Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 12 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 12 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:47

Hun sad lidt på Claire fordi hun var 'sprunget' på hende. Hun aede Claire blidt på kinderne og smilede, "Neij hvor er du nuttet...!" smilede hun glad og nussede sig til hende. "Du blev så genert og nu rødmer du endda! Det er da nuttet især fordi jeg ikk har set dig sådan." smiled ehun glad og aede Claire på hovedet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:50

Claire nussede hendes ryg "tak" hviskede hun smilende "du er som sagt helt utrolig" hviskede hun og kyssede Keela's kind blidt "kom det er sent vi må hellere have lidt søvn må jeg sove her eller skal jeg gå ind i stuen og sove" inderst inde håbede Claire på en slags tiggen efter at blive hos hende eller sådan noget i den retning

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 17:53

Hun smilede let og kiggede på hende. Hun rystede på hovedet, "Nej jeg er ej." det gav et lille sæt i hende og hun kiggede. "Er er den så sent...!?" hun kiggede lidt panisk og rystede på hovedet. Hun kiggede på Claire igen da hun spurgte og hun holdte godt fast i Claire. "Nej! Du må ikk gå!" sagde hun som et barn. "Du skal blive! Vil ikk være alene...!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:00

Claire smilede roligt og lagde sig ordenligt ned på sengen og lå med ryggen til hvor hun var så de kunne ligge i ske vis hun ville Claire smilede bare glad over at have Keela hos sig hun var helt utrolig og dejlig og sød og fantastisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:02

Hun kiggede på Claire og derefter lidt væk. Hun troede måske der var noget galt siden Claire lagde ryggen til. Hun nussede hovedet ind til hendes ryg, "Er... Er der noget galt...?" spurgte hun forsigtigt og kiggede ind i hendes ryg.

//Skal spise... ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:06

Claire smilede stort "nej overhovedet ikke Keela jeg ville bare ikke sådan ligge mig ind til dig vis du nu ikke ville have det derfor lagde jeg mig sådan her så kunne du selv bestemme" hviskede hun smilende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:29

Hun kiggede på Claire, "men jeg vil hellere at du holder om mig!" sagde hun barnligt. "Jeg kan godt li at blive holdt om." sagd hun og kiggede med et uskyldigt lille barne udtryk. "please....?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:06

Claire trak på skulderen og vente sig mod hende "så vil jeg have noget til gengæld først" hviskede hun smilende og tog Keela mellem benene "bare en smule Keela" hviskede hun stor smilende mens hun så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:13

Hun kiggede undrende på Claire, "Hvad...?" spurgte hun og det gav et lille sæt i hende da Claire rørte hedes underliv. Hun drejede hovedet væk og lukkede øjnene lidt hårdt i. Det var ikk fordi hun ikk ville have det, hun blev bare overrasket. "O-Ok..." sagde hun efter lidt tid og kiggede på Claire igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:28

Claire så på hende roligt "jeg kan godt stoppe vis du ikke vil have det" sagde hun roligt og smilede "jeg vil bare gøre dig glad så godt jeg kan" hviskede hun smilende og kyssede Keela på kinden roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:30

Hun kiggede stille på Claire og bed sig i læben. Hun lukkede øjnene let i og lå stille. "Gør hvad du vil." sagde hun lavt men var rolig at lytte på. "Jeg har ikk noget imod det du gør..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:38

Claire så på hende roligt "vil du nyde det" spurgte hun og nussede hendes underliv blidt mens hun smilede roligt og kyssede hende blidt på munden mens Claire hev hendes trusser ned og stak en finger ind i hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:42

Hun kiggede på Claire, "Når det er dig... Gør jeg nok..." sagde hun stille og lukkede øjnene. Hun stønnede en smule, men stoppede da Claire kyssede hende. Hun kyssede igen. Det gav et lille sæt i hende da Claire stak en finger i hende og hun stønnede lidt imens de kyssede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 19:56

Claire kyssede tilbage mens hun kørte fingeren i Keela blidt før Claire blidt slap hendes læber og lagde sig til rette ved siden af hende roligt og smilede stort mens hun kørte fingeren videre i Keela's underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:06

Hun stønnede lavt i Claires mund og blev liggende. Hendes ben spredte sig selvom hun ikk selv havde lagt mærke til det. Hun drejede hovedet til den ene side da Claire slap kysset og stønnede fortsat lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:13

Claire lagde sig over Keela stadig med en finger kørende i hende før hun blidt gled ned af hende og begyndte at slikke hendes underliv blidt og kærligt mens hun smilede og ventede på hendes reaktion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:15

Hun kiggede undrende på Claire og stønnede stadig lidt. Hun kiggede lidt skræmt da Claire gled ned af hende. Det gav et sæt i hende og hun løtede overkroppen, hun knyttede sine hænder og lukkede øjnene hårdt i da Claire slikkede hendes underliv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:17

Claire slikkede roligt videre mens hendes anden hånd søgte i i hendes natbords skuffe en dildo som Claire hev frem og blidt lod spidsen røre Keela's underliv blidt mens Claire smilede roligt og glad og ventede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:20

Hun peb lavt, "St-stop Claire...!" sagde hun og lukkede øjnene hårdt i. Det gav et sæt i hende igen da hun mærkede dildoen og hun skulle lige til at skrige. Men hun gjorde det ikk da hun kun mærkede den rørte hendes underliv. Hun stønnede lidt og knyttede hænderne lidt. Hun vidste Claire ikk ville gøre som Zeros onde side havde gjort, men alligevel var hun så bange for at det skete igen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:24

Claire pressede den blidt og langsomt ind i Keela uden at gøre det hårdt eller noget og smilede roligt "slap helt af Keela" hviskede hun smilende og fandt endnu en dildo frem og begyndte at sutte på den mens hun blidt kørte den anden dildo i Keela så det så frækt ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:28

Det gav et sæt i hende, hele hendes krop rystede og hun vred sig lidt. Hun lukkede øjnene hårdt i og skreg lavt. "Ne-ne-nej!" peb hun og drejede hovedet til den ene side. Hun begyndte at græde lidt, hun frygtede det værste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:35

Claire stoppede med at rykke den og så chokket på hende før hun langsomt tog dildoen ud af hende og smed dem væk og kom op til hende "undskyld" hviskede hun chokket og nussede Keela's kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 20:38

Hun løftede overkroppen og græd stadig lidt. Hun knugede sig til Claire og græd stadig men uden at sige en lyd. "Undskyld... Det er bare..." hun rystede lidt og derefter kiggede hun på Claire. "Der skete nogle forfærdelige ting..." sagde hun lavt og kiggede mod dildoen. "Da jeg havde sådan en i mig..." sagde hun stille, hviskede næsten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:02

Claire nussede hendes mave blidt "jeg burde have sagt det ikke bare sådan have gjort det" hviskede Claire "så kunne det være du var mere forberedt" hviskede hun "tusind gange undskyld Keela jeg vil ikke skade dig tro mig jeg kunne aldrig finde på det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:05

Hun kiggede på Claire og nikkede lidt, hun kiggede ned og bed sig i læben. "Jeg burde have fortalt dig jeg var bange..." sagde hun lavt og nussede hovedet til Claire. Hun lukkede øjnene, "Jeg ved du ik vil gøre mig noget..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 12 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum