Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The end //Privat -Infinity og Vlad// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The end //Privat -Infinity og Vlad//

Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 18:51

Sted: Quatré
Tid: 23:30
Vejr: Hård regn, og ikke specielt koldt for en vinter dag..
Omgivelser: Gavorns lejlighed.


Gavorn strakte sine hvide djævle vinger, og hans ryg, med et dybt gab. Han stirede stadigt ind i den samme computer skærm han havde brugte i meget lang tid, og han sukkede lavt. Han be skuede kort den betydeligt støre 20" computerskærm der stod ved siden af den anden, og betragtede det track han havde kørende på fear.fm på nettop dette øjeblik.. Han rystede langsomt på hovedet, og kiggede tilbage på den mindre skærm med trætte øjne. Han havde ikke lukket et øje i flere dage nu, da han havde haft problemer med en kunde. Denne havde truet ham utalige gange, og det var begyndt at blive laterligt, så hans humør var testet.. En plingende lyd skar sig så forbi Hardstyle Techno musikken der spillede over højtalerne, som en besked på at han havde fået en besked. Han chekkede den, og læste den igennem. Han vrissede en enkelt gang, inden han begyndte let at ryste, for så at råbe højt i vrede, og strække sine vinger, som satte i flammer. Han rejste sig hurtigt, så hans store lænestol væltede bag sig, og gik ud imod hans stue, og forlod computeren med en lav vrissen. Hans vinger undgik dørkarmen så der ikke gik flammer i den, men hans vinger blev ved med at være udstrakt, og flamende. Han greb fat i en flaske whiskey, og stillede sig op foran den store vinduesvæg, og kiggede ud over Di Morga, fra hans højt plaserede lejlighed. Han vrissede endnu engang, og satte flasken for læberne, og bællede en stor slurk af flaskens indhold. Han hvæste da han havde gjort så, og rystede kort på hovedet. Fang, den store flotte Sibirkse tiger brøllede lavt, og strakte sig, inden den luntede over ved siden af Gavorn, for så at lægge sig ved hans side, og ligeså kigge ud.. Gavorn rystede langsomt på hovedet, og sukkede lavt endnu engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 19:08

Akane kom stille gående ind af døren efter at ha banket på og låst sig selv ind, hun så stille rundt og den første der kom i mod hende var den dejlige tiger"hiii smukke" hun grinte let i det hun råbte stille"Gavorn? er du hjemme" hun så undrende rundt og gik så mod ham, tidligere på natten havde de snakket sammen og hun havde savnet ham men hun havde været fanget i samtlige problemer men var endelig kommet ud af dem.

Akane så stille på Gavorn da hun stod ved hans side nu og sagde"gavorn er der noget galt du ser temmelig stresset ud?" hun strøg ham over kinden og kyssede ham blidt på læberne i det hun satte sig nær ham og sagde"jeg har tænkt over at flytte ind ved dig og jeg kan endelig godt bo her" hun smilede kært og ventet på at høre hvad han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 20:55

//Skriver lige en mere med Gavorn, inden Vlad joiner.. //

Gavorn kiggede halvt over skulderen da Akane kom inden for døren. Hans vinger sank, og flamerne i dem slog ud, i det de samlede sig bag hans ryg. Han kiggede så ned på Akane da hun kom over til ham, og han smilede blidt. Han kyssede tilbage, og aede blidt hendes hår. Da hun satte sig, gjorde han så det samme med et suk, og et ryst på hovedet.
"Neej.. Nej, jeg har det fint.. Er ikke stresset det.. Jajeg har bare nogen problemer med nogen kunder, som jeg slet ikke kan håndtere lige nu, og har gjort mig en smule frustreret... Det er mange penge jeg bliver snydt for, hvis ikke jeg snart pusser min advokat på dem.. Det er bare bad for buisness at gøre sådan... Giver et dårligt ry." Fortalte han stille, og rystede på hovedet, imens han kiggede ud over Terre igen. Han lagde en arm omkring Akane, og lagde blidt hånden på hendes modsate skulder, og knuggede den blidt, for efter at kysse hendes hoved blidt. Han smilede imens han kiggede ned på hende.. Ned på hendes øjne.. Der fandt han ro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:02

Akane smilede let og nikkede opmærksomt til alt dette Gavorn fortalte hende mens hun stille strøg ham hen over ryggen så¨godt hun nu kunne og sagde lettere bekymrende"okay skat" hun lænte sig lidt op af ham i det hun sagde"så er du okay??... eller skal vi tage ud og spise eller noget?" hun så lidt undrende på ham og ventede i det hun stille rejste sig op og gik hen til køkkenet og stod der og gjrode lidt med hænderne og lavede mad til Gavorn. Hun betragtede ham til tider fra stedet og sagde"stakkels dig skat at det skulle ende sådan her? jeg håber blot du får det hele op at køre igen det skulle nødig gå ned af bakke og sådan" Akane sukkede let og smilede så lidt over at se på Gavorn... hun stod der og betragtede ham mens hendes løse smukke brune hår lå ned af hendes ryg og en stram sort trøje hang halvt ned af den ene skulre mens de stramme sorte jeans var mod hendes ben. Hun så lidt rundt i det hun tog sandwishene med hen til bordet og sagde"smage?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 14:38

Det havde ikke taget Vladimir megen tid, efter at have fundet navnet, og adressen på denne forbandede ild dæmon, at flyve ud af hans grotter. Han skreg lavt i hans flagermuse krop, og svnigede rundt i crikler et par gange, og han kneb sine tynde flagermuse øjne sammen, og et tilfreds smil bredte sig over hans læber. Han havde fundet ud af, at den dæmon der havde angrebet ham.. Skadet ham.. Fornermet ham... Kom sammen med Akane... Han kunne fjerne den mide fra eksistens, og samtidigt såre Akane.. Vladimir ville stadigt ikke kunne dræbe Akane.. Men han kunne trods alt stadigt skade hende.. Og helst så meget som muligt...
Vladimir ankom til quatre, og fik hurtigt regnet ud, hvilket vindues parti der passede til Gavorn lejlighed, og stirede ind fra en afstand hvor de ikke ville kunne se ham. Han begynte så at cirklere omkring i cirkler uden for vinduet, imens han fra tid til anden stoppede op, og stirede ind. Han skreg endnu engang, hvilket de nok ikke ville kunne høre inden fra.. Han kneb sine øjne sammen, og opserverede Gavorn hvor han sad, og stirede på Akane da hun kom tilbage fra køkkenet med sandwhiches.. Han skreg lavt, og bankede ind i ruden, for at lave noget larm, for at få deres opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 14:47

Gavorn stirede stadigt ud i intet da Akane snakkede, men lod sin opmærksomhed glide tilbage på AKane, og smilede halvt, med et langsomt ryst på hovedet.
"Nej min skat.. Jeg.. Jeg tror heller jeg vil blive her hjemme i aften.. Slappe af.. Lade mig puste ud.. Føltes det ikke som om jeg har gjort i flere dage.." Sagde han, og grinede træt en enkelt gang, med et ryst på hovedet. Han kiggede ned på sin hånd, som rystede blidt, pågrund af hans overtræthed. Han lukkede sine æjne da Akane rejste sig, og lod sit hoved læne tilbage, og nikkede langsomt.
"Håber.. Jeg fandeme også.." Sagde han stille.. Han smilede dog en smule, og åbnede sine æjne og kiggede tilbage imod Akane. "Men.. Jeg.. Er meget glad for at du er der.. Hvis du ikke havde, ville jeg mangle et lys til at gøre dagende en anelse mindre.. Udmattende.." Sagde han langsomt, med en lettere trist mine.. Han drejede sig så en smule og kiggede tilbage imod hende da hun spurgte om han ville smage. Han grinede en smule, og nikkede langsomt.
"Mange tak skat.. Nok lige hvadjeg m..." Han blev afbrudt af flagermusen og drejede sig for at kiggede ud af vinduet igen. Han rejste et øjnbryn og stirede imod flagermusen, og lagde sit hoved på skrå.
"Hvad i.. Dumme dyr..." Han fnøs med en kort latter.. "Du bliver nød til at flyve uden om hotellet du, det vindue kommer du sku ikke igennem.." Sagde han og rystede på hovedet. En lav hvæsen og knurren kom fra Fang, som stod ved siden af sofaen, og stirede imod Vladimir..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 14:51

Akane smilede til Gavorn i det hun stille satte bene på hver side af ham og tog blidt om hans nakke med sine arme og så ham dybt i øjnene med hendes smukke grønne eksotisk farvede øjne og sagde"jeg elsker dig virkelig højt Gavorn" hun kyssede blidt Gavorn men slap dog hurtigt kysset i det hun hørte noget mod vinduet, og kiggede så lettere? forskrækket på det og kneb øjenen sammen`?, en flagermus?. Hun tog sig let til hovedet i det hun gik hen til vinduet og kigggede på flagrmusen... hun havde fået noget af Vlads blod ind i munden jo en gang, ved at bide ham så hårdt som hun jo nu havde gjordt... så da hun var tæt nok kunne hun på en måde mærke vlad lidt og hun var ikke dum fordi han havde brugt det der flagermuse noget mod hende før."GAVORN!" hun løb hurtigt mod Gavorn i det hun tog fat i hans hånd og sagde"skynd dig vi må væk her fra!? jeg tror det.... det Vlad en nosferatu han har gift i sin mund vi må væk her fra!? jeg vil ikke miste dig eller noget" hun så død alvorlig ud og kiggede vredt mod Flagermusen og hendes negle blev lange og hårde. Hun så mod Fang og sagde"Fang ud på gangen lige nu og læg dig og opfør dig ovenlig ved alle okay" hun så virkelig alvorlig og truende ud, Fang måtte ikke dø og heller ikke Gavorn...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 15:04

Flagermusens lille mund, der normalt slet ikke kan former sig som et smil, blev til et langt bredt smil, da Akane løb hen foran ham. Han kiggede efter hendes desperate forsøg på at flytte på Gavorn, og han forsvandt så i en sort røg, og så ganske få sekunder efter, rev fire lange klør igennem den skudsikre rude, hvilket overhovedet ikke burde være muligt. En knytnæve hamrede så gentagende gange imod ruden, og med hver slag, var det som en lastbils tryk, på det lille område omkring sin hånd, og til sidst, blev der slået et bredt rundt hul, og splintret glass fløj ud over det helle, og et højt hvæs kunne hres, samt vindtrykket udefra sendte en kold brise ind i localet.
"Gavorn! Du skylder.. Mig.. Et måltid!!" Hvæsede han, og han lagde en hånd på bunden af det runde hul, og rev så endnu et stort stykke af vægen, og flippede igennem hulet, så han nu stod inden for, og stirede imod de to, med vidt udspærrede pupiler, og et vredt udtryk. Han hvæsede højt, og tog et skridt imod dem. Et høj hvæs kom fra Fang, da hun hoppede en enkelt gang til hendes side, og så imod Vladimir, med dennes flab vidt åben. Vladimir hvæsede og slog ud imod Fang, så hans hånd ramte dens side, og den fløj hen i TV'et, med et lavt klynk.
"Og.. AKane... Sjovt.. At se.. Dig her..." Sagde han med en lav hvæsen, dog uden at tage øjnene fra Gavorn, og han kneb dem let sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 15:10

Gavorn rejste et øjnbryn og kiggede imod Akane. Han kiggede så imod FLagermusen, og rystede kort på hovedet, imens han rejste sig da hun begyndte at trække.
"Hey hey, er du sikker? Kan jo bare være e n dum flagermus? Og for den sags skyld så kommer han ikke igennem den r..." Et gisp fløj igennem ham, og han vente sig imod vinduet, og kneb sine øjne sammen igen. Han knurrede lavt, og knyttede sine næver, og hans vinger slog let ud, så de spredte sig en smule. Han så meget overrasket ud da denne vampyr faktisk fik sig lavet vej ind i lokalet, og han hvæsede en enkelt gang..
"Hvad vil du her!? Forsvind med dig!" Gavorn vidste at han var træt.. Meget.. Han ville ikke kunne bruge sine magiier ordentligt, og hans flammer ville ikke være særligt effektive. Han kiggede overrasket på Fang da denne angreb.
"Nej Fang!!" Råbte han inden den råbte, men den var for rasen til at kunne stoppe, og hoppede stadigt.. Men da den så blev kastet væk, hvæsede Gavorn højt, og sente hurtigt en stor flamme imod Vladimir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 15:17

Akane så på dem og gik hurtigt hen mod Fang og sagde"Fang" hun tog let om den store tiger og slæbte den væk fra slags marken der var kommet i selveste stuen og fik listet Fang væk der fra og så på hende og nussede hende og sagde"Jeg... jeg håber du overlever Fang" hun løb hurtigt ud mod Gavorn og Vlad igen og neglene var lange ca en meter, og tunge og hårde, skarpe som en skalpel. Hun så vredt mod Vlad og sagde"Dit forbandet uhyre! hvad har du gjordt!?" hun sprang i mod Vlad og drejede rundt med neglene ud af til og spredt finger så det var som knive der var sat i rundkreds om hende...
Hun nået lige at få et glimt af Gavorn inden hun hoppede mod Vlad men han ville sikkert nå at fjerne sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 15:29

Vladimir hvæsede lavt med et bredt lumskt smil, og hoppede så til siden og undgik Gavorns flamme, med en kort latter. Han rystede kort på hovedet, og lod sit hoved læne en smule tilbage da han så Akane komme imod ham. Han hvæsede med endnu et smile, og undgik så hendes angreb ved at hoppe til siden og lidt frem, i et rulle fald.. Vladimir kiggede meget kort tilbage imod Akane, inden hans onde øjne rettede sig imod Gavorn igen, med det samme brede sadistiske smil. Han hoppede så frem, uden nogen former for advarsel, og sparkede ud efter Gavorns brystkasse.
"Du! Er for træt.. TIl at kæmpe.. Lad nu. Bare være.. Med at prøve!" Hvæsede han, og hoppede lidt væk ,hvis Gavorn skulle kunne nå at reagere, for så at vende sin opmærksomhed direkte på Akane.
"Og du... DU! Burde slet.. Ikke blande dig! Du.. Har allerede! Gjort nok.. For at skade.. Og provokere.. Mig!!" Hvæsede han, og rejste sig igen, med hans arme hængende langt ned af hans sider.. Det lignede ikke at han havde tænkt sig at overhovedet og beskytte sig hvis han blev angrebet, men dette var helt forkert.. Han ville være klar hvis en af dem gjorde.. Han havde forberedt sig godt på dette, og havde endnu ikke jaget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 15:41

Gavorn flyttede sig hurtigt for Akane, uden at kigge tilbage på hende, og han hvæsede lavt. Fang klynkede stadigt lidt, men havde det overall okay, og rejste sig langsomt, imens den rystede fra side til side. Den var svag, og havde ikke tænkt sig at gøre noget, men blev nød til at komme op.
Gavorn kiggede på Akanes angreb, hvilket gjorde at da Vladimir angreb ham så hurtigt, nåede han kun lige at blokere med armende, så de blev ramt i stedet for hans bryst, og han fløj bag ud. Han ramlede ind i den store glas væg, hvilket lavede en stjerne på glasset. Han gled en smule hen af jorden, og da han stoppede, klynkede han lavt en enkelt gang. Han begyndte så langsomt at rejse sig, men hostede hakkende igen, så blod sprøjtede ud fra hans mundvig. Han knugede sine næver i smerte, og slog imod jorden. Han kiggede langsomt tilbage imod Vlad, imens han trak vejret langsomt og dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 15:48

Akane fik rundt skubbet mod jorden i det hun løb hurtigt og hårdt mod Vlad og vis han ikke tænkte hurtigt,. så ville hun få hårdt fat i ham med hånden og borde sine negle ind i ham og så ham ind i væggen med hende dog os, fordi det ville være svært at få neglene ud af selveste væggen bag ved.

Akane så mod Gavorn og råbte inden hun løb mod Vlad"vis det virker angriber du med det samme skat" hun så død alvorligt på Vlad og sagde"dit forbandet uhyre jeg skal flå dig i småstykker" hun havde før haft en slags crush på vlad opbygget af hans små lege med hende?, hun aner ikke hvordan men han havde en... en smule charme i sig selv?....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 15:55

Vladimir hvæsede hidsigt imod Gavorn, og skulle til at tage et skridt imod ham, da Akane ramlede ind i ham, og hendes klør borede deres vej igennem hans side. Han spærrede øjnene op, og hans temperatur steg drastisk, og hans krop blev pludseligt meget varmere, da hans blod begyndte at tæske rundt i hans krop. Han kiggede ned på Akane, og hvæste hende hidsigt i hovedet, for der efter at løfte sit ben, lægge det på hendes mave, og så sparke imod hende med megen stor kraft, i et forsøg på at sparke hende væk fra sig, og hvis det lykedes ville hun flyve igennem rummet, og nok ramle imod vægen på den anden side. Han skubbede så sigselv ud fra vægen, og stirede ned på hans sår. Han hvæsede da hidsigt, og stirede imod Akane.
"Du for.. Ikke.. Lov.. Til at te dig sådan.. Uden konsekvenser! Båndet af brudt... Du.. Er den næste.." Hvæsede han hidsigt, og kiggede nu imod Gavorn med et vredt blik, og hans mat hvide øjne vidt udspærret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 16:00

Gavorn lukkede langsomt øjnene, og lod hans krop arbejde. Men hans ene riben var blevet skubbet, og hans krop var svag. Han kiggede op da Akane kaldt, og han satte en hånd imod jorden, og fik sig rejst, med mange kræfter lagt i det. Han hostede noget blod op på vejen op på hansføder, og hans overlæbe skar sig i et smertefuldt blik. Han lagde så sin hånd imod hans side, og knækkede en smule for over, og pressede sine øjne hårdt lukket.. Blod flød langsomt fra hans læber, og han forbandede at hans kunder havde tvunget ham ud i at være så træt.. Han bed sine tænder hårdt sammen, og kiggede så op imod Akane og Vlad, da Akane fik ram på ham. Han holdt en hånd ud til sin side, så den formede en skål, og en flamme formede sig imellem hans finger, og de blev til en stor kugle, som han holdt klar. Dog ville han ikke angribe så længe Akane var der, så kun hvis Vladimir fik hende sparket væk, ville Gavorn reagere, og så kaste flammen imod sin modstander, imens han faldt i knæ, og hostede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The end //Privat -Infinity og Vlad// Empty Sv: The end //Privat -Infinity og Vlad//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum