Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:07

2 kan du ikke tag den lilla. Flaske i skabet der over ved døren og giv mig dens indhold 2 sagde Mallie, og sukke meget svaget og stille hun lå på gulvet og kunne slet ikke. Komme op igen da hun var noget så udmatte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:08

Cricker himlede med øjnene og løftede hende op i sengen. "Så bliver du bare der" Sagde han og gik over efter flasken, han ledte lidt efter den, men fandt den da til sidst. "Ahh, her har vi den." Han satte sig hen ved siden af sengen igen. "Kan du selv tage den eller skal jeg hjælpe dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:17

" kan godt " sagde Mallie. og trak proppen af den og drak den og gøs den smaget at kaffe, som mallie ikke kunne lig det var ikke noget hun brød sig om men lidt efter var hun atte på bene. For den hade en Healde virkeling på hende samt hendes kræfter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:18

"Det må jeg sige" sagde Cricker og kiggede på hende da hun kom på benene. Han var glad for at han ikke skulle til at passe hende hele dagen. "Nu da du er på benene igen, hvad kunne du så tænke dig at lave?" Spurgte han idet han rejste sig op og gik hen til vinduet for at kigge ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 16:39

" ved det ikke rigtig jeg passe jo skoven " sagde mallie . Og så ud af vinduet hun sukke stille i hendes have var det emn masse dyr og plandet som man ikke så meget til mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 10:48

Han nikkede stille. "Så lave du og jeg næsten det samme.. Jeg passer også på skoven, men også de mennesker og væsner der passerer den, hvis de bliver angrebet så beskytter jeg dem" Forklarede han Mallie. "Og især hvis det er et angreb fra vampyrer" Han rystede stille på hovedet. Hvis der var noget han ikke kunne tage, så var det vampyrer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 16:20

" jeg har mødt en vampyr for leden dag " sagde Mallie. Svaget hun så bange ned hun hade 4 såre i nakken, som bevis på det men hun kunne ikke huske hvem den var mpyr som bed hende var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 17:23

Cricker kiggede over på hende og tog et par skridt tilbage. "Jamen bliver du så ikke en vampyr selv?" Spurgte Cricker, hvis hun gjorde, så var han ikke sikker på hvad han skulle gøre. Det var ikke ligefrem det han havde forventet at der skulle ske idag. Hvis hun blev forvandlet til en vampyr imens han var der så.. Ja så vidste han det ikke rigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 21:17

" nej nej bare rolig jeg er imun over for vampyr og varulvegift 2 sagd mallie og så ned såren var meget tydlig i hendes nakke og det sveg og gjore ondt på hende hele tiden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et bagholdsangreb - Mallie Privat - Page 2 Empty Sv: Et bagholdsangreb - Mallie Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum