Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 15 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:52

Hun kiggede stille på Claire og rødmede. "Hvad mener du med genoplive...!?" hun bed sig i læben. "Få dig selv til at sige sådan noget..." hun kiggede ned og rødmede mere.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:58

Claire så på hende roligt "jeg er en dødsengel det ved du godt jeg kan genoplive andre" sagde hun roligt og smilede og kyssede hende blidt på munden roligt for at stoppe alt den snak om noget som var ligemeget lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:59

Han nikkede lidt, "nårh..." sagde hun lidt og mærkede hun blev kysset. Hun kiggede på Claire og sad stille. Men hun kyssede dog blidt igen efter noget tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:57

Claire mærkede hun kyssede tilbage det gav hende sommerfugle i maven magi mellem deres læber som måtte det aldrig stoppe hun kyssede hende roligt og lagde sig blidt over hende og pressede sig en smule ned mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 22:00

Hun lagde sig ned uden at slippe kysset og lod Claire være tæt på hende. Hun lukkede øjnene og kyssede blidt videre. Hun ville ikk såre Claire ved at sige fra for et kys, hun havde ikk lyst til et. Men hun ville hellere kyse end noget for seksuelt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:17

Claire slap blidt hendes læber mens hun så hende i øjnene "du har ikke lyst til at være sammen med mig har du vel" spurgte hun trist fordi hun kunne mærke hun ikke havde lyst til et eller andet og det første hun kom på det var at være sammen med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 8:32

Hun rystede på hovedet og kiggede på Claire, "Nej det er ikk det!" sagde hun lidt forskrækket og kiggede på Claire. "Jeg har bare ikk så meget lyst til noget i dag, du ved sådan seksuelt..." smiled ehun let og kløede sig bag hovedet. "jeg er stadig lidt bange..." sagde hun og nussede sig til Claire. "Men jeg vil heller ikk skuffe dig i det..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 17:10

Claire smilede forstående "det jeg elsker mest ved lebbe sex Keela er støn i dette tilfælde dine det viser at jeg giver dig nydelse" hviskede hun roligt og så fortsat på hende med et smil mens hun så hende i øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:09

Hun rødmede meget og kiggede på Claire. Han kløede sig blidt på kinden med en pegefinger og kiggede uskyldigt på Claire. "nej... Jeg lyder latterlig når jeg stønner..." sagde hun og bed sig lidt i læben. "Bliver så lov når det er..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:14

Claire smilede roligt "Keela jeg elsker det kort sagt det er som om jeg mærker din nydelse når jeg rør dig når du stønner op i mit øre det er så utroligt dejligt på mig selvom det er dig der får nydelsen så føles det dejligt på mig" hviskede hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:23

Hun rødmede mere og kravlede lidt væk fra Claire, "hold op! Du gør mig altså helt flov og genert...!" sagde hun lavt og rødmede meget. Han skjulte ansigtet med sit pandehår og bed sig lidt i læben. Hun trillede sine tommelfingre og følte sig vildt flov.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:35

Claire grinte en smule og svagt "jeg elsker dig jo bare jeg elsker at gøre dig flov specielt vis jeg vil drille dig" hun vuggede hende en smule "min lille stønnegris" grinte hun roligt og smilede stort og drillende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 22:40

Hun kiggede på Claire, "Men det må du da ikk...!" sagde hun bestemt. Hun lignede en tomat og kiggede væk. Hun rystede på hovedet, "je-jeg er... Ik-ikk nogen støn-ne-gr-gris!" sagde haun og rødmede mere end før. Hun kunne ligne en overmoden tomat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 23:46

Claire vuggede hende blidt "Keela jeg driller dig bare" hviskede hun "tomathoved" hviskede hun drillende og nappede i hendes øre "du siger bare stop helt vis det bliver for meget" hviskede hun roligt og smilede frækt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:32

Hun kiggede flovt på Claire og bned sit hoved. Hun rødmede da Claire nappede hendes øre og hun kiggede på hende. "Stop nu Claire!" sagde hun og fik hende til at slippe. "Jeg kan ikk li at blive drillet hele tiden..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:35

Claire smilede roligt "undskyld Keela det var bare for sjov" sagde hun og rejste sig op fra sengen og gik ud på badeværelset og tændte vandet og lagde nogle sæber frem før hun gik udenfor igen "du finder bare hvad du vil bade i" sagde hun roligt og gik ind i stuen igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:41

Hun sad stille og kiggede efter Claire, "Vil du nu i bad igen?" spurgte hun og satte hovedet lidt på skrå. Hun synes Claire har været i bad mange gange... Hun sukkede let og krøllede sig lidt sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:48

Claire smilede roligt "nej fjolle det til dig" sagde hun roligt og gik ind i stuen og tog sine våben frem og lagde dem på bordet og sørgede for at sigte en anden vej end soveværelset så det ikke kunne misforståes mens hun pudsede våbnet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:51

Hun kiggede, "Men jeg har da ikk brug for et bad." hun stoppede op. Hun havde et lidt underligt ansigtsudtyrk. "SYnes du jeg trænger til et?" spurgte hun og gned sit hoved lidt. Hun sukkede opgivende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 12:03

Claire så op mod soveværelset "nej men et bad plejer at få en til at slappe af" sagde hun roligt og pudsede videre "og så slå hjernen fra og bare nyde vandet det plejer at hjælpe mig vis jeg er lidt irriteret over nogle driller mig for meget" sagde hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 17:18

Hun nikkede let og sukkede lidt, "FInt..." sagde hun og rejste sig. Hun gik ud og fik sit tøj af. Hun satte sig i badet og slukkede det da det var fyldt. Hun sad stille og sukkede let, hun kiggede op på loftet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 11:24

Claire pudsede sine våben videre mens hun tænkte på hvad pokker hun skulle lave og smilede roligt før hun blev færdig med dem og lagde dem til siden roligt før hun rejste sig op og gik rundt i lejligheden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 18:06

Svare du snart?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 18:03

//Skal vi ikk starte et nyt? :D