Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 13 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 19:31

Claire nussede hende videre "det er okay det min skyld jeg burde have spurgt dig om det var i orden" hviskede hun "skal vi ikke bare lægge os til at sove" spurgte hun roligt og smilede blidt

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 9 Nov 2010 - 19:54

Hun kiggede på Claire og nussede sig blidt til hende. "Er det i orden at vi får noget tøj på?" spurgte hun forsigtigt og kiggede på Claire. "Jeg er begyndt at fryse..." sagde hun og kiggede lidt undskyldene på Claire. Hun ville ikk få Claire til at tro hun havde noget imod de var nøgne, men hun havde brug for mere varme end hende og dynen over dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 10:47

Claire nikkede roligt "tag du bare tøj på Keela jeg behøver ikke jeg kan ikke holde ud at sove med tøj på" sagde hun roligt og smilede stille til Keela og kyssede hendes kind blidt før hun blidt løftede dynen over dem så hun kunne tage hendes tøj

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:05

Han satte sig op og tog sit undertøj på. Hun tog sin trøje på og lagde sig ind til Claire igen. Hun kunne umuligt sove med bukser på, men hun havde brug for at å varmet overkroppen lidt. Han nusede hovedet til Claire.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:12

Claire lagde sig tæt ind til Keela og lukkede blidt øjnene "sov godt smukke" hviskede hun roligt før hun langsomt faldt i søvn mens hun nussede Keela's ryg blidt og sov roligt med et glad og lykkeligt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:18

Hun blev liggende og bed sig lidt i læben. Hun svarede ikk Claire, men nussede sig blot mere ind til hende. Hun kunne ikk rigtigt sove selvom hun lå behageligt og havde så småt fået varme i kroppen. Hun kiggede lidt tomt ud i luften hun tænkte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:43

//Kan ikke skrive en tre linje lang indlæg om hun sover:P så skriv løs til du siger det er morgen^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:46

//Vi kan bare sige det var morgen allerede?xD At hun så faldt i søvn noget tid senere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:51

//ok

Claire var vågnet tidligt og så på den sovende Keela med et smil før hun langsomt uden at vække hende kom fri og gik ud i køkkenet og fandt noget mad osv frem og kom tilbage med det med et smil der var et lille tag selv bord af morgenmads retter kun til Keela

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 11:58

Hun sov trygt videre og gav Claire et lille klem. Men hun opdagede ikk Claire slap fri af hendes lille greb. Hun sov trygt og smilede let. Hun drejede sig lidt og havde et fredeligt udtryk i hovedet. Hun kom til at lave et lille nys i søvne og gned sin næse lidt, hun drejede sig igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:00

Claire gik hen og satte bakken på natbordet og lagde sig ved Keela igen "vågn op min skat" hviskede hun blidt og kyssede hendes mund kort "der er morgenmad min egen" hviskede hun roligt og smilende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:02

Hun gned sin næse igen da Claire snakkede til hene. "gider ikk..." sagde hun i søvne med et barnligt udtryk. Hun mækrede sine læber blev rørt. Hun åbnede det ene øje og kiggede på Claire. Hun satte sig op og gabte lavt. Hun gned sine øjne og kiggede på Claire. "Hvad?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:03

Claire tog bakken fra natbordet og satte den på hendes lår roligt og smilede "velbekommet" sagde hun roligt og kyssede hendes kind blidt og satte sig ordenligt op og smilede stort mens hun så på Keela roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:07

Han kiggede på sine lår og derefter på Claire. "hvorfor har du?" hun rødmede lidt og lagde en hånd på sin kind. "Du behøvede ikk at lave noget til mig... Har du selv fået noget at spise?" spurgte hun og kiggede på Claire

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:10

Claire smilede glad "nej jeg har intet spist de sidste 1800 år jeg behøver ikke mad men jeg er god til at lave det" sagde hun roligt "hej du er min skat jeg elsker dig hvis jeg ikke skal lave mad til den jeg elsker hvem skal jeg så lave mad til" spurgte hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:12

Hun måbede lidt, "Ikk så sært du er så tynd..." sagde han og nikkede som om hun lige havde fået en åbenbaring. Han smilede let og kiggede på Claire. "Uhm... Din kæreste." sagde hun og nikkede let. Hun grinede lidt, det var jo på en måde hende. Hun kiggede på Claire og derefter ned på maden. Hun begyndte så småt at spie og smilede behaget. "Det smager godt."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:15

Claire smilede og grinte en smule "jamen så må jeg vel tage maden hen til min kæreste" sagde hun og løftede bakken men lagde den så igen på hendes lår "så nu er jeg hos hende" hun grinte og smilede "godt du kan li det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:18

Hun grinede let over at Claire havde taget det og så bare lagt det igen. "Det gik da hurtigt med det." sagde hun og spiste videre. Hun nikkede lidt til Claire over det var godt hun kunne li det. Hun kiggede på Claire. "Hvorfor er du egentlig så dygtig hvis du ikk en gang spiser noget?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:27

Claire satte sig op og så ned "engang var jeg ligesom dig" sagde hun trist "en englepige som bare ville være i fred og uskyldig men en tvang mig til at være hans slave i starten var det fint nok jeg fik en lussing eller to når jeg kvajede mig men jeg forbedrede mig meget og blev en fremragende kok men så kom der en dag" hun rystede en smule "han var gift men hans kone havde forladt ham og han gik på mig han rørte mig og jeg kunne li det vi havde sex jeg elskede det stadig men han syntes ikke jeg var tilfredsstillende og kastede mig væk som affald men den følelse jeg kunne ikke slippe den jeg blev luder og fik masser af det indtil jeg fandt en jeg virkelig elskede vi havde meget sex mine behov var væk men så kom dagen hvor han bare skred fra mig han kom igen en uge efter og bandt mig fast tvang mig til at blive slave igen så lærte jeg at blive endnu bedre kok" hendes stemme blev helt svag der var mere men hun kunne ikke få sig til at sige det tårende flød bare ned fra hendes kinder ustyrligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:34

Hun kiggede stille på Claire. Hun krammede Claire og aede hende blidt på hovedet, 2Så så... Ikk græde..." sagde hun og vuggede Claire fra side til side. Hun kyssede hende blidt på panden. 2Shh... Jeg er her..." sagde hun og krammede Claire lidt hårdere, men stadig meget blidt. "Du skal ikk tænke på det mere, du skal bare glemme det og aldrig komme i tanke om det mere..." sagde hun bestemt og kiggede trøstene på Claire. Hun aede hendes kinder og tørrede hendes øjne. "Det skal nok gå Claire..." smilede hun opmuntrende. "Ingen får lov at røre dig sådan."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:36

Claire så på hende "og det er ikke engang det værste han bandt mig og havde sex med min bedste veninde lige foran mig" hviskede hun "jeg hader mænd på grund af det han gjorder" hun lukkede øjnene i og snøftede højt og hårdt "jeg er glad for jeg har dig" hviskede hun og lagde armene tæt om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:40

han kiggede på Claire og aede hende blidt på hovedet. "Glem det hele Claire." sagde hun og vuggede Claire fortsat. Hun gav Claire et lille klem, "jeg vil ikk se dig trist..." sagde hun lidt trist selv og rystede en smule. Hun mærkede Claire lagde armene om hende og tog det lidt roligt af det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:42

Claire faldt mere til ro "se lige på mig den store hårde Claire" hviskede hun skamfyldt og så væk "du skammer dig sikkert over mig" hviskede hun trist og sukkede dybt ikke trist men bare sådan skammende over sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:48

Hun kiggede undrende på Claire. "Hvorfor skulle jeg det?" spurgte hun roligt og smilede let. "Jeg kan godt li du er åben for mig." sagde hun og aede Claire blidt på kinden. "At du vil tale med mig, det er rart. Fordi nu ved jeg mere om dig..." sagde hun glad og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 12:57

Claire vente blikket imod hende "ja det er rigtig nok" sagde hun og smilede en smule "du kigger på den lyse side det gør mig glad" sagde hun roligt og smilede lidt mere og kyssede hende blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum