Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Back to school (infinity=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Back to school (infinity=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Back to school (infinity=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Back to school (infinity=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Back to school (infinity=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Back to school (infinity=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Back to school (infinity=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Back to school (infinity=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Back to school (infinity=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Back to school (infinity=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Back to school (infinity=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Tors 11 Nov 2010 - 13:32

S: High School
T: Skoletid
O: Elever
D: Idag
V: Solskin

Nick gik roligt igennem skolen kiggende efter en bestemt person en stikker på hans bande på grund af ham havde han nu 2 medlemmer i ungdomsfængsel begge på 17 han ville bare have hævn men det ville blive en drabelig hævn hans brune halvlange hår blæste med den vind der kom fra de mange elever som gik forbi men han havde glemt tiden og pludselig ringede klokken og han blev mast ind i sin klasse den klasse som han havde dompet ud af i snart 9 dage i træk vis han havde gjort det en dag mere ville han havde været blevet smidt ud og sjovt nok var det osse det han ville han sad roligt på sin plads med fødderne oppe på bordet selvom lærende sagde han skulle tage dem ned til sidst blev de så trætte af ham de ignorerede ham mens han grinte og snakkede med sin sidekammerat
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:37

Infinity stod og snakkede med en lære der henne, hun havde en violin kuffert i hånden hvilket tydeligt viste at hun havde en violin. Hun nikkede og blev vist indenfor men ikke i Nick´s klasse men hun blev vist ind i en musik klasse, hun skulle lære at spille på sin violin og på den måde ville hun ku tjene sine egne penge, men hun kunne allerede spille det meste men altid jo mere man øvede sig jo bedre blev man os. Hun satte sig på sin stol og kiggede op på tavlen, denne klasse var for dem der ville videre med musikken og blive noget angående musik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Tors 11 Nov 2010 - 13:43

Da det ringede ud var Nick den første ude af døren han elskede at liste sig hen til musik klassen de lækreste piger var altid der han gik derhen og med sin lynfart løb han bag alle de andre ved en af sine venner med trommer og tog en guitar som om han var guitarist han kunne spille guitar han var faktisk virkelig god til det men han gad ikke side inde i sådan en her klasse han tog sin hættetrøje over sit hoved og så rundt på pigerne med et charmerende smil
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 13:54

Infinity hørte virkelig efter men opdagede godt Nick og så lidt undrende på ham men rystede så på hovedet og skrev noter ned hun skulle spille senere efter som hun skulle i gang med at øve sig så hun kunne få job ved det store teatre som Violin spiller og kompunist. Hun sad der og hørte efter men hendes blik vandrede dog lidt mod den nye dreng nogen gange?, fordi hvem var han mund. Hendes vejrtrækning var langsom og blid,. Da det endelig ringet rejste hun sig og tog en taske frem og gik ud på gangen med violinen i den anden hånd og gik hen til en maskine og trykket ind hva hun ville ha af mad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Tors 11 Nov 2010 - 20:04

Nick fulgte efter hende og da han så hun var ved at betale maskinen gik han hen og stoppede hende og smilede "hvad vil du have" spurgte han og smilede roligt "jeg betaler" han smilede roligt og så på hende med et charmerende smil
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:09

Hun så lidt på Nick og smilede i det hun sagde"Jodbær i en lille tætnetpose og cocio" hun grinte kært det var en lidt mærkelig blanding men den var dog en lidt lækker blanding alligevel, det endte jo alt sammen det samme sted så? det gjorde jo ikke så meget?. Infinity så lidt rundt og sagde"Så? hvad skal du ha og er det ike dig der er på musik holdet som guitarrist?" hun smilede kækt og bed sig let i underlæben mens hun stille fik det hun ville ha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Tors 11 Nov 2010 - 20:12

Han nikkede og tastede det ind og slog på siden af den hårdt det hele kom ud uden at de skulle betale en rød reje hvorefter han tastede cocio ind og fik bare en cocio "jeg spiser ikke her på skolen og nej jeg listede mig bare ind for sjov" sagde han roligt
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Tors 11 Nov 2010 - 20:35

//svare?
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:46

Hun så undrende på ham og tog sine ting og sagde"Hmm... ok og næste gang så betal det uhøfligt at smadre tingene og du burde ikke vise dig i min time vis du ikke tilhøre den, fordi jeg er seriøs a¨ngående den time og det er du vist ikke" hun så lidt væk og pludselig virkede Infinity som en party crasher fordi hun brød sig ikke om de fyre der troede de var alt og ku alt, hun var til mystiske kloge og stærke fyre, leder typer der tog kommandoen og sådan, dog ville hun aldrig blive forelsket i nogen!. Hun så lidt på Nick og sagde så roligt"tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Tors 11 Nov 2010 - 20:49

Nick grinte "du skal ikke takke mig" sagde han roligt og lænede sig op af automaten "du burde hellere se på dig selv duksepige" han begyndte roligt at gå mod udgangen af hele skolen mens han grinte ondt
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:54

Hun så undrende efter Nick og trak på skuldrene og sagde"Hm? okay tror jeg nok" hun gik stille ind i sin klasse igen og satte sig mens hun stille åbnede sit mad og sådan, indtil de havde fri, øvede hun nede i øvelokalerne med sin elskede violin, den betød alt for hende, så uanset hvad ville hun aldrig lade nogen smadre den eller den komme noget til. Hun stod der og spillede utrolig smukt, noget fra en vis musik skriver der var utrolig populær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Tors 11 Nov 2010 - 20:57

Nick var gået tilbage til skolen for at lave ballade han grafitigede væggende og skabene og kastede stinkbomber ind i klasserne undtagen musik lokalet han havde noget helt specielt til den klasse han gik derind og opdagede Infinity han havde en deodorant og en lighter i hånden man kunne lige frem regne ud hvad han var igang med
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 22:03

Infinity så på ham undrende og så nu rødt. Hun rejste sig vredt op og gik mod ham og ud af hendes negle kom der længere sølv negle i det hun tog fat i dåsen og sagde alvorligt"Hva tror du lige du har gang i" hun smed dåsen væk og sagde"du skal ikke prøve på at ødelægge denne skole, så kan du sku droppe ud som en rigtig mand vis det er på den måde eller vise alle andre at du er klogere og bedre end os vis det skal være på den måde du skal opføre dig?" hun var virkelig gal. Disse drenge streger fandt hun sig ikke i, de var for meget! syntes hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Søn 14 Nov 2010 - 22:07

Han grinte og tog en flaske frem en molotovcocktails og satte ild til servietten og var klar til at smide den "prøv ikke på noget" advarede han roligt "tænk engang et andet væsen sjovt som verdenen er lille" han forsvandt hurtigt og kom frem bag hende siddende på hendes stol "ikke sandt?" han var løbet med lynens hast hen til den med et grin han havde stadig flasken i hånden klar til at kaste den
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 22:10

Hun så vredt på ham og sagde"Tsk... så skrider jeg bare" hun tog sin violin og betragtede Nick der opførte sig som et lille barn fordi han ikke havde kunnet score hende!. Hun vendte ham ryggen og sagde"typisk jer små børn" hun kiggede ikke på ham men gik bare ud fra klassen som var han ligemeget egenlig?. Hun ville ikke bruge sin kostbare tid på ham selv om hun ikke havde noget kostbar tid, men stadig, vis han skulle være sådan så ville hun da slet ikke være nær ham overhovedet, han skulle ikke komme her og tro han var alt mellem himmel og jord. Hun gik stille ud fra skolen og gik ned af gaden mens hun stille betragtede sin violin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Søn 14 Nov 2010 - 22:15

Nick grinte som om han ville score hende han kunne sagtens vis han ville men han var ligeglad lige nu ville han bare have sjov han så på flasken og åbnede den og brugte sin hurtige acceleration og reflekser til at skabe en voldsom styrke i et sving med sin arm hvorefter han kastede flasken af sted og den ramte bjerget et sted hvor han for sjov havde skrevet sit navn med benzin så pludselig stod der NICK hen af bjerget mens han grinte lidt før han lukkede vinduet og gik ud fra skolen han overvejede lidt at gå hjem men så så hende på vejen "hej vent lidt" han løb med sin hurtige fart op ved siden af hende "vis du ikke er til barnlige slemme drenge hvad er du så til?" han var egentlig ligeglad med det han var bare nysgerrig "desuden jeg kan ikke melde mig ud af skolen jeg er prøveløsladt vis jeg dropper skolen ryger jeg i fængsel og jeg kan kun blive bortvist jeg kan ikke melde mig ud"
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 22:18

Hun stoppede op og hendes smukke lange hår svang blidt til den ene side med et let tungt svang i håret, og de grønne dådyr øjne betragtede ham mens hun så meget pigefornærmet ud og prikkede ham på brystkassen"de er dumme vis de ikke bortviser dig nu for den opførsel, og jeg til sofistikeret fyre, der har styr på deres liv og økonomi, for ikke at sige er kloge og hensynsfulde!... og så må de da os være slemme men kun nogen gange og det ikke slem men blot hensynsløst det du fortager dig Nick" hun så lidt vækj fra ham og gik stille videre og sagde"men hvorfor vil du egenlig os vide hva jeg er til og hva jeg ikke er til?, det ikke som om du kan bruge den information til noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Søn 14 Nov 2010 - 22:23

Han så lidt efter hende før han fulgte efter ved siden af hende "du har ret det er hensynsløst men det er sku fordi jeg blev indblandet i noget som jeg røg i fængsel af i 5 år og det var med formildet straf jeg blev blandet ind i en bandekrig uden jeg ønskede det jeg var bare på det forkerte sted det forkerte tidspunkt jeg ønskede ikke at ende sådan her men efter 5 år i fængsel er man sku blevet lidt skør så undskyld for det men fint" han sukkede og trak på skulderen før han gik den anden vej mod sin boligblok
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 8:01

Infinity stoppede op og kiggede sig let over skuldren og sukkede, i det hun trak på sine skuldre temmelig langt ned som et ovenligt suk og anede ikke rigtig hva hun skulle sige til dette. Hun vendte sig så omog så ned på fliserne og kiggede så mod den gående Nick og gik så efter ham og i det han var temmelig langt væk satte hun lidt i løb mod ham?. Hun løb hen nær ham og råbte så godt hun ku for at få hans opmærksomhed fordi, de var temmelig langt væk fra hinanden?" Hey?! Hey! Nick vent... Nick!" hun løb videre efter ham og til sidst indhentet hun ham og sagde"hey... undskyld fra før"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Man 15 Nov 2010 - 11:16

Nick smilede "du skal ikke undskylde jeg havde fortjent at du blev vred det okay jeg er van til næsten ingen vil være nær mig" sagde han roligt og gik videre med hænderne i lommerne og blikket ned af "men tak jeg havde ærlig talt glemt hvem jeg i virkeligheden er" han så op fra fortovet "jeg skal tilbage til skolen jeg skal pakke mine ting når de først ser mit navn skrevet med grafitti over hele skolen bliver jeg sikkert bortvist og så skal jeg tilbage til fængslet" han smilede og gik mod i retning af skolen
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 12:31

Hun så undrende på ham og sagde"Hmm? okay" hun gik den anden vej hjem af fordi hun havde endelig fået et standart job netop som tjener på en resturan. Hun gik med faste og lettere hurtige skridt for at nå hen til hvor hun nu skulle hen. Hendes blik virkede fjernt vis man kiggede i det, men mest af alt havde hun lyst til at slappe af i dag, bare nyde himlen og vejret der ellers var så smukt. Hendes finger berørte let hendes kind og hun mærket blæstens stille pust mod hendes hårlokker, der så smukt vivlede rundt i vinden, der fik det til at ligne at det var levende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Man 15 Nov 2010 - 15:30

Nick gik ned på skolen så rundt på det hele og sukkede før han gik hen til sit skab og åbnede det og tog sine ting han pakkede dem sammen i en taske han havde i skabet han tog den over skulderen og så rundt igen og nu gjorder han noget han aldrig havde troet han skulle gøre han lagde tasken og brød ind på pedellens skab og tog rensemidler og begyndte at vaske det af fra væggende
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 16:35

Infinity sad henne på biblioteket i byen lidt efter arbejde og læste nogen digte igennem og fandt nye musikalske noder hun kunne spille på sin smukke violin, der så strålende var praktisk og smuk. Hun kiggede let rundt og satte håret op og begyndte så at lytte til selveste musikken og smilede hver gang hun hørte nogen toner hun godt kunne li. Hendes tanker strejfede dog den mærkelige fyr hun havde mødt tidligere? denne her Nick?, måske stod der noget i bøgerne på dette bibliotek om disse forskellige væsner og hva der nu ellers fandtes her i denne verden?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Nick Man 15 Nov 2010 - 16:48

Det tog Nick hele natten at vaske det hele af og da han endelig var færdig gik han ind i musik lokalet og lagde sig over nogle border og faldt stille i søvn mens han sov roligt med et roligt normalt blik han var helt udmattet på grund af alt dette
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 16:55

En hånd der var blid og rolig strøg ham let over håret mens mørket udenfor var faldet på, mens disse smukke lange fiminine finger strøg mellem hans hårtotter, smilede personen de sad på let. Hun satte sig på læreindens kontorstol og betragtede den sovende Nick der var helt smadret og så stille rundt og smilede så lumsk i, det hun tog en spand med vand i dog ren vand, og kiggee på Nick før den røg over ham med et ovenligt plask hen af hovedet og så ryggen kom der vand. Hun smed spanden og begyndte småt at grine og sagde"HAHAHAH hvor ser du sjov ud, nu matcher du de våde vægge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Back to school (infinity=privat) Empty Sv: Back to school (infinity=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum