Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Special emne- Flugten //1-2 mere//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Special emne- Flugten //1-2 mere//
"Det.. Ville virke, ja. Men jeg ved ikke hvor glad jeg ville være for at trække dig med der ud, for at tage sig af et af mine problemer.. Jeg skulle nok selv kunne klare det.. Så skulle jeg bare gå tidligere.." Sagde han, og nikkede langsomt. Egentligt ville han gerne have nogen at gå ud med, men han ville ikke bringe hende i fare, for hans egen personlige grund.. Var helt forkert i hans hoved.. Men hvis hun gerne ville med.. Ville han ikke stoppe hende.. Han så at hun blev en smule trist, og så straks trist ud da hun nævnte ulykken. Han trak hende blidt tæt ind til sig, og strøg sin hånd op og ned af hendes arm.
"Det er jeg ked af at høre.." Sagde han stille, og kiggede frem for sig. Han havde aldrig lidt, som nogen folk havde i Di Morga. Han havde aldrigt mistet på den måde.. Han smilede en smule da hun spurgte ind til ham, og han nikkede langsomt.
"Er der.." Sagde han stille. Han kiggede så imod udgangen af grotten, og så en smule nervøs ud. "Håber at hun er okay... Så hende ikke inden jeg forlod lejligheden.. Hun var ikke hjemme.. Håber at hun var udenbys.. Men.. Det ved jeg ikke.." Sagde han stille, og kiggede ned på jorden igen. Først nu strejfede det ham hvad Akane havde lavet da dette brød ud.. Hvor havde hun været? Det måtte han tænke på senere.. Han blev nød til at forblive stærk.. For Angela, Jack og Mia.. Det var dem han kunne hjælpe nu..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er jeg glad for.. Angela.. Var ikke specielt glad for at skulle gå ud alene.." Sagde han med et smil. Det var tydeligt at han havde en frygt for regn og sne, vand i det helle taget, så dette var en stor lettelse.. Han kiggede ned i jorden da hun snakkede om sin elskede. Han kiggede så langsomt op på hende igen, og rystede langsomt en enkelt gang på skulderene.
"Måske.. Er det også bedre? Tror du ikke han måske har fået hvile? Er tit man ser folk blive bragt tilbage, som bliver til vrede sjæle.. Specielt her i Di Morga.." Sagde han stille, og kiggede tilbage på Angela. "Jeg ved.. At når jeg dør.. Vil jeg hellere forsvinde.. Og hvile i fred.. End tilbage.." Sagde han stille, og smilede halvt.
Gavorn lagde sit hovede på skrå da hun sagde at han mindede om hendes storebror. Han smilede, og håbede på at det var en god ting. Han kunne så høre på hendes komplimant bag efter, at dette var det. Han ruskede blidt hendes arm, og grinede lidt med.
"Det tager jeg som et kompliment.. Tak.." Sagde han med et venligt, og stort smil.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Get out! - Special war emne.
» special emne(WAR) Voldsnarkomanerne
» Something special?? = Noah
» Abbadon's Mure - Special Emne.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus