Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At long last //Kajika// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At long last //Kajika// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At long last //Kajika//

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

At long last //Kajika// - Page 5 Empty Sv: At long last //Kajika//

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 1:51

Alexander lå bare lidt stille i vandet da hun svømmede videre efter at have holdt en hånd op til øret som tegn på at hun ikke kunne høre ham, han havde en føelse af total fiasko og havde lyst til at gemme sig under en af de mange sten der var nede hved havbunden, han knugede den ene hånd så hårdt at den først blev bleg og så fuldstændig hvid. Alexander havde mest alt lyst til at skyde et eller andet forsvarsløst ligenu og inde i hans hoved bandede han som en fuld og vred søman, *Flot virkelig flot... SNAKKE under vand, er jeg da blevet helt idiot, jeg ved da godt at man ikke kan snakke under vand, jeg kæmpe idiot*, han var hårdt ved sig selv og lignede en drunet kat da kajika vendte tilbage til ham , det var ikke før nu at han så hendes lynlås var gået i stykker og en smule mere af hendes bryster kunne ses, han rødmede den smule han nu kunne igen mens han nikkede af hendes fagter om at svømme tilbage til den ventene U-Båd. Mens de svømmede op mod U-båden igen tænkte han på hvordan han skulle få det sagt til hende, om han bare skulle sige det ligeud når de kom ind igen eller om han skulle prøve at værre en smule mere rafineret i sin fremgangsmåde *Nej fandme... nu må jeg tage mig sammen og få sagt hvad der skal til!*, han nikkede lidt af sin egen beslutning som om det var det eneste rigtige at gøre og svømmede efter kajika ind i luftslusen. Da de begge stod derinde i det trange rum og vandet langsomt blev presset ud ventede han til at vandet var kommet ned omkring deres liv inden han endu engang rødmende åbnede munde, "Kajika, hvad jeg prøvede at sige var", han holdt en kort pause og så ud som om han samlede noget mod til sig inden han igen åbnede øjnene og sagde med klar stemme "Kajika, jeg elsker dig".
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 1:58

Kajika rev i sin lynlås med ryggen til Alex og sagde "ja ja Ale......................." der kom en rigtig lang stilhed i det hun rettede sig helt op nu og slap lynlåsen og vendte hovedet let mod ham og så helt rød ud i hovedet og sagde"Je...j...jeg ..." hun så bare på Alex de var jo som nogen venner men dog lidt ? akvat venner på en måde og ville det gå i stykker vis hun sagde hun havde lidt for ham os? men hun lugtede jo af engle og han... ha var fuldblods vampyr så hvordan skulle hun nogen sinde kunne gøre noget ved dette.."Je..." hun bed tænderne sammen og sagde med en flov stemme"jeg holder os af dig mere end som ven" hun sagde det hurtigt og mumlende som en lille uskyldige pige i det hun gik surmulende ud der fra og sagde"DUMME LYNLÅS!" hun hev og hev i den i det den sprang op men satte sig fast ved navlen tja...
Hun gemte hurtigt sine bryster med hænderne og sagde flovt"....Hjælp! Alex.... f...find en saks og så et håndklæde" hun stod der let flovt med ryggen til alt og alle og stod blot ov ventede...." angående det der... det... øhm... snak senere måske eller middag eller noget?" hun rømmede sig let i det hun så sig lidt over skuldren og stod blot der halv nøgen jo,..

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 2:16

Alexander stod lidt og kiggede på kajika der øjensynlidt ikke rigtigt vidste hvad hun skulle sige til ham, han fik en stor klump halsen, han havde det som om det kun kunne gå galt for ham ligenu og ganske rigtigt. Da Kajikas lynlås gik i stykker drejdede Alexander rundt på hælen og brølede med den tungest og mest kommanderende stemme han nogensinde havde kunne prestere at alle der var i lokalet skulle forsvinder ellers ville han fore nogen nye støvler med dem, der var en kort turmult hvor hans mænd henholdsvis forsøgt at se på Kajika og komme ud i en fart af frygt for hvad Alexander kunne finde på at gøre hved det i dether overgaerede stadie af vrede og magt, da alle hans mænd var kommet ud begyndte alexander at rode rundt efter en kviv eller noget andet skarpt, efter et par minutters leden fandt han en stor millitær kniv som en af hans mænd formentlig havde glemt at få med sig i den store turmult, han rejkte den til Kajika mens han rødmede og straks vendte ryggen imod hende, "Ehm... her... jeg er ked af det øhm jeg kan få alle de af mine soldater der var her til at rense toiletter en måned hvis du vil have det? Og jeg syntes det er en god idé at vi snakker om det senere".
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 2:22

Kajika tog let fat i den store kniv og havde ikke regnet med det og hun turde ikke bruge den så nu kom det pinlige...... "Alex... vil du godt.... øhm.. klæde mig af?" hun så virkelig flovt ned og rakte ham hurtigt kniven og sag ei en ovenlig tale strøm som om hun var fuldkommen gået i panik"fordi jeg... altså det ikke ?... Øhm jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det men vis du no skære den op fra min.... min navle og til hofterne så kan jeg selv tag resten af vil du ikke det for mig?" hun rødmede rigtig meget mens hun stadig dækkede over sine bryster og ledte efter et eller andet at dække for sådan så ingen eller ? Alex sku se hende. Hun fandt dog hurtigt sin lodne trøje hun havde haft på i stuesengen, dervar stor med halskrave på og det hele og store tykke dejlige ærmer der hang lig og så gik den ned til hofterne af hende. Hun tog den hurtigt over brysterne og så på Alex og sagde"bare vær forsigtig ikke os" vis ALex rev hende med kniven ville hun begynde og bløde og så ville han kunne lugte engle duften og nogen kunne ikke styre sig og måske især ikke Alex når han var så forelsket....

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 2:34

Alexander stod der lidt og bed tænderne sammen indtil hun kom med sit spørgsmål, han blev helt bestyrtet og var faktisk i tvivl om han var i satnd til at gøre det noge få øjeblikke, han sanke en klump og tog kniven fra kajika, han havde en fornemmelse om at noget ville gå helt galt lige så snart han begyndt at skære i hendes dragt, ikke destro mindre begyndte han med langsomme små bevægelser at skære den stramme våddragt op. Da Alexander var lige hved at nå bunden af hendes hofte stoppede han, han kunne mærke en fysisk reaktion på dether, hans tja, stod i al sin magt og pegede op mod loftet, han var ikke sikker på hvad der var mest pinligt ligenu, at han stod der med en flagstang for fulde sejl eller hvordan det ville værre så snart hun enten så eller fornemmede den, han bad til en gud hvis der var en, om at han ikke nok måtte slippe for flere pinlighedder foran kajika, men næ nej, da han skulle skære det sidste lille stykke af stoffet så hun kunne få den af, gled kniven og fik lavet et hul hele vejen ned til hendes underliv, det så da i det mindste ud somom hun ikke var blevet ramt. Alexander drejede sig rundt og forbandede sit uheld inden han med uskyldig stemme sagde "Det er jeg ked af , det var ikke meningen"
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 2:40

Kajika så undrende på Alex og sagde"hey er du okay ? jeg har... alt dækket og sådan det meste så bare rolig" hun lukkede let øjnene i det han skar og åbnede dem så let i det kniven skar hende lidt fra maven af til hendes underliv. Hun udstødte et let"arhhhh" stønnende lydende agtig? og så på blodet fra den tynde streg der var lavet... i det blodet stille flød ned af hende..."årh... nej" hun rødmede let og i det hun lige var ved at vende sig om og Alex med så hun Alex.... ja... dog ikke helt men hun så skam at han havde fået ovenlig... jern på"OMG!" hun tog sig for munden og var ved at tabe både våddragt og trøje i det hun fumlede meget med det og tog det op i armene og hev våddragten ned i mens hun prøvede at holde sig for munden og tog sig så for øjenne og sagde"Måske burde du få tøj på Alex og vi har ryggen til hinanden ikke os? indtil vi begge siger nu vi klar" hun tog vådedragten af og rørte let ved sit blod, hun måtte ikke drikke det, så hun healede sig men blodet var der jo stadig efter det, så hun kiggede undrende rundt efter noget at tørre det væk med, dog havde hun trusser på jo?, og så havde hun stadig trøjen stille rundt om selveste brysterne... for at dække i mens hun ledte efter bh og noget at fjerne blodet med...

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 2:53

Lugten af hendes blod var fortryllende og Alexander jern blev ikke mindre af at han opfnagede hendes lugt, det toag alt hvad han havde i sig ikke at dreje sig rundt og kaste sig over hende som en sulten løve, men i stedet skyndte han sig at sige ja til hendes klar idé. Alexander fandt hans tøj og smed han underbukser så han kunne tørre sig, han havde ikke taget andre med så han var nød til at gå kommando i hans tætsiddende sorte jeans, han stillede sig lidt og så ned at sig selv, der var på ingen måde en chance for at han kunne knappe og lyne deher bukser når han havde en fysisk tilstand som han havde. Alexnader koncentrede sig endu engang om at være til tandlægen, men da han så det for sig var det bare Kajika iført en meget kort syeplejeske uniform, det hjalp på ingen måde og han vidste ikke sine levende råd om havd han skulle gøre, så han kiggede flygtigt over skulderen på Kajika, men greb sig selv i ugerningen og kiggede væk igen, *bare hun ikke så mig, bare hun ikke så mig!*. Alexander stod og baksede lidt mere inden han med nød og næppe fik lukket sine bukser, men enhver kunne stadig fornemme den store bule i hans tætsiddende bukser.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 3:02

Kajika var glad for at vis der var noget piger ikke behøves så var det at gemme noget vis de blev ophidset dog... havde hun fornemmelsen over hvad hun havde gjordt ved stakkels Alex der så ud til at kæmpe en brag og pinlig kamp med sine bukser!?.
Kajika bed tæt tænderne sammen og rødmede i det hun sagde"alex... øhm? er du okay" Hun tog sin bh på og så sin løse trøje og shorts på men ingen trusser under fordi de jo var våde. Hun rødmede let i dt hun vendte sig om og sagde"så hvor mødes vi i aften og hvornår Alex??" hun smilede lidt flovt og kiggede undrende på ham og sagde"er du okay?" hun så bulen i bukserne og vendte sig hurtigt med ryggen til ham og sagde"OMG!? ... og Auv.." hun tog sig til ribene i det hun havde vendt sig for hurtigt om drejende..."auuuuuv..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 3:14

Et langt suk kom fra Alexander der til syneladnede havde tabt sin ædle kamp om retten til at bedstemme over sit underliv, han havde en føelse af total modløshed og blev overrasket da kajika sagde at hun stadig ville mødes med ham i aften, han tænkte sig lidt om inden han med et forsøg på at smile kiggede på Kajikas ryg og fik endu et knæk ned, "Ehm, hved med officers messen kl 8... der er ikke nogen der har pause indtil kl 10:30", han var overasket over hvor godt han kunne huske tidsplanen ligenu og det var som om det hjalp en smule på hans noget akavede problem. Da Kajika drejede sig ville han gå over og set til om hun var ok, men på grund af sin noget pinlige tilstand holdt han sig klogt væk og nøjedes med at spørge om hun kunne klare den. Alexander nåede ikke engang at lade hende svare inden han følte sig forpligtet til at gå væk, han stormede ud på gangen og for ned til sin kahyt.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 3:22

Kajika sukkede let i mens hun hørte hvad han sagde og nikkede lt"ja jeg okay" hun grinte lidt og hørte på alt det han sagde med sin mandige dejlige dominerende og magtfulde stemme?.
Hun grinte let og sagde"Hey Alex er??" hun kiggede rundt undrende og sukkede mens hun stille roede sig i håret og bed sig let under selveste alt dette pinlighed og gik så hurtigt hen til sin kahyt der var jo langt fra Alex nu, og lagde sig der og kiggede rundt, mens tiden gik?, hun var lidt flov over at sku ses med ham i aften?, hvad skulle hun dog tage på?, altså det jo ikke fordi de havde kvindelig tøj her nede så meget andet end det hun havde fundet for lang tid siden i et rum hvor lederen sikkert havde haft det før Alex og han havde haft mange tøser der havde været halv nøgne.
Hun bed sig let i mens hun kiggede rundt og rejste sig op og kiggede på skabet og ledte i det efter noget?, der var intet....

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 3:33

Alexnader klaskede vand i hoved på sig selv, han var nød til at prøve at tage sig sammen, han stillede sig ind under den iskolde bruser og blev straks i stand til at tænke lidt mere klart, han elskede føelse af det iskolde vand der ramte hans nøgne krop. Han stod derinde længe inden han trådte ud igen, han begyndte lige så stille at finde det tøj han ville tage på frem, et par sorte bukser (ikke militær for engangs skyld), et sorte italienske sko og en hvid skjorte, han lod sit lange hår hænge som det plejede. Alexander trådte ud på gangen og lignede ikke på nogen måde den mand han i virkeligheden var, men istedet en charmerende ung mand med en smule bleg hud, Alex gik med lange skridt ned og satte sig i officersmessen, han kunne godt lide at værre ankommet før sine gæster, han følte det andet var en smule uforskammet, han sad og håbede på at episoden nede i træningsområdet ikke ville gøre det svært at snakke sammen, han vidste dog godt at chancen for dette var fantastisk lille.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 3:39

Kajika kiggede rundt og sukkede i det hun fandt nogen jeans i sort og tog frem, de var beskidte som alt andet, så hun tog dem på efter at ha klippet dem til shorts og havde fået nyt undertøj på, dog havde hun en lidt stor trøje på der gled ned af skuldren på hende i den ene side(som på profil billedet af hende).
og tja hendes sorte hår...* årh man hver gang jeg healer bliver mit hår normal blonde igen!? det forfærdelig så må jeg købe hårfarve i di morga når vi kommer der til jeg kan umuligt skaffe noget her* hun kiggede på sig selv, i det hun gik med det blonde lidt hvide hår igen ned mod Alex og kom ind af døren og sagde"hey Alex" hun smilede sødt og sagde"Jeg mener sir" hun grinte sødt og satte sig overfor ham og kiggede lidt på ham i det hun sagde"sååååå???" hun grinte let og sagde"så hvad skal vi snakke om... hele episoden eller....?" hun tog sig let til hovedet, mærkeligt at Morgan skred så hurtigt, mund han huskede at få blod og sådan? efter at ha lugtet noget dejligt blod i dag?... måske var det derfor han skred....

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 19:33

//who is Morgan?//
Alexander kiggede pin agtigt ned i bordet, aldrig før havde han været så pinlig berørt som nede på træningsdækket og det værste hved det hele var at han ikke havde fået svar på sit spørgsmål med det samme og nu var nød til at gå en kringlet vej igennem small talk for at nå til hvad han i virkeligheden sad der for, "Ehm... ja, undskyld for... ehm... begejstringen", han kunne ikke lade være med at grine højt og inderligt når han tænkte på sin kamp med de lidt for stramme bukser, dether var dømt til at gå galt, men i det mindste kunne han da prøve at hygge sig lidt inden skuden han kaldte sit selværd sank til bunds. Han kiggede på kajika med smilende øjne, "Jeg er altså virkelig ked af det hvis jeg var lidt for meget... men angående det jeg sagde, det kribler lidt i mig for at få et svar... jeg ved det er lidt fremfusende, men jeg føler jeg har brug for et svar", han håbede for alt i verden at han ikke lige havde dræbt hans chancer hos hende på grund af en ufrivillig fysisk reaktion.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 19:58

//Ahhh skrev total forkert ^^"..... sorryyyyyyy EN karakter jeg skrev med på en anden side, kom til at bytte rundt på navnene ..... total hjernestandby xD sorryyy!.....//

Kajika så lidt på ham og nikkede til det han sagde og grinte lidt med ham og så, så lettere sukkende ned i bordet, hun kunne virkelig godt li Alex mere end blot venskab virkelig virkelig! meget... men... Men hun kunne umuligt sige ja? fordi hvad ville der så ikke ske vis de kom sammen ville det ende med at være kedeligt til sidst og blot en kedelig bakatel ingen af dem kunne holde ud til, til sidst?, men vis hun sagde nej så ville det ende med Alex blev depri? altså han ville vel ikke overfalde hende af ren lyst eller noget det kunne hun umuligt tro?, sådan var Alex ikke ???... men hun ville virkelig ikke såre ham og især når hun jo os elskede ham...
Kajika så let op fra bordet og roede sig lidt i nakken i det hun så lidt på Alex og sagde så" jeg.... ser du, jeg... kan os godt li dig mere... mere end normal ven men... men jeg nød til at sige nej" hun strøg en hårtot til side og sagde"det var ikke på grund af det der skete det blot... vis alt forsvinder dette her og os, jeg kan ikke tillade det, det ville være så mærkeligt vis vi begyndte at kæreste rundt og sådan eller når du kysser mig og jeg en af dine underordnet? eller vis vi.." hun tavs i det hun hentydet til sex..
Hun sad der lidt men rejste sig så op og svang let rundt så den grå hængende tshirt flagrede stille rundt med hendes bevægelse og lagde sig let ved hendes stramme shorts igen der dog var lidt løse.
Hun skulle til at gå fra Alex lettere pinlig berørt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 20:14

Alex kiggede på hende med glade øjne lige indtil hun sagde at hun også kunne lide ham som mere end en ven, men var nød til at sige nej, den føelse han havde kunne bedst beskrives som et spejl der blev smadret efter en knytnæve var blevet hamret ind i det. Alexander drejede ikke engang blikke da hun rejste sig men så bare ind i væggen, det var som om hans hjerne lige var brændt sammen og han ikke kunne få moget til at virke rigtigt mere, han kiggede på hende med et blik der kun alt for godt sagde hvad han følte, han kiggede hende i øjnene "Jamen hvis det kun er det, jeg giver afklad på det hele, Romano kan få det hele eller dele den med Nicolaj, jeg vil bare være sammen med dig", han blik var flakkene og han virkede en smule forvirret, at det ikke skyldtes forvirring men nærmere den totale føelse af modløshed og indre totalskade, "men jeg kan jo ikke tvinge dig til noget du ikke vil", hans stemme var lige ved at knække, men han holdt den sidste rest af værdighed han havde tilbage og bed det i sig. Alexander tænkte tilbage på hvordan de havde mødtes og mindese det hele som en stor optakt til at dether skulle have endt på en anden måde, han tog en hånd op til de to små mærker han havde på halsen der vidnede om hans nuværende tilstand som vampyr og sukkede, han havde lagt sit liv helt i hendes hender og nu tænkte han på om han skulle ligge sig op på toppen af broen og smide den ring hun havde givet ham væk så han ville blive forvandlet til aske.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 20:52

Kajika så på ham og sagde"Nej det ikke det jeg mener Alex det ikke det, men det ville være mærkeligt når vi har dette ... dette her sammen at kysse dig skønt jeg nyder dine læber men det vil i længden blive kedeligt det ender det næsten altid med, med alle forhold, jeg tror ikke længere på ægte kærlighed man kan føle virkelig meget for en person men jeg måske skabt til en anden og du er omvendt os skabt til en anden og..." hun så ham hvor smadret han var og tårene løb ned af hendes kinder, hvor havde hun lyst til at holde om ham og sige alt ville være iorden, men det ville det ikke, det vidste hun og nu havde hun ødelagt alt og han ville hade hende eller være fuldstændig knust? skønt hun intet specielt var?.
Hun tog let hans hånd og sagde"alex jeg ber dig... je..." hun så på ham og fik så hugtænder i det hun bed sig selv hårdt i håndledet og to store blødende huller kom frem.... hendes smukke røde blod gled ned af hendes arm og ned af håndledet og ned mellem fingerne og deres mellemrum, og blodet dryppede og fløj langsomt ned på selveste skibs dækket... hun bed sig hurtigt i den anden arm os og det blødte os der fra nu fra midten af armen og ned over håndledet.... blodet flød så smukt og duften af engle var i hele luften nu, fyldte alt og selv hendes egen dyriske vampyr side var lidt fremme nu, fordi hugtænderne ikke ville væk, dog havde hun ej drukket af sit eget blod..........

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 21:12

Alexander så hende i øjnene, det kunne godt være at hun lige havde knust hans hjerte, men han ville ikke stoppe med at elske hende alligevel, dether var ikke en situation han kunne leve med, han var nød til endten at gøre sig hård og prøve at undertrykke de føelser han havde for hende eller gøre som han før havde tænkt og ligge sig op i solen uden sin ring. Alexanders øjne blev smalle og reptil agtige da hun bed sig selv i armen så blodet flød ned af hendes arm, lugten af blodet gjorde at han næsten ikke kunne styre sig selv, han ville kaste sig over Kajika som en sulten løve, han faldt ned på gulvet og begyndte at kravle tilbage mens han holdt en hånd op til hoved "Kajika, hvorfor gjorde du det?", han hev sig selv i håret, han ville så gerne bide hende og drikke hendes blod, men han kunne ikke lade sig selv gøre det, han ville ikke lade sig selv gøre det, han nåede over i et hjøne hvor han satte sig med ryggen mod væggen og holdt begge hænder op til hoved mens hans åndedræt blev tungere og hans øjne midstede deres syregrønne farve og blev mere ræde i det. Han sad og kiggede på kajika med uforstående og anstrengte øjne, "Hvad, hvorfor gør du detder?", han stemme var anstrengt og man kunne tydeligt høre at han gjorde alt vad der stod i hans magt for ikke at løbe over og dræne kajika fuldstændigt for blod.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:26

Kajika gik hen i mod ham og sagde"fordi jeg kan ikke holde til at se dig lide...." hun så lettere sorgmodig ud og virkelig alvorlig i det hun gik ned i knæ foran ham og sagde"drik af mig, der sker intet.... så længe du elsker mig burde du kunne styre dig, blot husk at stop når hjerteslaget bliver langsomt-..... i det, det lige skifter skal du stoppe med at drikke blodet..." hun så lidt på ham og ventede, hun vidste ikke om han vidste det her? det kunne jo være han end ikke vidste det meste om at være vampyr med den måde han reagerede på det med blod og dette her med sult og det hele, dog havde han en utrolig udmattelses tærskel til at holde sulten tilbage kunne hun skam se på ham, i det han ihærdigt kæmpede for ikke at skulle drikke af hende.
Hun strøg sit hår til siden det blonde hår nu jo og blottet sin hals og sagde"Jeg ber dig.... drik af mig okay, bare sådan så du glemmer alt dette her for en stund og ikke er ked men ... men føler glæde..." hun så på ham med tåre i øjnene og ventede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 21:47

Alexander sad og rystede i hvad der ligende feber vildelser, mens han kiggede på hende med mere og mere vilde øjne, "Nej! jeg vil ikke glemme det, jeg vil ikke glemme hvordan jeg har det, jeg vil ikke glemme dig et øjeblik!", han knyttede sine hænder og rystede endu mere efter han havde snakket. Alexander ville ikke bide hende, men han kunne næsten ikke klare at se og lugte hendes blod mere, en lille dråbe af hans blod kom ud af den ene øjnkrog fordi han kæmpede så hårdt med sine indre dæmoner, han kunne ikke mere, han var nød til at gøre det, han kunne mærke hvordan han modvilligt kom på benene og langsomt åbnede munden mens han nærmede sig Kajikas hals, han kunne næsten mærke hendes blod ramme hans tunge. En stemme råbte inde i Alexander hoved, en stemme som han kun kendte alt for godt og han sprang tilbage mens han kiggede på Kajika, "Jeg vil ikke drikke fra dig, jeg vil ikke gøre dig mere skade, det eneste jeg vil er at være sammen med dig", han faldt igen på knæ og så bedende op på hende med nyvunden selvkontrol, han læber spændte af de lange hugtænder der pressede på dem fra indersiden, "Jeg er stærkere énd du tror", han smilede lidt, men der kom noget mere blod ud af hans tårekanaler.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:57

Kajika så lamslået på Alex og sagde"Nej alex du misforstår mig årh!!! alex altså" hun tog sig til hovedet og så hvordan Alex kæmpede i mod, hun sukkede og rejste sig op og sagde"Jeg... jeg går i bad okay" Hun var i di morgan dagen efter jo når aften var slut så var de nærmest i di morga udenfor dette land jo?. Hun sukkede over det, fordi hun var ikke klar til at sige farvel til Alex.. Hun sukkede og rejste sig op og løb væk fra Alex i det hun lukkede døren til sin kahyt og tændte vandet og gik ind under bruseren dog med tøj på men tog det dog af og smed det udenfor badeværelset og mærket blodet flyde ned af kroppen men healede de åbne sår og græd så stille, og lukkede øjnene mens hun græd.. hvorfor skulle sådan noget her os ske, hvorfor havde han ikke blot været som første gang kold og magtond og det hele? en der var ligeglad med hende, ham der havde plantet den chip i hovedet på hende eller gennem smadret hende inde i kirken... hvorfor sku den utrolig smukke græsk ligende gud virkelig... falde for hende... og omvendt.
Hun slog hånden ind i væggen og gik ned i knæ og græd...

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 22:20

Alexnader så på hende forsvinde ud af døren ud af døren, der gik noget tid inden han fikm krafterne til rigtigt at bevæge sig igen, han var ikke sikker på havd der lige var sket, han troede han havde gjordt det rigtige hved at lade være med at bide hende, men i stedet var hun stormet ud i vad der ligende vrede, han var så konfus at han ikke vidste hvad han skulle gøre. Alt havde været så anerledes inden hun havde forvandlet ham, han havde været ligeglad og ikke rigtigt haft noget for hende, men nu var alt forandret, han ville gøre alt for at vinde hende, eller dø i forsøget. Alexander gik ud på gangen og ned mod kajikas kahyt, han skulle til at banke på døren, men holdt bare hånden oppe og så ind i det mørke træ døren var lavet af, han kunne høre lyden af hende der græd, det var som en kniv der blev hamret i hjerte på ham, han gik ind af den ulåste dør og stillede sig med ryggen til kajika, han rømmede sig lidt så han var sikker på at hun hørte ham "Jeg vil ikke gøre dig ondt på nogen måde, men jeg kan på den anden side heller ikke lade dig være", han lukkede øjnene tæt sammen og fulgte lugten af hende, han kyssede hende på læberne mens han kunne mærke hvordan hans krop blev overrislet med vandet, han hviskede til hende "Jeg er upassende ja, men jeg er nød til at fortælle dig at du må passe godt på det hele når jeg ikke er her mere", han stoppede og sukkede dybt stadig med øjnene lukkede.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 22:28

Kajika hørte døren gå let op og så mod Alex og snøftede let i det hun tog fat i et håndklæde og tog det blidt om sig inde i bruseren under vandet og rakte så op efter at slukke for vandet men stoppede så med sin hånd i det han gik hen mod hende, hun så ham komme ind under vandet og rødmede da han kyssede hende.. Hun hørte hans ord og tog så lidt hårdt fat i ham og sagde"Nej-..... Nej! du bliver ved mig jeg ... du skal ikke gør noget over ilet okay!?" hun sukkede let dette her var jo alt sammen hendes skyld vis hun ikke havde haft sådan en stor indflydelse på selveste Alex så havde dette her aldrig sket.
Hun holdte fortsat fast i hans trøje og holdte ham bare tæt på sig og så på hans vide trøje der var klistret gennem sigtig ind til hans overkrop og rødmede let. Hun så lidt flovt til siden og sagde"du må ikke gå du skal være leder her jo.... du må ikke blot forlade mig og tro det er iorden bare sådan at skride her fra og tro man kan gå ligeså meget man vil og ikke komme tilbage og tro at jeg kan sørge i evigtig med en anden fordi min sorg vil være alene sammen med dit mandskab okay... eller ihvertfald sammen med dem der virkelig ser op til dig eller holder af dig så forlad mig ikke okay!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 22:44

Alexander åbnede øjenene så amn igen kunne se de syregrønne øjne der gemte sig derinde, han vidste ikke hvad han skulle gøre mere, smerten hved at se Kajika hver dag ville være for stor, men samtidig ville han aldrig gøre noget mod hende som hun ikke kunne lide, hans hår klistrede sig til hans ansigt og han efterhånden lignede en druknet kat. Alex tog fat om kajika og så ind i hendes øjne, der var et gnist som der ikke havde været der før, "Jeg lover jeg ikke forlader dig", det var det første smil han havde fået på læberne siden de havde haft deres ubehagelige snak, Alexander så det som en lille sejer at hun i det mindste ikke ønskede at han bare forsvadt så hun kunne slippe for ham og hans elendige romantiske evner, han lænede sig frem mod hende igen og gav hende et passionsfyldt kys, han var ligeglad med hvad hun sagde, han kunne mærke på hende at hun havde flere føelser for ham end hun gav udtryk for, hvorfor skulle hun ellers have sat sig i badet badet med tøjet på og være begyndt at græde, Alexander var ligeglad, han vidste hvordan han havde det og hvis dether skulle blive hans sidste kys med hende inden hun knaldede ham en på låget og fortalte ham han skulle skride skulle det sgu også være et kys der ville noget.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 23:08

Kajika kiggede undrende på Alex men tog dog om ham og holdte ham tæt ind til sig mens hun smilede himmelrykt , hun var virkelig glad for at han ikke gjorde et eller andet dumt som at gå ud og stege sig selv i solen eller noget som hun havde lidt mistanke til at han måske ville ha gjordt vis hun ikke havde forhindret ham i at gøre netop dette her jo?.
Kajika stivnede i hele kroppen i det han kyssede hende og hun rødmede i hele ansigtet mens hendes blod kogede på højtryk nu fordi at han sådan fik hende til at føle noget ved at kysse hende så lidenskabeligt og passionelt..
Hun rødmede så meget og skubbede ham let væk men... hun kunne egenlig ikke? han var for stærk?.
Hun stak ham dog let en lige højre og sagde"HEY!???.... du kan da ikke bare kysse en af dine ? underordnet!? Sir!!" hun rejste sig let op og smilede til ham stadig flov dog og sagde"så burde vi vist komme ud til mandskabet ellers ville de blot tro vi havde haft gang i noget" kajika strøg let det blonde hår til siden og smilede let i det hun så på Alex og smilede lidt som om hun var uopnåelig og sagde"Men uanset hvor tændt du er af mig Alex... hehe så vil jeg aldrig ende i dine hænder ...... nøgen" hun grinte drilsk og rækkede tunge flabet

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 9 Jan 2011 - 23:22

Alexander blev ikke skubbet væk af hende til at starte med og han smilede bare til hende indtil hun slog ham i hoved, ikke at det var hårdt nok til at gøre ond, faktisk drejede han ikke engang hoved for slaget, men stod bare og smilede til hende "Klokken er næsten 12... der er ikke nogen der ved jeg er her, der er ikke et manskab at gå ud til medmindre du havde tænkt dig at gå op til broen" han kunne ikke lade være med at have føelsen af at hun gerne ville slippe af med ham og det skulle hun selvfølgelig have lov til, han så ned af sig selv inden han nåede hen til døren for at gå, han var stadig drivåd og hans trøje var gennemsigtig, der kom en sjov lyd når han gik, han drejde sig mod Kajika med et smil "Jeg håber du skifter mening med hensyn til det sidste på et tidspunkt", han tog fat i døren og sukkede, han var nød til at opføre sig lidt mere som den leder han var.
Scars
Scars

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner