Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et ar efter kamp - Momo privat

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 12:35

hun kiggede så på ham igen"jeg skal altid være på vagt overfor mulige angreb fra andre engle"sagde hun, hun havde det lidt fint med at være i nærheden af ham, men det var sjælden hun havde det i blandt andre folk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 15:10

"andre engle? Jamen hvis de er efter dig, så kan jeg da godt beskytte dig, eller hjælpe dig med at slippe væk. Hvis det da ikke er fordi du har gjort noget forkert?" Sagde han til hende, og kiggede sig omkring igen, denne gang var det for at se om der var andre engle i nærheden, men han kunne ikke se nogen, han kiggede derefter på Momo igen. Det var meget længe siden han havde været i nærheden af en engel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 15:50

"tak"sagde hun med et lille smil"nej det har jeg ikke, men det mener de, men de smed mig selv ude ved himmelen yderste og der blev jeg fundet af disse monstere og de passede på mig som var jeg en af dem"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 16:35

"Men.. hvilke monstre er det du mener? Hvis altså du ikke har noget imod at jeg spørger." Han synes det hele var lidt underligt, men måske ville det give bedre mening, hvis hun fortalte ham hvad det var der egentlig foregik. Hvis det var nogen der var efter hende, ville han godt beskytte hende, og det kunne han sagtens sige, nu hvor han ved at hun ikke har gjort noget forkert. Han kiggede på hende og smilede stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 16:51

hun tog en underlig ting frem, hun prikkede lidt til det"vågn op du"sagde hun og den underlige ting åbnede en helt masse øjne"den her slags, den her fungere som min anden vinge, er den ikke sød?"sagde hun og kiggede på ham for at se hvad sagde, men den underlige ting gjorde ikke noget, den kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 17:58

Cricker kiggede på den da den vågnede, og derefter op på hende. "anden vinge? Hvordan det?" Sagde han, men han havde dog stadig sit altid venlige smil på sig, han synes nu at den var lidt sød. "jo, det er den faktisk" Svarede han hende. Men han kunne ikke helt se hvordan den kunne virke som en ekstra vinge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 18:55

"sådan her"sagde hun, den kravlede om på hendes ryg, den satte sig fast på hende ved at trænge lidt igennem hendes hud og den blev til en vinge på størrelse med den hun havde, men de havde alle de der øjne"den sidder fast inden i mig, men kun lige i overfladen, men nok til at jeg kan flyve ved hjælp af den"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 19:18

Han nikkede imponeret. "Det må jeg sige.. Men.. hvis det er i orden at jeg spørger.. Hvorfor har du kun en enkelt vinge?" Han kiggede lidt på hende, han var ikke helt sikker på om det var okay at spørge om det, når hun ikke rigtig kendte ham, men han var meget nysgerrig af natur, hvilket var en af hans svage sider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 19:22

"fordi jeg halv engel og halv elver tro jeg nok det var"sagde hun, den underlige ting blev normal igen sådan som den nu kunne, hendes lys healede hendes små sår lidt, hun gemte den underlige ting væk igen, så ingen andre skulle se den, hun viste den ville skræmme alle andre langt væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 19:49

Han nikkede lidt. "Okay, jeg har ellers aldrig set nogen med kun 1 vinge, ikke at der er noget galt i det" sagde han efter lidt tid, han kiggede på tingen, da den blev normal igen og smilede. Han synes nu alligevel den var lidt sej. Men det var ikke noget han sagde højt. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige nu, om han overhovedet skulle sige noget. Hvad mon hun havde lyst til?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:01

"det ved jeg godt du ikke har for det er en sjældenhed, enten er det ingen vinger eller osse er det et sæt vinger, men jeg fik kun en vinge"sagde hun så, hun kiggede på ham"hvad du endelig for en person?"spurgte hun så, det kunne hun godt tænke sig at vide, nu havde hun fortalt en helt masse om sig selv, nu var det hans tur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:05

Han kiggede på hende. "Hvad jeg er for en.. Hmm, jamen jeg er en jord dæmon, og jeg går faktisk tit ude i skoven, for at se om der er nogen der har brig for hjælp. Arret her kommer fra en kamp imod en vampyr.." Sagde han og kiggede igen på arret som var helet pænt op. "Men der er ikke så meget at sige, jeg har aldrig været inde i byen, da jeg ikke bryder mig om den, og hellere vil holde mig herude" Sagde han så igen efter lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:10

hun kiggede på ham"skoven er osse smukt sted at være"sagde hun og kiggede rundt på skoven"men bare ikke når man bliver overfaldet næsten hele tiden, de holder til et sted i skoven, jeg ved et sted som er tæt på der hvor de er, men jeg kan ikke finde det rigtige sted"sagde hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:16

Han kiggede på hende. "Jamen hvis det er så skal jeg som sagt nok beskytte dig imod dem" Han smilede til hende efter han havde sagt det. Han havde bestemt ikke tænkt sig at de skule røre hende, og specielt ikke nu hvor han er ved at lære hende at kende. Ingen skulle røre hans venner, det skulle han nok sørge for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:21

hun smilte lidt mere over det han sagde at han nok skulle beskytte hvis det var det"det må du meget gerne, det ville rart med lidt beskyttelse når man går rundt skoven og være på vagt hele tiden, det er udmattende"sagde hun, det var det osse som hun sagde, det var meget udmattende at være på vagt hele tiden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:24

Han nikkede. "selvfølgelig vil jeg da det" Sagde han med et smil og kiggede sig omkring. "Du har jo hjulpet mig med mit ar, så er det jo det mindste jeg kan gøre" Sagde han så efter lidt tid. "Men hvordan er det at de ser ud? Jeg vil jo helst vide det, hvis jeg ser dem på et tidspunkt. Hvis det da er til at forklare" Sagde han efter et par minutters stilhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:27

hun kiggede rundt og så en lille flok engle"det er dem der kommer lige der"sagde hun og pegede, hun smuttede hurtigt om bag Cricker, men den lille flok engle havde opdaget hende hun nåde om bag Cricker, men hun var lige glad, hun havde ham til at passe på sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:29

Cricker kiggede over på englene der kom over imod dem. Han stille sig ret op foran Momo og lagde armene over kors, og ventede på at de skulle komme over til dem. Da de nåede derover kiggede han på dem. "Hvad vil i her? Hvis det er hende i er ude efter så foreslår jeg pænt at i smutter den anden vej, og jeg spørger ikke pænt to gange" Sagde han og afventede et svar fra en af dem. Han var ikke bange af sig, da han var hjemme i han element.. Skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:34

de kiggede lidt på ham"kan hun blive ved med at finde nogle som vil beskytte hende og vi får fat i hende alligevel, når hvis hun vil havde det på den måde, vi ved hvor hun normalt sover og det bliver ikke hos dig"sagde den ene af dem og de gik igen, de havde ret, hun ville ikke sove hos ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:41

"Fjolser" sagde han stille så de ikke kunne høre det. "Så du skal ikke sove hos mig? Hvad nu hvis vi sørger for at du gør?" Sagde Cricker til hende og vendte sig om. Han skulle nok sørge for at de ikke rørte hende. de var jo allerede gået igen, så de ville måske ikke kæmpe tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:44

hun kiggede på ham"nej det kan jeg ikke"sagde hun, hun kunne ikke lide at skulle sove hjemme hos nogle, hun ville bare føle sig til besvær"jeg vil bare være til besvær for dig og det vil jeg helst ikke være"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:48

Han smilede lidt "Nej, det skal du ikke tænke på, hvis jeg følte du var det, så havde jeg jo ikke tilbudt det vel?" Sagde han og kiggede bagud for at se om han stadig kunne se de andre. Det kunne han ikke, så han vendte hovedet over imod hende igen. "Det går nok" Sagde han "Jeg sover bare på sofaen, så for du sengen. Jeg sover alligevel ikke ret meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:51

hun smilede helt"mange tak, du er vist den første der har hjulpet mig indtil nu, de sagde bare ting for at få mig væk fra dig"sagde hun, hun kiggede på ham, hun var lidt glad for at få vide at hun ikke ville være til besvær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:53

"Jeg tror ikke på noget af det de siger, de kan bare lige prøve på noget, da skoven jo er mit element" Sagde han og lavede en bevægelse med hånden. En rod kom op af jorden lige så stille og gjorde som Cricker befalede. "Så får de bare en med den her" Sagde han og smilede. Han fik roden til at forsvinde igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:58

hun fik sin jord evne til at hive en rod frem igen, men hun gjorde det helt ubemærket, hun kiggede bare lidt på ham og så på roden"hov"sagde hun da hun roden, den var der ikke før og nu var den der, det var underligt, hun lod bare som om det ikke var hende der havde gjort det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 2 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum