Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Strange //Gavorn//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Strange //Gavorn//
dato. irl
vejr. Mørk nat, lidt sne,
sted. skoven
Omgivelser. Træer, buske, planter, nogle bænke få steder, en lygtepæl for hvert 100 meter der lyser svagt på stien
Det var som at løbe flere km denne nat, fordi tiden føltes så langsomt, men i virkeligheden gik den unge Inu bare en tur gennem skoven denne nat. Det elskede hun at gøre fordi det altid var så køligt om natten, og endnu bedre denne nat, for det sneede lige så stille.
Inu havde nogle sorte shorts på der gik til midten af hendes lår der ellers var så hvide som det rigtige sne der faldt. Hendes sorte hår matchede de sorte shorts som om de kunne være lavet af det samme stof, dog var håret lidt længere end hendes shorts. Hun havde en lyserød top på der havde lidt blonder ved v-udskæringen omkring halsen og der til havde hun en lyserødt bælte der sad i shortsene. Samtidigt havde hun sort arm varmere på og lyserøde benvarmere, dog ingen sko. Hendes lysegrønne øjne lyste op i nattens mørke...
Inu stoppede dog op efter et stykke tid da hun kunne høre noget, noget der lød som om det kom nærmere.
Gæst- Gæst
Sv: Strange //Gavorn//
Gæst- Gæst
hun lagde sine hænder blidt mod sin mave og blev stående for at kigge... Medens der langsomt blev bredt en større kulde ud fra hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg undskylder.. Snefnug.. Jeg vidste ikke at dette ville skade dig.." Sagde han roligt.. "Og jeg følger efter dig.. Fordi at du går den samme vej som jeg.." Sagde han, og et venligt smil bredte sig blidt over hans læber.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mange tak.. Men skulle ikke være nødvendigt.. Jeg kan holde min aura i en del timer endnu.." Sagde han med et smil. Han bukkede så, og holdt på sin hat i det han gjorde det. "Balsherack Gavorn." Precenterede han sigselv som, og strakte ryggen ud igen, og kiggede over på Inu igen.
"Jeg bliver nød til at spørge dig.. Er du en Is dæmon?" Spurgte han. Han ville bare gerne vide det, for at være sikker. Hans aura holdt stadig en fin varme, lige omkring Gavorn, nok til at holde sigselv varm, og for svag til at Inu ville kunne mærke det.
Gæst- Gæst
derefter så hun på ham igen og bukkede sig også for ham "mit navn er Roselin Le moint, eller Inu" hun gik hen til ham og gav ham hånden
"og ja jeg er isdæmon"
Gæst- Gæst
"Det skal du skam ikke undskylde for, min kære ven.." Sagde han med det samme smil, og en let, blid latter. Da hun kom over til ham, tog han med glæde imod hånden. Han stoppede sin aura da hun var hende ved ham, og det var tydeligt at det svækkede ham, da hans stærke udtryk, blev svagere, og han hang en smule med skuldrene, i det sneen prikkede hans skuldre. Da hun sagde hun var Is Dæmon, blev hans ansigt en smule mistroisk, men det fik han hurtigt rusket væk igen, og han smilede venligt endnu en gang.
"Er mig en glæde at møde dem, Inu.." Sagde han, og nikkede respectfuldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hey.. Rolig nu.. Jeg er værken din master, eller din kæreste.. Du kender mig knapt nok.. Du behøver skam ikke behandle mig, som om jeg var mere end dig.." Sagde han med et venligt smil, og fjernede hurtigt sin finger igen.
"Og ja, jeg er da en mand, men du er da stadigt et kvinde, du bukker skam ikke for mig, hvis ikke jeg er herrer over dig.. Hvilket jeg ikke er.." Sagde han, og blev ved med at smile, og kiggede på hende med sine rolige, og venlige brune øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare kald mig Gavorn søde.. Og du behøves ikke bukke for mig mere, du har allerede præcenteret dig, lighten up.." Sagde han med det samme smil, og grinte lidt igen. "Og du skal ikke sig undskyld fordi du gjorde det.. Det virker som om, at du er blevet lært op til at være respectable over for mænd.. Men vær sød, og smil til mig.. Hellere end buk, og undskylde.." Sagde han, og smilede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"There you go.. SÅ svært er det ikke at smile.. Og hey, jeg har ingen pisk, og hvis jeg havde, var det sidste jeg ville bruge den til, at gøre skade på dig." Sagde han ,og gik om foran hende.
"Du er forhåbentligt fri, fra denne herrer nu, ikke?" Spurgte han, og lettede lidt på hatten, så han kunne se hende bedre..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Har du fuldstændig ret i.. Men.. Hvorfor skulle du dog ikke mene dette? Du har indtilvidre ingen grund til at frygte mig? Du har.. Kune megen lidt grund til at ville tage afstand, men min Aura er væk, så jeg smelter dig ikke.. Og.. Jeg smiler.." Sagde han, og fortsatte sit brede smil, og et enkelt venligt grin. "Og jeg faker ikke mit.. Da jeg ingen grund har til det.." Sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kom nu Inu, lad nu være med at frygte mig, har du ingen grund til.. Hvis at du skulle irritere mig, skulle du prøve at fryse mig ned.. Hvilket jeg ikke kunne forestille mig at du ville, vel?" Sagde han, og blev stående, han havde virkeligt ikke lyst til at skræmme Inu, mere end han allerede havde dummet sig ud i at gøre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"S.. Stop.. Nu!" Råbte han vredt, og tydeligvis i smerte. Han kunne ikke smelte isen, da hans magiske kræfter ikke kunne virke, når han frøs så meget. Kun hans fysiske styrke var tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» mørkets gæst (Gavorn privat)
» Something strange? - Nifi
» A strange meeting. (Zero) [xxx]
» feeling strange. Toby.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift