 2Måske..." sagde hun og tænkte sig lidt om. "jeg ved det virkelig ikk." sagde hun opgivende og bed sig i læben. "Altså det var anderledes, det vil jeg gerne sige! Men jeg ved ikk hvordan det var sådan. Med kærlighed, fordi jeg ikk ved hvordan det er."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 14:24

Hun sukkede roligt "det forstående" sagde han og satte sig ordenligt op med et roligt blik og et smil hvorefter hun så rundt i sin lejlighed før hun rejste sig og gik ud på badeværelset for at lave sig et bad det var så berolignene på sind og sjæl

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 17:22

Hun kiggede på hende, "Undskyld hvis det såre dig..." sagde hun stille og kiggede ned. Hun bed sig i læben og knyttede hænderne en smule. HUn kiggede undrende efter hende, "Har du ikk været i bad én gang?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 16 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum