Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
At long last //Kajika//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: At long last //Kajika//
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Hun gemte hurtigt sine bryster med hænderne og sagde flovt"....Hjælp! Alex.... f...find en saks og så et håndklæde" hun stod der let flovt med ryggen til alt og alle og stod blot ov ventede...." angående det der... det... øhm... snak senere måske eller middag eller noget?" hun rømmede sig let i det hun så sig lidt over skuldren og stod blot der halv nøgen jo,..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika bed tæt tænderne sammen og rødmede i det hun sagde"alex... øhm? er du okay" Hun tog sin bh på og så sin løse trøje og shorts på men ingen trusser under fordi de jo var våde. Hun rødmede let i dt hun vendte sig om og sagde"så hvor mødes vi i aften og hvornår Alex??" hun smilede lidt flovt og kiggede undrende på ham og sagde"er du okay?" hun så bulen i bukserne og vendte sig hurtigt med ryggen til ham og sagde"OMG!? ... og Auv.." hun tog sig til ribene i det hun havde vendt sig for hurtigt om drejende..."auuuuuv..."
Gæst- Gæst
Hun grinte let og sagde"Hey Alex er??" hun kiggede rundt undrende og sukkede mens hun stille roede sig i håret og bed sig let under selveste alt dette pinlighed og gik så hurtigt hen til sin kahyt der var jo langt fra Alex nu, og lagde sig der og kiggede rundt, mens tiden gik?, hun var lidt flov over at sku ses med ham i aften?, hvad skulle hun dog tage på?, altså det jo ikke fordi de havde kvindelig tøj her nede så meget andet end det hun havde fundet for lang tid siden i et rum hvor lederen sikkert havde haft det før Alex og han havde haft mange tøser der havde været halv nøgne.
Hun bed sig let i mens hun kiggede rundt og rejste sig op og kiggede på skabet og ledte i det efter noget?, der var intet....
Gæst- Gæst
og tja hendes sorte hår...* årh man hver gang jeg healer bliver mit hår normal blonde igen!? det forfærdelig så må jeg købe hårfarve i di morga når vi kommer der til jeg kan umuligt skaffe noget her* hun kiggede på sig selv, i det hun gik med det blonde lidt hvide hår igen ned mod Alex og kom ind af døren og sagde"hey Alex" hun smilede sødt og sagde"Jeg mener sir" hun grinte sødt og satte sig overfor ham og kiggede lidt på ham i det hun sagde"sååååå???" hun grinte let og sagde"så hvad skal vi snakke om... hele episoden eller....?" hun tog sig let til hovedet, mærkeligt at Morgan skred så hurtigt, mund han huskede at få blod og sådan? efter at ha lugtet noget dejligt blod i dag?... måske var det derfor han skred....
Gæst- Gæst
Alexander kiggede pin agtigt ned i bordet, aldrig før havde han været så pinlig berørt som nede på træningsdækket og det værste hved det hele var at han ikke havde fået svar på sit spørgsmål med det samme og nu var nød til at gå en kringlet vej igennem small talk for at nå til hvad han i virkeligheden sad der for, "Ehm... ja, undskyld for... ehm... begejstringen", han kunne ikke lade være med at grine højt og inderligt når han tænkte på sin kamp med de lidt for stramme bukser, dether var dømt til at gå galt, men i det mindste kunne han da prøve at hygge sig lidt inden skuden han kaldte sit selværd sank til bunds. Han kiggede på kajika med smilende øjne, "Jeg er altså virkelig ked af det hvis jeg var lidt for meget... men angående det jeg sagde, det kribler lidt i mig for at få et svar... jeg ved det er lidt fremfusende, men jeg føler jeg har brug for et svar", han håbede for alt i verden at han ikke lige havde dræbt hans chancer hos hende på grund af en ufrivillig fysisk reaktion.
Kajika så lidt på ham og nikkede til det han sagde og grinte lidt med ham og så, så lettere sukkende ned i bordet, hun kunne virkelig godt li Alex mere end blot venskab virkelig virkelig! meget... men... Men hun kunne umuligt sige ja? fordi hvad ville der så ikke ske vis de kom sammen ville det ende med at være kedeligt til sidst og blot en kedelig bakatel ingen af dem kunne holde ud til, til sidst?, men vis hun sagde nej så ville det ende med Alex blev depri? altså han ville vel ikke overfalde hende af ren lyst eller noget det kunne hun umuligt tro?, sådan var Alex ikke ???... men hun ville virkelig ikke såre ham og især når hun jo os elskede ham...
Kajika så let op fra bordet og roede sig lidt i nakken i det hun så lidt på Alex og sagde så" jeg.... ser du, jeg... kan os godt li dig mere... mere end normal ven men... men jeg nød til at sige nej" hun strøg en hårtot til side og sagde"det var ikke på grund af det der skete det blot... vis alt forsvinder dette her og os, jeg kan ikke tillade det, det ville være så mærkeligt vis vi begyndte at kæreste rundt og sådan eller når du kysser mig og jeg en af dine underordnet? eller vis vi.." hun tavs i det hun hentydet til sex..
Hun sad der lidt men rejste sig så op og svang let rundt så den grå hængende tshirt flagrede stille rundt med hendes bevægelse og lagde sig let ved hendes stramme shorts igen der dog var lidt løse.
Hun skulle til at gå fra Alex lettere pinlig berørt.
Gæst- Gæst
Hun tog let hans hånd og sagde"alex jeg ber dig... je..." hun så på ham og fik så hugtænder i det hun bed sig selv hårdt i håndledet og to store blødende huller kom frem.... hendes smukke røde blod gled ned af hendes arm og ned af håndledet og ned mellem fingerne og deres mellemrum, og blodet dryppede og fløj langsomt ned på selveste skibs dækket... hun bed sig hurtigt i den anden arm os og det blødte os der fra nu fra midten af armen og ned over håndledet.... blodet flød så smukt og duften af engle var i hele luften nu, fyldte alt og selv hendes egen dyriske vampyr side var lidt fremme nu, fordi hugtænderne ikke ville væk, dog havde hun ej drukket af sit eget blod..........
Gæst- Gæst
Hun strøg sit hår til siden det blonde hår nu jo og blottet sin hals og sagde"Jeg ber dig.... drik af mig okay, bare sådan så du glemmer alt dette her for en stund og ikke er ked men ... men føler glæde..." hun så på ham med tåre i øjnene og ventede.
Gæst- Gæst
Hun slog hånden ind i væggen og gik ned i knæ og græd...
Gæst- Gæst
Hun holdte fortsat fast i hans trøje og holdte ham bare tæt på sig og så på hans vide trøje der var klistret gennem sigtig ind til hans overkrop og rødmede let. Hun så lidt flovt til siden og sagde"du må ikke gå du skal være leder her jo.... du må ikke blot forlade mig og tro det er iorden bare sådan at skride her fra og tro man kan gå ligeså meget man vil og ikke komme tilbage og tro at jeg kan sørge i evigtig med en anden fordi min sorg vil være alene sammen med dit mandskab okay... eller ihvertfald sammen med dem der virkelig ser op til dig eller holder af dig så forlad mig ikke okay!"
Gæst- Gæst
Kajika stivnede i hele kroppen i det han kyssede hende og hun rødmede i hele ansigtet mens hendes blod kogede på højtryk nu fordi at han sådan fik hende til at føle noget ved at kysse hende så lidenskabeligt og passionelt..
Hun rødmede så meget og skubbede ham let væk men... hun kunne egenlig ikke? han var for stærk?.
Hun stak ham dog let en lige højre og sagde"HEY!???.... du kan da ikke bare kysse en af dine ? underordnet!? Sir!!" hun rejste sig let op og smilede til ham stadig flov dog og sagde"så burde vi vist komme ud til mandskabet ellers ville de blot tro vi havde haft gang i noget" kajika strøg let det blonde hår til siden og smilede let i det hun så på Alex og smilede lidt som om hun var uopnåelig og sagde"Men uanset hvor tændt du er af mig Alex... hehe så vil jeg aldrig ende i dine hænder ...... nøgen" hun grinte drilsk og rækkede tunge flabet
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» it has been so long...
» //Kajika //
» Long Time No See (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet