Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone right now [privat=Infinity] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone right now [privat=Infinity] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone right now [privat=Infinity] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone right now [privat=Infinity] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone right now [privat=Infinity] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone right now [privat=Infinity] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone right now [privat=Infinity] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone right now [privat=Infinity] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone right now [privat=Infinity] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone right now [privat=Infinity] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone right now [privat=Infinity]

Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 17:32

Sted: Værtshuset
Tid: Omkring kl. 3 om natten
Vejr: Kraftig regn
Omgivelser: Få fulderikker er tilbage på stedet.
Dato: Den 30 November

Nick sad ved baren han var ikke fuld men havde drukket en smule bare fordi han kedede sig der var ingen fester diskoteket var ødelagt fordi en eller anden havde ødelagt det samt mange andre ting som pissede ham af men nu sad han jo her så måtte han få det bedste ud af det og drak roligt men sørgede for ikke at blive for fuld vis han nu skulle noget sådan pludseligt
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 18:04

Akane kom stille gående der ind og satte sig nær Nick og sagde til bartenderen mens hun stille strøg håret til siden" Jeg vil gerne bede om et glas kakao vis det kan lade sig gøre" hun smilede og det kunne det skam fordi det var vintet tider havde de det, ellers var der ikke mulighed for at få det. Hun smilede da hun fik det og gav pengene til det og kiggede så rundt og så Nick og sagde"Hm? hva laver du her" hun kunne huske ham fra skolen mærkeligt nok og ku ikke lade vær med at smile lidt over at se ham her, der var sket meget siden sidst, hendes hals var tilsyneladende præget af vampyr mærker(bid) men det gik hende ikke på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 18:08

Nick så hurtigt op "hvem?" spurgte han og så rundt indtil han så hende "når dig" han drak lidt mere "tja dig kan jeg faktisk ikke lyve for mere" han så på hende roligt "jeg keder mig faktisk bare der er ingen fester" han smilede lidt "så i stedet for at futte skolen af fx så sidder jeg her" han smilede roligt og drak lidt mere "hvad med dig selv" spurgte han roligt
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 18:11

Hun så undrende på ham og sagde"jeg bor forløbig ved en billionær der er forretningsa mand mod min vilje... han gir mig lomme penge 50 tusinder kr ´og så bor jeg der, han er vampyr men hva med dig hva laver du ellers?" hun så undrende på ham og bed sig let i underlæben og lod blikket falde over sin kakao og sagde"Hm,? hva mener du med lyve overfor mere?" hun så undrende på ham og ventede lidt på svar med et forvirret blik i de grønne klare øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 18:17

Nick så ned "tja jeg arbejder for interpol nu og tjener kassen på det faktisk" sagde han trist "det gør mig ondt du er fanget er der noget jeg kan gøre" spurgte han og så op på hende "tja jeg mener da vi mødtes ville jeg sagtens kunne lyve over for dig men du er blevet på kort tid en god ven som jeg tør sige alt til så jeg kan ikke lyve" sagde han roligt og smilede svagt og kløede sig nervøst på nakken roligt han så ned igen trist han var ikke sig selv lige nu hans humør var skiftet fra glad for at se hende til en smule trist selvom han vidste han intet kunne gøre ved hun blev tvunget til noget ville han gerne hjælpe en smule
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:26

Hun grinte og sagde"Bare rolig han er til fyre tror jeg da nok men han rør mig overhovedet ikke så der er ikke noget angående det heldigvis men det er da noget godt der sket dig og virkelig ? har du det sådan" hun smilede og tog noget fra sin kakao og kiggede lidt på ham og strøg det våde hår bagud og betragtede folk med de dyriske grønne øjne og sagde"så hvordan har det ellers gået for dig har du fået en kæreste på eller noget? du ser lidt trist ud nemlig" hun så undrende på ham og de fleste der sp trist ud kunne mest af alt betyde kæreste problemer?=

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 20:29

Nick så hurtigt op igen og så så mod hende "hvem har sladret" sagde han halvhårdt mod hende før han ikke kunne holde masken og flækkede af grin "ej nej jeg har ikke fået kæreste på" sagde han roligt mens han grinte
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 23:47

Hun smilede og sagde"aha?" hun tog lidt mere af sin kakao og slappede af mens hun nød den og sagde"så? hvordan går det ellers med dig? ingen deprissioner? for tiden eller noget" hun grinte og smielde mens hun stille fandt sig til rette på barstolen og kiggede lidt rundt omkring mens hun dannede sig et blik over hvem og hvad der var her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Man 22 Nov 2010 - 11:02

Nick smilede roligt og så fortsat på hende med et roligt og gemt genert blik "nej der er ikke nogen depression hos mig udover det så går det fint" sagde han roligt og sukkede lidt mens han så rundt over det hele
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:22

Hun nikket så og kiggede på sit ur der var på sin mobil fra lommen og sukkede let i det hun gik hen til en af de andre borde og smilede til Nick og sagde"så hvad skal du lave senere?" hun skulle snart hjem af til Gavorn og Fang.
hun glædet sig til at se dem, det skulle skam nok blive dejligt at ha deres selvskab igen.
dog var Nicks selvskab os helt fint at have?. Hun kiggede på ham og sagde med et let gab der fyldte det meste af rummet"årh jeg er helt vildt træt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Man 22 Nov 2010 - 21:27

Nick sukkede og så på sit glas "bare sidde her og drikke mig fulde" sagde han "siden jeg stoppede med at lave alt det ballade har ingen piger gidet at gå ud med mig og jeg har ingen venner og du går osse snart kan jeg se på dig" sagde han roligt og drak sit glas færdig før han fik et glas vodka mens han roligt så på det "jeg mener" han sukkede og rystede på hovedet "nåh men vi ses"
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:30

Akane sagde"sæt dig her hen og jeg tror det fordi du ikke er som man tja? vil ha en fyr, nogen er til mystiske fyre der slemme og onde, andre til søde helte typer der dog har en mørk side i sig, sådan noget som det, dog burde du finde ud af hvem du er og hvad du er, dominerende eller blød, vild eller venlig, kær eller rå? alt sådan noget skal du vel finde ud af og så skal pige rnok begynde at se dig når du har fundet din karakter, men folk vi ha spænding og det får man ikke så meget med dig Nick" hun blinkede og smilede kært og tog endnu en tår af sin kakao

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Man 22 Nov 2010 - 21:35

Nick rystede på hovedet som nej tak til at komme ned til hende han drak vodkaen og rejste sig op "jeg forstår" sagde han roligt og gik mod udgangen men stoppede ved døren "og bare så du ved det så..." han stoppede sig selv nej det var vodkaen som var ved at sige noget underligt så han gik videre uden et ord han tænkte over sin karakter han kunne godt li at være slem men han kunne ikke li at skade andre det var han stoppede med for længst men han havde en pige i tankerne hele tiden vis han bare vidste hvad hun havde lyst til han kunne ikke være som han plejede det var hende som havde fået ændret ham fra at skade andre til den han var nu vis det var en anden ville han gå player stilen men hende her tja det var bare svært at holde stilen
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:37

Akane så undrende efter ham og strøg håret tilbage ved øret og gik stille efter ham og sagde"Nick sig det nu bare hva der går dig på okay?" hun så undrende på ham og bed sig let i underlæben og kiggede lidt rundt og sagde"så forresten? Nick? hva har du egenlig tænkt dig at lave i den berusede tilstand?" hun gik stlle hen til hans side men dog heller ikke mere. Hun betragtede ham lidt og roede sig i håret mens hun stille så fra side til side lidt og ventet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Man 22 Nov 2010 - 21:41

"finde mig en luder" sagde han kort for hovedet og gik videre "før i tiden ville jeg bare have scoret en pige men den nærmeste pige er dig" sagde han roligt "og hvad der går mig på?" han stoppede op og så på hende roligt "det der går mig på er at jeg har en pige i hovedet en eneste pige lige meget hvem jeg er sammen med og jeg kan ikke være mig selv i nærheden af den pige" sukkede han og så på hende "jeg kan ikke gøre som jeg plejer vis jeg bare overvejer så meget som tage hendes hånd stivner jeg" han talte som var det en anden pige en helt anden som hun ikke kendte
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:52

Hun så undrende på ham og tog fat i ham og sagde" Nick så...? så fortæl hende hva du føler okay, og du burde være dig selv uanset hvad, man burde aldrig forandre sig for en andens skyld okay? husk det" hun sukket let og bed sig i undrlæben og kunne ikke forstå hvorfor han pludselig var sådan"og hvorfor vil du ha en luder, du har vel ikke!? tænkt dig at have sex med en eller anden ewwww!!" hun rystet over kroppen og gik stille efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Man 22 Nov 2010 - 21:57

Nick stoppede op "ved du hvem personen er" spurgte han henvendende til pigen som han talte om "det dig" han begyndte at gå hurtigt væk han ville ikke se hende grine som hun sikkert ville over han var så ynkelig
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 22:00

Hun roede sig let i håret og sagde"det jeg ked af men jeg har allerede noget med en..." det var en dæmon, ild dæmon der hed Gavorn, hendes nærmest kommende fyr hun så inderligt højt elskede.
Hun ku ikke lade vær med at smile lidt over dette.
det var temmelig mærkeligt? sammentræf.
Hun kiggede lidt ned og sukket så i det hun gik tilbage ind i baren og satte sig og drak sin kakao som om intet var sket,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Man 22 Nov 2010 - 22:02

I det samme han hørte det så han op mod himlen *nu har i vist straffet mig nok* tænkte han før han brugte sin veldige fart og styrtede af sted ud af helvede til væk fra hele byen og få timer efter var han flyttet ind i en by helt over på den anden side af frankrig

//Out
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 22:07

//??? Hmm... okay O.o?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Nick Ons 24 Nov 2010 - 14:08

//medmindre du har noget at skrive til det?
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216


Tilbage til toppen Go down

Alone right now [privat=Infinity] Empty Sv: Alone right now [privat=Infinity]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum