Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
waiting for you(sook Privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

waiting for you(sook Privat)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 12:26

Han blev ved og og kyssede hende på munden og præessede den helt ind nu og bare pressede den hårdt ind så hun vikerlig kunne mærke man oppe i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 12:32

Hun stønnede højre nu, men stoppede brat igen. Hun kyssede ham kun, og pressede ham ned mod sig. Hun smeltede sig ind i ham, og brugte blidt tungen til at berøre hans læber. En vis løst ramte over hende, og hun blev så chokeret over sig selv. At hun stoppede kysset brat, en tåre røg ned på hendes kind.
*Jeg vil ikke.. Jeg kan ikke..* Hun så op på ham, med store øjne. Og kyssede ham igen på munden, blidere og sødere. *Jeg kan ikke bide ham!* Tænkte hun knust, og undertrøkte hendes begær.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 12:38

han blev ved selvom at han mærkede hendes lyst. Han kiggede på hende "skal vi stoppe"spurgte han hende stille og stoppede med at rykke og lod bare den være i hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 12:43

Hun rystede på hovedet, og bevægede sit underliv blidt. Hun vente sig om, så hun lå oven på ham. Hun havde benene, på hver sin side af hans krop. Hendes arme var slynget om ham, og håret hang løst ned på hendes bryst.
"Nej skat.." Hun så på ham, med en bedrøvet mine. "Jeg vil ikke slippe dig nu!" Hviskede hun, og bevægede sig igen.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 12:47

hans p'k var stadig i hendes underliv og smilede stille til hende "okay skat"sagde han og hans pik var stiv og var meget stor så han rynkkede vidre og hans forhud på han var trukkket tilbage så der ville være chance for at hun blev gravid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 12:56

Hun smilede bare, og bevægede sit underliv i takt med ham. Hendes underliv, blev mere og mere vådt. Som var en slags hjælp, og det gjorde heller ikke så ondt mere. Hun kyssede ham, mere end aldrig før. Kyssede hans bryst, pande, næse, hun kyssede ham over alt på hans krop. Mens at hun følte sig træt, og udmattet.
Hun lå lidt oven på ham, og kiggede ham i øjnene. For hun orkede ikke at bevæge sig, hun ville bare ligge her med ham under sig.
"Jeg tror.." Hun kyssede ham på munden igen. "Kan vi ikke stoppe nu?" Hendes stemme var svag, og træt. Men den var stadig kærlig, og fin.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 12:59

"jo"sagde han og trak stlle sin pik ud af hendes underliv.
Hsn holdte nu bare om hende og kyssede hende på munden og smilede sødt til hende
"er du sulten"spurgte han stille og kiggede bare på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 13:05

Hun så ned på hans bryst, og gemte sine sine tænder. Hun ville hellere have noget menneskemad, end blod. Og slet ikke hans, han var jo..
"Jah.. Jeg er sulten." Hun kyssede ham tungt, og havde lukkede øjne. Hun ville ikke miste ham, aldrig.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 13:08

Han så på hende og spurgte "skal vi gå på jagt"spurgte han hende stille og smilede til hende. Han så ud af vinduet og så at skyerne trak sig sammen og blev mørke og lidt torden kom også frem "hold da op et vejr"sagde han og kiggede tilbage på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 13:13

Hun smilede til ham, og nikkede.
"Joh.." Hun så ud af vinduet, hun rejste sig stiv op. Hun så ud af vinduet, op på de mørke skyer. "Der er virkelig et lorte vejr!" Hun grinede let, prøvede ikke at dække sig. De havde været sammenså intenst som en kvinde og en mand kunne være sammen. Så hvorfor skjule sig?
"Hvad syntes du?" Hun vente sig om mod ham, og krysede elegant benene. Mens hun hvilede sine albuer i vindueskarmen, og lagde sit hoved på skrå.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 13:17

"vis jeg dræber så kan du tage dyrene med hjem så spiser vi bagefter"sagde han stille og smilede til hende og tog hende på hendes bryster og smilede til hende "skal vi ikke få noget tøj på og komme afsted"spurgte han og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 13:23

Hun smilede sødt til ham, og nikkede. Hendes bryster spant som 2 liderlige killinger, og hun haddede det.
"Lad os det.." Hun trak sig ind til ham, og kyssede ham på brystet. "Men.. Jeg glemte mit tøj. Det var kun dit tøj jeg tog med." Hun rødmede lidt, og rømmede sig. "Har du noget jeg må låne?"
Hun grinede blidt, "det var nu jeg skulle være til piger." Grinede hun, og tog hans hånd på hendes ene bryst.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 13:32

"øhm det er mande tøj men er det ligemeget og det lugter jo også af mig"sagde han og smilede let "men du kan jo også ligge og slappe af så kommer jeg med mad til os"sagde han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 13:37

Hun så ned, og smilede. Det vil se lidt sjovt ud, vis hun kom i hans tøj. Så hun kyssede ham, og og nussede ham lidt i håret.
"Som en rigtig geneltmand." Hun grinede. "Tak.. Så finder jeg noget tøj imens, og har du slet ikke noget dametøj?" Hun så undrende på ham, for sjov. "For alle de damer, du har haft med hjemme?"
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 13:41

"nej"sagde han og valgte ikke at tage tøj på da han alligevel ville miste det "nå så går jagten igang"sagde han og gik ud til døren og forvandlede sig til ulv og løb ud i skoven og jagtede nogle dyr så de kunne spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 13:46

Hun stod bare i døren og ventede, men det blev lidt kedeligt. Så hun gik ind, og gik i bad. Det var ikke specielt lækkert, ellers. Men hun gik i bad, et langt dejligt bad. Hun tog en morgenkåbe på, og et par uldstrømper hun fandt.
Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre, så hun trippede bare rundt i huset lidt. Og havde ondt i sit underliv, ikke så meget som før, men det gjorde ondt.
Hun gik udenfor, og plukkede et par blomster. imens hun var ude, fik hun øje på Sandlio komme tilbage.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 13:58

Sand kom tilbage med et rådyr han havde fanget derinde som han slæbte over til hende i dyre form og slap det forand hende og kiggede så bare på hende og smilede stort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 14:04

Hun smilede tilbage, og nussede ham bag øret.'
"God dreng.." Grinede hun, og kyssede ham på hovedet. "Du er sindsyg blød."
Hun så på dyret, og nikkede bare. Et minuts tavshed..
"Skal vi gå ind skat?" Spurgte hun ulven, og nikkede til ransdyret. Som skal vi tage den med ind, eller spise her.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 14:07

han slæbte det vidre ind i huset og ud mod køkknet og lagde det der og forvandlede sig så til menneske og kiggede bare på hende "var det et godt bad"spurgte han og grinede sødt til hende. Han tog en køkken kniv og skar pelsen af den så kun kødet vsr tilbage og skar det så ud på et fad og puttede resten i poser og lagde i køleskabet og lavede så maden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 14:36

Hun smilede tilbage, og nikkede. Hun undgik at se på, mens at han skar i dyret. Det var dog lidt for blodigt, så hun vente sig om. Hun gik hen til køkkenet, og stod lidt fra ham og blodet. *Sookie!* Advarede hun sig selv om, da hun kom til at glo på blodet.
"Øhm.. Jeg finder noget grønt.." Sagde hun bare, og gjorde det.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 16:27

"okay"sagde han og smilede og gik ud med siknet i kontejnern og gik så ind til sook og kyssede hende og smilede til hende og kærtegnede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 16:31

Hun blandede noget grønt sammen, nogle vindruer, og ellers sådan noget frugt og grønt kom der i.
Hun smilede under hans kærtegn og kys, han føltes så anderledes end alle andre. Han var den eneste hun havde en lyst til at beskytte, med sit eget liv.
"mh.. Er der noget jeg kan hjælpe med?" Spurgte hun sødt, da hun var blevet færdi med grønsagsblandingen.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 18:22

"nej sagde han og smilede "kødet er jo i ovnen så der sådan set ikke mere der skal laves "sagde han sødt til hende. Han kyssede hende igen blind på kinden "jeg elsker dig"sagde han til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Lør 16 Okt 2010 - 19:23

Hun lagde armene om ham, og kyssede ham igen.
"Okai.. Vis du siger det." Sagde hun, med en sød stemme. Hun blev helt rød i hovedet, da han sagde at han elskede hende. Elskede var et stærkt ord, meget kraftfuldt.
"Tro det eller ej.. Jeg elsker dig mere." Hun trak sig ind til ham, og grinede kært. "Og.. Du har ikke noget tøj på, men det har jeg."
Hun kyssede ham kærligt på munden, og bed sig i læben.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Okt 2010 - 17:47

"jeg elsker dig mest"sagde han og smilede drillene og kyssede hende på munden. Han kiggede til maden som næsten var færdig. Han lagde sin hånd på hendes mave og smilede sødt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) - Page 3 Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum