Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Silent night (Vlad, privat ^^)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Silent night (Vlad, privat ^^)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Satte.. Min sult.. Men er stadigt.. Tørstig... DOg.. noget der kan vente.." Sagde han, og fnøs lidt. Han hadede at blive fodret, og maden var altid dårligere, når den ikke var selvfanget, og når frygten ikke kunne mærkes i ofrets blod.. Når pulsen, bare var kold, var kødet altid mere kedligt.
"Vil heller.. Ikke.. Sige.. At det smagte.. Godt..." Sagde han, og smilede lidt, og strakte sin ryg, og lod hans klør trække sig tilbage i hans fingre, og kiggede på Keela. Han kneb sine øjne en smule sammen, og strak sine skuldre.
"Hvorfor.. Hjalp.. Du mig?" Spurgte han, med en dyster stemme. "Du.. Kunne have.. FOrladt mig her.. Ladet mig.. Rådne.. Ladet mine overlevelses instincter overtage?" Sagde han, og holdt sin hånd lidt ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lige.. Så snart.. Jeg for.. Noget blod igen.. Vil det heales.. På ingen.. Tid.. Og betændelser.. For jeg ikke..." Sagde han med sin dystre stemme, og rystede en smule på hovedet, og kiggede ned. Han klikkede en lang klo imod asfalten og kiggede så op igen. han smilte, så hans skæve, og hakkede tænder kunne ses, og han pegede på dem, og klikkede en et par gange med kloen.
"De.. Er lavet.. Til at dræbe.. Eller.. Gøre ondt.. Nok til at svække.. Byttet.. Sikker på.. At du.. Vil lade dem.." Sagde han, og pegede så på Keelas hals med en klo, og det lignede at han ligefrem var fristet til bare at stikke frem, men gjorde dog ikke dette. "Penetrere din smukke hals?" Spurgte han, og kneb sine øjne en smule sammen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Vladimir stoppede ikke. han fortsatte, også selvom Keela snart ville begynde at blive svækket af den mængde han havde drukket. Hans øjne glippede et par gange, og han trak sine tænder ud af hende igen, og hvæsede højt. Han slap hende så, og ville tage et skridt tilbage, hvis ikke hun holder om ham. Han slikkede sine tænder, og kunne mærke hans kræfter komme tilbage til ham. han smilede stort, og rystede kort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvor.. Skal jeg.. Gå hen?" Spurgte han, med sin hæse, ru stemme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du burde virkelig.. Være mere.. Forsigtig.. Med hvem.. Du stoler på..." Sagde han stille, og kiggede ned af sidegader. Han vidste nu hvor han var, og kiggede ned på Keela igen.
"Er mange der ikke.. Ville have.. Båret dig væk.. Mange.. Der bare.. Ville have drænet dig..." Sagde han stille, og fortsatte ned af gaden. "Jeg.. Er en.. Af dem..." Sagde han dystert, og rystede kort på hovedet. Han stoppede ved en sidevej, og kiggede ned på Keela.
"Hospitalet?" Spurgte han med sin kæmpende stemme, og kiggede på hende med sine døde øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg.. Respektere.. Dig også.. Du.. Kæmpede.. Bedre.. End mage af de.. Andre.. Maddiker.. Jeg har mødt.. I disse gyder.. Du.. Fortjener.. Endnu en.. Chance.. Men.. Hvis vi mødes igen.. Må du hellere.. Være forberedt.. Jeg.. Skaber ikke.. Venner.." Sagde han kortfattet, og drejede ned af en sidevej, imod hospitalet. han ignorerede de få mennesker der gysede af at se ham passere, og nogen ringede i telefon. Great.. Nu skulle han også flygte fra politiet.. For at lade denne Animagus overleve.. Var det det vær? Vladimir blev hurtigt enig med sig selv, at det var det.. Det gav ham en chance for at møde hende igen.. Og denne gang besejre hende, uden at hun taler ham fra det...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Gjorde det.. Men det satte.. Kun sulten.. Mine instinkter.. Er der.. Stadigt.. En løve.. Går ikke friviligt.. I et bur.. For.. At undgå.. At dræbe en Gazelle..." Sagde han stillede, og kiggede over på et par mennesker, som straks gispede, og kiggede den anden vej. Da hun nævnede ensomhed, blev hans ansigtsudtryk straks mere dystert, og han sukkede kort, og rystede langsomt på hovedet.
"Dem.. Der er hadet.. Og afskyet.. Vil altid.. Være alene.. Altid.. Være ensomme.. Vi har kun et formål.. FOr masserne.. Vi.. Er dem.. De kan pege ned på.. Dem.. De kan se ned på.. FOr selv.. At føle sig normal..." Sagde han lavt. "De vil altid.. Se ned på os.. Om vi.. Hviser os som noget.. Andet.. End hvad de troede.. Eller vi forbliver.. Den.. Der peges på.." Sagde han, og drejede ned af en ny gade. Han rejste et øjnbryn en smule, og kiggede ned på hende da hun takkede ham. Han kiggede frem igen, og et halvt smil kom frem. "Lad det ikke.. Ske igen.." Sagde han, og fnøs en enkelt gang som en latter..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er ikke.. Så nemt.. Som man.. Kunne tro.. Hvis du.. tæmmer en løve.. Vil den stadigt.. Kunne komme til.. At dræbe dig... I leg.. Instincterne.. Er der.. Altid.." Sagde han langsomt og still. Han trak lidt på skuldrene, og nærmede sig efter hånden trapperne til hospitalet. han kiggede ned på hende da hun nussede sig imod ham, og kiggede så op igen. Han rystede langsomt på hovedet igen.
"En Nosferatu.. Som ven.. Kan være mere.. Farligt.. End gavnene.." Sagde han langsomt. "En.. Som dig.. Burde søge venner.. Blandt.. Toreadorsne.. Ventrue klanen... Hvilken som helst.. Anden.." Han begyndte langsomt at gå op af trapperne til hospitalet, men stoppede halvvejs oppe, og vidste godt hvad der ville ske så snart han nåede op på det sidste trin. Så han ventede lidt, og kiggede ned på Keela. "Men.. Hvis jeg.. Møder dig.. Igen..." Hans døde øjne stirede på Keelas hvis hun kiggede op, og kiggede så imod toppen af trappen, og begyndte at fortsætte med langsomme trin. "Så lader jeg dig være.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du.. Ville ikke kunne tæmme mig.. Var ikke helt.. Hvad jeg mente.." Sagde han og smilede halvt. han kiggede så ned på Keela til hendes næste kommentar, og rejste et øjnbryn. Det virkede ham fjernt at nogen ville være ven med en Nosferaut, som ikke havde en direkte grund ttil dette.. En eller anden måde at udnytte dem på. Han rystede langsomt og kiggede op imod toppen af trappen. Han kiggede så ned på hende endnu engang, og rejste et øjnbryn. Han skulle til at sige noget, inden et skyd lød, og han kiggede hurtigt op. På toppen af trappen, havde vagterne stillet sig ud på en række, og pegede imod Vladimir med deres pistoler.
"Læg hende Vladimir! Du for ikke lov til at løbe denne gang!" Råbte den ene af dem. Vladimir kneb sine øjne sammen, og hvæsede lavt, og kiggede rundt på de fem betjente. En let vind ruskede i hans hård, og han begyndte langsomt at knæle ned. Han satte så Keela på et trappetrin, uden at fjerne øjnene fra betjentende. Hvis ikke at hun gjorde noget, ville han lade hende side, og begynde at bevæge sig bag ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Aldrig.. At jeg ville synke så lavt... Har ikke.. Hjulpet dig.. Så langt.. For at udnytte dig.." Hvæsede han, og pressede hende ned på trinnet, uden at tage megen hensyn, men gjorde det hårdt så hun ville forstå at hun ikke skulle prøve at holde fast. Han holdt sig lidt nede ved hende, så de ikke ville begynde at skyde endnu, og kiggede på Keela.
"Du.. Er alt.. For venlig.. Jeg.. Er ren ondskab.. Jeg er ikke en.. Man burde søge venskab med.. Men hvis.. Du stadigt gør... Hmf.. Så bor jeg.. I kloarkerne..." Sagde han med en lav knurren. Egentligt havde venskab ham ingen interesse, men han fandt det interessant at Keela virkede så opsat på at blive hans ven.
"Gå så væk fra hende! DU bider hende ikke Rasputin!!" Råbte den ene mand hidsigt. Vladimir rejste sig hurtigt og hvæsede imod dem.
"Hvis jeg ville det, var hun allerede d..!" Hans hbæsen og råben blev stoppet da det første skud blev affyret. Vladimir hvæsede og drejede rundt i en cirkel, pågrund af skudet der ramte hans skulder. Han hvæsede i smerte, og satte straks i hurtigt løb ned af trapperne.
"Stop Vladimir!!" Råbte de efter ham, og begyndte at skyde fortsat efter ham. Vladimir tog flere skud i ryggen, og en høj hvæsen af smerte og vrede kom fra ham da han forsvandt i mørket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nogen få betjente satte efter Vladimir, men kunne slet ikke løbe lige så hurtigt som Vladimir. To af betjentene blev dog ved Keela, den ene lænede sig ned ved hendes side, og lagde en hånd på hendes skulder.
"Det skal nok gå min pige, fik bæstet dig? Nåede han at gøre megen skade?" Manden kiggede undersøgende efter sår. "Kan du gå? Eller skal jeg kalde på en båre?" Spurgte han, og knælede sig helt ned ved hendes side.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hey vi reagerede bare som vi har fået af vide.. Denne Vladimir Rasputin har slæbt flere sårede her til.. Nogen mere end en gang... Vi kender ikke hans grundlag, vi ved blot at han har angrebet dem, og så valgt at lade dem leve.. Vi regnede med at dit tilfælde var det samme.." Sagde han og holdt sine hænder lidt op igen. Han kiggede så over skulderen og ind på hospitlet. "En båre!" Råbte han, og kiggede tilbage på Keela. "Har han måske ikke det? Var det ikke ham er gav dig det sår? De blå mærker?" Spurgte han så. Han rystede på hovedet og gik forbi Keela. Han vendte sig på halvvejen så han bakkede ned, og snakkede imod Keela.
"Håber ikke at han er en af dine venner, for næste gang for vi ham.. Og så stopper vi ikke jagten. Næste gang han hviser sig, så afslutter vi hans tyrani..." Sagde mande, og vendte sig igen med et ryst på hovedet ,imens noget sygeplejesker kom ud for at hjælpe Keela.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Silent night...
» Silent night
» Silent Night-Yazu
» I thought this to be a silent night
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus