Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
At long last //Kajika//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
At long last //Kajika//
T :: Tidlig morgen omkring kl 4
O :: Scars nye kontor, illusioner fremkaldt af Kajikas blod
V :: Det er rigtig koldt og der er en snestorm på overfladen
:: Camp delta det nordøstlige Grøndland ::
Alexander lå i sin koje, han kunne, ville ikke lade sig selv falde i søvn, efter hans sidste sammenstød med Kajika havde han været forandret, han havde været endu mere dyrisk end han plejede at værre og han havde udviklet en stor passion for meget røde bøffer. Alexander kiggede ned på sine hænder og rjste sig op fra sin koje, han gik ud til et lille spejl han havde og kiggede nøje i det som om han undersøgte noget, det var som om hans ar var healet en smule og hans dårlige øje var blevet bedere, han rystede på hoved for derefter at smadre spejlet med sin store næve, *forbandet værre hende og hendes små tryllekunster...*, han prøvede desparat at holde styr på sine tanker og føre en normal dag (Så normal som en international forbryder nu kan), men en konsyant lyst og fantasier plagede han rutiner, han havde prøvet at snakke med sine laberatoriefolk om det, men de kunne ikke hjælpe med mindre de kunne få nogen flere blodprøver fra Kajika. Alexander så ned på sin pistol, han havde flere gange tænkt på bare selv at ende det hele for ikke at give Kajika mere glæde hved ham. En radio på bordet lavede en knasende "Kammerat kommisær!... vi har det petroner de bad om *knasende lyd* vi er allerede igang med at masse producere", Alexander nikkede bare som om at manden stod i rummet og gik ud på gangen, han lignede ikke engang sig selv, hans mænd var endu mere skrækslagende for ham nu da han havde en bleg farve og var begyndt at snakke enda råbe med sig selv engang imellem. En meget ranglet og blev laberatorie assistent stod med nogen selvlysende petroner i hånden "Kammerat kommisær... her er deres nye petroner", Alexander ev dem ud af hånden på manden og satte dem med det samme i hans magazin, der kom en lille *klak* lyd da han ladte den og sigtede ud i luften foran sig "Gør U-Båden klar vi skal til Di Morga", han gik hen mod døren, den ranglede mand rømmede sig igen "Herr... vi har også lavet denne", han rejkte en lille rund kugle på størrelse med en hoppebold til ham, Alexander så uforstående og irreteret ud og manden skyndte sig at forklare "Det er en forstærker... til chippen, kom tæt nok på hende og tryk på knappen... det vil muligvis skabe korte øjeblikke med adgang til hendes hjerne, men vi har ikke haft tid til at teste den endu", Alexander nikkede og samlede den lille kugle op med et grumt smil. *Håber du glæder dig til at se mig Kajika*
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Sv: At long last //Kajika//
Hun ku dog mærke noget i det hun stod foroverbøjet over selveste denne lille lejemorder. Hun smagte hans dejlige blod og kiggede rundt, hendes mund og tænder så dæmoniske helt overnaturlige ud, i det hun kiggede rundt med de reptil morderiske røde øjne og så stille ud mod havet og grinte i det hun smed fyren ned mod jorden og sagde"jeg har skam ventet dig ....... i lang tid Scars, håber du syntes om dig lidt mere foryngende og næste gang jeg får chancen HAHAH! skal du lide under min hånd" hun smadret næven ned i kanten af selveste husets beton vægge i det hun hoppede over husets side og ned mod jorden og landet med et ovenlig knæk mod fliserne, hun havde fået nyt blod og var på sit bedste. Hun bar den lange hvide jakke der svævede efter hende let over jorden som en kappe ville ha gjordt. Hun så stille rundt og strøg det platinske hår tilbage, hun havde klippet det nakke kort(som underskrift billede). Hun ville dog få langt igen vis hun healede nogen sår på sig, som hun ikke havde?.
Hun tog stille hjem af til domkirken hendes hjem, den forladte smukke domkirke hun så inderligt elskede. Hun smilede for sig selv og nynnede let i det hun tog der hen.
Gæst- Gæst
hun gik i hen mod Scars med et yderst tilfreds smil og tændte senderen til hendes chip, i det hun tændte for musikken blot højere og tog fat i våbene der lå ned ved hendes riben denne gang var der 4... og hendes hofter var der et stramt bælte fyldt med hylstre til våbene hun havde i sin holder ved ribene. "Så er du klar til at danse darling??"
Hun skød direkte i mod ham med en hurtig bevægelse men denne gang ville han skam os være stærk jo?. Hun smilede let og sagde"Giv mig endelig modstand indtil jeg høre dit sidste åndedræt og så dit første efter din død" hun ville gøre ham til vampyr vis hun fik muligheden? ham som vampyr og under hendes komando? eller hun skulle ihvertfald nok få ham styret med sine kræfter og det vis han ikke ville høre efter. Hun gik stadig hen i mod ham og sagde"ah... plasma? kan jeg lugte, du ved godt et skud og baaaaaaaang..... så jeg død" hun blinkede til ham i det hun stille forsvandt og dukkede op bagved ham og skød efter ham.
Gæst- Gæst
i det hun nærmede sig ham kastet hun en af sine pistoler og sparkede hårdt til den i det den fløj mod ham, skød hun på pistolen der var fyldt op med krudt til sidst i magasinet, og i det magasinet vendte rigtig mod hende, tja.... der skød hun hul i det så der kom en nogen lunde eksplotion så splinterne af pistolen blev spredt ud mod Scars. Hun stod der og betagtede ham let i det hun sagde"hvorfor? kommer du egenlig hjem til mig og forstyrre mig om jeg må spørge sir? Scars... og hvor er Lakta? dog blevet af i dit flotte ordforråd? det næsten ligefør jeg savner det" hun grinte højt i det hun tog endnu et magasin ind i sine pistoler og betragtede scars afventende mens musikken kørte på fuld drøm...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede i det hun kastet med høj fart som en kugle selveste hans store Kniv mod ham selv.. Hun var klart til at lade ham lide undergang?, hun havde fået nok af han kom og overtrådte hver en ting han troede han ku, musikken bragede stadig igennem i det hun angreb ham med et ovenlig spring efter at ha kastet Kniven mod ham.
Hun smilede og var så tæt nu på at angribe ham.
Gæst- Gæst
Hun mærket efter 3 riben havde knækket . Hun så op mod Scars og mærkede blodet stille strømme ned af hendes hage, med et væs mod Scars så hun ned i jorden igen og rystede let.
Det gjorde forbandet ondt og hva fanden skulle hun nu gøre? .... Scars havde fordelene nu? men han ville mund blot dræbe hende ville han ikke. Hun strøg blodet til siden og spyttede så hen mod det sted hvor han var og sagde"forbandet være dig selv, men bare rolig" hun grinte lidt"det vil snart være ude af dit forbandet system! møgdyr"
Gæst- Gæst
han skulle fandeme ikke ha lov til at tage hende som han troede han måtte, hun skulle smadre den idiot når.... hun var kommet sig igen, men riben på hende healede som ved et normalt menneske desværre..."slip mig så og fuck hjem til grønland polakker" hun spyttede efter ham endnu en gang og sagde"og tag mig ikke med denne gang og især ikke i dit brain fuck, det viser blot hvor svag og bange du er for at møde den virkelig mig når jeg kommet til kræfter" hun så vredt på ham?, dog... hun var nu egenlig begyndt at kunne li denne unge Scars? og så den måde han behandlet hende på måske de sku gå ind i et kompromi?"hva siger vi til at du skåner mig.... for dine plasma kugler og jeg... " hun bed sig selv i underlæben" jeg kommer med tilbage og så får i lov til at tage nogen prøver af mit blod og forsyne dine mænd med det, vis ... i forsyner mig med våben, skal jeg nok være nogen lunde god og arbejde under din komando... men fucker du det hele op kommer jeg og bider dig" hun rettet en pistol direkte mod hans strube"Forstået"
Gæst- Gæst
Kajika gav et let skrig fra sig i det han pressede hende op af væggen igen, hun så vredt på ham indtil?
*WHAT THE FUCK!?*.
Hun mærkede hans læber mod sine? hun var jo fucking 17 år og han var 30-40 år!? det var jo helt forskruet det her. Hun mærkede hans læber mod hendes og hun kunne ikke lade vær med at rødme let over kinderne... mens hun stille lukkede øjnene og hendes læber, begyndte nu at danse med Scars, i et passionelt kys der varede i flere timer føltes det som selv om det blot var få sekunder...
dog... legen måtte stoppe!?.
Hun gav ham en ovenlig en lige ind på kæben og sagde"Forhelved din idiot...!" hun tog sig til læberne og så på ham i det hun sagde"jeg kan suge mit blod ud af dit system... men først vil jeg hele vejen hen til grønland så og have mine våben og læge hjælp" hun smilede lidt
Gæst- Gæst
Hun så lidt på Scars da de endelig var nede ved havnen, heldigvis var U-båden der og det hele gik fint, der kom nogen op og tog i mod hende og tog hende med der ned på et værelse de havde lavet klart til hende, de klædte hende af dog,.... var det kun de 2 professionelle læger der fik lov til at gøre det , og de tog forbinding om selveste stedet da de havde tjekket at intet var ødelagt og at alt var på sin rette plads. Kajika fik af vide hun skulle blive i sengen de næste par dage og ikke gå ved mindre det var yderst vigtigt eller nødvendigt. Hun nikkede stille og sagde"fint det lover jeg" hun kiggede undrende rundt mens hun lå i sengen, denne Ubåd var utrolig stor og anderledes? meget flot og med et stort dæk næsten ligende den i atlantis?. Hun sukkede let og tog sig til ribene og bed tænderne sammen og kiggede rundt men gav så op og faldte i søvn noget tid efter.... hun lå bare der med dyne over sig, iført undertøj kun, fordi hun havde slet ikke nået andet, dog var dynen godt dækket om hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede af synet af ham og sagde"jamen dog... jeg kan se virkning af mit blod er ved at aftage? sig mig... doper du dig selv med dig Scars?" hun smilede let og lagde en ring på bordet og sagde"Du mister din sjæl... ved at blive vampyr men du får evigt liv, nyt hud, skind, alder, hår på hovedet og det hele... du behøves kun blod i kampe og ikke mad og helt ærlig" hun lænte sig over bordet"hva finder man lige mest af i en kamp HAHAH... og så kan du forsyne dine mænd med dit blod lidt, men ikke meget husk det... du kan selv dø af blodtab... du dræber ingen eller forvandler dem ved at bide dem..... det blot et bid og så suger du blodet til dig, intet andet..." hun så lidt på ham og tjekkede tingene ud og et ondt smil kom over hendes læber"jeg vil gerne have nogen af dine bedste plasma skud, og så den dragt der blev mig lovet den gang i mit mind fuck med dig" hun grinte i det hun virkelig var vred over de havde pillet med hendes hjerne en gang, hvilket hun kaldte mind fuck. Hun betragtede ham lidt i det hun tjekkede våbene ud og sagde"fortæl mig mere om de andre våben hvad kan de"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» it has been so long...