Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Strange //Gavorn// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Strange //Gavorn//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:22

Da hans ben var tøet op, gav han slip på Inu, og faldt i knæ med et suk. Han rystede lidt, og kiggede så op på Inu igen. Hans øjnes røde skær slappede af, og han havde nu blot en dominant rød gnidst deri.
"Jeg.. Er en.. Ild Dæmon.. Hvordan.. Kunne du tage fejl, og tro.. At jeg.. Nogensinde.. Ville have dig til... At fryse mig? Jeg.. Sagde.. At det du skulle gøre.. HVIS! At du ville.. Irritere mig.. Var.. At fryse mig.. Nu.. Frøs du mig.. Og gæt.. Hvad? Jeg er irriteret..." Sagde han, og fik sig vaklet op, på hans ømme ben. Han blev ved med at stire ned på Inu, og begyndt at trække vejret normalt igen, men stadigt med en dominant, og let vred mine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:27

inu holdte sig for munden og kunne mærke tårerne der trykkede på "så... så bræd mig eller hvad du nu ellers kan finde på... bare gør noget så vi står lige igen... please jeg ber dig, ellers sørger jeg selv for at jeg kommer til skade" hun kiggede ned og bukkede så for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:31

Gavorn kneb sine øjne sammen en smule, og holdt så langsomt hans hånd ud imod Inu, med håndfladen oppe.
"Tag min hånd.." Sagde han med en dyster stemme, og den dominante gnist i hans øjne, farede nu rundt i hans iris, og han blev ved med at stire ned på Inu, fjernede ikke hans blik fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:35

Inus hjerte hamrede i brystet fordi hun vidste at hun nok snart ville blive brændt eller det der var værre. "ja herre" hun rejste sig stille op mens hun tog fat i hans hånd... hendes egen rystede enormt meget "hvad...har de tænkt dem hr..." hun så ham ind i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:46

Gavorn foldede sine fingre omkring Inu's, og trak hende så hårdt over til sig, og kiggede ned på hende, med et dominant ansigtsudtryk.
"Lær.. At lytte.. Og så tænke.. Inden du handler.. Og du fryser.. Aldrig... Aldrig! En ild dæmon.. Den næste du gør dette ved, vil nok ikke nøjes med dette.." Sagde han, og hans aura trådte frem igen, og der blev varmt omkring ham. Han gjorde kun dette i megen kort tid, og stoppede den så igen, og gav så slip på hende, men trådt ikke væk. Blev stående hvor han var, og han kiggede ned på Inu, med det samme blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:49

Inu lukkede sine øjne i det hun kunne mærke varmen fra ham men det var underligt for det brændte ikke...den forsvandt bare efter meget kort tid..."undskyld hr..." da han slap hendes hånd igen gik hun nogle skridt tilbage og bukkede lidt for ham "jeg skal nok holde mig væk fra dem nu hr" hun vedte sig om og begyndte at løbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:07

Gavorn kiggede efter hende. Han sukkede let, og rystede langsomt på hovedet. Han fløj så med høj fart imod Inu, og så ind foran hende, for at stopp hende.
"Jeg vil gerne lige have et ord med dig... Lad vær! Med at løbe..." Sagde han hurtigt, og dominant, og holdt så en hånd ud imod Inu, i det han sagde det, for at prøve og få hende til at stoppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:11

Inu noget ikke at stoppede så hun løb ind i ham så de væltede og landede på jorden "ngh... hvorfor...gjorde du det...!" råbte hun så og så på ham "...u...undskyld" hun flyttede sig fra ham og kravlede lidt tilbage virkelig bange nu for at have gjort noget forkert "undskyld herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:23

Gavorn tog et skridt tilbage da hun løb ind i ham, men det væltede ham ikke, og han blev ved med at kigge ned på hende. Han smilte så, og grinede lidt, med et ryst på hovedet.
"Gerh, det går nok Inu.. Og jeg gjorde det.. Fordi.. Jeg har et spørgsmål.. Hvis jeg må?" Sagde han, og kiggede ned på hende, med den samme andtændte gnist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:33

//kunne du ikke tænke dig at melde dig her http://www.vielamort.com/fri-talk-plots-og-emner-f67/klik-gerne-t5173.htm#122459 PLEASE!!//

Inu så op på ham og rejste sig så op "undskyld herre... hvad er det?" sagde hun så og kiggede lidt ned "og nej gør intet sexuelt med dig herre" hun lagde sine arme over kors

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:51

Gavorn rejste et øjnbryn, og trak sit hoved lidt tilbage. Han knurrede så lavt, og kneb sine øjne sammen.
"Hvad... Pokker.. Tror du jeg er?" Spurgte han spydisk, og knurrede lidt mere, men stoppede så, men blev ved med at stire på hende med sammen knebne øjne. Han åbnede dem så normalt igen, og kiggede ned på Inu med den samme gnist.
"Jeg.. Ville spørge ind til.. Hvad du laver? jeg tænker job mæssigt?" Spurgte han så endelig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:16

Inu stod stille da han råbte "un...undskyld jeg ville bare....nævne det for at være sikker herre" hun kiggede ned og så på ham efter en kort pause hvor hun havde kigget ned "hmm...jeg arbejder i en bar..." sagde hun så og pustede lidt ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:54

//glemt mig?///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:10

//then i quess this is ended? or something//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 22:27

Gavorn nikkede et par gange. Han smilede så lidt, og lagde en hånd på hendes skulder, uden at have den varmet op.
"Det er okay Inu.. Grunded til at jeg spurgte, var at jeg ville have haft en job mulighed." Sagde han med et smil, og slappede nu igen af. "Men du arbejder på en bar? Som hvad? Servetrise? Bartender?" Spurgte han, og lagde sine hænder tilbage i sine lommer.

//Rolig nu Inu, når jeg ikke svare, er det ikke fordi jeg ikke gider at emne med dig mere, men fordi der er andre ting der kommer i vejen. Skal nok svare på vores emne på et eller andet tidspunkt.. :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strange //Gavorn// - Page 2 Empty Sv: Strange //Gavorn//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum