Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hunting or hunted?//Cricker//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Hunting or hunted?//Cricker//
Sted: Midt ude i skoven.
Tid: Skumringstid.
Omgivelser: Rigtig mange træer og andre planter.
Vejr: Regnen falder tungt, og overdøver andre lyde og det er svært at se gennem den.
Lucinde løb gennem regnen med sin kappe blafrende efter sig. Hun var gennemblødt, men det generede hende virkelig ikke, da hun var van til kulden. Hun havde været ved at jagte nogen, men da regnen var begyndt at falde rigtig tungt, var det blevet sværere at skimte skikkelsen fra alt det andet. Hun var ikke sikker på, hvad det var, som hun var ved at jage, men det var en, som havde angrebet hende først uden et ord. Pludselig kunne hun ikke længere skimte skikkelsen mere, men havde en fornemmelse, at hun nu blev forfulgt gennem regnen. Hun fik øje på nogle træer, som hun løb mellem, hvor regnen ikke faldt ligeså tungt. Hun vidste ikke længere, hvor hun enlig var. Hun stoppede brat op og kiggede rundt.
Gæst- Gæst
Sv: Hunting or hunted?//Cricker//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne se at der var nogen foran ham. Ikke særlig langt væk. Han ville ikke kaste sig ud i noget, så istedet råbte han bare. "Hvem der" Imens han stadig havde hånden klar til at trække sit sværd. Nu håbede han bare ikke at hans vinger ville skræmme den fremmede der stod længere fremme. Han ville ikke kaste sig ud i kamp lige nu. Nok var de i skoven, men han ville helst undgå kamp. "Er det dig der var skyld i skriget lige før" Råbte han et stykke tid efter.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik helt op til Cricker, da han igen talte til hende. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål. Han virkede selv til at være en dæmon, fordi han havde de vinger, som han havde, men mere vidste hun ikke. "Isdæmon." svarede hun, men ville dog ikke demonstrere det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lucinde havde aldrig mødt en jorddæmon, men havde kun hørt om dem. "Hyggeligt at hilse på dig. Har aldrig rigtig mødt andre dæmoner." sagde hun med et svagt smil. Hun orkede ikke til at skulle svare på det sidste, som han sagde. Hun havde fokus andre steder lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lucinde blev hjulpet indenfor, hvor hun sad og kiggede lidt, inden han kom tilbage med de ting, som hun skulle bruge. Hun regnede med, at hun ville give såret en ordenlig omgang, når hun kom hjem til sig selv, hvor hun havde de nødvendige hjælpemidler, og Blue. "Jeg kan godt klare det selv, tak." sagde Lucinde og smilede let. Hun rejste sig hurtigt op, hvorefter hun tog sin kappe, korset og trøje af. Hun satte sig igen ned og begyndte så at betragte såret. Det var heldigvis ikke så slem. Hvis man opdagede det, så ville man se en del ar på hendes venstre underarm. Hun fik ikke svaret på det sidste han sagde, fordi hun var i dyb koncentration om sit sår. Hun fik fjernet det værste blod, hvorefter hun begyndte at lægge en bandage rundt om armen, som dækkede såret til, men den blev meget sjusket, fordi hun ikke var ved sine fulde fem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg føler mig ikke truet, og jeg ville nok kunne passe på mig selv." sagde hun. Hunlod sine fingre berøre sine ar, som hun havde på venstrearm. Det var fra hendes forrige kamp, som hun lige kom i tanke om, eller hun kunne nok ikke helt passe på sig selv. Hun havde nok ikke set så pæn ud bagefter. Hun kiggede på sin stav, som lå sammen med hendes tøj.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lucinde betragtede Cricker, mens han forband hendes arm. Hunn berørte kort hans hånd, men lod sin egen falde ned igen. "Jeg har haft mange flere." sagde Lucinde og smilte, "Den nyeste, udover den i dag, er denne her (viser den på venstre underarm). En form for vampyr angreb mig. Men nu er jeg van til at alt og alle angriber mig i denne by, men det går vel nok.
Gæst- Gæst
Da hun viste ham det nyeste ar kiggede han på det. "En vampyr siger du? han skulle vel aldrig hedde Vladimir?" Spurgte Cricker så. Der var pludselig kommet mere vrede i hans stemme. Han kiggede hurtigt på Lucinde og slappede mere af og tilføjede hurtigt. "Vent.. Det er lige meget, jeg vil helst ikke tænke på det" Han sukkede dybt og satte sig ned ved siden af hende i sofaen. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, men han havde i hvert fald Vlad i tankerne og om hvordan han havde givet Cricker det store ar som han har på sin højre arm. Han kiggede på det og derefter på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lucinde kiggede igen på Cricker, da de værste smerter var væk. "Jeg kan godt klare mig selv." sagde hun. Hun skulle bestemt ikke passes af andre. Hun havde ting, som hun skulle klare og ordne på egen hånd.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hunted creature. XXX
» Hunting! .......
» Hunting Champagne.
» The Past Is Hunting Me
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus