Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tur i skoven (Klozter) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tur i skoven (Klozter) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tur i skoven (Klozter) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tur i skoven (Klozter) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tur i skoven (Klozter) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tur i skoven (Klozter) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tur i skoven (Klozter) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tur i skoven (Klozter) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tur i skoven (Klozter) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tur i skoven (Klozter) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tur i skoven (Klozter)

Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 17:01

S:: Forét skoven
T :: Lidt hen af eftermiddagen
O :: Skovens dyr og træer
V :: Det er overskyet men forholdsvis lyst

En nydelig herre kom gående ned af skovstien, han var iført et sort jakkesæt med en hvid skjorte og et rødt slips, i højre hånd gik han med en sort stok, den var nærmest snoget og på toppen havde den en kugle i sølv som greb. Malcom var faldet godt til i Di Morga, de konstante kampe mellem væsner og mennesker gjorde at hans krafter var vokset betydeligt siden han var blevet smidt ud af helvede. Hans velpudsede og plegede ydre var et skjul fra hans rigtige identitet som en hell Lord, han fandt de andre djævle han havde mødt så vidt meget svage, deres blod var udvasket og deres evner var i forfald. Han drejede ned af en anden sti på vej mod byen, det kunne godt værre at andre væsner og mennesker ikke kunne mærke hans mørke aura, men det kunne dyrene, fugle var stoppet med at synge og rådyr og andre større dyr var for længst stukket af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 17:05

Klozter sad på en træstub. Han var en dæmon men ikke en man skulle gøre grin med for ellers, kom man aldrig mere til at grine igen sådan kunne han være når hans dårlige siden var fremme. men ikke når hans gode side var fremme han var meget stille og rolig, men som tider kunne han tænde af uden grund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 17:14

Malcom så en mand sidde på entræstup længere nede af stien, dette vækkede hans interasse, og han gik over og stillede sig foran drengen. *han stinker af dæmon... så svage væsner*. Han kiggede ham i øjnene med sine, han brugte sine menneske øjne og sørgede for at man ikke kunne lugte eller mærke hans mørke aura mens han snakkede med ham, det ville værre godt at have en trumph oppe i ærmet i tildfælde af at dem skulle blive voldelig. "Goddag, må jeg spørge hvorfor du sidder her?" han sendte ham et venligt blik, det var som om venligheden fik det til at brænde lidt i spidsen af hans fingre, men ikke mere end han kunne holde til. Da han formindskede sin aura begyndte fuglene at synge igen og dyrene var ikke nær så sky og bange som før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 17:31

" sidder og slappe af og vil ikke gøres nar af " sagde Klozter. Han var en smule pirlig men det var ikke så slemt mere som det hade været, han så op på ham og så undersøgen på ham. Med et halv koldt blik han hade være i sin dårligform det meste af dagen i dag, så han var ikke i så godt humør som men endlig skulle tro om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 17:44

Malcom smilede ned til ham, med et overbærende og ondskabsfuldt smil, Han lænede sig ned mod ham med hoved på stokken. "Fortæl hvad der er i vejen dæmon" Det kom til at lyde som en ordre da han var meget van til at koste rundt med dem hvor han kom fra, han så lidt op og ned af ham med et udtryg der sagde han væmmedes en smule ved dæmonens rapkæftede tone overfor ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 17:53

" du bestemme ikke over mig Herre djævel. jeg er min egen herre og jeg gøre som jeg vil " sagde Klpzter og rejste sig og begyndte at gå ned i mor skovesøen. Hvor han hade sit telt til at stå så han ikke skulle være i byen mere i dag, for han hadet somtider byen med at dens larm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 18:24

Malcom smilede stort, han hamrede sin stok ned i jorden og teleporterede sig op foran Drengen. Han kom frem i flammer få meter foran ha. "Må jeg spørge hvordan du kunne gætte jeg var dæmon", hans aura kom igen med fuld kræft, træerne fik en mere dunkel farve og vandet i søen begyndte at opføre sig voldsomt, hans lange slange tunge stak ud af munden på ham og vejrede lidt i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 18:31

" du er så kold og ligeglad med ander. så det var meget let så lat at jeg ikke gide spille mere tide på en kryb som dig " sagde Klozter, og gik uden om ham med en under føldse af at djælven ikke var. Færdig med ham endnu han så sig hurtig over skuleren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 18:43

Malcom blev overrasket over dæmonens frækhed. "Du opføre dig ikke sådan overfor en af dine overhoveder!", Malcom forvandlede sig til sin fulde form, med rød hud lange horn, alt hvad der fik ham til at ligne et forfærdeligt uhyr fra en anden deminsion, med en stemme der fik jorden til at ryste råbte han af Klozter "Din infantile lille dæmon... sådan snakker man ikke til mig og slet ikke når man er en skvattet lille dæmon". Malcom kastede nogen små marmorfugler hen til Klozter, de virkede fuldstændig harmløse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 18:55

" du er ikke en ad mine overhovedt for jeg høre ikke ein udner helvdet over hovedt og sikke nogen små søde fulge hvad skulle de kunne gøre mig pippe mig til døde " sagde klozter grinen. Han var ved et være træt ag den djælve som ikke fatte at han var sin egen herre


Sidst rettet af Klozter Man 13 Dec 2010 - 19:02, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 18:59

//det skulle være kugler undskyld stavefejlen//
Malcom grinede af hans ord. "Selvfølgelig høre du under helvede... ihvertfald det jeg vil skabe her på jorden". Han tog en lang finger og pegede på kuglerne, de fik en mørk lilla farve og eksploderede i et gigantsik brag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 19:05

2 nej jeg gøre ikke. For jeg er kun min egen herre og du skal ikke bestemme over mig, for jeg er ikke en som man skal hunse med fatte din nød " sagde klozter og røg tilbage da kugleren sprang lig i hovedt af ham og slynge ham i jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 19:13

Malcom stod og grinede en smule før han teleporterede hen lige bagved der vor Klozter havde landet, han tog sin røde hånd ned og hev ham op fra jorden så hans fødder dinglede i luften. "TRO MIG jeg er ikke en du vil være fræk overfor!". Malcom sendte sin lange tunge ud og slikkede Klozter på kinden, "Underkast dig!". Malcom holdt ham om hlasen og klemte til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 19:31

Klozter kunne næsten ikke får luft. Men ryste på hovedt og fik sat tænderen i hans hånd og bed så hårdt han, kunne for at får ham til at slippe ham men så kunne han ikke mere. Han hade brug for luft og uden den ville han hurtig midste bevistheden men han holde sig vånge, så længe han kunne og fik endlige bodt så hgårdt at han kunne mærke blod løb. Fra såre han hade lavet på djælvens hånd med sine tænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 19:55

Malcom kunne mærke Klozter bide ham i hånden men lod ikke til at mærke det særlig meget. "Din eledige myg... bide mig var!" Malcom slap ham og lod ham dumpe ned på jorden, "Håber du kan lide lidt flere marmorkugler", Malcom kastede en ny håndfuld ned over Klozter og teleporterede væk til en gren i toppen af et træ ved siden af, han sad på en gren og grinede af Klozter "Du er ubetydelig... jeg kunne dræbe så let som ingenting".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 20:29

Klozter fik sig rejste op han var raevn nu. Han ville hæven sig på den djævel 2 du er ikke ander en en usel håndlanger selv, du er indet " sagde klozter koldt og spytte en smule blod ud af sin mund. Han hade at smager blod men det hade været det hele være for hand tænden hade en form for gift i sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven (Klozter) Empty Sv: En tur i skoven (Klozter)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum