Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket omkring ham //privat// Inu//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 14:57

Inus badeværelse var egentlig ret stort for der var både et stort badekar og en bruser, og så self toilet og sådan... væggene bestod kun af spejle..
hun tændte lyset derind til "håber det behager dig at være herinde søde skat" hun smilte lige så blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:19

Lyset fik Samuel til at blinke med øjnenen et par gange. Størrelsen på badeværelset kom lidt bag på ham. "Det er noget større end mit" smilede han han kunne ikke få øjnene fra Inu. Et frækt smil bredte sig på han læber han løftede hende op og kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:45

Inu rødmede lidt da hun blev løftet op og kysset... det var underligt det her... at han kunne bære hende for hun følte sig jo helt vildt tung i forhold til alle andre, og det var jo endnu værre da hun jo vejede så lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:55

Samuel var overrasked over hvor lidt Inu vejede. "Var der noget med et bad" mumlede han genert og kiggede lusket på Inus bare krop, et smil viste sig på hans læber og den løsthængende tand kom til syne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:58

Inu rødmede lidt og nikkede stille, hun så, så hans mærkelige tand "mmh... hvad skete der lille skat?" hun lagde sin hånd mod hans kind med tommelfingeren i hans mundvige hvor hun hev den lidt op "Heh.. er det de idioter.....der gjorde det mod dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 16:07

Samuel kiggede væk, et vrdt udtryk kom til syne "han ventede på mig udenfor kirken, han stod og viftede med min økse. så jeg løb efter ham ned i gyderne" vreden blev tydeligere i hans ansigt. "da jeg var kommet et stykke ind blev jeg slået i hoved med et bat, og så så du vel resten" det lille lys var skiftet fra en klar lys farve til en sort ildevarslende mørk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 16:15

"uhm...skat fald til ro...for du skræmmer livet af mig lige nu!" hun gik nogle skridt bagud og sukkede lidt over hans udtryk i ansigtet...
Inu satte sig ned og foldede sig lidt sammen over hvor vred han lød...
hun bed sig samtidig meget hårdt i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 16:22

"Nej Nej du må ikke blive ked af det" Samuel lagde sig på knæ foran Inu og lagde sit hoved i hendes skød "undskyld" det mørke lys flakkede og forsvandt. Hans øjne mistede den mørke glød mens han sad der. "Du må ikke være ked af det gentog han"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 16:25

"jeg er bare så bange for at du er vred..." hun kyssede ham lige så blidt på panden "jeg elsker dig for højt til at kunne føle hvor bange jeg er for dig når du er vred"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 16:47

samuel kunne mærke Inu´s læber mod hans pande, hans øjne løb i vand "jeg jeg " Samuel lænede sig tilbage. han kiggede hende i øjnene "jeg vil gøre alt for dig og det ved du" han kyssede hende "Aldrig igen jeg lover det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 14:03

hun krammede sig ind til ham "jeg er mega træt søde... skat" hun kiggede lidt ned "undskyld" hun rejste sig op og gik ind til sit værelse hvori hun lagde sig i sin seng og puttede sig under dynen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:49

Samuel stod lidt tilbage med en svær banken for hans bryst og en lille sveddråbe løb ned over hans ansigt. Han rejste sig op igen og så hende gå ind på sit værelse, han var selv lidt træt og stadig lidt forslået, så han lagde sig ned på sofaen og kiggede op i loftet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:57

"DU må Godt sove herinde!" råbte hun ud til ham og lukkede sine øjne lige så stille igen "Hvis du altså vil!?" hun lagde sig til at sove med et smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:59

Samuel grinede og rejste sig, han lagde sig ind hved sidden af Inu med hans ansigt mod hendes. han lå længe bare og så på hende sove før han selv faldt i søvn, han havde igen et slemt mararidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:03

Inu vågnede mit om natten og så på ham, så at han havde mareridt "uhm... Sami vågn op skat" hun vækkede ham med et kys og lidt rysten i hans krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:10

Samuel fløj op af sengen, "Hvor er jeg" han stod lidt og hyperventilerede, men kom så til sig selv igen. "Undskyld" han så meget bange ud, hans hjerte hamrede og hans øjne flakkede, det lille lys gemte sig under sengen. "Bare en drøm bare en drøm" han stod og gentog dette for sig selv i noget tid, han kiggede endelig på Inu "Jeg har mararidt hver gang jeg sover" han lagde sig igen i sengen han kiggede bare op i loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:21

"hmm mareridt" hun bed sig lidt i læben medens hun tænkte sig om, hvorefter hun så rejste sig op "måske vil dette hjælpe" hun tog sit tøj af så hun var helt nøgen, og derefter lagde hun sig oven på ham "håber dette hjælper på din nattesøvn" hun kyssede ham blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:26

"Hvad laver d...." han nåede ikke at sige mere før en meget nøgen Inu lå ovenpå ham, hendes læber mod hans var en dejlig ting, det beroligede ham. Han rødmede totalt. "Inu..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:33

"mmh..." hun slappede af ovenpå ham og hev dynen over dem "jeg er træt og det er du også... men det her burde måske hjælpe på dine drømme?"
hun rødmede en del selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:42

"Mmmh" han slappede selv meget af mens hun lå ovenpå ham, han krammede hende tæt ind til sig, hun duftede fantastisk, en stille regn startede udenfor, regnen der trummede på vinduer og tag var meget afslappende. Han begyndte at kysse Inu over det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:44

Inu var faldet lige så stille i søvn igen... for når hun var træt skulle hun virkelig sove, ellers var hun ikke til at holde ud af sin hyperaktivitet næste dag...
DEt var underligt for hun var nærmest varm om natten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 22:55

Samuel vågnede op med Inu krøllet sammen som en kat på hans mave, hun var lidt kold, men det var hun jo for det meste, han lå bare og så på den lille dæmon som han så godt kunne lide. *hun er da bare dejlig* han tænkte i næste sekund at han ikke havde haft mararidt siden hun havde lagt sig på hans mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:58

Inu lå stadig og sov dejlig sødt med lidt savl hængende ud af mundvigen.. han ville tydeligt kunne se det store ar hun havde over det ene bryst der nærmest dække hele hendes brystkasse foroven.... det var her hun var blevet gennemboret og dræbt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 21:54

Samuel rejste sig op men lagde Inu ned igen, uden hun vågnede, han gik stille ud af døren til altanen og strejkede sine vinger, de sorte vinger skærmede de meste af vinduet, han kiggede rundt han elskede solopgang, det var det tidspunkt på dagen han følte sig mest tilpas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 20:50

//måske vi skulle stoppe....? holde en pause et stykke tid, for jeg har brug for min krea igen.... :( den forsvandt lige her,...for 2 sekunder tids siden :(//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket omkring ham //privat// Inu// - Page 2 Empty Sv: Mørket omkring ham //privat// Inu//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum