Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 14 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:59

Hun kiggede på hende, "Selvfølgelig, hvis jeg ikk gjorde det ville det da ikk være særlig rart at leve?" sagde hun roligt og smmilede glad. Hun sad stille da Claire kyssede hende, men kyssede blidt igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:02

Claire lagde armene om nakken på hende og fortsatte kysset blidt og nød det virkeligt mens hun smilede bag det og nussede Keela's nakke blidt hun elskede virkelig Keela og Keela havde lige sikret det ingen havde nogensinde gjort Claire så hurtig glad bagefter sådan et trauma før

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:07

Hun lagde forsigtigt sine arme om Claire og aede hendes ryg blidt. Hun kyssede fortsat Claire og blev siddende. Hun havde lukket øjne og slappede bare af for ikk at der skulle alves nogen scene på at hun var bange eller noget igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:26

Claire slap blidt efter lidt tid Keelas vidunderlige læber "du er helt utrolig Keela" hviskede hun roligt og smilede "jeg elsker dig mere end noget andet" hviskede hun og kyssede hendes kind blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 15:00

//svare?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 22:20

Hun kiggede på Claire og lagde hovedet til rette ind til Claire. Hun bed sig i læben, "Men jeg forstår ikk hvorfor..." sagde hun lidt opgivende og bed sig i læben. Hun kiggede op på Claire og kyssede hende en enkelt gang på hagen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 9:04

Claire så ned på hende roligt "hvad forstår du ikke" spurgte hun undrende og så fortsat på hende roligt "at du er utrolig eller at jeg elsker dig?" spurgte hun roligt og vuggede hende blidt og langsomt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 10:06

Hun nussede sig til Claire, 2Måske begge dele, men mest hvorfor du elsker mig...2 sagde hun og mærkede hun blev vugget så blidt... Hun lagde sig lidt til rette inde ved Claire og lukkede øjnene, hun smilede en smule glad over det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 10:20

Claire sukkede "du har ting som jeg aldrig har kunne se i nogen andre du har noget specielt som jeg er helt vild med det er meget svært at forklare det Keela men jeg ved det er ægte" hviskede hun roligt og vuggede hende videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 10:28

Hun kiggede på Claire og rødmede lidt over det hun sagde. Hun var ikk vant til sådan noget, så hun følte sig på en måde genert over at have hørt det. Hun nussede sig til Claire, "tak... Det har ingen sagt før..." smiled ehun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:08

Claire smilede roligt og lagde sig ned sammen med hende blidt "det er fordi ingen elsker dig som jeg gør" hviskede hun roligt og nussede hendes ryg blidt og smilede stort mens hun så på hende roligt "jeg elsker dig mere end livet selv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:23

Hun kiggede på Claire og smilede let, "måske." sagde hun roligt og lagde sig ind til Claire. "men du skal ikk dø på grund af mig, selv hvis det var for at beskytte mig...2 sagde hun bestemt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:27

Claire kyssede hende blidt "det ville jeg gøre ingen skal skade min elskede Keela" hviskede hun roligt og så på hende blidt med et smil før hun blidt "hellere mig end dig" hviskede hun roligt og nussede hende blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:30

Hun kiggede på Claire og rystede på hovedet, "Nej! Du skal ikk dø fra mig!" græd hun lidt. "Du skal ikk dø bare fordi du ville beskytte mig, så var det jo min skyld du døde..." sagde hun lavt og kiggede op på Claire. "Please..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:33

"Keela hellere mig end dig du er ung jeg er 7000 år gammel" sagde hun roligt og smilede "men det jo ikke fordi jeg skal dø imorgen lad os nu bare nyde nuet" hviskede hun roligt og kyssede hende blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:39

"Jeg har da levet i 1845 år! Det er da ogs meget....!" sagde hun til sit forsvar og kiggede på Claire. Hun ville ikk have Claire skulle dø på grund af hende. Hun kiggede ned og gemte ansigtet lidt så Claire ikk kunne kysse hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:45

Claire så trist på hende da hun gemte ansigtet "sådan er det bare jeg ville hade mig selv vis jeg ikke ofrede mig selv for dig vis det skulle være" sagde hun roligt og så på hende fortsat "vis du døde jeg ville ikke have nogen grund til at leve alligevel"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:50

"og hvis du døde hvad skulle jeg så gøre!?" begyndte hun at græde. Hun rystede lidt og tog hænderne blidt til hovedet, "Hvordan skulle jeg kunne klare mig... Jeg ville hellere dø end at du skal dø på grund af mig! Du skal dø når du er parat til det, ikk når du vil..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:54

Claire så på hende roligt "rolig Keela" hviskede hun roligt og vuggede hende "jeg lover dig jeg vil beskytte dig og jeg lover dig jeg vil ikke dø foreløbig" hviskede hun roligt og vuggede hende blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 11:58

Hun knugede sig til Claire og rystede videre. "Jeg vil bare ikk have du dør nogensinde!" sagde hun og græd videre. "Du må ikk dø fra mig..." sagde hun og gemte ansigtet ind til Claire. Hun græd meget, selvom hun prøvede at lade være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 17:51

Claire så på hende "så du elsker mig virkelig" hviskede hun over lykkelig og krammede hende hårdt "jeg var bange for du ikke mente det så jeg ville ikke bare sådan sige hun elsker mig uden at være sikker"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:58

Hun kiggede på Claire, "Selvfølgelig gør jeg!" græd hun videre og knugede sig mere til Claire. "Hvorfor skulle jeg ikk elske den person som har været sødere ved mig end nogen anden...!" hun knyttede hænderne lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:02

Claire vuggede hende roligt "undskyld jeg er bare bange for du forlader mig" hviskede hun roligt og vuggede hende videre "Keela jeg kan ikke lade være vis det står mellem du eller jeg skal dø vil jeg selvfølgelig vælge mig selv" hviskede hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:21

"Og jeg ville vælge at jeg skulle dø...!" sagde hun og kiggede på Claire. "SÅ derfor... Skal du ikk dø for mig..." sagde hun bestemt og kiggede på Claire. "Hvis du dør for mig, vil jeg ikk kunne leve...!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:46

Claire smilede stort og lykkeligt "det samme den anden vej men okay så siger vi at vis en skal dø så vil vi begge dø" sagde hun roligt og så på hende roligt før hun smilede svagt og kyssede hendes kind blidt "men vis det skulle ske du døde ville jeg bare genoplive dig ligeglad med alt andet bare have dig tilbage"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum