Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 2 af 16 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 2 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Fre 8 Okt 2010 - 18:08

Hun nikkede let og mærkede hun blev taget i hånden og trukket rundt i lejligheden. Hun smilede let og kiggede på det. Hun kiggede på Caire og satte hovedet lidt på skrå. Da hun fik lov at sidde ned gjorde hun det med det samme og gned sit hoved lidt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 12:03

Han gav hende et glas vodka og cola og smilede før han satte sig ned ved siden af hende og ville have hende til at drikke lidt mere før han mumlede 2 besværgelse den ene lukkede døren og låste den samt det ene vindue der var der den anden gjorder hende liderlig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 14:11

Hun kiggede på det og rystede på hovedet, "Nej... Det går ikk." sagde hun sstille og gav det tilbage til Claire. "Har aldrig drukket alkohol før."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:01

"jo kom nu prøv" sagde hun smilende og gav hende glasset igen hvorefter han mumlede en besværgelse mere og gjorder hende endnu mere liderlig og lagde en hånd på Keela's lår og nussede det blidt hvorefter hun fik Keela til at se på hende og smilede sødt og frækt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:15

Hun kiggede på det og bed sig lidt i læben. Hun tog forsigtigt en lille tår og tog sin frie hånd til hovedet. Hun rystede lidt på det og kiggede på Claire. Hun fik hendes hånd lidt væk og mærkede det. Hun bed sig lidt i læben, selvom besværegelsen ikk virkede særlig godt, virkede den dog en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:23

Claire smilede roligt "drik videre" hviskede hun roligt før hun bukkede sig frem og kyssede Keela på kinden blidt og ventede på hun drak videre snart ville hun være fuld nok til ikke og ane hvad hun selv lavede og så ville Claire slå til med en mester plan som bestod af et kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:26

Hun rystede på hoevdet og gav hende glasset, "nej... Det går ikk, føler mig allerede beruset..." sagde hun stille og sad stille. Hun reagerede ikk så meget på at Claire kyssede hende på kinden. Hun opdagede det faktisk knap nok. Men hun var stadig klar i hovedet, i hvertfald mere end beruset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:29

Hun smilede roligt og mumlede en ny sort besværgelse som ville gøre hende hungrene og tørstig og det eneste der var i rummet var glasset med vodka og cola mens Claire nussede Keela's lår og brugte sine kræfter for at få hende til at hun ingen anden udvej havde end at drikke sig helt fuld

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:33

Hun kiggede på Claire og bed sig i læben. Hun tog glasset til sig og drak en smule igen. Hun var pludselig blevet tørstig. Hun tog en hånd til hovedet igen og mærkede en lille hovedpine. Men hun tog bare en mundfud mere og kiggede på Claire. Hun mistede snart fatningen over det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:36

Claire smilede roligt før hun rejste sig halvt og satte sig bag hende med et ben på hver side af hende og kyssede sexet og frækt Keela's nakke og nussede hendes lår meget seksuelt og gjorder Keela mere liderlig bare ved at røre hende brugte hun nu sin besvægelse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:38

Hun kiggede på hende og lukkede øjnene lidt hårdt i. Hun rødmede en smule og kiggede på hende, "nej Claire..." sagde hun stille og prøvede at komme fri. Men hun havde lidt besvær fordi hun ikk var vant til alkohol. Hun åbnede munden lidt, men der kom ingen lyd fra hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:42

Claire smilede og kyssede hende på munden mens hun ventede på Keela's reaktion vis hun ikke havde overgivet sig endnu til berusningen ville hun bare blive ved ellers ville hun ikke og bare fortsatte mens Claire's hånd kørte ned mellem hendes ben og tog hende på underlivet med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:44

Hun sad som stivnet og fik Claire lidt væk. "Ne-nej...!" sagde hun lidt panisk og kiggede væk. Hun mærkede en hånd ved sit underliv og begyndte at ryste en smule. Hun knyttede sine hænder en smule og kiggede på Claire. "Stop... Jeg vil ikk..." sagde hun stille, men kunne næsten ikk en gang kæmpe imod. Hun var så beruset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:46

Claire smilede roligt og gjorder Keela mere tørstig mens hun ventede før hendes hånd kørte ind under hendes tøj og tog hende direkte på underlivet "Keela du er bange for mænd indrøm det jeg kan se det på dig du er utryk ved dem jeg er ikke en mand" hviskede hun roligt ind i hendes øre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:50

Hun mærkede en tørst komme rem og var nødt til at tage en tår mere. Hun tog den sin hånd lidt mere til hovedet og gned det lidt. Det var så underligt, hun fik en form for hovedpine af det fordi hun mistede fokus. Hun stoppede op og kiggede bange på hende, "Hvordan kan du...!?" hun lagde først mærke til hendes hånd var direkte på nu og knyttede hænderne. "lad være...!" sagde hun lavt og bedene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:55

"kom nu Keela" hviskede hun roligt "du er jo bange for mænd så bliv lebbe alle dine drengeproblemer vil forsvinde i det øjeblik du bliver det" hun begyndte at nusse Keela's underliv med et smil mens hun ventede på hendes reaktion lidt før hun pressede en finger ind i hende "hvorfor er du bange for drenge?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 15:57

Hun rystede på hovedet, "nej de ville ej...!" sagde hun stille og kiggede på hende. "Vær nu sød..." sagde hun stille og rystede lidt. Det gav et sæt i hende da hun mærkede Claire stak en finger op i hende. Hun lavede en lille pive lyd inden hun sad helt stille. Hun kiggede lidt tomt ud i luften, "Blev... Blev voldtaget... Og truet op til flere gange af en jeg kender..." sagde hun stille og krøllede sig en smule sammen. Hun hadede ham ikk for det, men hun kunne bare ikk li at blive truet på den måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:00

Claire så på hende og lod sig falde ned og ligge og lagde hende ved siden af hende hun tog glasset og lagde det på natbordet ved siden af dem og så på hende roligt stadig med en finger ind i hende "det gør mig ondt Keela men vis du bliver lebbe skal jeg nok passe på dig" hviskede hun roligt med et smil og kørte fingeren blidt ud og ind af hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:03

Hun blev lidt overrasket over det, men blev bare liggende og kiggede væk. "Det... Det går..." sagde hun stille og kiggede på hende. Hun rystede på hovedet, "Vil ikk blive lebbe medmindre jeg den pige virkelig var mere speciel end den dreng jeg måske vil møde..." sagde hun lavt og sukkede. Hun knyttede hænderne lidt og lukkede sine øjne lidt hårdt i da hun mærkede at Claire begyndte at rykke sin finger i hende. Hun stønnede meget lav af det, men kunne ikk gøre noget ved det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:07

Hun sukkede og slap hende hvorefter hun lagde sig helt normalt på siden og så på Keela "der findes altid 2 som er den eneste ene det går an på hvilken vej man vælger dreng eller pige jeg har valgt pige fordi jeg mistede min eneste ene af drengen" hviskede hun svagt "han skred i det øjeblik han havde taget min mødom"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:09

Hun kiggede på Claire, "Det har jeg faktisk aldrig tænkt på..." sagde hun stille. Måske var det derfor hun var bi. Fordi hun ikk havde set den eneste ene af nogle køn endnu? Hun sukkede lavt og kiggede trist på Claire. Hun aede hendes kind blidt, "Det gør mig ondt at høre Claire. At tage ens mødom betyder jo faktisk rigtigt meget for en. Så derfor burde ikk hvem som helst få lov at tage den..." mumlede hun og kiggede ned. Hun rystede dog på hovdet og smilede let til Claire.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:12

Claire sukkede svagt "han var virkelig noget specielt min eneste ene det var jeg helt sikker på" hviskede hun svagt og så op på hende "og det underlige er ligesiden har jeg ikke følt sådan for nogen men så mødte jeg dig og med det samme blev jeg forelsket" hviskede hun svagt og så ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:15

Hun nikkede let til hende, "Jeg kan da godt forstå du er trist over det. SÅdan er det vel når man tror det er den eneste ene og så er det faktisk ikk." sagde hun stille og kiggede på hende. Hun aede Claire blidt på kinden og kiggede på hende, "Er det ikk lidt sådan ved dig med alle piger?" spurgte hun forsigtigt og satte hovedet på skrå. 2Altså sådan at du gerne vil give dem en chance for at se om de er noget for dig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:17

Claire sukkede og rystede på hovedet "jeg er aldrig før blevet forelsket ved første blik i en anden pige før" hviskede hun trist og vente ryggen til hende "du må godt sove her vis du vil jeg har en sofa som du kan hive ud til en seng" hviskede hun og tog sin dyne over sig "du må osse godt sove her vis du er for fuld til at gå ud i stuen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:19

Hun kiggede på hende og ed sig i læben. Hun fik dynen lidt væk fra hende så hun nemmere kunne se hendes hoved. "Undskyld, dete var ikk min mening at træde i det Claire..." sagde hun stille og kiggede ned. Hun aede hendes blidt på kinden og kiggede på hende. "Du er ikk vred vel?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 16 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum