Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Strange //Gavorn//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Strange //Gavorn//
"Jeg.. Er en.. Ild Dæmon.. Hvordan.. Kunne du tage fejl, og tro.. At jeg.. Nogensinde.. Ville have dig til... At fryse mig? Jeg.. Sagde.. At det du skulle gøre.. HVIS! At du ville.. Irritere mig.. Var.. At fryse mig.. Nu.. Frøs du mig.. Og gæt.. Hvad? Jeg er irriteret..." Sagde han, og fik sig vaklet op, på hans ømme ben. Han blev ved med at stire ned på Inu, og begyndt at trække vejret normalt igen, men stadigt med en dominant, og let vred mine.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tag min hånd.." Sagde han med en dyster stemme, og den dominante gnist i hans øjne, farede nu rundt i hans iris, og han blev ved med at stire ned på Inu, fjernede ikke hans blik fra hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lær.. At lytte.. Og så tænke.. Inden du handler.. Og du fryser.. Aldrig... Aldrig! En ild dæmon.. Den næste du gør dette ved, vil nok ikke nøjes med dette.." Sagde han, og hans aura trådte frem igen, og der blev varmt omkring ham. Han gjorde kun dette i megen kort tid, og stoppede den så igen, og gav så slip på hende, men trådt ikke væk. Blev stående hvor han var, og han kiggede ned på Inu, med det samme blik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vil gerne lige have et ord med dig... Lad vær! Med at løbe..." Sagde han hurtigt, og dominant, og holdt så en hånd ud imod Inu, i det han sagde det, for at prøve og få hende til at stoppe.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gerh, det går nok Inu.. Og jeg gjorde det.. Fordi.. Jeg har et spørgsmål.. Hvis jeg må?" Sagde han, og kiggede ned på hende, med den samme andtændte gnist.
Gæst- Gæst
Inu så op på ham og rejste sig så op "undskyld herre... hvad er det?" sagde hun så og kiggede lidt ned "og nej gør intet sexuelt med dig herre" hun lagde sine arme over kors
Gæst- Gæst
"Hvad... Pokker.. Tror du jeg er?" Spurgte han spydisk, og knurrede lidt mere, men stoppede så, men blev ved med at stire på hende med sammen knebne øjne. Han åbnede dem så normalt igen, og kiggede ned på Inu med den samme gnist.
"Jeg.. Ville spørge ind til.. Hvad du laver? jeg tænker job mæssigt?" Spurgte han så endelig
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er okay Inu.. Grunded til at jeg spurgte, var at jeg ville have haft en job mulighed." Sagde han med et smil, og slappede nu igen af. "Men du arbejder på en bar? Som hvad? Servetrise? Bartender?" Spurgte han, og lagde sine hænder tilbage i sine lommer.
//Rolig nu Inu, når jeg ikke svare, er det ikke fordi jeg ikke gider at emne med dig mere, men fordi der er andre ting der kommer i vejen. Skal nok svare på vores emne på et eller andet tidspunkt.. :) //
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» mørkets gæst (Gavorn privat)
» Something strange? - Nifi
» A strange meeting. (Zero) [xxx]
» feeling strange. Toby.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus