Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 22:50

Blodet væltede ned af Spikes brystkasse, han gik et par skridt tilbage mens han så Infinity falde om af hans slag. *JEG VANDT HAHA!* han s<atte sig ned og tog sig til brystet og så på sin blodige hånd. såret var dybt men han ville ikke dø af det, hans mester ville blive stolt af ham. Han rejste sig op og gik over til Infinity og så på hende. "Hmm du gjorde det godt du skal ikke dø" han samlede hende op i sine arme og gik op mod kilderne igen, hans fødder frøs og hans varme blod var løbet ned over hele hans tøj. Han nåede de varme kilder hvor han lagde Infinity ned i dets varme healende vand, han hoppede selv ned i en af kilderne og faldt kort efter i søvn. Hans syge hjerne begyndte at gå over legen igen hvad han havde gjort forkert, og skulle rettes til næste gang.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 2 Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 22:55

Infinity åbnede stille øjnene nogen få timer efter og bevægede let fingerne nede i vandet, hun havde fået et blåt mærke på hendes kindben. De matte grønne øjne fyldt med sorg over at Angel var forgiftet, åbnede sig og betragtede selveste stedet hun var?. *kilderne... hvordan er jeg endt her?* hun så sig lidt rundt omkring og bed sig let i underlæben og tog sig så til hovedet, alt i mens hun så stedet stille an?, da hun så fik øje på spike gik hun lidt mere under vand og mærket hendes krop gjorde ondt af kampen?, men hvordan kunne han vinde og hvorfor var hun endt her i den varme kilde. Hun rejste sig stille op alt imens hendes tøj klæbte sig ind til hendes krop. Hun mærkede en vis form for ubehag og bed sig let i underlæben. Hun kiggede lidt efter sin rygsæk og fandt den og tog den så over skuldren og ville liste væk fra spike

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 23:10

"Ikke engang et tak" Spike var vågen og hørte Infinitys forsøg på at slippe væk. han rejste sig op fra vandet og gik over til hende "det var en god kamp" han grinede overdrevent til hende... "Din drage for det forresten fint igen, jeg er ikke stærk nok til at nedlægge en drage... endu" han opførte sig nu som om de var gamle venner, men has øjne var stadig lige tossede. "Det var skide koldt at bære dig hele vejen herop, og du er ret tung" sagde han med et nyt stort smil, han lød dog helt seriøs da han sagde det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 23:15

Akane så på ham med åben mund og hørte det med tung, hende TUNG! Hun var sku da næsten et skelet ! KUN MED FORMER!!!, hende tung aldrig i livet og så med hendes højde! ha! tung hun var lettere end de fleste!. Hun så utrolig fornærmet ud og løftet hånden knyttet klar til at gi ham en lige højre men... men vendte blot ryggen til ham og strøg håret til siden og sagde fornærmet og ondt, samt koldt til ham som om hun var ligeglad men det var hun egenlig os når det kom til stykket"tsk like i give a DAMN! SHIT!... du ku bare ha ladt mig lægge, jeg bad ikke om at du sku bære mig og jeg vil ikke snakke sofistikeret med dig, skrid hjem til din herre eller sådan noget slave ting, jeg har ikke brug for ord fra et lydigheds objekt" hun gik stille vidre, drivvåd og kunne mærke kulden slå ind... hun ville hurtig hjem til sin lejlighed og i varm bad med varm kakao bagefter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 15:26

"haha frøken Faith ville give dig ret i det med lydigheds objektet, men du burde være stolt af dig delv det er bedstem ikke alle der for æren af at overleve et møde med mig" han forvandlede sig til ulv igen og fulgte stille efter Infinity som en lydig hund, hun kunne sige hvad hun ville men han kunne godt lide denne kvinde, hun havde store kræfter, og hun havde nogenlunde styr på dem. Spike kunne ikke dy sig han gik helt op på siden af Infinity og gik hos hende der, men han var klar til at hoppe for livet. *Selv den smukkeste rose har trone*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 15:48

Akane så sig over ryggen og tog sig til panden og sukkede lidt i det hun tænkte*tænk, han ændre ingen gang retning uanset hvor meget jeg bander af ham?* hun havde aldrig oplevet nogen der havde angrebet hende og så fulgt efter hende uden at ville skade hende igen?. Hun så undrende på Spike og sukkede let i det hun sagde"Hm... så du har en herre? der kan man bare se" hun stoppede op og kiggede lettere undrende på ham med de klare smarad grønne øjne og sagde"Sig mig burde du så ikke gå hjem til din herre?" hun fortsatte stille igen og gik lidt videre og bemærkede hvordan han fulgte hende?, mærkelig ulv syntes hun. Hun var driv våd, så hun satte lidt i løb for at komme hjem og i bad, plus så frøs hun. hun boede forløbig i et palæ sammen med Toby en fyr hun havde mødt og snakket med angående arbejde og sådan. Hun boede der midlertidigt men Toby var sjældent hjemme, hun var altid alene og hende og toby kendte knap nok hinanden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:06

En høj skarp lyd for igennem ørene på Spike. han belv med det samme menneske igen, han rullede rundt på jorden i smerte mens han hlod sig for ørene, "JEG KOMMER MESTER JEG KOMMER" han så ud som om han var hved at blive tortureret af noget der ikke var der, han var skræmt fra vid og sans da det stoppede, han lå på jorden og rystede og græd som et lille barn. hans øjne var hvide og hele hans krop var i kramper. han rullede lidt rundt og i seenen lignede det nogen meget makabre sneengle. han kom lidt til sig selv igen og satte sig med sine arme om sig mens han kiggede ud i luften stadig med tårene trillende ned af kinderne, han begyndte at rokke frem og tilbage og så mere sindsforstyret ud igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:12

Akane stoppede op i det hun vendte sig om og selv om hun frøs... kunne hun inderst inde ikke li at se Spike lide nu, han havde trosandt lagt hende i det healende vand for ikke at sige være sød nok til at bære hende dog.. hun fik et mobset ansigts udtryk da hun tænkte på hans kommentar om at hun var tung. Hun så lidt ned og pustet sukkende ud fra bunden af hendes bryst og gik hen til ham og lagde blidt en hånd på hans hoved og strøg ham let over de gyldne hårlokker og lod fingerne blidt glide fra hårlokkerne ned til hans kæbe og så ham i øjnene mens hun gik ned i knæ og sagde med en blid stemme, hun talte med den stemme hun talte til Angel da hun skulle berolige ham da hun først skabte ham"syyysh... rolig jeg skal nok passe på dig" hun smilede kært til ham og virkede meget venlig nu og oprigtig. Hun vidste inderst inde ikke hva hun havde gang i men..."vil du med mig hjem og få tørt dig lidt så kan du gå bagefter i stedet for at... fryse ihjel her ude med store rifter og sår" hun så lidt på ham og lod finger spidserne forsvinde fra hans kæbe hvor hun i mens havde fjernet hans tåre med tommeltotten blidt og nænsomt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:20

Han kiggede op på hende med frygt og vantro i øjnene. "passe på mig, PASSE PÅ MIG! ingen kan passe på mig, hvis jeg stikker af kommer mester og slår mig og en masse andre ihjel!" hans kolde livløse øjne fik en smule liv da hun strøg ham i håret ikke siden han var helt lille havde nogen gjordt det... Frøken Faith havde gjordt det, for derefter at rykke en stor tot af det ud og grine af ham mens han hylede. Spike var panisk han vidste han måtte vende tilbage til sin mester. Han rejste sig op så lidt på Infinity, og gav hende et kæmpe knus og slap hende igen. Han spænede så hurtigt han kunne ned af bjerget men med sine kun 1,72 høje krop gik det bare ikke så stærkt. han havde glemt alle idér om at forvandle sig, han løb bare så hurtigt han kunne. *HUN SLÅR MIG IHJEL!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:30

Akane så uforstående på ham og sagde"Hey vent !? Spike vent..." hun løb stille efter ham, men stoppede så op og sukket lidt og roede sig i håret og tænkte*hvorfor vil nogen overhovedet ha en til at gå under sig... eller okay jeg har Payne men han er helt fri? og jeg ikke ond mod ham ?* hun sukket let og roede sig i håret lidt og rejste sig så ovenlig op og gik hjem af og kom indenfor i palæet og gik oven på til badeværelset for at komme i bruseren mens hun tænkte på den mærkelige Spike der havde grædt? for ikke at sige blive helt barne agtig og skrige eller give hende et kram og så gå?, denne faith lød blot mærkelig og sadistisk, ikke en hun gad at bruge sin tid på, sadistiske folk kunne rande hende, de sagde hende intet andet end at de ikke havde et liv og ville gør livet være for andre fordi de ikke havde noget at bruge deres liv på?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:45

Det var belvet mørkt, og en stor sort ulv farede igennem byen som om noget var efter den, den stoppede af og til og satte snuden i jorden, for igen at løbe i en ny retning. den løber over en stor plads, og fortsatte mod et stort palæ, den satte sig udenfor porten og begyndte at hyle så højt den kunne, larmen var ubeskrivelig. Dyret begyndte at vandre rundt, entil det forvandlede sig til Spike. han stod bare i den kolde regn, og holdt fat i porten, hans tøj var sønderevet, og en smule blod løb ned over hans spinkle krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:53

Akane havde lige kommet ud af badet og tog morgen kåbe om sig i hvid og kiggede lidt ud af vinduet og sagde"Hmm? mærkeligt jeg syntes da ikke at hans dyr plejede at lyde sådan" hun huskede nu hylet og for ned af trapperne kun iført morgen kåbe og gik ud af døren og betragtede fyren ved porten og løb ned til ham og åbnede den og tog om ham og slæbte ham med indenfor og fandt sit eget tæppe frem så han ikke lavede blodpletter på gulvet og sagde"hey!? spike.. Spike er du okay spike? se på mig" hun holdte blidt om ham og lagde ham ned på tæppet og fandt en pude frem og tog under hans hoved og sagde"Spike hva er der dog sket?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:01

Spike stirrede bare ud i luften hans øjne var fikserede, han hørete ikke et ord af hvad Infinity sagde, det så ud som om hans hjerne bare var i tomgang, han blikede ikke, og hans åndedræt var meget svagt. han blødte fra store sår over hele kroppen, og han manglede en del af sit hår, det så ud som om det var brændt væk. Han kom til sig selv igen men fortsatte med at stirre op i loftet. "Jeg... hun.... jagt" Han hostede og blodet sprøjtede fra hans ud af munden på ham. han kiggede undskyldende på Infinity. "UNDSKYLD, undskyld, undskyld " hans stemme døde hen og han besvimede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:13

Infinity så på hende selv og sagde"fedt endnu et bad.... skal jeg ha" hun sukket og fik trukket Spike op i sin seng efter at ha renset hans sår og lagt bandage på dem og plaster hvor der nu skulle det på. Hun havde lagt ham i hendes bløde seng og hans hår havde hun blidt friseret og givet noget i der ville pleje det så der ikke skete noget, så hans har var lidt vådt i det, dog kun lidt. Hun var der i mod gået i bad i mens og hendes morgen kåbe med blod på lå i hendes vaskekurv. Hun stod under vandet og slappede stille af og fik vasket alt blodet af sig og tog håndklæde om sig efter hun var færdig og os om håret og kom ud og satte sig på sengen og strøg spike over panden og satte en kold ikke for kold, klud på hans pande og smilede lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 11:51

Spike kom efter noget tid til sig selv, han satte sig op i et ryk. "Hvor er jeg!" han kiggede på Infinity og væltede ud på den anden side af sengen, "hvad har du gjordt hved mig!" han kiggede ned af sin krop og så alle bandagerne, og forbindingerne. "Hmmm...... tak tror jeg". Han så på hende med øjne fulde af mistillid, hvem ville dog hjælpe en slave, for ikke at sige en salve der havde prøvet at slå hvedkommende ihjel tidligere på dagen... men hvordan var han endt her, han kunne huske han var blevet brandt da han kom hjem til sin mester og fik tæsk, men ikke mere end det. "hvordan har du fanget mig? er jeg blevet solgt?" han fik imidlertid svar på spørgsmålet, hans arm bar stadig hans slavenummer og Faitsh signatur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 13:26

Hun så undrende på ham og sagde"hey ! rolig SPike rolig" hun så undrende på ham og pustede stille ud og sagde"du opsøgte faktisk mig`? undrende nok og du var helt forblødt og dit stakkels smukke hår var lidt brændt men bare rolig det skal nok komme sig, og jeg hjalp dig bare" hun rejste sig stille op og viste ham det blodige tæppe inden hun smed det i vasketøjs kurven igen og sukket lidt. Hun strøg det våde lidt krøllede hår til siden og smilede sødt og sagde"altså... selv om du prøvede nærmest at dræbe mig og.... og dræbe min drage så.. så kan jeg ikke se bort fra at der er noget over dig som fik dig til at hjælpe mig?" hun smilede lidt ved tanken og sagde"men jeg nu stadig fornærmet over det med jeg er tung....." hun grinte let og roede sig lidt i håret og så skabet igennem og fandt noget tøj til sig selv, hotpants(pinke) og en lidt tæt siddende hvid top der var løs forneden. Hun gik ud på badeværelset og iførte sig det og kom ind igen og sagde"for min skyld må du gerne blive eller gå jeg bestemmer ikke over dig, jeg hjalp dig blot?" hun smilede og satte sit hår op i en elastik og gik stille neden under til køkkenet for at lave lidt kakao

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 21:36

Spike kiggede ned af trappen og kunne lugte noget han ikke kendte, men det var en dejlig lugt, han begyndte at snige sig ned af trappen. helt stille var han mens han fulgte lugten, han kiggede på det store palæ som han gik ned gennem gangen mod køkkenet, og det bløde gulvtæppe under hans fødder var meget uvandt. Han gik ind i køkkenet, han vidste at Infinity ikke havde hørt ham, han listede helt op til hende så han kun var en meter fra hende inden han stille spurgte "Hvad er det der?" lugten hang som en tåge i hans næse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 21:52

Akane smilede lidt for sig selv og stod der og lavede det lidt og strøg håret til siden i det hun så hurtigt til siden og sagde"Uh !? spike haha... jeg havde ikke regnet med at du ville snige dig ind på mig?? igen" hun grinte sødt og så undrende på ham og pegede på te kanden og sagde"dette her? det er Kakao?, noget varmt chokolade smagende drik med flødeskum på og en lille skumfidus i midten og så skal man ha tæppe om sig og en skammel til fødderne og så man i himlen tro mig, og det skal aldrig være for varmt eller for kold" hun lavede noget og tog en skumfidus der var lille i midten og så flødeskum på oven der gik op som en softice ville ha gjordt, og så fandt hun et fluffy blødt tæppe frem og smilede i det hun tog det blidt om ham og viste ham hen til sofaen og sagde"værsgo sæt dig så kan du smage det?" hun grinte let og gik hen med kakaoen til ham bagefter, hun var lidt ala tjener agtig overfor ham fordi hun syntes det var synd med alle de skader og så, så han temmelig nuttet og dog os smuk ud. Hun gik hen med kakaoen til ham og sagde"Her" hun smilede og sagde"smag endelig" den var ikke for varm eller kold, den var tilpas så flødeskummet smeltede i munden sammen med den lune kakaos der var tilpas varm så den lige ikke brændte tungen men heller ikke var lun.. men almindelig varm

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 22:06

Spike følte noget han ikke havde prøvet før, det var en varm dunkende føelse i brystet, den var der når infinity snakkede til ham, eller når bare hun var i nærheden, det var det mærkeligste han havde oplevet i sit ellersm meget makabre slaveliv, og dether Kakao var heller ikke værst. Han kunne ikke stoppe med at tænke på hvorfro Infinity var så sød mod ham, han havde prøvet at slå hende ihjel. Hun havde taget ham ind da han stod i regnen, hun havde syet hans sår og givet ham bandager og nu kakao, hun var mod ham som ingen, slet ikke Faith havde været mod ham før. han kunne mærke hvordan han blev mere og mere døsig igen, men han nægtede at falde i søvn, tænk hvis det var en drøm han ville vågne af når han faldt i søvn i den. "Infinity.... undskyld jeg sagde du var tung"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 22:20

Infinity betragtede ham lidt og rømmede sig i det hun hørte det han sagde og hun stoppede helt med at snakke fordi hun altid var sådan et sludreshatol. Hun betragtede ham som hun stod der og var ved at lave noget kakao til sig selv og rødmede over de markerede kindben af hendes, og de dådyr grønne smarad klare øjne betragtede ham nu med varme og flovhed som en lille skole pige"årh... nåårh det, det gør intet, måske er jeg egenlig os tung nu jeg tænker over det?, jeg har jo den hale et vis sted inden i min krop men syntes selv jeg er let som en fjer??" hun kiggede lidt ned af sin spinkle dog formede krop der ikke var blot som et bræt. Hun grinte let og gik hen til ham og puttede tæppet lidt mere ind til ham og strøg ham over de sunde hårlokker for det ikke skulle gør ondt på ham og sagde med en blid tæmmende stemme"det gør intet Spike... og du kan bare kalde mig ved mit rigtige navn... Akane" hun smilede til ham og så mod tvet og sagde"Oh? vil du egenlig se tv?" hun smilede og satte sig i samme sofa som ham dog med let mellem rum, fordi hun ville nødig trænge sig på"du fryser vel ikke eller har ondt, jeg kan godt hende nogen smertestillende piller, de hjælper så smerterne ikke er så store?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 22:46

Spike var forundret, hele hans verden var hved at blive vendt op og ned. han vidste ikke hvad han rigtigt skulle sige eller gøre, på den anden side lød det som om at Infinity hele tiden vidste havd man skulle sige, han nød faktisk ikke at behøve at sige noget ikke at stå til ansavar for hans handlinger hele tiden, bare være en normal gæst, og ikke en slave folk på gade spyttede efter, dem der spyttede efter ham ville dog hurtigt ende for spidsen af en giftig hugtand, men det var princippet i det. "Øhm TV?" han undrede sig han, han havde ikke adgang inde i selv hans mesters hjem. Istedet forvandlede han sig til Ulveform og lagde sig for fødderne af Infinity.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 22:52

Hun så undrende på ham og sagde"Hey ?? spike... stop nu, du må altså godt være menneske skikkelse her og desuden din kakao bliver kold" hun tændte tvet om på en kanal med musik og fortalte om de forskellige kanaler og sådan hva det var og hvordan det var lavet så han forstod det. Hun smilede og sagde"Nååårhhh men du kan vel lige tjekke dem igennem vis du vil ? i mens vil jeg lige gå op og få noget andet tøj på så jeg ikke er så afklædt overfor dig " hun grinte let og sagde"bare øhm? føl at du hjemme eller noget i den stil tror jeg" hun grinte let og strøg ham over hårene og gik så hurtigt oven på igen og satte sit hår op og trak sit tøj af, hun trak dog kun hotpantsene af fordi hun ledte efter nogen nat bukser så hun ikke var så bar overfor spike og så tog hun os en cardigan over sig, en der ikke skulle lukkes i midten men var som en trøje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:37

Spike lå bare som et stort tæppe på gulvet. *Føl dig hjemme* han havde ikke haft et hjem siden han var blevet taget til fange hjemme i rusland, han endrede skikkelse igen og drak sin kakao, *hvilken fantastisk smag* han begyndte at gå rundt i palæet og undersøge det. Han fandt vej ud i køkkenet hvor han gik på opdagelse i køleskabet, han kunne ikke huske sidst han havde spist, hjorten på bjerget skulle have været hans mad det næste lange stykke tid, men han havde jo glemt at tage det med hjem. Han blev derude et stykke tid og fik noget mad. Han kunne tydeligt høre hvordan Infinity vandrede rundt på etagen over ham. *hun er sød mod mig, men jeg kan bare ikke forstå hvorfor*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:42

Infinity kom gående ned til ham igen og sagde"Åh? er du sulten spike?" hun så lidt på madden og grinte sødt og sagde"Du kunne bare ha sagt det så skulle jeg nok lave noget mad, selv om du sikkert godt kan lave noget selv?" hun smilede og satte sig ved siden af ham og sagde"Så? spike... hvorfor kom du egenlig hen til mig?" hun så undrende på ham og sagde"angående det på bjerget jeg sagde til dig, undskyld jeg burde ikke ha været sådan selv om du angreb mig, så var jeg vel lidt selv uden om det, du er jo en ulv og .... og du lader ikke til at ha haft det særlig godt så det vel naturligt for dig at begynde at jage det du ser... men tak fordi du var så sød ved mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:59

Spike kiggede på hende med uforstående øjne og begyndte at grine heftigt, "Jeg ved godt det måske ikke er det bedste tidspunkt at grine på, men hvis du ikke havde kæmpet imod havde du været min frokost," han holdt sig for munden men kunne ikke lade være med at fnise, der gik lidt tid før han stoppede igen, hans øjne blev alvorlige og han så Infinity direkte i øjnene. "Jeg skylder dig forklaringen... jeg kom hjem og havde intet med mig, udover de rifter og sår du havde givet mig" han grinede lidt og fortsatte. "Men min mester blev vred, hun sagde hun ville prøve nogen nye tricks af på mig. Hun rev mig i småstykker, ødelagde mit tøj, og brændte mit hår, og bagefter smed hun mig bare ud og sagde jeg kunne passe migselv det næste stykke tid til hun kalder på mig igen". Han var begyndt at ryste, han så skremt ud og hans ben var begyndt at bevæge sig op og ned i nervøsitet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum