Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 3 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:25

Claire grinte lidt og vente blikket mod hende "Keela jeg kan ikke blive vred på en pige" hun sukkede og så ned "min vrede er rettet mod drenge det forhindre mig ikke i at blive trist" hviskede hun og så væk igen hvorefter hun lå helt stille og tog sit tøj af under dynen så hun kun havde G-streng på før hun satte sig op "kig du hellere væk Keela du virker ikke som en der vil se en pige" hviskede han roligt og gik hen og åbnede en dør ud til badeværelset hvor hun tog sin G-streng af med åben dør for at gå i bad

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:27

Hun kiggede på hende og aede hendes kind blidt indtil hun satte sig op. Hun kiggede end, "undskyld..." mumlede hun lavt og sad sammenkrøllet. Hun havde sine arme om sine ben og kiggede på sine knæ. Hun vidste ikk had hun skulle gøre eller sige så hun valgte at tie.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:29

Claire tændte for vandet så karet ville fylde sig hvorefter hun kom ud til Keela og smilede svagt "noget galt Keela" spurgte hun roligt og gik helt nøgen hen til en kummode og fandt et par Boxershorts frem og tog dem med ind på badeværelset "vil du med i bad" spurgte hun blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:32

Hun kiggede på Claire og rystede på hovedet. "nej... ALt er fint..." sagde hun opgivende og sukkede let. Hun stoppede op og kiggede lidt tomt ud i luften. "Øhm... Jeg ved ikk helt. Hun gned sit hoved lidt, hun trængte måske til et... Hun bed sig lidt i læben. Hun vidste ikk hvad hun skulle gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:39

Claire gik hen og tændte for en ghettoblaster og skruede højt op for den det var sukkerchok som der kom 'jeg ved hvad du vil sige' det var jo sådan hun havde haft dengang hendes kæreste slog op hun kunne se det på ham at det kom hun havde grædt i flere dage uger måneder ja selv år "jeg kan se det forbi jeg ved hvad du vil sige jeg ved hvad du vil sige.. jeg bliver som sten indeni jeg ved hvad du vil sige jeg ved hvad du vil sige" sang hun med på med en smuk sukkersød stemme

https://www.youtube.com/watch?v=47uqgra6G7k

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:42

Hun kiggede stille på Claire og sukkede lavt, "Undskyld, men ejg er bare lidt bange for det ok? Nå du har stukket din finger op i mig, ved jeg ikk hvad jeg skal gøre ved at tage et bad med dig." sagde hun lavt og kiggede op. Hun kiggede lidt tomt på loftet og rystede lidt på hovedet. Hun kiggede på Claire, "Jeg ved atlså ikk helt havd jeg skal gøre, ok?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:46

Claire sukkede roligt "okay" sagde hun trist og tog ghettoblasteren med ud på badeværelset og tændte for en anden sang og lagde sig ned i karet og lå helt stille og nød vandet om hende varme hendes nøgne krop og elskede at gøre grin med det "KEELA FORRESTEN JEG ER HELT VÅD" råbte hun så det kunne misforståes

https://www.youtube.com/watch?v=hOvgR_mWGco&feature=related

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:49

Hun stoppede op og rødmede. Hun kiggede lidt skræmt mod badeværelset. "Øhm, skal jeg tage det som en misforståelse!?" spurgte hun en smule panisk og gned sit hoved. Hun rystede lidt på det, "Jeg må være beruset..." sagde hun stille og troede hun bare havde hørt forkert. Hun kiggede på glasset g tog det. Hun drak resten af det fordi hun var blevet tørstig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:51

"FORRESTEN GLEMTE JEG AT SIGE DET?" råbte hun og grinte "DER ER INGEN ALKOHOL I DEN DRIK DET ER HELT NORMAL VAND MED LIDT COLA" hun grinte en hel del "DU HAR BARE FORESTILLET DIG DET" hun smilede roligt og lukkede øjnene hun kunne sove her i badet men det ville hun ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:53

Hun sukkede lavt og rystede på hovedet. Hun lagde glasset væk og lagde sig på sengen md et bump. Hun lukkede øjnene og lå roligt. Hun havde et fredeligt udtryk og sov allerede. Hun havde brug for at sove lige nu. Hun gabte en smule og gned sine øjne. Hun drejede sig lidt og sov videre. Hun krøllede sig dog en smule sammen fordi hun frøs.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 16:57

Efter 5 minutter stod Claire ud af badet og tørte sig hvorefter hun tog sine boxershorts på og sukkede mens hun så rundt og gik ud derfra da hun så Keela sove nikkede hun roligt Claire nægtede at tvinge hende til noget og var usikker på om hun ville have hende der så hun gik hen og lagde dynen over Keela og gik ud i stuen og lagde sig der trist og ked faktisk kom nogle tåre fra hendes øjne og landede på den pude hun havde hentet hvorefter Claire faldt i søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:01

Hun nussede sig lidt til dynen og smilede let. "tak..." sagde hun stille i søvne og smilede behaget. Den var dejlig varm at have over sig. Hun vågnede efter der var gået en time fordi hun ikk kunne sove. Hun satte sig op og gned sine øjne. Hun gabte lavt og kiggede rundt. "Hvor...?" hun rejste sig og gik ud i stuen. Hun så Claire lå på sofaen og hun rødmede. Havde hun overtaget Claires seng!? Det var godt nok ikk pænt gjort... Hun sukkede let og gik hen til Claire. Hun fik hende op at stå og fik hende med ind i sengen. Hun lagde Claire ned og hentede puden. Hun løftede blidt Claires hoved og smilede let, "Sådan." sagde hun og nikkede. Hun havde fået helt dårlig samvittighed over at have overtaget sengen. Hun satte sig på kanten og kiggede lidt på Claire før hun selv faldte i søvn igen og sad roligt. Hun havde det faktisk mere behageligt end før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:04

Hun græd nærmest i søvne før hun fik mareridt og vågnede med et skrig og så rundt før hun gemte sig under dynen som var der nogen som truede hende mens hun voldsomt rystede over hele kroppen og hulkede under dynen "rør mig ikke" hviskede hun meget svagt mens hun bare græd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:06

Det gav et sæt i hende da hun hørte Claire skrige. Hun satte sig hurtigt op og kiggede skræmt på hende. "Claire...!?" hun rejste sig og satte sig hurtigt ved siden af hende. Hun aede hendes kind blidt, "Claire?" sagde hun forsigtigt og kiggede bekymret. "Er du ok?" spurgte hun og krammede hende en smule. Hun vidste ikk helt hvordan hun skulle berolige Claire bedre end dette.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:08

Hun rystede stadig "mange mænd rundt om mig de gik imod mig jeg kunne se deres p'kke tydeligt igennem mørket jeg bedte dem om at gå men de kom nærmere jeg holdte godt fast i mit tøj men opdagede pludselig jeg intet tøj havde på" hviskede hun og rystede meget stadig hun kastede sig nærmest ind til Keela og blev mere berolig af hendes nærvær

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:10

Hun kiggede lidt skræmt på Claire. "Det må da have været skræmmende..." sagde hun stille og krammed ehende lidt hårdere. Hun aede hende blidt på hovedet og kiggede ned på hende. "Men bare rolig, det ville aldrig ske i virkeligheden." smilede hun opmuntrende. "SÅ mange idioter er der heller ikk på én gang."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:30

Claire smilede og hev hende ned og ligge "Keela" spurgte hun roligt og så op på hende "vil du ikke nok blive her hos mig" spurgte hun trist og ventede på Keela's svar "jeg kan rigtig godt li dig Keela" hviskede hun meget nervøst for at gøre sig selv til grin så nervøs havde hun aldrig været

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:33

Hun kiggede lidt skræmt på Claire. "men... Jeg bor i min egn lejlighed..." sagde hun og kiggede på Claire. Hun bed sig lidt i læben, "eg ved du kan li mig, men jeg er usikker på mig selv..." sagde hun stille. "Jeg ved ikk hvem jeg er.2 sagde hun og kiggede på Claire. Hun aede Claire blidt på kinderne, "Hvorfor er du så nervøs?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:38

Claire sukkede og rykkede sig så hun kunne gå "fordi jeg er ensom" hviskede hun trist "jeg er bange for at gøre mig selv til grin ved at sige jeg godt kan li dig meget endda så jeg er bange for du siger nej og jeg ville virkelig gerne have en kæreste specielt vis det var dig" hviskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:42

Hun satte sig op og kiggede på Claire. Hun smilede let og kiggede roligt på hende. "Du er faktisk som et lille barn nogle gange..." smilede hun let og aede hendes hoved blidt. Hun fik lidt af Claires pandehår væk og kiggede roligt på hende. Hun grinede let, "Jeg ved ikk hvordan kærlighed er, det er derfor jeg er usikker." sagde hun roligt og sukkede. "Har aldrig været forelsket, eller noget. Jeg troede jeg var det, men det viste sig at der intet var mellem ham og mig. Så jeg opgav det fuldkommen." sukkede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:49

Hun så på hende roligt "så kys mig" hviskede hun nervøst "for at finde ud af det vis man er forelsket kan man mærke det helt nede i maven" sagde hun og smilede "det vil føles rigtig det vil føles fantastisk godt og alt muligt du kan ikke være i tvivl"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:52

Hun kiggede på Claire og rystede på hovedet. "nej Claire..." sagde hun stille og sukkede. "Jeg vil ikk gøre det og så måske blive skuffet. Og vil da slet ikk ogs skuffe dig imens." sagde hun bestemt og kiggede på Claire. Hun smilede let, "Jeg kan ikk li at skuffe folk."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:56

Hun sukkede og lagde sig til rette "måske skulle vi starte fra begyndelsen" sagde hun roligt "vil du se en film imorgen sammen med mig" spurgte hun smilende og så på hende roligt og ventede på hendes svar "det kunne måske hjælpe dig på vej at være sammen med mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 17:59

Hun nikkede og smilede, "Det kan vi godt." sagde hun let og satte hovedet på skrå. Hun kiggede roligt og tænkte sig om. Hun nikkede og satte sig blidt på Claire. "Ha! Nu vil jeg bruge dig som stol!" grined ehun let og smilede drillende. Hun ville prøve at fjerne den lidt triste og dårlige atmosære. Det var ikk særlig sjovt eller hyggeligt med den rundt omkring. Hun satte sig lidt til rette, men blev stædigt siddende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:07

Hun grinte med hende og satte sig til rette og lænede sit hoved mod hendes bryst mens Claire smilede "de kunne godt være lidt større så ville jeg kunne bruge dem som pude" hviskede hun roligt med et smil og nussede sig mod hendes bryst med et stort smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum