Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:10

Sted: Sombre, parken
Tid: 14:00
Vejr: Klar himmel, og en blid sol, hvilket gjorde at det, selv på denne vinter dag, var forholdsvis varmt.
Omgivelser: Der er ikke mange mennesker, som gider bruge megen tid i parken, i disse tider.. Vinterens kulde holdt de fleste inden døre.

En let brise, sendte en kold følelse, på de fleste i parken. Denne kulde fik børnene der var ude at lege, deres forældre, og de få andre mennesker der havde gidet at bevæge sig til parken på denne dag. De fleste var klædt i store frakker, selvom der var halv varmt, men de tog ikke chancen. Kulden kunne komme når som helst, og de ville jo ikke blive syge? Men der var en som ikke blev berørt af den kolde brise. Selv i det at den ruskede i hans hvide jakke, og sne sig ind bag den hvide vest, og igennem hans hvide kjorte. Han blev bare ved med at holde sine hænder i hver sin lomme, og fortsatte hans langsomme, og rolige gang ned af den kolde stig. Han tog lange skridt, og han smilede bredt, i det han tog den ene af hans hænder op til hovedet, og kørte den igennem det, øre lange, pandehår, og ruskede det tilbage, men flere totter kom hurtigt tilbage foran hans øjne, så han prøvede ikke igen, men rystede blodt hovedet. Hans sorte hår ruskede også langsomt med brisen. Hans ansigt var roligt, og afslappet, og han virkede ikke til at have nogen problemer. Balsherack, nød hans tilværelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:26

Langt hår, langsomme udmattende skridt, og et lidt opgivende ansigt kunne ses ikke langt der fra. Akane havde været på arbejde på Resturaen og havde givet alt hvad hun havde den dag, hver dag skulle hun hørte på rige folk der havde det bedre end hende og ikke nok med det så hver gang hun randte ind i folk så hun et eller andet med kærlighed eller hørte om det. Hun hadet virkelig de minder hun havde fået med Vlad?, hva havde han os lige gjordt. Hun gøs let ved tanken om Vlads hænder på hende og de bid hun havde fået, heldigvis havde hun en vis medicinsk vampyr ven der havde gjordt så hendes sår var healede og hun var hel igen. Hun var iført en stram smuk sort jakke med hue i sort og den var stram med store ærmer og figurtsyet ved taljen. Hun sukket for sig selv og strøg en træls hårlok væk, der havde fået vilket sig ud af hendes franske fletning, der fik fra midten af hovedet til ned af hendes nakke og til skuldre bladene. Hun sukket let og kiggede op mod himlen og et lille smil kom frem på hendes læber, hva sku hun egenlig os med fyre? de var blot dumme ubehøvlet og alle dem hun havde mødt havde angrebet hende indtil videre. Hendes grønne dådyriske øjne betragtede igen asfalten i det hun smilede lidt, men hun så stadig bedrøvet ud, som om hele verden lå på hendes skuldre på en gang. Hun gik der med sin taske med arbejds tøjet i og sukket let. Hun havde en hvid tshirt på inden under og en åben vest i grå, samt et halssmykke med en nøgle i sølv, der gik til brystet af hende og var gemt under tshirten. Hun bar grå stramme skinny bukser med sorte benvarmer og hvide sneakers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:41

Balsherack trak vejret dybt igennem næsen, og kiggede op på himlen, med det samme brede og tilfredse smil, han næsten altid havde. Endnu en kold brise ruskede blidt i parkens besøgende, og fik en følles kuldegysning igang. Balsherack kunne ikke mære kulden, så det berørte ham ikke. Han sukkede lavt, og rystede på hovedet, da han så en mand der lå på en bænk. Manden var tydeligvis hjemløs, og sov dybt. Det var sikkert den første dag i en uge, at han kunne sove på en bænk, uden at være blevet smidt væk af politi, eller unge bøller. Balsherack stoppede da han stod ved siden af bænken, og gik på hug ved hans side. Han samlede hans hat op, som han havde tapt på jorden, og lagde den over hans hoved. Han holdt så hånden over ham, og en blid varme bredte sig omkring ham, og varmede hans kolde krop op. Han rakte så ned i en af hans lommer, og tog en penge seddel op, og lagde den i mandens hat, og fik den lagt på hans hoved, så den ikke ville falde af. Balsherack vidste godt at den ikke ville kunne hjælpe ham meget. Men det ville være nok til mere end et varmt måltid. Balsherack fortsatte, og hans smil kom langsomt tilbage igen. Han hørte råben fra nogen børn bag ham, og han vendte sig, men blev ved med at gå baglæns, imens han opserverede de legende børn. Han smildte bredt, men mærkede så at han gik ind i nogen, med hans højre arm. Han havde ikke gået hurtigt, så det var alt efter hvor hurtigt den anden person var gået, der bestemte om denne faldt. Han kiggede hurtigt på Akane, som han var gået ind i, og grinte lidt.
"Hov.. Det må du virkeligt undskylde.. Jeg gik helt i mine egne tanker.." Sagde han, og smilte venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:51

Akane sukkede og hørte folk ha det sjovt og sukket i det hun satte farten mere op og tænkte*jeg vil bare hjem hurtigst muligt!* hun begyndte at sætte farten en del mere op indtil" UFH!" Hun landet på jorden og lå der og følte sig nærmest ligeså slået som den dag med Vlad da hun lå her, mega Dejavu.... Hun rejste overkroppen fra asfalt stien med hænderne og brummede lidt fordi hun slog brystet temmelig meget og tog sig så til brystkassen og sagde"auuuuv...." hun kiggede lidt til siden og opdagede manden hun var gået ind i og rejste sig langsomt op og strøg håret til siden og sagde"Hva nej det min fejl jeg ... jeg burde ha set hvor jeg gik henne det må de meget undskylde sir" hun bukket en enkelt gang som tegn af respekt og vendte sig om og kiggede så rundt i det hun tog sig til halsen og sagde"årh nej!? min halskæde hvor er den?" hun så undrende rundt på stien og kunne mærkeligt nok ikke se den`? måske lå den på græsset da hun faldt mod jorden måtte den ha slynget sig af hendes hals eller os var den gået i stykker da han ramte ind i hende??. Hun rødmede let og gik ned i knæ ogledte rundt med hendes finger mens de grønne øjne så fortabte ud, den halskæde var nærmest en lås til hendes indre, hendes virkelig indre, alle følser og hva der ellers var? hun ville ikke kunne undgå at blive følsom og sårbar uden den, og vis hun ikke fandt nøglen kunne hun heller ikke se sin drage igen... Angel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:07

Balsheracks øjne spærrede en smule op da han så Akanes ansigt, men han rystede det fra sig igen, hurtigt, få ikke at se respectløs ud. Han lagde sit hoved en smule på skrå over hendes venlighed, og respect, og smilede til hende da hun kaldte ham sir.
"Rolig nu min ven.. Du behøves skam ikke kalde mig sir.. J..." Han skulle til at præcentere sig selv, i det hun udbrød, og kaldte efter hendes halskæde. Han rejste et øjnbryn, og kiggede rundt omkring sig. Hankiggede bag sig, og lige bag hans fod lå hendes halskæde. Han gik ned på knæ, og ignorerede at hans fine hvide bukser rørte den våde jord, og fik en stor plæt. Han samlede halskæden op, og lagde sin hænder omkring den, og varmede sine hænder op, længe nok til at at gøre halskæden tør, uden at beskadige den. Han holdt den så ud med en flad hånd, og med den på håndfladen, som var opad. Hans varme hænder udstøtte også en blid varme.
"Var det denne, som du ledte efter?" Spurgte han med et blidt smil, og kiggede på hende med sine livlige, rød-brune øjne. Han var lettere betaget af hendes grønne øjne. Havde aldrig set så grønne øjne før..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:13

AKane ledte meget efter den, vis hun aldrig fik set Angel, det var den eneste der virkelig så hende for den hun var? den eneste der ikke havde angrebet hende nogen sinde indtil. Hun så lidt op og betragtede hans hånd og hendes smukke smarad grønne dådyr ligende øjne betragtede nu hans ansigt i det hun blidt lod sin hånd berør hans langsomt og lod fingerne stryge hen af hans håndflade mens hun følte sig fanget af hans øjne"Jeg... ja det er den" Hun rødmede let over kindbene og der var noget fangende ved denne nye fyr? hun aldrig havde mødt eller set før i byen. Hun betragtede ham meget, og hun fik et sødt smil over de let adskilte pinke fløjlsbløde læber af hendes, der blottet lidt af hendes tandpasta hvide flotte tænder. Hun kunne ikke lade vær med at tage sin halskæde langsomt og lod sin pegefinger i det hun ville tag hånden til sig, blidt stryge mod hans håndflade og mærket den varme han havde i den. Hun tog halskæden til sig og så på den lidt og nærmest brød det bånd de lige havde været fanget i og kiggede på halskæden om den var okay og sagde"Tusind tak sir??..." hun ventet på at høre hans navn og så allerede meget gladere ud, der skulle få ting til at gøre Akane glad igen., hun levede af de selv mindste glæder og ku hurtigt se anderledes på livet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:26

Balsherack smilede blodt blidt da hun strøg hendes finger over hans håndflade, og han foldede sin hånd til en næve, dog ikke spændt. Han lod sit håndled hvile på hans rejste knæ, og nikkede en enkelt gang.
"Det var så lidt.. Balsherack.. Balsherack Gavorn.. Er mit navn." Han nikkede respectfult igen, og rejste sig så langsomt, og rakte en hånd ned til hende, for og tilbød at hjælpe hende op.
"Men lad være med at kalde mig sir kærre ven.. Kald mig Gavorn.. Ligesom de få jeg kender." Sagde han med et blidt smil. Han betraktede meget kort Akane, fra hvor han stod, imens han fortsat smilede. Balsherack havde ikke været ude fra sin lejlighed i meget lang tid, da det var hvor han arbejdede..
"Og hvad er dit navn?" Spurgte han, med det fortsatte smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:38

" Gavorn... okay Gavorn det skal jeg nok kalde dig fra nu af" hun smilede venligt til ham og tog blidt i mod hans hånd og kom op af stå og tog halskæden let om halsen på sig selv og så lidt på Gavorn og sagde"Så Gavorn? Hvad laver en ung fyr som dig her helt alene??" hun så undrende på ham og bed sig let i underlæben. Akane var slank og formet, hun lignede lidt en skuespiller for at være helt ærlig men hun var utrolig naturlig i udseenet men stadig smuk i sig selv, dog havde hun små aftegn af nuttet fregner hun fik når hun var udenfor i solen. Hun smilede lidt og betragtede Gavorn og syntes han så virkelig maskulin og flot ud, han havde en flot stil og var meget gentleman agtig lige sådan en type hun ville falde for,.. dog!? ville hun helst undgå det, fordi hun ville nødig ende med at blive forelsket i noget hun aldrig ville ku nå?" vis du intet har at lave resten af dagen`vil du så holde mig ved selvskab Gavorn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:53

Gavorn smilede og nikkede en enkelt gang da hun konstaterede hans navn, og tog hans hånd. Hans varme hånd, varmede hendes da de rørte, og han trak hende venligt op. De var i ganske få sekunder, meget tæt, så hans kropsvarme kunne mærkes. Balsherack havde en varm aura tæt omkring sig, når han forlod sin suite. Han tog så et skridt tilbage fra hende, for ikke at virke for indtrængende. Han smilede til spørgsmålet, hvorfor han var der, alene. Han holdt sine arme ud til siderne.
"Jeg er alene.. Om jeg er her, eller der hjemme.." Sagde han, men beholdt hans varme smile. Han havde i flere år, kun haft kontakt med kunder og kontakter over internettet, imens alt var foregået fra hans suite. Men selvom han ingen havde, virkede han stadigt glad.
"Men dette kun.. Hvis ikke jeg åbner mine øjne." Sagde han med et bredt smil, og lukkede sine øjne. Han åbnede dem så igen, og et rødt skær fulgte rundt i hans iris, over de varme brune øjne. "Nu.. Er jeg ikke alene.. Der er dig.. Børnene bag dig.. Deres forældre.. Verden.." Sage han med et bredt, venligt smil. Han grinede kort, men venligt til hendes spørgsmål, og elskede hvor dirrekte, og modigt spørgsmålet blev stillet. Han kiggede så på hende med et venligt smil, og nikkede en enkelt gang.
"Det vil jeg med glæde frk.. Hvis..." Sagde han og pegede opad med sin pegefinger, og så på hende med det samme smil. "Du fortæller mig dit navn.." Sagde han, og smilede bredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 19:00

Akane så undrende på ham og tog sig for munden da han lukkede øjnene og åbnede dem igen, hun kunne ikke lade vær med at grine som en lille genert skole pige og smilede så da hendes arm igen faldt ned ved siden af hendes talje igen. Hun smilede meget mere end før nu og virkede fyldt med livsglæde og de ellers så triste smarad grønne øjne var nu nærmest lysende og havde et glimt af mod og nysgerrighed i dem. Hun var glad for at ha stødt ind i Gavorn bukstaveligt talt og det ville skam blive bedre det kunne hun mærke, dette møde ville blive ? ja måske uforglemmeligt?.
"det må du da med glæde få af vide Gavorn og ja du har ret, man er vel ikke alene i verden vis blot man ser ovenlig efter, dog nogen gange er det svært at se ovenligt med en sten i hjertet der lægger en tung vægt på ens skuldre og følser" hun strøg det brune glansfulde hår let væk til siden af sigt ansigt og sagde"Men mit navn er Akane, Akane Valencia Corvenius og nej jeg er ikke rig selv om mit navn lyder meget fornem" hun blinkede og begyndte så småt at gå den vej som Gavorn ville ha gået og sagde så"Så?? Gavorn hva bringer dig egenlig her ud helt alene? afslapning fra arbejde eller?" hun så undrende på ham og tænkte sig lidt over??
*Hmm har jeg ikke allerede spurgt ham om det egenlig* hun rødmede hurtigt i hele hovedet og så flovt op mod himlen mens hun prøvede at virke så naturlig som hun overhovedet kunne?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 19:21

Gavorn smilede, og nikkede et par gange. Han var omkring et hoved højere end Akane, og lyttede til hende, imens han smilede ned på hende, og betragtede hendes smukke ansigt. Han grinede lidt, og nikkede et par gange.
"Det.. Er rigtigt.. Sten i hjertet, kan gøre en.. Kold.. Og lukke resten af verden ude, og lukke for alle andre.. Hvilket er noget pjat.. Specielt at en ung kvinde som dig, skulle have sådanne en sten.. Di Morga er en ond og kold by.. Men derfor skal der stadigt være plads til varme..." Sagde han med et bredt smil, og grinede lidt. Han lyttede til hende, og drejede om på hælende, da hun begyndte at gå. Han gik op ved siden af hende, så der kun var meget kort imellem dem. Hans varme aura kunne nå hende, og han gjorde det med vilje.. Han ville gerne varm hende.. Så meget han kunne.
"Hmm.. Man kan vel.. Sige.. At jeg er færdig med.. De vigtige pater.. Med mit arbejde.. Nu.. Kan jeg tage en pause.. Har levet de sidste 5 år i min lejlighed, med kun arbejde at knytte mig til.. Nu.. Er jeg ude for at nyde hvad jeg har opnået.." Sagde han, og smilede ned på hende. "Og dette er også grunden til at jeg er alene.. Har ingen at skulle være sammen med.. De venner jeg har, er kontakter over nettet.. De fleste bor inde i Frankrig, resten i America.. Så man kan vel sige, at jeg er alene, når det kommer til venner." Sagde han, men stadigt med et bredt smil. Han fandt sigselv heldig, i at have stødt ind i Akane. Hvor uhøfligt det nu engang var. Hvis ikke at han havde gjordt det.. Var de nok bare gået forbi hindanen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 19:29

Hun så undrende på ham og rødmede meget da han sagde en ung kvinde. Hun smilede let til ham og kunne ikke lade vær med at bide sig let i undrlæben, hun grinte let og sagde"aha?, men tænk vis jeg nu havde sådan en sten det kunne man aldrig vide?" hun smilede lidt ved tanken om at hendes sten faktisk var blevet lettet efter hun havde haft et sammen stød med ham. Hun så lidt rundt og sagde"Hm? vil du med ? over til parkens smukke dam den har en lille bro der kan vi stå og snakke lidt, der nok ikke så mange folk som her men vil man det?" hun smilede kært til ham, træerne der var der, var temmelig specielle lidt som i pocahontas.

Hun gik stille der hen af og sagde"Så ? du har arbejdet i så lang tid?, Wauw det må jeg sige, det virkelig mange år? og tja du har vel ret,... men selv vis du havde gået her i di morga i noget tid tror jeg ikke at du ville ha fået så mange venner,. jeg ikke stødt ind i særlig mange venlige folk" hun sukket let og sagde"jeg lige kommet fra arbejde som tjener, jeg arbejder på en af de finere franske resturaener". Hun grinte let og mærket varmen fra Govarn og smilede let, dette var virkelig dejligt, og så den aura han havde mmmhh han var virkelig intressant,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 19:44

Balsherack smilede og gik helt tæt på hende, og skubbede hende blødt, og langt fra nok til at skulle vældte hende. I det han gjorde det, nedsatte han også varmen udbredt fra hans side, så hun ikke ville brænde sig helt ved at de rørte.
"Så ville jeg prøve at varme dit hjerte op.. Ingen burde have sådanne en sten, slet ikke en så venlig som dig.. Og dine øjne, bliver også pænere med et skær som nu, end da du var trist, og ledte efter din halskæde." Sagde han med et venligt smil. Han nikkede et par gange, og gik så med Akane, og foblev tæt ved hende.
"Neej, ikke så mange år, med et liv som mit.. Men man kan vel stadigt sige at det efter standarden er mange år.. Men jeg ville ud af det slum jeg var i.. Så jeg valgte at tjene penge, i stedet for at feste dem alle væk.. Nu.. Kan jeg feste som jeg gjorde før, men uden at blive fattig deraf." Sagde han, og nikkede et par gange. Han var glad for at være ude af hans fortid, og at nu stå i de fine, dyre hvide sko. Han kiggede på hende, og nikkede et par gange.
"Ja.. Di Morga er ikke et.. Specielt.. Venligt sted for tiden.. Men.. Jeg vil gøre mit, til at det bliver en smulle lysere.." Sagde han, og smilede bredt. Han kiggede så igen ned på Akane. "På en restaurant? Ah.. Som servetrice? Og er det en restaurant du kan foreslå?" Spurgte han, og smilede bredt, i det de langsomt nærmede sig damen. Endnu en kold brise flød igennem lufen, og Gavorns hemlighed, hvorfor den ikke rørte ham blev klar. Hans aura blev en anelse forstærket, så brisen ramte dem som en blid sommer vind. Auraen blev så mindre varm, for ikke at det skulle blive for varmt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 19:57

Hun så undrende på ham og grinte i det hun mærket ham skubbe til hende, hun kunne ikke lade vær med at være glad for at være sammen med Gavorn. Han havde noget specielt som bare beroligede hende og gjorde hende tryk for ikke at sige hun havde det varmt ved ham både krop og udenfor??.
Hendes grønne øjne betragtede ham med et glimt af glæde da han sagde det med hendes øjne og hun nikkede bestemt og sagde"aha der kan man bare se og lad mig nu se hmmm en go resturan det vil jeg nok sige er vores og så vores konkurrent den overfor os?" hun grinte let og sagde"Jeg har ikke været på.... på så mange faktisk kun lugtet ved vores og den andens, fordi ser du?, jeg tjener ikke så meget og for at være helt ærlig så jeg ikke i nærheden af at være rig, jeg nærmere fattig så..." hun sukket let og sagde"så det ikke lige det helt store luksus liv for mig... jeg har søgt efter ny lejlighed her sidste uge fordi jeg ender med at blive smidt ud, min egen lejlighed er total smadret så jeg nød til at flytte så alle pengene jeg har tjent går til reperation" hun grinte let og skubbede blidt til Gavorn så han ville miste balancen lidt men dog ikke meget, fordi det var et blidt men uventet skub og løb stille op på broen og kiggede ud over den smukke sø og lagde hovedet på sine arme der hvilede på broens side og sagde"En dag møder jeg nok en der kan smelte den sten i mit hjerte, men venlighed er skam nok ikke nok?," hun vendte sig mod Gavorn og smilede kært i det hun sagde"Uh? har du slet ikke noget kærligheds liv egenlig nu når du os har arbejdet så meget egenlig?" hun så undrende på ham og rødmede da hun havde spurgt så direkte og sagde bukkende af respekt"undskyld sir, jeg ... jeg mener!? Gavorn" hun grinte let og roede sig fjoget i håret og sagde " min fejl"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:14

Gavorn nikkede et par gange til forslagende omkring restauranter, og smilede venligt.
"Aha.. Jammen så vil jeg da prøve dem.. Har jo ikke været så meget ude.. Heh.." Han rejste et øjnbryn da hun nævnte lejlighede, og lagde sit hoved en smule på skrå.
"Smadret? Hvad er dog sket med den?" Spurgte han forundret. Han grinede lidt i det han blev skubbet, og tog et skridt til siden for ikke at falde. Han fortsatte i det samme tempo, og kiggede op på den glade Akane, med et varmt smil. Han gik op ved hendes side, og smilede bedt.
"Penge skaber ikke glæde for en selv.. Penge kan skabe glæde for andre, hvis man vælger at bruge det ordentligt.." Sagde han med det samme smil. Han grinede lidt over hendes forsigtighed, og lagde en beroligende hånd på hendes skulder, og trykkede den venligt.
"Rolig nu Akane.. Det skader ikke at spørge.. At det var temligt direkte, gør skam ikke noget.. Har intet.. Ingen der opfylder min lejlighed.. Andre end migselv, og katten.." Sagde han med et smil, og gav slip på hendes skulder igen. Han kiggede over dammen, og smilede halvt. "Var der heller ikke før jeg begravede migselv i arbejde.." Sagde han lavt, men hans smile forblev. Forsvandt ikke, også selvom hans tanker var halvdystre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:21

Hun betragtede ham let og smilede i det hun roede sig lidt i håret og tog sig til læberne og huskede ens kys og gøs lidt ved tanken om det? måske havde Gavorn ret. Hun så lidt ned mod vandet og kom i tanke om katten og sagde"UH! har du en kat`? åårrrhhh Gavorn undskyld jeg spørg men må jeg ikke se din kat?" hun smilede kært til ham og samlede hænderne bedende og sagde"Må jeg ikke nok pleeeeeeeese!"
Hun grinte let og kom så i tanke om det med hendes lejlighed og sagde"Oh det ikke noget, jeg kom blot til at ødelægge min mur da jeg skulle ommøbler fordi jeg sku ha søm i væggen og sådan" hun roede sig i håret fordi hun løg jo egenlig overfor ham nu men hun kunne jo ikke sige det var en vampyrs skyld vis Gavorn var et menneske og ikke anede noget til disse væsner her?. Hun smilede stille og sagde"Skal vi ikke tage hjem til dig og så kan jeg se din søde lille kat? eller store kat?" hun grinte let og drejede let elegant om sig selv og tog hårelastikken ud af håret og smukke lange totter lod sig blidt falde ud af det og landet smukt på hendes ryg og strøg efter hende og legede med vinden som et lille barn. Hun så utrolig ud med de flotte glinsende dybe dog lyse grønne øjne der betragtede ham og hendes flotte hvide smil og den spinkle lille dog smukke tøs betragtede den maskuline fyr foran sig hun ikkke anede der var et væsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:40

Gavorn grinede lidt over hendes reaction, og smilede så bredt, og nikkede en enkelt gang. Han betragtede hendes lange smukke hår, og hvordan det livligt kærtegnede hendes ansigt. Han gøs lidt, men på den gode måde Han smilede, og nikkede igen, og tog et skridt tilbage, med armen ud fra sig, som at hvise vej.
"Lad os.. Har ikke haft besøg i lang tid nu.. Ville være dejligt med et besøg.." Sagde han med et bredt smil. Han begyndte at gå imod parkens pakerings plads, imens han rakte ned i sin ene lomme. Han tog en Iphone op, og gik igennem et par sider, og rakte den så ud til Akane. På displayet var der et billede af en stor hun tiger.
"Stor. Kan man vel godt sige at hun er.. Fik hende for en seks år siden.. Fanget af slavehandlere på det sorte markede.. Jeg købte hende, og tog mig af hende.. Slavehandlerene behandlede hende som jord... Ville jeg ikke finde mig i.. Sådan et smukt dyr... Så ja.." Sagde han, og smilte, imens han fortsatte imod pakeringen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:48

Hun så undrende rundt og sagde"Hmm? har du kørt i bil her hen?" hun havde aldrig før kørt i bil med en fyr før? så vis hun sku det ville det være lidt pinligt men nok ikke noget hun ville dø af? hva ku der dog ske ved at køre i bil med venlige Gavorn ? intet nemlig, det var det hun tænkte inden i og der ville heller ikke ske noget det vidste hun nærmest inden i, dog var hun til tider naiv?. Hun tog i mod den og så med store øjne på tigeren og sagde"OMG!!! er det en tiger du har, årh! hvor er hun bare kær jeg elsker tiger! hva hedder hun dog?" hun så på tigeren med glinsende øjne og sagde"Jeg elsker tiger de er så smukke hva for en slags er hun? af tiger, der findes jo mange slags?" hun så lidt undrende på ham og betragtede ham lidt i det hun ville se om han tog bilnøgler frem"så hvor bor du egenlig henne af?" hun så lidt på ham og syntes dog os
at der var behageligt at være sammen med ham, det var skam ikke særlig skræmmende og hun stolede egenlig på ham, han var den første der havde vist sig at være sød mod hende så hun stolede nærmest helhjertet på ham. Hun gik stille med ham og vis han havde en bil ville hun sætte sig ind i den og stille høre efter ham, fordi det var jo hans bil så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:14

Gavorn smilede og fortsatte imod pakeringen. Han tog et sæt nøgler op fra sin lomme, og nikkede til hende.
"Er jeg.. Og jeg bor der.. Quartre.." Sagde han, og pegede op imod nogen af top lejlighederne i det høje fine hotel Quartre. Han svingede sine nøgler rundt på en finger, og kiggede tilbage på Akane.
"Bengalsk.. Hun er en Bengalsk tiger.. Hun hedder Fang.. Gav hende det navn, pågrund af dette." Han holdt sin hånd ud, og fremviste et rundt ar i midten af hans venstre hånd. "Hun bed mig en af de første dage at jeg hade hende.. Så fik hun det navn.. Og aret har jeg ikke gidet fjerne.. Minder mig om at hun ikke er en lille kitty kat.. Men en tiger.." Sagde han, og smilede venligt. Han åbnede den lille port ud til pakeringen, og lod Akane gå igennem først. Han trykkede så på en knap, på den lille firkantede boks, som fungerede som nøgle i hans bil, og lysende fra en Toyota Supra 2007 blinkede, og han satte kurs imod denne. Han åbnede sin dør, og smilede til Akane, og tilbød hende at stige ind. Supraen var hvid, og det samme var designet indendøre.. Hvid, med røde detaljer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:29

Akane betragtede hans bil og sagde"wauw!" hun satte sig ind i den og betragtede ham lidt og rødmede id et hun nu sad inde i hans bil og strøg let fingerne over gearstangen og rødmede over hvor lækkert alt var inde i denne bil. Hun smilede let og tog selen over sig og så undrende på Gavorn og sagde"så? hun bed dig de første dage træls" hun grinte let og sagde"Men hun er nu nuttet og du ved godt du har en af verdens største tiger, hun kan blive utrolig stor det du vel klar over ikke os?" hun så undrende på ham men han var sikkert klar over det, og den eneste grund til at akane vidste så meget til dyr og især tiger var fordi hun havde trænet sin drage og ikke nok med det men kendte det med farlige dyr og så elskede hun virkelig tiger.
Hun mærket da Gavorn satte sig ind i bilen og tænkte på alle de film hun havde set med en fyr og en pige i bil og rødmede let og lukkede øjnene og sagde"dette her er virkelig dejligt, gid jeg havde en bil" hun grinte let og sagde"så du bor så langt væk?, i lejlighed"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:42

Gavorn smilede og betragtede Akane. Han grinede lidt, og rystede på hovedet, i det han satte nøglen i, holdt koblingen nede, og trykkede på en knap, som fik motoren til at brøle igang.
"Virkelig? Syntes allerede bæstet er mere end stort nok..." Sagde han og grinede med et bredt smil, og det var tydeligt han mente det for sjov. "Ja jeg ved det godt nu.. Gjorde jeg ikke dengang.. Jeg måtte betale mig ud fra, at få to af Quatres suites sat sammen, bare for at have plads til hende.. Men det var det vær.. Hun er en dejlig tøs nu, hvor hun har knyttet sig til mig.." Sagde han, og smilede. Han satte i bak gear, og kiggede bagud, i det han trådte speederen i bund, og hastigt bakkede ud fra pladsen. Han kiggede så frem igen, og satte den i første gear. Han trykkede på en knap på panelet imellem passager sædet og ham, og et display kom frem. Han trykkede så på en blinkende bjælke, og det tændte for Radioen. ( http://www.fear.fm/radio/player ) Han smilte, og skroee lidt ned, så det stadigt var muligt at snakke. Han kiggede på hende, og grinte lidt.
"Det er godt med en bil, ja.. Men den er ikke så nødvendig for de fleste, skulle man tro.. Ser næsten ingen biler på vejene." Han kørte ud til udkørslen fra pakereingen, og så ud på vejen da der var frit. "Neej det er ikke så langt væk.. En fem-ti minutters tid.. Så er vi der.." Sagde han med et venligt smil. Det var første gang han havde en pige med i sin bil, og han nød Akanes selskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:52

Hun grinte let og sagde"det fordi de fleste der bor her i DI morga er så sunde og løber dog... ved jeg os hvorfor det klart man er så sund her det eneste der sket for mig siden jeg kom er at blive jaget men der stadig ingen der har generaldt vundet over mig eller for den sags skyld fået lov til at dominere over mig, hehe" hun grinte lidt og kiggede på ham da hun endelig åbnede øjnene og opdagede noget temmelig overraskende i det hun pludselig uden at tænke over det havde sagt at hun var blevet jagtet. Hun rødmede og løg"øhm jaget af andre fyre det er det jeg mener sådan da..." hun rødmede det var jo ikke helt løgn fordi det havde altid været fyre der ville slå hende ihjel hvilket havde fået hende til at sige til sig selv hun aldrig ville date nogen i hele sit liv og hellere leve alene!.
hun så lidt på ham og da de endelig var ved stedet smilede hun og gik med ham ud og så lidt på sig selv og sagde"Hmm? jeg tænkte undskyld jeg spørg, men jeg kommer fra arbejde og tænkte om jeg må tage et bad her hjemme ved dig??" hun så lidt bedende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:03

Gavorn løftede et øjnbryn i det han lyttede til hende i bilen, og smilede halvt, i det at han grinede lidt. Han kunne godt høre på hende at hun løg, men han ville ikke presse hende, specielt ikke den første dag at de mødes.
Han steg let ud af bilen, og gave nøglen til en chauffør, som ville køre den til garagen, og han gik over ved sidan af Akane, og kiggede ned på hende med et venligt smil.
"Selvfølgelig må du det.. Har dog ikke noget ekstra tøj til dig, hvis at du gerne ville skifte.." Sagde han. "Er ikke pigetøj, jeg har mest af.. For den sags skyld ikke tøj der ville passe din fine talje.." Sagde han med et venligt grin, og lagde en blid hånde på hendes ryg, og førte hende imod skydedørende ind til hotellet. Han gik hen til desken, og spurgte om breve, men ingen var kommet, og han ledte så imod en elevator, og tilkaldte den.
"Nå såå? Fyre som jagter dig.. Siger du? På hvilke måder 'Jagter' de dig..?" Spurgte han med et drillende smil. Han var begyndt at gætte på. at hun havde mødt nogen af Di Morgas mindre venlige væsner.. I det Elevatoren ankom gik han ind, og trykkede på knappen til etage nummer 42.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:15

Akane rødmede meget og betragtede ham i det hun kiggede lidt ned af sig selv?, havde hun en fin tajle?. Hun så lidt yderliger på sig selv og så sig lidt for første gang som en smuk pige og ikke den forfærdelige forbandelse hun troede det var at ligne ssig selv,.en naturlig smukt pige?. Hun grinte let og mærkede hans blide hånd på sin ryg og kunne ikke lade vær med at føle sig meget uskyldig og lille i forhold til den fine utrolig smukke herre Gavorn... der så yndigt førte hende med sig? som var hun hans. Hun rødmede let da hun betragtede det smukke sted og sagde"wauw jeg vidste ikke det var så smukt her" hun så undrende på Gavorn og sagde"hey haha, altså de... de jagtede mig blot ikke andet for sjov og sådan" hun rømmede sig let og sagde"Men !? øhm jeg har noget skifte tøj vis det er i min taske dog vis du har en vaskemaskine til mit andet tøj ville det være perfekt? ved mindre du ikke vil ha jeg går rundt i din lejlighed iført hotpants og en tshirt" hun grinte let og så stille rundt i elevatoren og så på knappen og sagde"Whaaaa... så langt oppe ?! det jo helt sygt og en lang elevator tur" hun sukket let og grinte i det hun stille for sjov prikkede til Gavorns side og rakte tunge i alt sin drilskhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:28

Gavorn grinede lidt, og nikkede et par gange. Han rystede så på hovedet, og kiggede kort op på tallende, og observerede hvordan de steg, rimeligt hurtigt. Han rejste så et øjnebryn, og kiggede ned på Akane igen. Han fik et lidt halvlumskt smile, og sendte hende et drilsk vink med sit ene øjnbryn.
"Giv mig en god grund, til 'ikke' at ville have dig gående rundt, i hotpants og en T-shirt?" Sagde han, og grinede så venligt, og kiggede på tallende igen, og pegede så på dem.
"Er ikke så slemt.. Går hurtigt.. Er allerede på den treogtyvende." Sagde han med et smil, lige i det at den steg til den fireogtyvende. Han kiggede så på hende, med et bredt smil.
"Det er en suite kære Akane.. Jeg trykker på en knap, og roomservice kommer og henter dit tøj.." Sagde han og smilede venligt. Han betragtede meget kort Akane igen, og kiggede så op på tallende igen, endnu engang for ikke at virke respectløs, og for ikke at glo.. Selvom dette var svært at lade være med, på en pige som hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity // Empty Sv: Life. Is what you make it.. // Privat - Infinity //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum