Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et ar efter kamp - Momo privat

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:02

Cricker kiggede undrende på roden. "Hvad i.." Han prøvede at få roden til at forsvinde igen, men det var som om at den kæmpede imod ham. "Så det mener den... Det var dog utroligt" Sagde han, men dog med et smil på læben. Det havde han ikke prøvet før, men nu vidste han jo heller ikke at det var Momo der lavede sjov med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:04

hun prøvede at holde sin latter, men til sidst kunne hun ikke og begynde at grine af ham, havde hun ikke fortalt ham at hun var halv elver, hun grinede bare af ham"du er så nem at narre"sagde hun imens hun grinede, hun fik roden til at forsvinde ned i jorden igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:05

Han kiggede på hende og var forvirret. "Så det var dig?" Sagde han og grinede lidt af det, han burde da have tænkt på det, hun havde jo fortalt at hun var halv elver, han slog sig selv i panden med en flad hånd, han følte sig faktisk lidt dum lige nu. "Jeg vidste egentlig ikke at elvere havde den slags evner"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:08

hun kiggede på ham, hun stoppede med at grine"jo min far havde tro jeg nok, min mor var englen det forhold som ingen måtte få noget af vide om"sagde hun"hun skulle osse holde det skjult at hun skulle havde mig, jeg har fået en hel del af vide om min fortid før jeg blev født, men efter der ved jeg ikke ret meget"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:21

Han smilede "Tja, man lære jo noget nyt hver dag ikke?" Sagde han og grinede lidt. Han kunne ikke forstå at han ikke havde tænkt på det noget før. "men hvad har du lyst til at lave nu?" Spurgte han så efter han var færdig med at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:24

"jeg er sulten"sagde hun, det var hun osse, hendes mave begynde at knurre lidt højlydt, hun tog det lille underlig væsen frem som var hendes ene vinge"det er han vist osse kan jeg se"sagde hun, hun kiggede ind i de mange øjne de var en smule matte og dens mave sagde osse noget, hun smilede lidt over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:34

Han kiggede på hendes mave og smilede. "Jamen, jeg ved ikke lige hvad vi kan spise heromkring, vi skulle næsten på jagt eller sådan noget hvis vi skal finde noget mad. Men jeg ved ikke hvad du har lyst til?" Sagde han og kiggede på hende igen og smilede stadig. Der var langt hjem til ham, så det var ikke bare lige til at tage et smut derhjem og lave mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:42

"jeg spiser ikke rigtigt noget da jeg ikke kender så meget til hvad der er giftigt og hvad der ikke er"sagde hun bare, hendes mave sagde flere højlydte lyde i takt med hendes lille vens mave, hun grinede lidt over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:43

"Hmm, men vi kan jo godt jage et eller andet, hvis du da kan lide dådyr eller sådan noget?" Sagde han til hende. Han kiggede sig omkring for at se om han kunne få øje på nogen dyr, men det kunne han desværre ikke. "Men det ser da godt nok ikke ud som om at der er nogen dyr her omkring" Sagde han og kiggede tilbage på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:45

"jeg ved ikke rigtigt med hvad jeg kan lide her på jorden, men oppe i himmelen spise vi andre lave og svage væsner og det var meget forskelligt hvad det blev til aften middag og morgenmad"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 21:47

Han begyndte at tænke lidt, han vidste ikke rigtig hvad de ellers kunne f at spise. "Hmm" sagde han bare. Han havde lidt derhjemme, men det var jo ikke nemt når hun ikke rigtig vidste hvad hun kunne lide. Men alle kunne vel lide kød? det var vel uanset hvilken race man var. Medmindre man var vegetar. Han kiggede på hende uden at sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:09

hun kiggede lidt rundt, det lille væsen hun holde hoppede fra hende og hoppede af sted, hun valgte at følge efter det, hun gik bare bag ved det, hun viste at når det var sulten skulle den nok finde noget mad de begge to kunne få noget af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:54

Cricker kiggede efter de tog og løb hen til dem for at kunne følge med. "Hvor skal vi hen?" Spurgte han stille imens at han kiggede på den lille ting, der nu førte vej. Han håbede ikke at det førte ind i nogle problemer. Han kiggede på hende igen i et kort øjeblik, imens at han kiggede sig omkring. Mon hun overhovedet vidste hvor de skulle hen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 15:29

hun kiggede på ham"han kan nemt finde mad når han er sulten"sagde hun til Cricker, det passede osse for ikke så langt væk var en meget lav og svag dæmon, men hun kiggede på Cricker om de måtte, han var jo selv dæmon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:45

Cricker kiggede på dæmonen og derefter på Mom. "Hvad kigger du på mig for? Jeg skal ikke være med til det du tænker på" Sagde han. Han så lidt skuffet ud, og det lød også sådan. "Du er da en engel, så du burde da spise noget andet?" Sagde han så lidt efter og kiggede over på den sårede dæmon og derefter Momo igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:47

hun kiggede hen på den anden dæmon"jeg kigger på dig for at få lov"sagde hun, hun havde altid levet af andre og meget svage dæmoner, sammen med sin lille ven som var hendes vinge, hun tog det lille væsen"vi må hvis ikke, jeg beklager, men der bliver ingen mad i dag"sagde hun stille og lidt trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 17:53

"Jeg beklager, men jeg kan bare ikke gå med til det, men hvad nu hvis jeg smutter ud og fanger et dådyr eller sådan noget?" Sagde han og kiggede på hende imens han havde lagt sine arme over kors. Lidt skuffet var han, men det viser bare at folk altid kan overraske en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:00

"det vil han ikke havde"sagde hun og holde det lille væsen tilbage, men det bed hende hård i armen"av!"sagde hun og holde sig hurtigt på såret og det lille væsen var hurtigt af sted, blodet dryppede ned på jorden fra hendes sår, det var for risikabelt for hende at slippe sin arm for at få lys kugler frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 18:02

Cricker gik hen til hende da hun blev bidt, og kiggede efter det mærkelige væsen. Han så ikke hvor det var blevet af, men kiggede hurtigt over på Momo og ned på hendes arm. "Det går jeg ikke ud fra han gør tit" Sagde han. "Lad mig holde det, så kan du få lavet en lys kugle" Sagde han lige bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 19:22

"han er der henne"sagde hun og nikkede hen mod den sårede dæmon som nu var død, hun kunne ikke gøre noget for at stoppe det lille væsen, hun lod Cricker holde på hendes sår og hun fik lavet nogle lys kugle som kunne heale hendes sår helt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:24

Han rystede på hovedet og kiggede ned i jorden. "Du ved godt at hvis ikke at den var med dig, så var jeg nødt til at enten tage den til fange, eller slå den ihjel" Sagde han og kiggede over på den mærkelige ting, og derefter op på Momo, han sukkede dybt og gik et par skridt tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:37

hun kiggede vredt på ham"du rør ham ikke!"sagde hunvredt, hun fik sit sår healet helt, hun gik hen til det lille væsen, det havde sidt noget kød til side, fandt noget brænde og begynde at tænde et bål så hun kunne få noget mad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:40

Cricker lagde sine arme over kors og sukkede. "Jeg sagde også hvis han IKKE var din ven... Havde jeg vidst det her noget før så havde jeg ikke fulgt med" Sagde han, man kunne godt se og høre på ham at han var sur. Det var ikke kun fordi at det var en dæmon, men mere det at det var en anden person, og som ligefrem var svækket. Han rystede på hovedet og gik et stykke væk, hvor han satte sig op af et træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:42

hun kiggede hen på ham"vil du måske havde os til at sulte og han er ikke bare min ven, han er min familie"sagde hun, hun fik tændt bålet, hun begyndte at stege kødet over ilden, hun var ligeglad om han sys det var ulækkert men det var på den måde hun havde levet hele sit liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:44

Cricker sagde ikke noget, han sad bare op af træet og kiggede ud i luften. Han fik en rod til at komme op af jorden. Han fik den til at kaste med nogle sten og noget der nu lå på jordbunden, han fik den til at slingre lidt fra side til side, før den forsvandt. Så var hun en kannibal engel? Kunne han stole på at hun ikke bare ville spise ham imens han sov eller noget andet? Han vidste ikke helt om han kunne stole på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et ar efter kamp - Momo privat - Page 3 Empty Sv: Et ar efter kamp - Momo privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum