Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:42

T: 17:00
S: Slavemarkedet, den gamle farm helt ude i enden af markedet.
O: En masse slaver der alle er igang med en eller anden form for handling.
V: Solrigt og meget varmt på trods af Årstiden.

En knirkene stol kunne høres, men den blev dog let overdøvet af den sagte lyd af en der spillede banjo. Lydene kom begge fra terrasen på det store gamle bondehus, hvor en stor mand sad i en såkaldt "Bestefar" stol og vuggede frem og tilbage mens han langsomt spillede på de små strenge over sin banjo. I sin venstre mundvig havde han en kæmpe cigar som han lystigt røg på. På hver af hans sider stod et par elvere, sortelvere der holdt en stor parasol oppe over ham, så han sad i skyggen. De to elver piger havde stort set intet tøj på og var faktisk ret så smukke. "Hvor er min sanwich!?" lød det utålmodigt fra manden der rokkede frem og tilbage i den gamle stol.. Denne mand var James E. Viper, også kendt som Fangeren Viper eller Slavernes Kejser. Der var da også en del myter omkring E'et i hans navn, og blandt slaver og ufangede blev han kaldt James "End" Viper, da han altid fangede hans mål.
"D-Den er der straks.." lød det fra en lettere nervøs menneskepige der nok kun var omkring de 15 år, hun stod og var igang med at smøre en sanwich. "Skynd dig, eller mærk min pisk.." sagde han og lod en falsk, uhyggelig tone undslippe banjoen. Han holdt ikke fast i halsen på det guitarlignende instrument med en normal hånd.. Nej, halsen lå i en kæmpemessig Klo, af den type som man ville kende som en "Kaptajn Klo", klo. Den var af det pureste guld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:50

En pige med langt gylden brun hår, gyldne striber i det,blødt som silke og smukke pink rosa læber, fyldige og bløde som fløjls, kom gående ikke så langt der fra med en perfekt hud, og utrolig mystiske fangende eksotiske dådyr ligende smarad grønne øjne. Hun gik for sig selv og var spinkle dog smuk formet og så virkelig triltrækkende ud, men hun var dog mere end denne prinsesse ligende tøs, hun var en djævle, og hun var skam en kvindelig en, meget sjældent, hun besad os mægtig magt i magi fordi hendes magi var smukke mægtige drager tæt på at være ægte næsten!?.
Akane gik der for sig selv iført sorte shorts og en stram hvid tshirt, samt en hængende grå jakke i stram stof der så meget facionable ud.
Hun gik der for sig selv og i sine egne tanker mens hun tog sig til hovedet ked og viste ikke rigtig hva hun skulle sige eller gøre, en halskæde af sølv hang om hendes hals med en guld nøgle i, en smuk nøgle der så virkelig magisk ud, den gjorde hende i stand til at holde sine følser i skak og være stærk og ku ha kontakt med sine drager. Hun gik der for sig selv indtil hun stoppede op og kiggede forvirret rundt og sagde"Hva i?? hvor er jeg!!!??" hun så lidt rundt og kiggede på stederne og gik hen til selveste gården og sagde"Hey undskyld mig men" hun kiggede på pigerne og vendte sig hurtigt om og tænkte*jeg tror bare jeg går igen* hun var heller ikke særlig tæt på men måske havde han hørt hende!:..... hva var han for en ting.
Hun så på pigerne og tænkte*Slave handler...? er det virkelig en slavehandler?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:01

"Hvad kan jeg hjælpe dem med lille dame?" spurgte han og knipsede med fingrene. Han holdt banjoen ud og en ung mand tog den ligeså forsigtigt. "Hvis du vil købe, så har jeg et fantastisk tilbud på Elverpiger i denne uge" sagde han og rejste sig til sin fulde højde, han var faktisk en ret høj mand og meget muskuløs. Han pustede lidt røg ud igennem næsen og lod sine øjne vandre op og ned af den unge dame. "På den anden side.. Hvis du er her fordi du vil fanges.. Så er det allerførste gang mit offer er kommet til mig" sagde han og udstødte en høj og brummende latter. Han havde et gigantisk ar der gik hele vejen rundt om hans ansigt, under hans øjne, over hans næse. Pigen med sanwichen kom over og han tog den med sin normale hånd hvorefter han tog en bid og kastede resten lige i hovedet på den stakkels pige. "Jeg kan IKKE lide sardiner! OM IGEN!" råbte han og spyttede det ud som han lige havde spist. "Okay.. Undskyld frøken, de sagde?" spurgte han og lagde forventende armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:05

Akane vendte sig om og hørte det han sagde og betragtede ham med hånden på hoften og skød let hoften til side og kiggede så den anden vej i det hun med den frie hånd der ikke lå på hendes hofte, studerede sine negle og sagde"tsk som om jeg ville ha sådan nogen grimme piger, jeg er til hver en tid tusind gange flottere og mere perfekt skabt men nej.... jeg ikke kommet for at købe noget af sådan en ?" hun kiggede på hans klo og strakte armen for at se sine negle lidt bedre og sagde"for at købe noget af en gammel pirat, jeg er blot faret vild og haha! mig blive fanget eller blive dit et eller andet nej aldrig" hun så død alvorlig ud nu og hun havde en levende gnist nærmest i de smarad grønne eksotiske øjne, hendes øjne udviste stor livsglæde og en nærmest umulig stolthed at knække!.

Hun gik stille hen mod ham og sagde"stakkels sandwish" hun så lidt ned mod jorden og sagde"Men jeg vil blot vide vejen tilbage til selveste Terras gader igen vis du da kender den? fordi jeg husker ikke rigtig vejene tilbage? " hun så lidt på james og ventet på hans svar...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:13

"Øjeblik.." sagde han og vendte sig om hvorefter han tog sin raske hånd over sit hovede og fremmanede en pisk af den reneste helvedes ild. "Hvilken del af.. INGEN SARDINER ER DET DU IKKE FATTER!?" råbte han og placerede et hårdt smeld af pisken på den lille menneskepige's ryg. Pigen udstødte det skingert skrig og for sammen. "Gør det bedre næste gang" sagde han og vendte sig mod kvinden Infinity. "Nej, jeg kender ikke vejen tilbage, vil du have en sanwich..?" spurgte han og smilede varmt og falsk til hende. Måske skulle hun være den hanville gøre til sin personlige slave.. Sin "Kone"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:21

Akane så lidt vredt på ham og sagde"Behandle dem ovenlig ! de er ikke dyr og selv dyr har os følser!" hun vrisset lidt men kunne jo ikke bestemme over ham eller dem der lystret ham så hun sukket let og kiggede temmelig mjistroisk på ham og sagde"hm... okay tror jeg, men jeg laver den!? selv de behøves ikke lave for mig og jeg bliver her kun kort indtil jeg har fundet ud af hvordan jeg kommer tilbage eller når solen står på sit højeste" hun smilede lidt og sagde"ellers kan jeg vel altid finde hjem i mørket" hun kendte faktisk vejen bedst når det var mørkt?= mærkeligt nok.
Hun gik stille hen mod ham og hun var klar vis han nu skulle finde på noget"hvorfor har du ingen hånd...." hun syntes han ville ha set tiltrækkende ud vis han havde haft en hånd... men efter som han ingen havde slap charmen lidt op der...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:29

"Min pisk af helvedes ild skader min hånd ligeså meget som den skader mine ofre.. Jeg kan sagtens få min hånd tilbage.. Men, en klo af guld ser bedre ud, og desuden, så bruger jeg ikke mine hænder særligt meget.. Du må gerne selv lavde den, råvarene er derovre" sagde han og pejede over på det lille udendørskøkken.
Han viftede alle slaverne væk mens han irriteret sagde "Tilbage i grotten..!" sagde han og satte sig ned i stolen endnu engang mens alle slaverne flygtede hen til en lem i gulvet hvor de så kravlede ned, de virkede nærmest taknemmelige for at komme væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:59

Hun kom hen med to og sagde"vil du ha? jeg har lavet en med kyllinge stykker og bacon samt krydre dressing" hun blinkede og satte sig og begyndte så småt at spise og sagde"Mmhhh jeg elsker sandwish!" hun grinte let og bed sig let i underlæben og sagde"så du kan godt få din hånd tilbage? hm? jeg syntes nu en hånd er meget mere flot end en klo? så kunne du jo blot bruge den når du sku ha pisken ??" hun betragtede ham lidt og satte så bene over hinanden og smilede.
Hendes finger strøg igennem hendes smukke hår og hun mærkede hvordan der var lidt lumskhed over ham her james?.
Hun rettet på sin top og kiggede rundt og sagde"Hm? så bor du her ellers med alle Øhm? dine slaver" hun kiggede lidt rundt og tog en bid igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:27

"Ja, jeg og mine slaver bor her, og vi hygger os.. Eller, det gør jeg iværtfald" sagde han og lod en buldrene latter undslippe sine lunger. Han var gennemført ond, som næsten alle andre Djævle, og han nød at se sine slaver i smerte.
Med et lettere suk betragtede han hende stille og roligt. "Så fortæl mig, har du aldrig nogensinde haft lyst til at have en slave? En der ville gøre alt for dig, ligemeget hvad?"
((Kreasvigt -.-))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:50

hun så undrende på james og sagde"Nej det har jeg egenlig ikke" hun kiggede lidt væk med et lille smil og sagde"så? angående dette her mit navn er Akane og dit navn er??" hun betragtede fyren og rejste sig let op og kiggede rundt og sagde"Hm? så angående dette sted?? jeg burde nok hellere tage hjem af men tænkte om jeg kunne høre mere om selveste slavehandle fordi vis jeg kan vil jeg ha det lukket ned, jeg bryder mig ikke om disse omstændigheder af unge kvinder som mig selv" Akane var nemlig 17 år jo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The One They Called.. End. ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The One They Called.. End. ((Infinity - Privat))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum