Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:08

Hun så på ham og roede sig lidt i håret da han sagde det med frokost og sagde"Hmmmm lyder meget.... øhm ikke behageligt for mig" hun bed sig let i underlæben og betragtede spike i det han så temmelig nervøs ud og sagde"men ud af alle du kunne være kommet hen til hvorfor... hvorfor valgte du så lige mig??" hun så undrende på ham og tog blidt om ham da han var meget rystende at se på og hviskede blidt i hans øre"rolig okay.... lad vær med at gå hjem til hende mere så, så bliv ved mig spike, du behøves ikke at gå hen til hende, så bryd den forbindelse i har, hun har ikke fortjent en som dig så? du burde ikke være slave??? ... ikke i mine øjne" hun slap spike med et lille smil og sagde"Men du tager sikkert tilbage til hende har jeg ret... men jeg bestemmer ikke over dig.." hun satte sig stille hen i sofaen og tog en kakao kop af hendes egen og tog en lille slurk og lagde sig så i sofaen og lukket øjnene let i. Hun havde lidt flødeskum på over og underlæbe

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hot and Cold together it is Spicy(Spike - Page 3 Empty Sv: Hot and Cold together it is Spicy(Spike

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 19:06

Spike kiggede på Infinity, han roede i sit lidt lange pjuskede, lyse hår. "Jeg kan ikke bare holde op med at være Faiths slave... hun ejer mig, og min sjæl," han viftede med armene i en overdreven bevægelse og skubbede en tom kop på gulvet, "Undskyld, det var ikke meningen jeg", Spike holdt en arm oppe for ikke at blive slået, men da der ikke kom et slag, begyndte han at samle skårene op i sine hænder go løb ud med det i skraldespanden. Han kom tilbage med tåre i øjnene "Jeg er virkelig ked af det undskyld" han stod med hoved bøjet ned i gulvet. "jeg... jeg kan ikke bare forlade Faith, hun har været god mod mig tro det eller lad være" han kunne ikke lade være med et kigge på Infinity der lå på sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 19:10

Infinity rejste sig op og slikkede sig let om læberne og så undrende efter Spike der løb udenfor og sukket i det hun stille lagde sig tilbage og hørte han kom ind igen og sagde"spike det gør intet altså vis du elsker hende og sådan så det os helt iorden jeg har ikke sagt du tvunget til at blive og det gør intet med det glas? du alt for nervøs spike okay slap nu bare af og .??? se at få renset sine sår igen okay" hun grinte let og rejste sig langsomt op og gik hen og tørrede op efter kakaoen og kiggede så på ham og sagde"sæt dig i sofaen så kommer jeg og fjerner bandagerne og sørger for at der ikke går betændelse i dine sår" hun smilede kært til ham og gik hen til ham bagefter og satte sig ved siden af ham og begyndte at fjerne bandagerne vis han altså havde sat sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:00

Spike satte sig "jeg elsker ikke Faith... overhoved ikke" han så på Infinity han kunne bare ikke lade være. Det gjorde ondt når hun fjernede bandagerne, men han sagde ikke noget, han havde prøve meget værre. Han smilede lidt til hende og kiggede så ned i skødet på sig selv. "Du.... jeg" han vidste ikke hvad han skulle sige til hende så det blev bare en underlig mumlen. han sad og knugede sine hænder. han kunne ikke lade være, da hun lænede sig frem for at fjerne et plaster på hans kind kyssede han hende. det var som at blive ramt i hoved med en knytnæve, men på en dejelig måde, som om tiden stod stille, men så vendte virkeligheden tilbage. han rejste sig op, "undskyld det var ikke..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:08

Akane så undrende på ham og sagde"Årh? okay hehe der kan man bare se?" hun smilede lidt flovt og sagde"altså ikke at jeg sådan... dirkete hentød til du elskede hende eller noget? sådan" hun bed sig i underlæben og rystede let på hovedet og sagde"det... det kom vist forkert ud?" hun grinte let og sagde"Uh er du okay Spike? det gør vel ikke for ondt?" hun så undrende på ham og lænte sig så frem mod ham dog ligeså stille og slet ikke lokkende. Hun tog blidt fat i hans plaster og skulle lige til at hive det blidt af indtil.....

*hvad.... HVAD ! ? de... det skete bare ikke* hun rødmede over hele ansigtet og betragtede Spike der nærmest havde taget magten og pludselig havde kysset hende.... ikke under tvang men hurtigt nok til hun ikke kunne gå væk. Hun betragtede ham let lammet fra kysset som var alt gået i stå?... Hendes første kys fra en dreng, og det var fra spike......
Hun rødmede meget da han slap kysset og hendes smarad grønne dådyr øjne betragtede ham helt flovt, i det hun hurtigt satte i løb op til sit værelse og lukket døren hurtigt og holdte sig ved brystet og mærket hjertet banke hurtigere end nogen sinde før!?. Hun lukket sine øjne let og tog sig til sine læber....*han... han kysset mig!?... han kysset mig faktisk* hun vidste ikke hva hun skulle gør af sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:19

Spike så efter Infinity da hun løb væk fra ham, hvad havde han dog tænkt på, hun var fri og han var slave. "Infinity jeg.... jamen" han sagde det ikke højt nok til hun kunne høre ham. han kunne mærke hvordan det stak i brystet på ham, hvordan det føltese som om han var død en lille smule indeni da hun løb. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre af sig selv, men han begyndte at gå ud mod hoveddøren ud mod det siglende regnvjer. inde i hans hjerne var der et regulert slag igang, alle hans stemmer frotalte ham hvor elendig og forfærdelig han var, hvordan han som slave havde kunne finde på at gøre sådan noget. Han nåede døren og gik ud, på vej ned mod porten, han lavede sig om til ulv og fortsatte med regnen piskende ned i hans pels.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:24

AKane hørte ham gå ud af døren og lukket øjnene og løb hurtigt ned af trapperne men hun vidste ikke havd hun skulle sige vis hun fik spike stoppet fordi hva skulle hun sige? hun kunne ikke sige undskyld fordi der var intet at sige undskyld for. Hun rødmede let og gik stille hen mod ham og sagde"spike vent jeg" hun rødmede let og løb hen til ham og tog om ham og sagde"Jeg undskylder fordi jeg.... jeg var så påtrængende det var skam ikke mening et hele er min skyld jeg... jeg blev lidt chokeret men jeg ville blot op og .. og øhm? hente nogen nye forbindinger til dig ikke andet, vil du ikke gå med indenfor igen?" hun så undrende på ham og håbede for alt i verden han sagde ja og ikke bare stak af ? fordi hun var jo iført sine nat bukser og top for ikke at sige en slags jakke trøje og så bar fødder og skoven var mudret og glat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:46

Han vendte sig om og gik tilbage til menneske skikkelse. "det heler er min fejl undskyld, jeg skulle ikke have..." han pauses og gik så med Akane indenfor. han var drivende våd, alt hans tøj var gennemblødt, og hans lyse hår hang ned foran øjnene på ham og fik ham til at se endu mere tosset ud. hans indre kamp fortsatte med fornyet styrke, og han kunne ikke rumme det mere. Han skreg og hold sig til hoved, "Skrub ud af mit hoved, lad mig være, lad mig nu være!" han gik i knæ på gulvet og så op på Akane. Hans øjne var fulde af vand og tåre begyndte at trille ned af kinderne på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 20:51

Akane så rystet på SPike og sagde"spike altså" hun strøg tårene væk og gav ham et blid kys på kinden og sagde"Slap af okay, bare slap helt af og græd ikke mere.... det klær dig ikke at være ked, men det okay vis du skal ud med det" hun smilede sødt og tog blidt om ham og grinte let og sagde"Spike? du skal nok i varm bad og så i mens kan jeg jo vaske dit tøj og gør det tørt i mens du tager dig et varmt bad okay? så du ikke bliver syg søde" hun smilede og strøg ham let over hårlokkerne og strøg ham hen af kinden bagefter og så ham i øjnene og nærmede sig ham lidt, hun betragtede hans læber og sku lige til at kysse ham men rødmede så utrolig meget og tog sig til hovedet lidt fjoget og sagde"Øhm haha? nå skal jeg vise dig badeværelset så¨du kan få slappet lidt af hva? og så kan jeg hente nogen håndklæder og en morgen kåbe vis det er? der er nemlig så mange ubrugte her så du kan sikkert låne en vis det er"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:06

Spike så dyster ud, hans hænder knugede og stadig met tåre ned af kinderne. "Jeg tror det er bedst hvis jeg går" han rejste sig op og så på Akane med et tomt blik, "Dig kan jeg lide" han vendte om for igen at gå ud i mørket, lyden af hans bare fødder i mørket blev svagere og svagere som han bevægede sig væk fra palæet og videre ud i skoven, han havde ingen tanker, midstet alle føelser. Hans stemmer havde igen vundet over hans svage sind. egnen siglede ned men han kunne ikke mærke det, han kunne ikke mærke kulden eller noget andet, men inde i hans hoved et eller andet sted var Akane stadig, som et lille lys der brænder i mørke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:10

Akane så efter ham og sagde"Nej ! Spike jeg ber dig bliv!" hun mærket stille et pres i hjertet og løb efter ham og så rundt i skoven og råbte"Spike !!! spike hvor er du spike jeg ber dig kom nu frem" hun løb efter hans fodspor indtil. "ARGH!" hun mærket hendes fod glide under hende og før hun vidste af det endte hun med muder over alt og en brækket ankel. Hun skrig højt og så på sin ankel og lå der nede i en dal mudret og kold. Hun tog om sig selv og frøs i det hun prøvede at komme op men kunne ikke. HUn råbte efter spike men han kom nok ikke. Hun bed tænderne sammen og der kom tåre nu"spilke...... spike jeg ber dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:23

På et sekund forvanlede det lille lys sig til en brændende flamme, Spike hørte Akane og hans hjerte hamrede som en vanvittig, "Jeg kommer!" han løb så hurtigt hans spinkle krop kunne i retning af hvor han havvde hørt Akane, han fik øje på hende og kastede sig på knæ hved siden af hende, og krammede hende ind til sig. "Det skal nok gå tro mig det skal nok gå" han hjerne arbejdede på højtryg, hvad skulle han gøre, han fik en idé. "Hvad jeg gør kommer til at gøre ondt, men det er det bedste, du skal holde fast i mig" han tog hende på ryggen og forvandlede sig så hun sad på ryggen af ham som ulv. han sprang af sted mod palæet med mudderet flyvende om ørene på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 21:32

Akane så SPike komme og sagde"det gør ondt" hun bed tænderne sammen og tog om ham og holdte godt ved til de kom til lejligheden, muderet var næsten væk og hun var drivvåd og møg beskidt over alt!. Hun betragtede den venlige spike og nussede blidt hans pels og sagde"Mmmhhh spike din pels er dejlig" hun kunne næsten ikke se mere så ondt gjorde det indtil hun stille besvimede af smerten, døren til selveste palæet var åben og spike kunne bare gå ind med hende, dog ville hun få problemer med svineriet i hele stuen vis hun blev langt der. Hun ¨lå stille på spikes skuldre af hans ulve form og var let væk, hendes læber let adskilte og hun så uskyldig og forsvarsløs ud...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:33

//kreasvigt undskyld//
Spike samlede hende op i sine arme og gik ind med hende, han lagde hende på sofaen og så på hendes brækkede ankel, han ledte hele huset igennem men fandt ikke nogen skinner nogen steder, så istedet brækkede han et stoleben og band det om hendes fod så den støttede lidt. Spike var dødtræt og faldt i søvn på en stol hvaed siden af Infinity. Der var mudder overalt i palæet da han vågnede *må hellere rydde op*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:20

Akane vågnede så småt og betragtede den trætte Spike og smilede i det hun stille bagefter lod smilet forsvinde da hun opdagede hvor beskidt her var, men han havde hjulpet hende så det ville gå helt fint, hun skulle nok rydde op når hun kom sig. Hun strøg blidt SPike over kinden for at mærke hans kind, hun var lidt nysgerrig han var jo den første der havde kysset hende? men hvorfor havde han dog ud af det blå kysset hende?. Hun rødmede let og slap så hans kind da han åbnede øjnene og sagde"godmorgen Spike" det var allerede mórgen nær 12, og solen skindet dog var det køligt udenfor. Hun smilede og støttede sig på den ene fod og betragtede bordet og sukket i det hun fandt en skinde frem til sin fod og fik benet på plads og sagde"tak spike"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 11:24

Spike vågnede så småt da Infinity rørte hans kind, han blev lidt overrasket og kom på benene. "Øhm undskyld svineriet.... og bordet" han kløede sig i nakken, og så rundt på svinestien. "Vil du have lidt hjælp?" han ventede ikke på et svar men gik igang med at lappe bordet sammen, ikke at det nogensinde ville komme til at sse helt normalt ud igen men han gjorde sit bedste. Han kiggede over på Infinity "Må jeg spørge dig om noget, hvorfor løb du efter mig? hvorfor lod du mig ikke bare løbe for så at glemme alt om mig?. Jeg er ikke normal, du burde være bange for mig" han undrede sig dybt over alle spørgsmålene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 12:17

Akane rødmede let og så på Spike og kiggede så væk og sagde uskyldigt"jeg kunne ikke lade dig løbe jeg ved ikke hvorfor men jeg kunne bare ikke?" hun sukket let og fik sig humpet hen til sofaen og pustet langsomt ud og sagde"Hmm? men du kan godt gå men der ville jeg ikke lade dig gå med ... med det jeg gjorde jeg gik jo bare men sandheden er at jeg aldrig er blevet kysset af en før i hele mit liv forløbig, altså andre end dig" hun så på ham med de uskyldige grønne glinsende øjne og sad der i sofaen og ventede på spikes svar og sagde"vil du da gerne glemme mig spike??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:48

Spike kiggede kort op fra bordet på Infinity. "Jeg har på ingen måde lyst til at glemme dig" han slog øjnene ned igen og fortsatte med at lappe sammen på bordet. "Jeg ville ikke gå... men stemmerne" hans stemme knækkede engang, men tog sig sammen. "Jeg....jeg kan virkelig godt lide dig" han var aldrig selv blevet kysset så det var og første gang for ham, hans hjerte bankede som en sindsyg, og hans stemmer begyndte at skælde ham ud igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:55

Hun rødmede let og grinte så sødt og sagde"aha så du har stemmer der ... der bestemmer over dig eller har du dem i dit hoved?" hun grinte ikke over det, men grinte bare generaldt over hvor dårlig de var til at lave bordet og sagde"bare lad det være det behøves ikke at blive lavet han kan bare få et nyt" hun grinte let og bed sig let i underlæben og sukket i det hun roede sig i nakken lidt og sagde"såå.... så du kan godt li mig?" hun smilede over det men vidste ikke han mente måske forelskelses li?.
Hun gik hen til ham stille og satte sig og sagde"hvorfor er du slave spike??" hun holdte blidt ved ham og rødmede i det hun ventet på svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 19:52

Han så på hende med et trist blik, og sukkede så dybt, "Du har ret til at vide det." han sukkede igen dybt og tog sig sammen, og i det han skulle til at starte knækkede bordet sammen og han kom med et lille grin, men blev så alvorlig igen. "Mit fulde navn er Sargeii Polinkoff... jeg blev født i Lakatov en lille by i Rusland. mine forældre var begge Animagus ulve, men de var meget mærkelige, de skabte skræk og rædsel i byen som de terroiserede, og da jeg blev gammel nok kom jeg med. Vi myrdede og slagtede folk vi blev betalt for... Jeg kunne lide det, det var et godt liv, vi beskyttede enda byen mod røvere engang imellem så vi var ikke set some ren onskab. En dag kom der en flok mænd til byen, alle var Vampyrer, de havde hørt om min familie og ville slå os ihjel for sjov. Mine forældre blev hurtigt dræbt, og jeg blev hårdt såret." Spike lavede en kort pause, en tåre var på vej. "Men de slog mig ikke ihjel, i stedet slæbte de mig rundt og solgte mig til sidst til en slavemester, som tog mig hertil hvor blev solgt til Faith for et par uger siden." han sukkede dybt og tåren trillede stille ned af hans kind. Han kiggede op på Infinity med et smil "Jeg kan ikke huske hvordan det er at være fri".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 20:00

Akane så dybt ned og tog blidt hans hånd og krammede ham så og sagde"Spike... jeg ville ønske jeg ku gøre dig fri fra dine lænker og den forfærdelige kvinde ved navn Faith der åbenbart ikke har et liv nok i sig selv så¨hun er nød til at ødelægge andres" hun sukket og strøg den søde SPike over ryggen og hviskede i hans øre dog med en meget trist stemme"men... mine følser for dig er ej gengældt. jeg ser dig kun som en ven... jeg er.... er allerede forelsket i en" hun lød meget tøvende for hvert ord hun fik fremsagt. Hun ville ikke ha at spike pludselig løb sin vej igen!.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 20:10

Spike så forurettet på Infinity og sagde med klar stemme der måske var lige en tand for høj. "Faith er ikke en dårlig person, hun redde mig fra at skulle slås mere i mit bur". Han rejste sig, og hans stemmer angreb med det samme. *Dit værdiløse skvat hun hader dig... hun er bange for dig... hun elsker dig ihvertfald ikke* Spike blev vred og råbte mens han holdt sig for ørene "SÅ HOLD DOG JERES KÆFT I VED IKKE HVAD I SNAKKER OM.... HOLD MUND!" han vred sig og sparkede i vrede til det allerede ødelagte bord, han så på Infinity med flammene øjne, og hans stemmer blev ved. *Vi siger bare sanhede... du er ikke god nok til hende hun er for fin til dig... dit skvat*. Spike så med endu størrer vrede på Infinity "Er jeg ikke god nok til dig... er det fordi jeg er slave!? eller er det fordi jeg er sindsyg!" Han så vred ud men begyndte at grine manisk til hende som en rigtig psychopat. Han var tilbøjelig til at tro på sine stemmer, han var sikker på det var fordi han var slave hun sagde til ham hun havde en anden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 20:22

Akane var godt nok single og alle kneb galdt jo i kærlighed når man ville ha den man elskede? men hun løg ikke hun havde mødt Gavorn jo og forelsket sig lidt i ham, men det betød ikke at SPike var hende usynlig fordi han var stadig den der gav hende, hendes første kys fra en dreng af?.
Hun rejste sig hurtigt op og humpede bagud og sagde"nej! det ikke derfor og jeg har ikke helt en anden men jeg stadig... stadig ikke sådan knyttet til dig som jeg er for ,.... for Gavorn" hun rømmede sig let og en svag rødmen var over hendes kinder, Gavorn havde os kysset hende og let dominerende holdt om hende, dog ikke mere end det. Hun så lidt væk og regnede med at Spike ville flygte.... nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 20:50

Spike knyttede hans hænder men slap igen. Hans stemmer råbte og hugede inde i hans hoved, men han kom mere til sig selv. "Undskyld, du må ikke være bage jeg... jeg tror det er bedst hvis jeg går" han prøvede på at smile men det blev en mærkelig grimasse. I ulveform forlod han det store Palæ, han følte sig som et monster intet ville kunne elske, hans stemmer fortalte ham at han var det værste de nogensinde havde set, og at han burde gemme sig langt væk, men inderstinde var der en tanke bare en lille en. *du er forelsket i Akane ikke*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 21:03

Akane så mod Spike og sagde"Nej spike.... gå ikke..." hun gik ned i knæ og lagde sig let over sofaen og få¨tåre begyndte at falde nu, hun ville ikke ha han gik sin vej.... hvorfor skulle han os lige gå?, fordi hun var faldet for en anden ? fordi hun ikke anede at denne dræber af en alligevel lidt gentleman elskede hende måske bare lidt?.
Forelskelse var noget der ikke var normalt for Akane.
Hun sukket af hele sit hjerte som pustet hun alt sin luft ud og gik stille op i sin seng og tog tøjet undtagen undertøj afr og lagde sig under den varme dyne og trak den op over sig og lukkede øjene hvor tåre stille trillede fra ned af hendes kind, og lagde sig ved hendes pude os.*spiiike.....*
/så det vel out O.o?/

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum