Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:53

T: Klokken har blot lige slået 24:00.
S: Den bagerste ende af Kirkegården.
O: Ingen.
V: Tåget, koldt og mørkt. Lidt sne.

Der sad en dreng, helt alene, i den bagerste ende af kirkegården. Han sad på den mindste og mest usle gravsten nogen, nogensinde måtte have set. Drengen var iført et bar helt normale blå cowboy bukser, en sort trøje med et tryk af et knojern (Se Ava), samt en halskæde der var formet som en gammel rusten nøgle. Det sorte hår der sad på drengens hovede var redt til siden og nedaf (Igen, se Ava). Han kiggede ud over de mange andre, meget flottere gravsten, alle dekoreret med blomster, imens den eneste dekoration på denne gravsten som han sad på, var ukrudt og moss.
På gravstenen stod:
"Rudolphus White, Rest In Peace"
Han trak en cigaret ud af sin lomme sammen med en zippo lighter. Han placerede Cigaretten imellem sine tænder, der var utrolig hvide når man tænkte på at han røg. Med et klik på lighteren tændte cigaretten hurtigt inden han kastede Zippoen op i luften, greb den mellem to fingre og lagde den i lommen. "Far, du keder mig.." sagde han med en lav og hvislende stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:05

Akane sukkede let og kiggede på sin halskæde, hun havde en halskæde i ægte smukt sølv, med en nøgle for enden, flot og passede til en ikke stor hul men temmelig normal hul, en gammeldags nøgle kunne man kalde det, fordi det var skam ikke en dør nøgle hun havde om sin hals. Den havde en sort sten i sig, en hvid, en lilla, en smuk hav blå sten, en gennemsigtig sten og en orange sten. Hun smilede lidt for sig selv mens hun gik der, denne nøgle indeholdte hendes kræfter(magien) til at skabe utrolig næsten ægte drager i denne verden, der ville ryste selveste jorden, men det var skam os en gave hun næsten aldrig ville lære at styre, og indtil videre havde hun blot en is drage og ingen andre skabninger i sin lille samling. denne nøgle indeholdte os hendes følser, uden den ville hun for let føle som et almindeligt menneske, forelske sig hurtigere eller blive fristet af noget hun ikke sku?.

Hun gik for sig selv ned af stien igennem kirkegården, der var mange stier men kun en stor sti. den så nedlagt og forfalden ud, med vampyr katakumper og gamle forlatte men rige og smukke katakumper, katakumper med unge folk der havde sex uden for deres forældres række vide, og så andre katakumper med blot døde fredfyldte folk.
Hun ku ikke lade vær med at få øje på en dreng i det fjerne med sine eksotiske smarad grønne dyriske øjne, mens de skinte og hun stille nærmede sig ham,. Hun var klædt i en hvid jakke der gik ned om hendes lår og stoppede ved hendes knæ, den var åben og snehvid og flagrede blidt i vinden, samt hendes hår der var løst og smukt fyldigt og bølgende, det havde en gyldenbrun nyance der stod perfekt til den lidt kulørte hud af hendes, og de pinke dog ikke for pinke læber der så lettere naturlige ud.
Hun smilede lidt og hendes skinny jeans i hvid plettet stof med lidt mørke blå nuance under de kalk ligende pletter havde små rifter hvor man ku se bar skind, hun var spinkle men formede smuk og slank... Hun smilede lidt og man ku høre de sorte sneakers over jorden... hun nærmede sig ham mens hendes sorte trøje var tæt til hendes krop, trøjen var med ærmer der stopepde ved hendes albue og havde en U skæring så lidt af kavaleren kunne ses.hun gik stille hen til fyren og sagde så med afstand mens vinden fik hendes hår til at flagre bagved hende som hendes jakke os... mens halskæden blidt kliret mod hendes bryst"Hey? "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:20

Drengen, der så smart var blevet tildelt navnet Jack, lod sine egne helt sorte øjne vandre fra jorden, over de sorte sneakers, bukserne, videre over taljen, over den flotte kavalergang og til kvindens ansigt, et ret så smukt ansigt, syntes han. Med et langsomt nik viste han at han accepterede hendes tilstedeværelse. Han trak cigaretten ud af sin mund og holdt den mellem tre fingre hvorefter han pustede lidt af den hvide røg ud af sin venstre mundvig. "Hejsa.." sagde han med den lettere slangeagtige stemme, der kunne få det til at løbe en koldt ned af rykken, dog ikke altid på en dårlig måde. Nogle kunne faktisk lide at få disse kuldegys som hans stemme gav nogle gange.
Han tog endnu et hiv af cigaretten inden han igen rettede blikket mod hende. "Kan jeg hjælpe dem med noget frøken?" spurgte han stille. Da han rejste sig fra stenen gav det en let knitren under fødderne da han tilsyneladende knækkede nogle græne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:46

Akane så på ham og tænkte*Wauuuuuw* da hun så hans øjne og rødmede let da han sådan sagde frøken og om han kunne hjælpe hende med noget? det var lidt pinligt. Hun rømmede sig let og sagde meget uskyldigt"Jeg ... ser du ? jeg er faktisk faret vild, jeg ville gå en tur igennem skoven og så ku jeg ikke finde tilbage og før jeg vidste af det endte jeg her?" hun grinte let og errindrede at hun havde været her før en gang før faktisk?.Hun smilede kært til ham og strøg let en hårlok bagved øret og de grønne dådyr øjne betragtede ham nu, mens hun ventede lidt på svar angående det med hun var faret vild"vis du kender vejen tilbage til Terra må du da gerne... altså kun vis du vil?
følge mig hjem af? fordi jeg kan ikke finde vej igennem skoven når det mørkt" hun rømmede sig let og kiggede flovt ned i jorden mens hun stille fik denne rouge ligende rødmen over kindbene der var let markerede.
Hendes negle var glasklare og lignede de skindte af sig selv, kunne man se da hun strøg håret let til siden igen og så igennem håret foran.
"Så??? laver man her ude helt alene??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:02

Han tog et skridt tættere på hende, så de nu stod ansigt til ansigt, selvom han var en smule højere end hende. Han lagde sit hovede til siden og pustede noget røg ud imens han knipsede resten af cigaretten væk. "Jeg vil meget gerne hjælpe dem hjem unge dame.." svarede han stille og roligt mens han lod sine øjne stirre direkte ind i kvindens. "Jeg besøger bare min gamle fars grav.." mumlede han og syntes ikke at ville snakke om det, da han ret så hurtigt ændrede emnet.. ".. Men det virkelige spørgsmål er, hvad laver en sød, smuk ung kvinde som dem, helt alene her ude i skoven.. Har du ingen mand der tager sig af dig?".
Han kunne mærke sit hjerte hamre hurtigere i hans brystkasse, og dette kunne ses på pulsåren i hans hals, den hoppede lettere op og ned, hurtigere end den havde gjort før. "Og.. Du burde virkelig have mere tøj på, det sner jo" sagde han og lod et lille grin undslippe sine lunger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:09

AKane smilede sødt og bukkede respektfuld for ham som man gjorde i japan eller kina os og sagde"tusind tak! sir" hun grinte let og sagde"Mit navn er forresten Akane, Akane valencia Corvenius! " hun grinte sødt til ham og lukkede øjnene kort med hovedet let på skrå og et smil over de bløde læber af hendes, der smukt oplyste hendes personlighed og syntes at gøre kirkegården en hel del mere tiltrækkende end før?.¨
Hun grinte let og åbnede så de dådyr ligende grønne øjne igen og så på ham og tog sig til hovedet og rødmede over kinderne i det hun flovt så ned og sagde"Jeg ville gå en lille tur efter arbejde som tjener på en resturan men... men så for jeg vild og glemte alt om tiden og pludselig var det mørkt og jeg ku ikke finde tilbage ? prøvede men endte her som du kan se... og ja..je...jeg ?? en mand" hun så lidt væk dog ikke ked men mere flovt eller pinligt berørt og så temmelig nuttet ud i denne dejlige sne dag hvor sneen blidt faldt fra himlen svævende og noget landet i hendes hår og gjorde det halv hvidt. Hun strøg en hårlok til siden og sagde"jeg har ingen mand" hun roede sig fjoget i håret og så temmelig fortvivlet ud, fordi hva skulle hun sige? til denne unge fyr. Hun så lidt ned af sig selv og sagde"oh... det fordi jeg svedte sådan efter arbejde? jeg trænger virkelig til et bad, jeg stinker så meget?, men jeg har ikke in lejlighed at bo i den er ved at gøres i stand så jeg bor ved en ven indtil? ... men bor du i Terra eller?? uden for byen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:23

"Jeg synes ikke du stinker, faktisk, så synes jeg du dufter dejligt.. Det vækker de dyriske instinkter. Vidste du at sved er den bedste måde at tiltrække en mage. Det er faktisk også derfor jeg er ret så overresket over at du ikke har en dejlig mand at dele dit liv med." sagde han tænkene og holdt sin arm ud i en bue for at hun kunne holde fast. "Men hvis du er absolut sikker, kan vi slå et smut forbi mit hus på vejen, der kan du tage et bad, det ligger ikke mere end et par hundrede meter herfra". Han smilede og måtte erkende at der var noget ved lige netop denne kvinde der vækkede hans interesse og instinkter, hun var lige den person han havde ventet på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:27

Akane kiggede lidt på ham og var gået i hendes helt egen boble verden mens hun stille så på ham og var helt væk"Chuuuuuuuuuuuuuu......?????????...?" hun rystede dog på hovedet hurtigt da hun havde spacet out da hun endelig fik det opdagede og rødmede så igen over kinderne men gned dem let så det forsvandte og grinte så af sig selv i det hun nikkede til Jack og sagde"Aha! det vil jeg meget gerne og oh? er det rigtigt, jeg troede blot sved var ja??? tjaaaa sved og ulækkert, men det fordi har arbejdet flere timer end jeg sku i dag for at få lavet min lejlighed fordi jeg snart vil flytte tilbage jo, men så gik alt tja? lidt galt ser du haah så jeg skal ha tjent så mange penge jeg overhovedet kan for at få den lavet" hun grinte let og begyndte at gå med Jack og tog i mod hans hånd og så undrende på ham og sagde"Oh? hva hedder du egenlig?" hun gik med ham i et temmeligt tilpas tempo lidt hurtigt men ikke for meget, og før hun vidste af det var de faktisk væk fra den dumme kirkegård??? og næsten ved hans hjem så vidt troede hun, fordi der var noget tæt på at se???."tak fordi jeg må låne dit bad, det virkelig dejligt fordi føler mig temmelig kold og klam " hun grinte og sagde"men ikke på grund af dig bare rolig hah"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:42

Efter at de havde gået i noget tid kom de til et stort luksus hus, med panorama vinduer og det hele. Huset var utroligt lyst, da man kunne se at lyset var tændt indenfor. "Mit navn er Cha-..... Jack.. Jack White" sagde han hurtigt og skiftede da også straks emne igen "Her bor jeg så, lyst og luftigt, men jeg bør advare dig, når du kommer indenfor døren er der nok en lille hund der bliver utrolig glad for at se dig". Han satte den rustne nøgle der før havde sat rundt om hans hals i låsen og drejede den om. Døren forsvandt i den blå luft, som havde den aldrig været der, og lod dem gå indenfor, da de begge var inde kom døren hurtigt tilbage. Ganske rigtigt kom en lille hund løbene imod dem og snusede interesseret til den nyankomne kvinde, tydeligvis meget glad.

((Billede af hunden))
A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Miniature-pinscher-8

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:50

Akane smilede og sagde"Jack sikke et fedt og mandigt smukt navn det klær dig virkelig" hun smilede og kiggede på døren undrende da en forsvandt og før hun vidste af det var hun indenfor og så ned på den lille hund og smilede og gik ned i knæ og sagde"Nååårh hvor er den dog kær" hun var dog mest til overpelset hunde men hun var nu til alle hunde når det kom til stykket og denne var især os utrolig nuttet!.
Hun smilede og nussede den blidt på hovedet og så mod Jack og sagde"Hvor er den dog kær" hun grinte og rejste sig ovenlig op og kiggede undrende rundt og sagde"såååå??? hvor er dit badeværelse egenlig" hun smilede kært og gik stille med Jack der hvor han gik hen s¨å hun ikke faret vild i det smukke store? luksus hus han havde og hun glædet sig til at se hans badeværelse!. hun slikkede sig let med tunge spidsen der var jordbær rød, rundt om de silkebløde læber og strøg håret til den ene side og smilede kært til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dark Deal ((Infinity - Privat)) Empty Sv: A Dark Deal ((Infinity - Privat))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum