Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 9 af 16 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 9 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 8:42

Claire smilede roligt "nej det er ligemeget" hviskede hun roligt "Keela jeg kan virkelig godt li at ligge ind til din våde krop det føles som silke" hviskede hun og nussede hendes lår roligt med et smil før hun blidt lagde sig ned ved hende "kom nu bare" sagde hun smilende

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 8:45

Hun kiggede på hende og lagde sig igen. Hun rødmede med det samme og rystede på hovedet, 2nej, nej det er ej!" sagde hun stille og kløede sig lidt på hovedet. Hun var ikk vant til komplimenter, i hvertfald ikk om hendes udseende eller noget. Hun bed sig i læben og kiggede på hende. Hun kiggede lidt stille på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 8:51

Claire smilede roligt og nussede hendes mave blidt med et stort smil "din hud er som ren silke" hviskede hun og duftede til hende "du dufter som tusind roser" hviskede hun og så på hende "og dine læber" hviskede hun og lod en finger glide hen af hendes læber "de er vidunderlige" hviskede hun "og dit hår" hun lod en finger glide ned af det "det er så dejligt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 8:54

Hun kiggede på hende og rysted epå hovedet, "Nej... Det er ikk noget af det..." sagde hun og kiggede roligt. "Det passer ikk noget af det, min hud er ikk som silke." hun kiggede på hendes finger ved sine læber og mærkede at hun kort efter rørte Keelas hår. Hun bed sig i læben, "nej... Intet er fantastisk ved mig." sukkede hun let og kiggede på loftet. "jeg har aldrig været pæn på nogle punkter."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 8:58

Claire så på hende en smule vredt "Keela jo du er du er fantastisk" sagde hun meget trist over at hun nedladgde sig selv "Keela du er den smukkeste pige jeg nogensinde har set" hun sukkede "alt det andet såre mig ikke mere men det der såre mig jeg ville ikke sige det uden at mene det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 9:02

Hun kiggede undrende og satte sig op. Han fik sine ben sammen og havde lidt sine arme om dem. "Nej Claire... Jeg har aldrig fået komplimenter om mit udseende, og du er jo forelsket i mig. Så det er vel klart du ville synes det." hun aede hendes kind blidt. "Jeg er glad for at høre det, men jeg kan ikk sige det passer fordi jeg ikk føler jeg er smuk på nogen måde." sagde hun roligt og strakte sig. "Jeg er lidt drenget, så det er derfor jeg ikk gør noget ved mit udseende."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 9:04

Claire rejste sig op og vente blikket mod hende "Keela se på mig" sagde hun roligt og så på hende "jeg synes ikke jeg er smuk men alle mener det" hviskede hun roligt og lagde sig ned "du er smuk Keela du er helt fantastisk" hviskede hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 9:08

Hun kiggede på Claire, "Men... Er det ikk derfor du er stripper?" hun stoppede op. "Altså! Jeg mener sådan, at du har fået tilladelse til at blive stripper! Fordi du er smuk, og derfor synes du du selv var det!" hun vidste ikk om hun havde fornærmet Claire. Hun håbede det ikk, "Jeg ved godt det mest var fordi du ville se de andre piger. Men det kunne jo være du følte dig smuk fordi du blev stripper." hun bed sig lidt hårdere i læben. Hun sagde nok noget dumt, men hun vidste ikk hvad hun ellers skulle sige. "Jeg har et ar langs ryggen, så jeg er ikk fantastisk på nogen måde. Måske med personligheden, men nogle gange ville jeg gerne prøve og føle mig smuk." sagde hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 9:13

Claire sukkede og hev hende med ind på badeværelset og stilte hendes op og begyndte hurtigt i en fart at give hende fugtighedscreme på make-up og meget andet mens hun smilede og fortsatte hurtigere end nogen kunne stoppe hende og da hun var færdig kunne Keela ikke kende hende selv i spejlet hun var vidunderlig mere end vidunderlig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 9:16

Hun kiggede på Claire, "Hva-hvad nu!?" hun skulle til at stoppe hende. Men hun nåede ikk det før Claire begyndte på noget andet. "nej Claire, det er dit make-up...!" hun kiggede stille på sig selv i spejlet. Hun lagde blidt sine fingerspidser på det og kiggede på sig selv. Hun så anderledes ud, hun havde aldrig set sådan ud før. Hun satte hovedet på skrå, "Er det..." hun kiggede på Claire. "Men..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 13:08

Claire smilede og nussede hende roligt med et smil mens hun så på hende blidt "du er vidunderlig Keela" hviskede hun "og det er med make-up du er lige så smuk som jeg er" hviskede hun roligt med et stort smil "Keela du er fantastisk med eller uden make-up"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:15

Hun kiggede på Claire og smilede let. Hun rystede dog på hovedet og rødmede lidt, "Nej... Nej ejg er altså ikk. Jeg er normal. Sådan da..." sagde hun og grinede lidt. Hun kiggede på Claire igen og smilede let. Hun satte hoevdet lidt på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:18

Claire smilede roligt "Keela" hviskede hun og pegede på et spejl "prøv at se hvor smuk du er sådan der" hviskede hun roligt og nussede hendes mave bagfra med et stort smil og kyssede hendes nakke blidt "Keela? Jeg elsker dig" hviskede hun blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:29

Hun kiggede stille på Claire. 2men... Det er jo ikk mig." sagde hun. "Det er make-up, det er ikk den rigtige mig. Jeg kunne godt finde på at prøve det igen. Men jeg vil heller ikk have så meget at det ikk er mig." sagde hun og kiggede på Claire. Hun rødmede lidt da Claire kyssede hendes nakke og hun sad stille. Hun nikkede, "jeg ved det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:42

Claire sukkede roligt "Keela prøv og lyt hvad jeg siger" sagde hun hårdt "Make-up fremviser kun ens skønhed men i mine øjne gør den make-up dig grimmere jeg synes du er vidunderlig uden make-up" hun tog en balje vand frem "tør dit ansigt af og se dig selv i spejlet igen" hviskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:50

Hun nikkede, "jeg lytter." sagde hun og lyttede til Claire uden tøven. Hun kiggede let på hende, "Jeg er heller ikk så vild med det make-up.2 sagde hun og nikkede lidt. "Det gør mig måske en smule pænere, men er mere til den naturlige look." sagde hun let og vaskede det af. Hun fik det af efter noget tid og kiggede på spejlet. Hun nikkede, 2Det var bedre."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:06

Claire smilede roligt og så på hende "du er vidunderlig" hviskede hun roligt og nussede hendes mave mens hun lod sin tunge glide ud af hendes mund og slikkede hendes øreflip lidt "hvad med lidt frækkeri" spurgte hun roligt og lod hendes ene hånd glide ned mellem hendes ben "vi blev aldrig færdig jo"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:08

Hun kiggede på Claire og rødmede lidt. "nej jeg er ej. Hun sad stille og det gav et lille sæt i hende da hun blev slikket lidt på øreflippen. Hun rødmede kraftigt og kiggede mellem sine ben. "men..." hun stønnede dog lidt selvom Claire næsten intet havde gjort. Hun lukkede øjnene og lagde sit hoved lidt ind itl hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:34

Claire smilede roligt og begyndte at nusse hendes underliv de havde aldrig fået taget noget tøj på så de var nøgne Claire faldt ned og sidde og hev Keela med ned og sidde og begyndte igen at nusse hednes underliv blidt med et roligt smil "og Keela kan du ikke røre mig lidt" hviskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:41

Hun bed sig i læben og stønnede lavt. Hun faldte ned at sidde ved Claire med et bump og sad stille. Hun knugede sin krop en smule til Claires og stønnede. "Ne-nej..." sagde hun stille. Inden Claire spurgte hende. Hun kiggede på hende, "men..." sagde hun stille og stønnede fortsat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:49

Claire så fortsat på hende og stak en finger op i hende "kom nu Keela så bare læn dig tilbage og nyd det" hviskede hun roligt og og fortsatte "Keela bare slap helt af og nyd hvad det er jeg gør" hviskede hun roligt og smilede stort mens hun så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:55

Det gav et lille sæt i hende og hun støttede sig lidt hårdt ind til Claire. Hun rystede en smule i starten, men begyndte at falde til ro. Hun kiggede på Claire, "Men det er så..." hun bed sig i læben. Hun valgte at tie stille og lade Claire gøre hvad hun ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 18:46

Claire sukkede og lod fingeren være helt ubevægelig i hendes underliv "hvad er der" spurgte han bekymret hun lød ikke som om hun havde lyst derfor ville Claire ikke gøre noget "Keela du ved det er der noget du ikke vil siger du det og så holder jeg op"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 19:11

Hun åndede lidt ud og prøvede at slappe af. Hun kiggede på Claire, "Det skræmte mig lidt..." sagde hun stille og kiggede ned. "DU overraskede mig..." sagde hun stille og kløede sig på hovedet. Hun havde ikk noget i mod at Claire havde en finger op i hende uden at bevæge den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 10:12

Claire nikkede roligt og nussede hendes mave videre "du siger hvad jeg skal gøre Keela" hviskede hun blidt "jeg vil gøre alt for dig" hun smilede og nappede blidt i hendes øre og så fortsat på hende med et stort smil "Keela? Vil du overnatte her i nat?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 16 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum